Ja, dat zeg ik. Broers, maar beiden veelte blij, al moet ik zeggen dat die Enzo nóg meer irritatie opwekt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:28 schreef DuchessHerzen het volgende:
[..]
Ik zal het je nog erger vertellen: er zijn er twee! Dit is Milans broer: EnzoWie de fuck noemt z'n kind nou zo?
Paris Hilton niet neukenquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
No shit dat jij zoveel chicks neukt met zo'n lage standaard
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Echt?
Obama?
Een van de meest sympathieke mensen op aarde
En dat straalt 'ie ook uit, ja.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Echt?
Obama?
Een van de meest sympathieke mensen op aarde
Waren toch maar moslims.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]__!! Bam, een heel dorp onschuldige mensen doodgemaakt tijdens een droneaanval. Nou echt, wat een sympathiek persoon is het toch.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]__!! Bam, een heel dorp onschuldige mensen doodgemaakt tijdens een droneaanval. Nou echt, wat een sympathiek persoon is het toch.
quote:
Deze man zou ik met een rotte vis in z'n gezicht willen slaan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Één van de meest irritante hoofden.
quote:
Privé en zakelijk graag gescheiden houden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
Er zit meestal wel ergens een talibanstrijder tussen hoorquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
Boeienquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
Hij moet gewoon eens optyfen met die schijnheilige rotkop van hem.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Privé en zakelijk graag gescheiden houden.
hehehquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:37 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Er zit meestal wel ergens een talibanstrijder tussen hoor
Ja dat komt puur door Obama.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
Met een moker, totdat er enkel pudding over is.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:37 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Deze man zou ik met een rotte vis in z'n gezicht willen slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |