Wat een inteeltkop.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:47 schreef GrumpyCat het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, dat zit bij ons Koningshuis
Met zijn veel te blije liedjesquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:46 schreef DuchessHerzen het volgende:
Die mongool van een Nielson mag ook niet ontbreken uiteraard.
[ afbeelding ]
Als ik niet meer mag haten op mensen die succesvoller zijn dan ik, blijft er weinig over om op te haten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:50 schreef Manke het volgende:
toch zijn de meeste die geplaatst worden succesvoller dan wij ooit zullen worden, dus snap jullie haat wel
Dus? Daar gaat het hier toch niet om, man.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:50 schreef Manke het volgende:
toch zijn de meeste die geplaatst worden succesvoller dan wij ooit zullen worden, dus snap jullie haat wel
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als ik niet meer mag haten op mensen die succesvoller zijn dan ik, blijft er weinig over om op te haten.
Ik was je voor. Nare vent ja.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:51 schreef JasVerstoppen het volgende:
Hier word ik nou onpasselijk van.............
[ afbeelding ]
Precies, je wilt die blijheid er het liefst gewoon uitschoppen, bij alle twee.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Broers, maar beiden veelte blij, al moet ik zeggen dat die Enzo nóg meer irritatie opwekt.
Wat dat betreft past die naam wel bij zo'n josti.
wtf is ditquote:
weet ik, had gewoon zin om dat te zeggenquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dus? Daar gaat het hier toch niet om, man.
Eerste minuut gezien. Wat een baasquote:
Godvrquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eerste minuut gezien. Wat een baasO_O_O_O_O_O_O_O_O_O_
haha geilquote:
HOE DURF JE EEN KOGEL TE SCHIETEN NAAR ONZE GROTE LEIDER????!!!quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:03 schreef Manke het volgende:
[ afbeelding ]
misschien is een kogel gepaster
Wacht maar, jij gaat naar een strafkamp.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:03 schreef Manke het volgende:
[ afbeelding ]
misschien is een kogel gepaster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |