Pas je de op even aanquote:
Nee stond een stom plaatje nu schaapjesquote:
Schaapjes wel, Rienk is uw herder.quote:
Die paranoia is idd geweldig, maar het is wel triest dat ze daarin heel ver gaat en het geen enkel probleem vindt mensen in het wilde weg te beschuldigen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:30 schreef Disana het volgende:
Ik ben geen OER![]()
Deisyy, die reclame ken ik niet.
Leandra, ik vind dat zo lachwekkend, die paranoia van haar.
Het is ook al een ouwetje.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:30 schreef Disana het volgende:
Ik ben geen OER![]()
Deisyy, die reclame ken ik niet.
Leandra, ik vind dat zo lachwekkend, die paranoia van haar.
Is het ook. Ik vraag me af of het drank of waanzin is.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die paranoia is idd geweldig, maar het is wel triest dat ze daarin heel ver gaat en het geen enkel probleem vindt mensen in het wilde weg te beschuldigen.
Ja, we zagen er vanmiddag nog een paar.... wel raar om daar niet meer te wonen, maar we komen er nog wel wekelijks.quote:
Dank. Die heb ik dus echt nooit gezien.quote:
Die die oudste woon er nu natuurlijk nog ..quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, we zagen er vanmiddag nog een paar.... wel raar om daar niet meer te wonen, maar we komen er nog wel wekelijks.
Ja, en op vrijdag halen we even brood bij de bakker 2 dorpen verderop, dus ik ga of naar de bakker en breng dan ook brood bij de oudste, of de oudste gaat naar de bakker en daar haal ik het dan later op.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Die die oudste woon er nu natuurlijk nog ..
Lijkt wel biologisch duurzaamquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en op vrijdag halen we even brood bij de bakker 2 dorpen verderop, dus ik ga of naar de bakker en breng dan ook brood bij de oudste, of de oudste gaat naar de bakker en daar haal ik het dan later op.
Ik hou het bij mn lokale winkels hier ...quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, met mijn auto niet echt, maar dat is wat anders
Het is wel gruwelijk lekker brood
Ik heb er al wat vragen beantwoord, maar nooit iets over RLS en vanavond tegen Inodder welquote:
Ik doe alleen QuizUp, en dat is dusdanig Engels Amerikaans georiënteerd dat ik niet verwacht ooit een DGK-vraag tegen te komen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er al wat vragen beantwoord, maar nooit iets over RLS en vanavond tegen Inodder wel
Dat lijkt me meer een vraag voor de oude starre RLS fansquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:15 schreef chufi het volgende:
Wie hebben nog ergens een plek dankzij DGK ?
Huub ?
Huub komt nog wel eens langs op de COS ...quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer een vraag voor de oude starre RLS fans
Ín de COS.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub komt nog wel eens langs op de COS ...
hij is toch eindredacteur van Utopia, die bolle Jaap duikt nog wel eens op, en dat sletje Amanda heeft een kindje van een populaire DJ ofzoquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub komt nog wel eens langs op de COS ...
Probeer Quizduel eens dan!quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik doe alleen QuizUp, en dat is dusdanig Engels Amerikaans georiënteerd dat ik niet verwacht ooit een DGK-vraag tegen te komen.
Gevluchtquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar was jij nou als grote Joling fan?
Amanda stond zwanger te blaten in de AH hier toen het bijna moest gaan gebeurenquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
hij is toch eindredacteur van Utopia, die bolle Jaap duikt nog wel eens op, en dat sletje Amanda heeft een kindje van een populaire DJ ofzo
quote:
Hangt een beetje af hoeveel kids je hebt ..quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:51 schreef Inodder het volgende:
[..]Ik moest even weer uitvinden hoe hard je kinderen kan slaan voordat ze stuk gaan.
geenquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangt een beetje af hoeveel kids je hebt ..
Ligt ook aan de leeftijd, ik denk dat de oudste mij eerder stuk slaat dan ik hemquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:51 schreef Inodder het volgende:
[..]Ik moest even weer uitvinden hoe hard je kinderen kan slaan voordat ze stuk gaan.
valt nog best tegen![]()
Slaap lekker Leandra .. Kusquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ikke niet, ik ben gewoon de hele avond al lief en ga zo slapen.
Deze wordt wel erg gecompliceerd Leandra..quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ligt ook aan de leeftijd, ik denk dat de oudste mij eerder stuk slaat dan ik hem
1, 3 en bijna 6quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ligt ook aan de leeftijd, ik denk dat de oudste mij eerder stuk slaat dan ik hem
Ze hebben me geen reden gegeven het weer uit te proberen, dus ik ook nietquote:
Dan houft het op //quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ze hebben me geen reden gegeven het weer uit te proberen, dus ik ook niet
Zal het langzaam opbouwen zodra ze me er reden toe gevenquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die kunnen nog vrij makkelijk stuk, voorzichtig mee doen.
En ja gelijk heb je .. Thuis willen we ze niet hebbenquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb heel veel kinderen. En aan het einde van de dag geef ik ze weer mee naar huis.
Hoeveel Newton kunnen ze verdragen dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb heel veel kinderen. En aan het einde van de dag geef ik ze weer mee naar huis.
Ja de COSers kun je inderdaad vergelijken met kinderenquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja de COSers kun je inderdaad vergelijken met kinderen
quote:
Vertel eens iets leuks ik verveel mequote:
lol je weet toch dat de SC meestal verlaten is en de tijd neigt ook naar het in bed liggen en slapenquote:
Welk genre?quote:Op zaterdag 5 april 2014 03:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vertel eens iets leuks ik verveel me
quote:Op zaterdag 5 april 2014 03:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol je weet toch dat de SC meestal verlaten is en de tijd neigt ook naar het in bed liggen en slapen
Zeg he, ga je ons wegjagenquote:Op zaterdag 5 april 2014 03:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol je weet toch dat de SC meestal verlaten is en de tijd neigt ook naar het in bed liggen en slapen
Hmm, ik vergeet moppen altijdquote:
Ik heb wel een filmpjequote:
hehe, geinig. Wie zingt dat? Klinkt bekend.quote:
Die poppetjesquote:Op zaterdag 5 april 2014 03:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
hehe, geinig. Wie zingt dat? Klinkt bekend.
Ik ben goed in mijn werk, dat is een van de dingen waar ik niet onzeker over ben. Ik pik alle signalen op, ik die het erg intensief zeg maar. Heel tof maar veel pikkels. Als ik thuis ben g ik vaak even slapen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
En ja gelijk heb je .. Thuis willen we ze niet hebben
Mwoah. Soms misschien. Afgezien van wat stampvoeters vind ik de sfeer nog wel zeer ok.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja de COSers kun je inderdaad vergelijken met kinderen
quote:Op zaterdag 5 april 2014 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
Zelfs de nachtploeg is al slapen zie ik.
Nu wel, ik was verdwaald op YTquote:Op zaterdag 5 april 2014 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
Zelfs de nachtploeg is al slapen zie ik.
Eh.. omdat het nacht isquote:Op zaterdag 5 april 2014 04:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met je burritos!
Waarom ben je nog wakker?
Sleepzzzzquote:Op zaterdag 5 april 2014 04:03 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nu wel, ik was verdwaald op YT![]()
Truste Liesje en Inodder
Verdwalen op YT kan heerlijk zijn inderdaad. Mooie dromen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 04:03 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nu wel, ik was verdwaald op YT![]()
Truste Liesje en Inodder
Nee nee, Burritos = correctquote:Op zaterdag 5 april 2014 04:03 schreef liesje1979 het volgende:
Of was dat pavement.
Dan moet je zelf maar een met je bedenken.
Ik schrok, het is gewoon 4 uur alweer. Laat het dan morgen maar regenen hoor. Draai ik me nog een paar keer om.quote:
word nog wel even een probleempje om vanaf maandag om kwart voor 6 op te gaan staan..quote:Op zaterdag 5 april 2014 04:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik schrok, het is gewoon 4 uur alweer. Laat het dan morgen maar regenen hoor. Draai ik me nog een paar keer om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |