De gemiddelde kledingkast is zwaarder. Of spelen er andere factoren mee?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:31 schreef jasperve het volgende:
[..]
Kan dit geen kwaad? Is de dekvloer hierop gebouwd?
Not sure if seriousquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:04 schreef Dr..Evil het volgende:
Dat is kippengaas. Werd vroeger inderdaad gebruikt als wapening van stucwerk op plafonds tegen het scheuren. Weet je zeker dat je geen lekkage hebt? Normaal roest dat niet.
Dat is serieus, ik heb bij mij thuis dat ook. Plafond in de woonkamer eruit gesloopt waar kippengaas op zat. Veruit het meest stoffige klusje van de verbouwing. Ik heb er foto's van, die zal ik wel even opzoeken.quote:Not sure if serious
Dit huis lijkt mij veel jonger; in oude jaren 20/30 woningen wil je ook wel eens stuc op riet of op kippengaas tegenkomen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:14 schreef Dr..Evil het volgende:
[..]
Dat is serieus, ik heb bij mij thuis dat ook. Plafond in de woonkamer eruit gesloopt waar kippengaas op zat. Veruit het meest stoffige klusje van de verbouwing. Ik heb er foto's van, die zal ik wel even opzoeken.
Het huis is van 2000 ....quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:26 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dit huis lijkt mij veel jonger; in oude jaren 20/30 woningen wil je ook wel eens stuc op riet of op kippengaas tegenkomen.
Dit lijkt toch echt op een probleem met de wapening.
In mijn jaren 30 huis inderdaad ja. Riet, ijzerdraad en gips.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:14 schreef Dr..Evil het volgende:
[..]
Dat is serieus, ik heb bij mij thuis dat ook. Plafond in de woonkamer eruit gesloopt waar kippengaas op zat. Veruit het meest stoffige klusje van de verbouwing. Ik heb er foto's van, die zal ik wel even opzoeken.
zat er maar pur in...tenminste nog iets om die muur stabiel te houden.quote:
Zou inderdaad goed kunnen dat het een tunnelbouw woning is.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:10 schreef Noodels het volgende:
Dat ijzerdraadje uit je plafond is een vlechtdraadje dat gezakt is of dat nooit vast heeft gezeten.
Met vlechtdraad zetten ze de leidingen en het betonijzer aan elkaar vast, volgens mij heb je geen kanaalplaten maar een tunnelbouw woning?
Bewust geen latei boven je deurposten?
Beetje dik voor een vlechtdraad!quote:Op maandag 19 mei 2014 00:10 schreef Noodels het volgende:
Dat ijzerdraadje uit je plafond is een vlechtdraadje dat gezakt is of dat nooit vast heeft gezeten.
Dat valt best mee. In de tunnelbouw kom je vaker dat soort plekken tegen. Tijdens de oplevering zit alles netjes weggewerkt....Na x tijd gaat het toch oxideren en dan krijg je dit.quote:
Ik vroeg het me slechts af.quote:Op maandag 19 mei 2014 07:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Die blokken wegen nog geen kilo. Je kozijn zal er niet wakker van liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |