Oh is dat deze gozer?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Hahn moet dus de nieuwe Feyenoordkeeper worden.
Hij is een nieuwe keeper van Feyenoord. Of hij eerste, tweede of derde keeper wordt is nog niet duidelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Hahn moet dus de nieuwe Feyenoordkeeper worden.
Als ik de meesten moest geloven, was het de nieuwe Ed de Goeij.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij is een nieuwe keeper van Feyenoord. Of hij eerste, tweede of derde keeper wordt is nog duidelijk.
Je bent beter af met Lamprou.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij is een nieuwe keeper van Feyenoord. Of hij eerste, tweede of derde keeper wordt is nog duidelijk.
Wie zijn de meesten?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik de meesten moest geloven, was het de nieuwe Ed de Goeij.
Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die zo'n oordeel kan geven. Ik neem niet aan dat iedereen daar de wedstrijden van Dordrecht ziet.quote:
Nee Dordrecht vliegt er volgend seizoen niet kansloos uit in de Eredivisiequote:Op vrijdag 4 april 2014 19:57 schreef hafcfan het volgende:
Sierdgod.![]()
Hup DordrechtAl vaak genoeg bij Willem 2 geweest en die vliegen er meestal weer kansloos uit.
Dat zeiden ze ook dit jaar over Cambuur en GAE.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee Dordrecht vliegt er volgend seizoen niet kansloos uit in de Eredivisie
Ditquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:10 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die zo'n oordeel kan geven. Ik neem niet aan dat iedereen daar de wedstrijden van Dordrecht ziet.
Iddquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook dit jaar over Cambuur en GAE.
Hoezo? Weet jij hoe de rest speelde dan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk vreemd dat GAE slechts 6e is geworden met de selectie vorig seizoen.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo? Weet jij hoe de rest speelde dan?
Dat vond ik nog iets lelijker ja.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Prima shirt juist. Dat vorige, donker groen was pas erg.
Eens. Zijn wmb meer aanwinst dan een VVV/Willem II eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk al die nieuwe teams in de eredivisie.
VVV had soms nog wel leuke spelers/seizoenen, maar Willem 2 bakt er echt helemaal nooit wat van de laatste jaren.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens. Zijn wmb meer aanwinst dan een VVV/Willem II eerlijk gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |