Op een toilet maakt het mijns inziens allemaal niet zoveel uit. Ik heb bij diverse mensen (en meerdere malen bij mezelf, in m'n studententijd, toen ik daar nog tijd voor hadquote:Op zondag 27 april 2014 19:44 schreef jasperve het volgende:
Omdat dit over het algemeen toch het prettigste licht is lijkt me? Tevens komt de kleur van mijn tegels erg mooi uit met daglicht...
Precies!quote:Op zondag 27 april 2014 19:48 schreef blomke het volgende:
Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind het licht van een power-LED echt iets "mystieks" uitbeelden. Niet verkeerd.
Lolquote:Op maandag 28 april 2014 13:27 schreef Knuppel1983 het volgende:
Excuses. Dacht dat het om de badkamer ging
Zolang je niet tegen het plafond pist is er niets aan de hand dan.
Ik wou eigenlijk hetzelfde idee toepassen in de badkamer. Nog niet echt over stoom nagedacht. Hoe zou ik dit dan het beste kunnen aanpakken?quote:Op maandag 28 april 2014 13:27 schreef Knuppel1983 het volgende:
Excuses. Dacht dat het om de badkamer ging
Je zou alle elektronica kunnen inpakken in een waterdichte "doos" ofzo? Die je dan gewoon op die plaat legt/vastmaakt. Is vast wel iets te verzinnen, want er is plek genoeg voor als je 10cm ruimte tussen plaat + plafond neemt. Bovendien wordt de voeding (en de LED's trouwens ook) altijd een beetje warm, dus dat komt het vochtprobleem zeker ook ten goede! Als je het kunt plaatsen op een plek waar de minste vocht komt, dan zou ik me er niet zo druk over maken. Wel even kijken dat je het 230volt gedeelte veilig maaktquote:Op maandag 28 april 2014 15:22 schreef jasperve het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk hetzelfde idee toepassen in de badkamer. Nog niet echt over stoom nagedacht. Hoe zou ik dit dan het beste kunnen aanpakken?
Flex met diamant blad heb ik gedaanquote:Op woensdag 30 april 2014 20:24 schreef jasperve het volgende:
Hoe modificeer je zon dorpel van natuursteen eigenlijk? Slijptol zal wel lastig zijn zeker...water gekoelde zaag ofzo?
En dan met beleid zagen; gaat primaquote:Op woensdag 30 april 2014 21:22 schreef Gieliovd het volgende:
Diamant slijpschijf, rustig aan. Watergekoelde zaag is uiteraard beter.
quote:Op woensdag 30 april 2014 20:47 schreef koffielepel het volgende:
[..]
Flex met diamant blad heb ik gedaan
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:22 schreef Gieliovd het volgende:
Diamant slijpschijf, rustig aan. Watergekoelde zaag is uiteraard beter.
quote:
Het ideale klusteamquote:Op woensdag 30 april 2014 22:15 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
En dan met beleid zagen; gaat prima
dat zal er vanaf hangen hoe flexibel het is. Wil het ten eerste naar de andere kant van de badkamer leggen. Dit is ongeveer 2 meter erbij. Zou het bijvoorbeeld mogelijk zijn deze kabel eruit te halen en een nieuwe in dezelfde mantel te plaatsen? Er zitten overal rode en blauwe mantels omheen.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wil je het opbouw maken of ga je het in de muur verstoppen? Het is zo te zien niet heel flexibel.
Kabel???quote:Op maandag 5 mei 2014 13:17 schreef jasperve het volgende:
[..]
dat zal er vanaf hangen hoe flexibel het is. Wil het ten eerste naar de andere kant van de badkamer leggen. Dit is ongeveer 2 meter erbij. Zou het bijvoorbeeld mogelijk zijn deze kabel eruit te halen en een nieuwe in dezelfde mantel te plaatsen? Er zitten overal rode en blauwe mantels omheen.
Ja, bedoelde slangquote:Op maandag 5 mei 2014 19:39 schreef Gieliovd het volgende:
Verleggen, dan witte mantels eraf, laag knippen, knietje erop persen, in het zicht verleggen... of haaks de muur in en zo verleggen.
Dat was ik inderdaad ook van plan. Vroeg me alleen af of je voor dat persen ook nog onder de leiding moet zijn, of kan je vanaf de zijkanten persen? Dit in verband met het te hakken gatquote:Op maandag 5 mei 2014 19:47 schreef Gieliovd het volgende:
Dat gaat je niet lukken. Enige optie zou ik dan bedenken is de tegels eruit, dekvloer eruit kappen, slangen losmaken, knietje erop persen in de dekvloer... stuk slang, knietje verderop de vloer uit en weer afmonteren.
Nee, deze is niet aanwezig. Het zit allemaal in de dekvloer bovenop de vrije overspanning betonvloer.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:21 schreef usernaamvergeten het volgende:
Er zit niet toevallig een kruipruimte onder het huis waar je het boeltje kan verleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |