quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:32 schreef deadprez het volgende:
Flikker toch eens op met die aidstopics van je.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:32 schreef deadprez het volgende:
Flikker toch eens op met die aidstopics van je.
flessenhals tussen den haag en rotterdamquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:38 schreef spambot31 het volgende:
Waarom komt daar een nieuw station? Deze doet het toch nog, wat een onzin, zonde van het geld
Omdat deze stom is. Dat zal wel de reden zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:38 schreef spambot31 het volgende:
Waarom komt daar een nieuw station? Deze doet het toch nog, wat een onzin, zonde van het geld
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:41 schreef mapima het volgende:
[..]
Omdat deze stom is. Dat zal wel de reden zijn.
Valt mee toch? Met de Sagrada Família zijn ze wel langer bezig.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:42 schreef MrStalin het volgende:
Beetje jammer dat ze al 42 jaar met de bouw bezig zijn
De tunnel is echt afgesloten ? Sinds wanneerquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
de (oude) tunnel zat aan de andere kant (einde van het perron) en dat sluit zoals je ziet niet aan op de bussen... tunnel is niet meer in gebruik
dat is de reden van die brug, om de tram, trein en bus op elkaar aan te sluiten
Nee joh, die zit er gewoon nogquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:49 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
De tunnel is echt afgesloten ? Sinds wanneer?
Blijf dan thuis. Dat is de beste plek om te vertoeven. m.i.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:46 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik vind trams niet zo leuk. Mijn voorkeuren zijn de bus en de trein.
ja sorry, tunnel is er nogquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:49 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
De tunnel is echt afgesloten ? Sinds wanneer?
vanaf de stadskant is er geen ingang toch? ingang is verschoven naar waar het nu is (fietsen en tram enzo), no?quote:
Oh zo.. Ja, hij gaat vanaf spoor 1 naar de andere kant zeg maar.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
ja sorry, tunnel is er nog
bedoelde dat de weg ernaar is afgesloten
[..]
vanaf de stadskant is er geen ingang toch? ingang is verschoven naar waar het nu is (fietsen en tram enzo), no?
ja, ben al een lange tijd niet naar het einde (of begin eigenlijk?) van de perron gelopenquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh zo.. Ja, hij gaat vanaf spoor 1 naar de andere kant zeg maar.
Huh zijn er een trap en een TUNNEL?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
ja, ben al een lange tijd niet naar het einde (of begin eigenlijk?) van de perron gelopenzag wel mensen verschijnen uit de tunnel
spoor 2/3 kun je dus via tunnel en brug nog bereiken, hmm
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:18 schreef MichaelScott het volgende:
Alles buiten Rotterdam moet je sowieso mijden.
Rotterdam Centraal
Het ging meer om het gedeelte dat je voor de rest alles moet mijdenquote:
Bij deze like ik deze post.quote:
Het is nog niet eens drie verdiepingen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Omg, ik ben het een x eens met MapimaDie trappen zijn killing als je geen conditie hebt
verkoop je ook kontje bij station?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:14 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook in Schipluiden en in Wateringen
Ja, ik weetquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is nog niet eens drie verdiepingen._!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |