Al jaren wonende in de bouwput voortkomende uit dit project had ik deze situatieschets nog nooit gezien eigenlijkquote:Op woensdag 9 april 2014 01:24 schreef very het volgende:
Stel je niet aan, muts. Ik loop die trap elke dag. Beweging...is goed voor je
[..]
Want straks is alles mooier en fijner enzoTrein onder de grond, dus die lelijke spoorbrug langs de Phoenixstraat straks mooi pleite
![]()
Gelijk maar even een schaamteloze plug dan maar.
Dit zijn de beelden die ik heb gemaakt van het nieuwe station:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Delft
Brussel - Den Haag. Alleen stopt ie niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 02:41 schreef sig000 het volgende:
Welke Internationale trein komt daar dan?
Staat gewoon een bord van op de bouwplaats hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al jaren wonende in de bouwput voortkomende uit dit project had ik deze situatieschets nog nooit gezien eigenlijk
Ziet er best goed uit verder.
Dat ziet er wel een stuk mooier uit ja, heb jij die echt gemaakt of loop je te dollen?quote:Op woensdag 9 april 2014 01:24 schreef very het volgende:
[..]
Want straks is alles mooier en fijner enzoTrein onder de grond, dus die lelijke spoorbrug langs de Phoenixstraat straks mooi pleite
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Delft
Nee, an sich niet, maar het is wel een opvallend dramatisch hoge trap. Niet vergelijkbaar met Rotterdam CS bijvoorbeeld, zeker de helft hogerquote:
Die heb ik serieus gemaakt jaquote:Op woensdag 9 april 2014 08:46 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat ziet er wel een stuk mooier uit ja, heb jij die echt gemaakt of loop je te dollen?
afzichtelijk lelijk dat nieuwe gebouwquote:Op woensdag 9 april 2014 01:24 schreef very het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Delft
Tja...en dan te bedenken dat het originele plan nog een verdieping hoger was.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
afzichtelijk lelijk dat nieuwe gebouwzo hypermodern, past echt totaal niet op die locatie.
Thanksquote:
Nee, jij mag over het spoor lopen.quote:
Dat geeft weer vertragingen.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, jij mag over het spoor lopen.
Waarom?quote:
Je begrijpt mijn punt nietquote:Op woensdag 9 april 2014 09:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen ervaring met de spoorwegen en hun mededelingen.
Blaadjes op de rails kunnen het nu niet zijn, blijven over die klotehommels die dwars voor een trein gaan lopen.quote:
onder anderequote:Op woensdag 9 april 2014 01:35 schreef BObNL het volgende:
[..]
Idd tram in Den Haag zijn echt drama, kenne niet eens rails aanleggen daar trams moeten met 5km/h de bocht in bij de korte voorhout anders ontsporen ze^8
En als je het zo schrijft?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:05 schreef KingRoland het volgende:
Rezania en Socios in een topic, zo hé dit topic verdient het gewoon niet.
Verder boeit Delft mij helemaal niets. De naam zegt al genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:12 schreef very het volgende:
[..]
En als je het zo schrijft?
D11TMisschien dan maar het is een verbeteringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Man, het ziet er nu al verneukt uit.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:23 schreef very het volgende:
[..]
Tja...en dan te bedenken dat het originele plan nog een verdieping hoger was.
Maar ik weet het niet...misschien als alles straks af is staat het best leuk.
[..]
Thanks
Mocht je meer willen zien: www.facebook.com/FPortfolio
Dus aankomend weekend niet spelen in de tunnel kleine meidquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:44 schreef mapima het volgende:
http://www.spoorzonedelft(...)esttrein_door_tunnel
Hehe werd tijd
Nee.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:19 schreef Netsplitter het volgende:
Ben benieuwd of ze voorjaar 2015 gaan halen....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |