Oh is dat deze gozer?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Hahn moet dus de nieuwe Feyenoordkeeper worden.
Hij is een nieuwe keeper van Feyenoord. Of hij eerste, tweede of derde keeper wordt is nog niet duidelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik de meesten moest geloven, was het de nieuwe Ed de Goeij.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij is een nieuwe keeper van Feyenoord. Of hij eerste, tweede of derde keeper wordt is nog duidelijk.
Je bent beter af met Lamprou.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij is een nieuwe keeper van Feyenoord. Of hij eerste, tweede of derde keeper wordt is nog duidelijk.
Wie zijn de meesten?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik de meesten moest geloven, was het de nieuwe Ed de Goeij.
Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die zo'n oordeel kan geven. Ik neem niet aan dat iedereen daar de wedstrijden van Dordrecht ziet.quote:
Nee Dordrecht vliegt er volgend seizoen niet kansloos uit in de Eredivisiequote:Op vrijdag 4 april 2014 19:57 schreef hafcfan het volgende:
Sierdgod.![]()
Hup DordrechtAl vaak genoeg bij Willem 2 geweest en die vliegen er meestal weer kansloos uit.
Dat zeiden ze ook dit jaar over Cambuur en GAE.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee Dordrecht vliegt er volgend seizoen niet kansloos uit in de Eredivisie
Ditquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:10 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die zo'n oordeel kan geven. Ik neem niet aan dat iedereen daar de wedstrijden van Dordrecht ziet.
Iddquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook dit jaar over Cambuur en GAE.
Hoezo? Weet jij hoe de rest speelde dan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk vreemd dat GAE slechts 6e is geworden met de selectie vorig seizoen.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo? Weet jij hoe de rest speelde dan?
Dat vond ik nog iets lelijker ja.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Prima shirt juist. Dat vorige, donker groen was pas erg.
Eens. Zijn wmb meer aanwinst dan een VVV/Willem II eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk al die nieuwe teams in de eredivisie.
VVV had soms nog wel leuke spelers/seizoenen, maar Willem 2 bakt er echt helemaal nooit wat van de laatste jaren.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens. Zijn wmb meer aanwinst dan een VVV/Willem II eerlijk gezegd.
Het is ook beter voor dit soort ploegen dat ze eens een rechtse directe krijgen en in de Jupiler League even alle zaakjes op orde moeten krijgen. Mede daarom hoop ik dat Roda JC er ook uitvliegt. Die bungelen al jaren aan een kabeltje maar blijven er toch steeds in. Ze confronteren zichzelf niet met de feiten en blijven denken van ''ach, we spelen nog ere''.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
VVV had soms nog wel leuke spelers/seizoenen, maar Willem 2 bakt er echt helemaal nooit wat van de laatste jaren.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij kan toch wel wat dusquote:
Zeker, het is een prima potje om naar te kijken.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:28 schreef GGMM het volgende:
Hahn kan er niks Vahn xD
Help me er aan herinneren dat ik dit continu ga zeggen als hij een fout maakt volgend jaar.
Ja, die zijn allemaal stil zodat Hahn alvast kan wennen aan de sfeer van de Kuip.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die zijn allemaal stil zodat Hahn alvast kan wennen aan de sfeer van de Kuip.
Oke ik hou op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat dan zo'n 7 keer dit seizoen. Dit is allemaal nog van de voorbije maand overigens. Tegen Volendam stonden ze 3-0 voor, liet Hahn twee zeer houdbare ballen door, en gaat hij zelf gigantisch in de fout bij de 3-3, zoals je kunt zien.
Ja, echt een baas. Zomaar weggelopen naar Porto zonder PSV wat te laten weten of iets.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:36 schreef RubenSosa het volgende:
Leandro do Bonfim. Wat een baasje was dat![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:36 schreef Cavaliers het volgende:
Over Hahn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat dan zo'n 7 keer per seizoen. Dit is allemaal nog van de voorbij maand overigens. Tegen Volendam stonden ze 3-0 voor, liet Hahn twee zeer houdbare ballen door, en gaat hij zelf gigantisch in de fout bij de 3-3, zoals je kunt zien.En in dat Feyenoord topic loopt iedereen Mulder af te zeiken en zijn ze dolblij met zijn komst.
![]()
Over Hahn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is nog slechter dan Grandel manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat dan zo'n 7 keer per seizoen. Dit is allemaal nog van de voorbij maand overigens. Tegen Volendam stonden ze 3-0 voor, liet Hahn twee zeer houdbare ballen door, en gaat hij zelf gigantisch in de fout bij de 3-3, zoals je kunt zien.
Over Hahn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat dan zo'n 7 keer dit seizoen. Dit is allemaal nog van de voorbije maand overigens. Tegen Volendam stonden ze 3-0 voor, liet Hahn twee zeer houdbare ballen door, en gaat hij zelf gigantisch in de fout bij de 3-3, zoals je kunt zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahn speelt ook gewoon in Jong Oranje toch? Je kan ook genoeg filmpjes van Vermeer vinden, blunders zeggen echt niks.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Wat vind je van Velthuizen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:42 schreef kalinhos het volgende:
Hahn speelt ook gewoon in Jong Oranje toch? Je kan ook genoeg filmpjes van Vermeer vinden, blunders zeggen echt niks.![]()
Precies, daarom keept Cillessen nu.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:42 schreef kalinhos het volgende:
Je kan ook genoeg filmpjes van Vermeer vinden![]()
Die is dan ook beter. Maar Vermeer > Mulder, ondanks dat hij meer blunders maakt.quote:
Hahn is een prima keeper, dat is meer mijn punt. Die redding op de kopbal zegt in mijnogen veel meer dan wat blundertjes.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Wat dit zijn er verdomme al meer dan de keeper van degradatie teams in Nederlandquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:45 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Die is dan ook beter. Maar Vermeer > Mulder, ondanks dat hij meer blunders maakt.
Hahn is een prima keeper, dat is meer mijn punt. Die redding op de kopbal zegt in mijnogen veel meer dan wat blundertjes.![]()
Als hij echt zo vaak blundert, gaat dat je gewoon punten kosten. Dus lijkt me niet onbelangrijk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:45 schreef kalinhos het volgende:
Die redding op de kopbal zegt in mijnogen veel meer dan wat blundertjes.![]()
True, maar als hij bij Dordrecht al zulke fratsen uithaalt ben ik heel benieuwd hoe hij het doet met 50.000 man om zich heen. Het zal niet minder worden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:45 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Die is dan ook beter. Maar Vermeer > Mulder, ondanks dat hij meer blunders maakt.
Hahn is een prima keeper, dat is meer mijn punt. Die redding op de kopbal zegt in mijnogen veel meer dan wat blundertjes.![]()
ligt er aan hoeveel wereldreddingen er tegenover staan. Vermeer heeft ajax wel wat puntjes gekost, maar hij heeft er zeker ook een hoop voor Ajax gepakt met onmogelijke ballen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:47 schreef OverRated het volgende:
[..]
Als hij echt zo vaak blundert, gaat dat je gewoon punten kosten. Dus lijkt me niet onbelangrijk.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Uiteindelijk heeft hij meer punten gekost dan dat hij er opgeleverd heeft, daar ben ik van overtuigd na dit seizoen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:49 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ligt er aan hoeveel wereldreddingen er tegenover staan. Vermeer heeft ajax wel wat puntjes gekost, maar hij heeft er zeker ook een hoop voor Ajax gepakt met onmogelijke ballen.![]()
Het is kut dat ze op foxsports maar zeer geringe samenvattingen hebben met doelpunten vanuit slechts één camerastandpunt, maar ik zou zeggen; ga de samenvattingen van Dordrecht eens langs. Hahn laat heel simpele ballen door, of staat er een beetje naar te kijken. Dat hij af en toe een bal zoals vandaag pakt, maakt hem geen goede keeper. Tel hier de blunders nog eens bij op, en je houd een heel middelmatige doelman over.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:45 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Is goed mogelijk idd. Toch denk ik niet dat t een slechte keeper is, tov Mulder is het niet direct een verslechtering. Mulder heb ik zelden punten zien pakken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar als hij bij Dordrecht al zulke fratsen uithaalt ben ik heel benieuwd hoe hij het doet met 50.000 man om zich heen. Het zal niet minder worden.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
True, maar hij doet ook niet zo heel veel gekke dingen, daarom denk ik juist dat die Hahn minder is, maar we zullen het zien volgend jaar.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:51 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Is goed mogelijk idd. Toch denk ik niet dat t een slechte keeper is, tov Mulder is het niet direct een verslechtering. Mulder heb ik zelden punten zien pakken.![]()
![]()
Heb jij een seizoenskaart bij Dordrecht? Of waar baseer jij je op?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is kut dat ze op foxsports maar zeer geringe samenvattingen hebben met doelpunten vanuit slechts één camerastandpunt, maar ik zou zeggen; ga de samenvattingen van Dordrecht eens langs. Hahn laat heel simpele ballen door, of staat er een beetje naar te kijken. Dat hij af en toe een bal zoals vandaag pakt, maakt hem geen goede keeper. Tel hier de blunders nog eens bij op, en je houd een heel middelmatige doelman over.
Ik heb hem redelijk goed gevolgd dit seizoen en vind dat allemaal wel meevallen.
Zovaak blundert hij echt niet. Ik heb hem dit seizoen echt niet 7 van dergelijke blunders zien maken. Vind hem overduidelijk een bovengemiddeld goede doelman.
Zit bovendien niet voor niets in Jong Oranje.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
Ik baseer me op de live wedstrijden van vrijdag, de late zaterdagmiddag/vroege zaterdagavond en maandag en af en toe een samenvatting op FOX. Dat over ''hij zit niet voor niets bij Jong Oranje'' vind ik een heel zwak argument. Tim de Cler en Romano Denneboom zaten ook ooit bij Oranje en dat waren ook geen wereldspelers.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heb jij een seizoenskaart bij Dordrecht? Of waar baseer jij je op?
Ik heb hem redelijk goed gevolgd dit seizoen en vind dat allemaal wel meevallen.
Zovaak blundert hij echt niet. Vind hem overduidelijk een bovengemiddeld goede doelman.
Zit bovendien niet voor niets in Jong Oranje.
Enfin, ik noemde zojuist de Volendam wedstrijd. Het is moeilijk te beoordelen, want camerastandpunt, zeker op zo'n gifje. Maar dit waren twee zeer houdbare ballen. Ik durf er mijn life savings op in te zetten dat zelfs Mulder ze gepakt had. En voordat iemand roept één wedstrijd; dit komt wel wat vaker voor bij Hahn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik baseer me op de live wedstrijden van vrijdag, de late zaterdagmiddag/vroege zaterdagavond en maandag en af en toe een samenvatting op FOX. Dat over ''hij zit niet voor niets bij Jong Oranje'' vind ik een heel zwak argument. Tim de Cler en Romano Denneboom zaten ook ooit bij Oranje en dat waren ook geen wereldspelers.
Enfin, ik noemde zojuist de Volendam wedstrijd. Het is moeilijk te beoordelen, want camerastandpunt, zeker op zo'n gifje. Maar dit waren twee zeer houdbare ballen. Ik durf er mijn life savings op in te zetten dat zelfs Mulder ze gepakt had. En voordat iemand roept één wedstrijd; dit komt wel wat vaker voor bij Hahn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dit seizoen vrijwel alle wedstrijden van Dordrecht meegepikt via televisie en ik heb slechts weinig blunders van hem gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al is hij de laatste weken niet goed bezig inderdaad. Dat baart wel zorgen.
Maar je overdrijft bewust als je hem bestempeld als een middelmatig keepertje, waarschijnlijk omdat je graag wilt scoren ofzo.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
Geef me één reden waarom ik zou willen scoren? Ik kan er geen bedenken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb dit seizoen vrijwel alle wedstrijden van Dordrecht meegepikt via televisie en ik heb slechts weinig blunders van hem gezien.
Al is hij de laatste weken niet goed bezig inderdaad. Dat baart wel zorgen.
Maar je overdrijft bewust als je hem bestempeld als een middelmatig keepertje, waarschijnlijk omdat je graag wilt scoren ofzo.![]()
Omdat je de popie-jopie wilt uithangen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geef me één reden waarom ik zou willen scoren? Ik kan er geen bedenken.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
Als jij zo het hebben van een mening wilt omschrijven, prima.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat je de popie-jopie wilt uithangen.![]()
Ja, je baseert je mening op een paar blunders, en overdrijft vervolgens zijn hoeveelheid blunders dit huidige seizoen en bagatelliseert zijn overige prestaties.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als jij zo het hebben van een mening wilt omschrijven, prima.
Dat noem ik goedkoop scoren.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik doorgaan?![]()
Ach, dat zijn niet allemaal 'blunders' in de categorie blunders zoals hij ze maakte tegen Volendam bijvoorbeeld.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
Als de blunder tegen Volendam de standaard is geworden om pas van een blunder te spreken dan is het een hele goede keeper idd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach, dat zijn niet allemaal 'blunders' in de categorie blunders zoals hij ze maakte tegen Volendam bijvoorbeeld.![]()
![]()
Nee natuurlijk niet, maar je ziet zelf ook wel dat hij makkelijk probeert te scoren toch?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als de blunder tegen Volendam de standaard is geworden om pas van een blunder te spreken dan is het een hele goede keeper idd.
Maar ja, jij bent een troll mod, dus ik weet tegen wie ik het zeg.
Verder ben ik Mulder gewend, dus daar kunnen we alleen maar op vooruit gaan.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus dit maakt hem een goede keeper of zo? Ik heb gezegd dat hij, naast zijn lachwekkende blunders, ook houdbare ballen doorlaat. Dit zijn slechts enkele voorbeelden van vele.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach, dat zijn niet allemaal 'blunders' in de categorie blunders zoals hij ze maakte tegen Volendam bijvoorbeeld.![]()
Mwa, hij rakelt wel heel veel foutjes op. Al die voorbeelden zijn gewoon slecht gekeept.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Nee natuurlijk niet, maar je ziet zelf ook wel dat hij makkelijk probeert te scoren toch?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar ja, jij bent een troll mod, dus ik weet tegen wie ik het zeg.Hier ga je nog op terugkomen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Verder ben ik Mulder gewend, dus daar kunnen we alleen maar op vooruit gaan.![]()
![]()
Die tegen PSV zijn wel weer blunders inderdaad.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus dit maakt hem een goede keeper of zo? Ik heb gezegd dat hij, naast zijn lachwekkende blunders, ook houdbare ballen doorlaat. Dit zijn slechts enkele voorbeelden van vele.
Maar dat hij houdbare ballen doorlaat zegt me niet zo heel veel. Dat doen bijna alle keepers weleens in de Eredivisie (en Mulder heel vaak). Itt tot Mulder pakt Hahn echter ook veel 'onmogelijke' ballen.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
haantje gaat veel punten kosten volgend jaar. Leuke lijnkeeper verder niks bijzonders. Beetje zoals Vermeer.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Dit vind ik ook weer zo zwak. ''Ja, andere keepers doen het ook, dus het is niet zo erg''. Ik vind Hahn een bijzonder zwakke keeper. Voorbeelden ervan staan hierboven. Als ik echt zou willen scoren of trollen, had ik wel gezegd dat zelfs Marsman een betere keeper is dan hij.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die tegen PSV zijn wel weer blunders inderdaad.
Maar dat hij houdbare ballen doorlaat zegt me niet zo heel veel. Dat doen bijna alle keepers weleens in de Eredivisie (en Mulder heel vaak). Itt tot Mulder pakt Hahn echter ook veel 'onmogelijke' ballen.
IkStampOpTacos![]()
Hoe bedoel je? Als Mulder fit blijft keept Hahn volgend jaar geen enkele wedstrijd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:26 schreef RubenSosa het volgende:
haantje gaat veel punten kosten volgend jaar. Leuke lijnkeeper verder niks bijzonders. Beetje zoals Vermeer.![]()
quote:Ik vraag me echt af waar jullie keepers dan wel op beoordelen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar dat hij houdbare ballen doorlaat zegt me niet zo heel veel.
Als ik de mensen van het Feyenoord-topic mag geloven kan Mulder niet snel genoeg oprotten als Hahn er is.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als Mulder fit blijft keept Hahn volgend jaar geen enkele wedstrijd.![]()
Heel veel houdbare ballen doorlaten is natuurlijk zorgwekkend, maar kan ook bij het leerproces horen. Wat mij betreft zie je aan Hahn goed genoeg dat hij echt wel wat in z'n mars heeft.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me echt af waar jullie keepers dan wel op beoordelen.
Zo hebben veel keepers aan het begin van hun carriere geblunderd. Dudek liet bij Feyenoord in z'n eerste seizoen ook ontzettend veel houdbare ballen door. Desondanks is hij uitgegroeid tot een - naar mijn mening - wereldkeeper.Is ook zo. Die gozer doet werkelijk waar niets goed.quote:Als ik de mensen van het Feyenoord-topic mag geloven kan Mulder niet snel genoeg oprotten als Hahn er is.
Dat is waar, maar als die Hahn echt zo slecht isquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me echt af waar jullie keepers dan wel op beoordelen.
[..]
Als ik de mensen van het Feyenoord-topic mag geloven kan Mulder niet snel genoeg oprotten als Hahn er is.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: