Ja ze werden gepost in één of ander topic. Het scheelde weinig of ik moest een nieuw beeldscherm kopen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:11 schreef BlauweTijger het volgende:
De eerste 2 foto's van FOK! gehaald.
Waarom zien we jouw hoofd hier niet?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom zie ik Braddie zijn hoofd hier niet?
Hier ook niet. Als je even ctrl+F5 doet bij jou waarschijnlijk ook niet meer.quote:
Ahquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hier ook niet. Als je even ctrl+F5 doet bij jou waarschijnlijk ook niet meer.
Die kopschopper?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah
[ afbeelding ] deze dan? Wel kutfoto mja
Wat is dat voor flikkerquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah
[ afbeelding ] deze dan? Wel kutfoto mja
Eensquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:14 schreef Juup© het volgende:
Hoe heet die engerd uit het kabinet met zijn opgeblazen papzakhoofd? van Balen o.i.d.?
En deze mag ook niet ontbreken:
[ afbeelding ]
Oh ja.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Die kneus van die mishandeling in Eindhoven vorig jaar.
Die verdient ook klappen inderdaad.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:14 schreef Juup© het volgende:
Hoe heet die engerd uit het kabinet met zijn opgeblazen papzakhoofd? van Balen o.i.d.?
[ afbeelding ]
Haten op Goorquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:15 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:15 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AnthonyZeus ofzo toch?quote:
Dan op z'n minst kapotswaffelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Aiciu op 04-04-2014 19:20:16 (even die kk kop gespoilerd) ]N A P O L I
C A M P A N I A
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Anaal kapot plompen tot ze bloed en dan weg sprinten ja.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:14 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Die gozer is homo of niet?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:23 schreef DuchessHerzen het volgende:
[ afbeelding ]
Zum kotzen, wat zou ik die vent graag een klap op z'n bakkes geven.
Ugh, verschrikkelijk! Kapot stampen dat joch.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een irritant jong is dit toch.
Zijn gedrag spreekt boekdelen. Die Milan is evengoed een veelte blij figuur.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:26 schreef DuchessHerzen het volgende:
[..]
Hij schijnt een vriendin te hebben, maar dat zegt niets natuurlijk
Ik zal het je nog erger vertellen: er zijn er twee! Dit is Milans broer: Enzoquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn gedrag spreekt boekdelen. Die Milan is evengoed een veelte blij figuur.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:21 schreef Juup© het volgende:
Deze dus:
[ afbeelding ]
En deze etterbak niet te vergeten
[ afbeelding ]
Wat een misselijkmakende rotkoppen hebben die twee, zouden zo bij de Stasi kunnen.
Ja, dat zeg ik. Broers, maar beiden veelte blij, al moet ik zeggen dat die Enzo nóg meer irritatie opwekt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:28 schreef DuchessHerzen het volgende:
[..]
Ik zal het je nog erger vertellen: er zijn er twee! Dit is Milans broer: EnzoWie de fuck noemt z'n kind nou zo?
Paris Hilton niet neukenquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
No shit dat jij zoveel chicks neukt met zo'n lage standaard
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Echt?
Obama?
Een van de meest sympathieke mensen op aarde
En dat straalt 'ie ook uit, ja.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Echt?
Obama?
Een van de meest sympathieke mensen op aarde
Waren toch maar moslims.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]__!! Bam, een heel dorp onschuldige mensen doodgemaakt tijdens een droneaanval. Nou echt, wat een sympathiek persoon is het toch.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]__!! Bam, een heel dorp onschuldige mensen doodgemaakt tijdens een droneaanval. Nou echt, wat een sympathiek persoon is het toch.
quote:
Deze man zou ik met een rotte vis in z'n gezicht willen slaan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Één van de meest irritante hoofden.
quote:
Privé en zakelijk graag gescheiden houden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
Er zit meestal wel ergens een talibanstrijder tussen hoorquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
Boeienquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
Hij moet gewoon eens optyfen met die schijnheilige rotkop van hem.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Privé en zakelijk graag gescheiden houden.
hehehquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:37 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Er zit meestal wel ergens een talibanstrijder tussen hoor
Ja dat komt puur door Obama.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
Met een moker, totdat er enkel pudding over is.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:37 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Deze man zou ik met een rotte vis in z'n gezicht willen slaan.
Nee natuurlijk niet, dat zeg ik ook helemaal niet.quote:
Ook goed, gehele verwijdering zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met een moker, totdat er enkel pudding over is.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
Dat ene blonde menneke uit Game of Thrones heeft pas een kop om op te slaan.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
Dat ene blonde menneke uit Game of Thrones heeft pas een kop om op te slaan.
Die wil ik niet alleen om haar kop slaan.quote:
Ja die. Hij speelt die rol wel goed, walgde al vanaf de eerste keer dat ik hem zag van die mongool.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja die. Hij speelt die rol wel goed, walgde al vanaf de eerste keer dat ik hem zag van die mongool.
quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:45 schreef iketurnerjr het volgende:
[ [url http://www.google.nl/url?(...)ust=1396719843205635 [/url] ]
Klopt, precies hetzelfde hier.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja die. Hij speelt die rol wel goed, walgde al vanaf de eerste keer dat ik hem zag van die mongool.
Jij hebt er verstand van.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:46 schreef DuchessHerzen het volgende:
Die mongool van een Nielson mag ook niet ontbreken uiteraard.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:47 schreef GrumpyCat het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, dat zit bij ons Koningshuis
Wat een inteeltkop.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:47 schreef GrumpyCat het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, dat zit bij ons Koningshuis
Met zijn veel te blije liedjesquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:46 schreef DuchessHerzen het volgende:
Die mongool van een Nielson mag ook niet ontbreken uiteraard.
[ afbeelding ]
Als ik niet meer mag haten op mensen die succesvoller zijn dan ik, blijft er weinig over om op te haten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:50 schreef Manke het volgende:
toch zijn de meeste die geplaatst worden succesvoller dan wij ooit zullen worden, dus snap jullie haat wel
Dus? Daar gaat het hier toch niet om, man.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:50 schreef Manke het volgende:
toch zijn de meeste die geplaatst worden succesvoller dan wij ooit zullen worden, dus snap jullie haat wel
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als ik niet meer mag haten op mensen die succesvoller zijn dan ik, blijft er weinig over om op te haten.
Ik was je voor. Nare vent ja.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:51 schreef JasVerstoppen het volgende:
Hier word ik nou onpasselijk van.............
[ afbeelding ]
Precies, je wilt die blijheid er het liefst gewoon uitschoppen, bij alle twee.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Broers, maar beiden veelte blij, al moet ik zeggen dat die Enzo nóg meer irritatie opwekt.
Wat dat betreft past die naam wel bij zo'n josti.
wtf is ditquote:
weet ik, had gewoon zin om dat te zeggenquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dus? Daar gaat het hier toch niet om, man.
Eerste minuut gezien. Wat een baasquote:
Godvrquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eerste minuut gezien. Wat een baasO_O_O_O_O_O_O_O_O_O_
haha geilquote:
HOE DURF JE EEN KOGEL TE SCHIETEN NAAR ONZE GROTE LEIDER????!!!quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:03 schreef Manke het volgende:
[ afbeelding ]
misschien is een kogel gepaster
Wacht maar, jij gaat naar een strafkamp.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:03 schreef Manke het volgende:
[ afbeelding ]
misschien is een kogel gepaster
AnthonyZeus, zoek de topics zelf maar even.quote:
AnthonyZeus.quote:
heheh juicyhil met zijn dikke kopquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:12 schreef GZ1000 het volgende:
Kom maar op met die foto's van Braddie en Blondje_93
quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mooi om te zien dat ik niet de enige ben bij wie nog weleens een moordlustige, haast psychopathische gedachte opkomt als ik die hoofden zie. Vooral BN'ers zijn oververtegenwoordigd.
Denk dat ik 1 om 3 nog wel mag hoorquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mooi om te zien dat ik niet de enige ben bij wie nog weleens een moordlustige, haast psychopathische gedachte opkomt als ik die hoofden zie. Vooral BN'ers zijn oververtegenwoordigd.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]Bedankt. Nu heb ik olifanterus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Leugens.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:13 schreef GrumpyCat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die wil ik ook klappen
quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:14 schreef LoveAndPeace het volgende:
http://uploadenfoto.nl/pi(...)0be0820dcdc96b42.jpg
Ik vind die stukjes die ze schrijft irritanter dan haar kop.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat ik 1 om 3 nog wel mag hoorZo'n Ebru Umar is wat irritant soms, maar ik word niet direct agressief.
Ben je een aantal jaar te laat mee.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:13 schreef GrumpyCat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die wil ik ook klappen
quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:17 schreef GrumpyCat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou haar geven en dan klappen
Heb het nog helemaal afgekeken ook, jemig wat een kutjongquote:
Niks mis met die onderste twee foto's.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:19 schreef Enchanter het volgende:
Deze mogen natuurlijk ook niet ontbreken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:17 schreef GrumpyCat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou haar geven en dan klappen
Wie is dat? Die kop komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:20 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[ afbeelding ]
Met zijn sjaaltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |