Thnx! Jij lekker trainon?quote:
Ja weer achter de auto. We gaan nu heel Friesland door opzoek naar mooie KOM's.quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Thnx! Jij lekker trainon?
Btw. Als je eens een echte Oakley op heb gehad wil je niet anders meer!
Uurtje rustig?quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:14 schreef kanovinnie het volgende:
Zal ik vandaag gaan fietsen of gewoon complete rust? Ze kijkt me liefkozend aan en smeekt om uitgelaten te worden
quote:
Psst psst kan ook wel een Colnago frame voor je regelen, helemaal eckt, maar 300 euries levertijd 2 maandenquote:
Handel is trouwens niet toegestaan op FOK!quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:45 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Psst psst kan ook wel een Colnago frame voor je regelen, helemaal eckt, maar 300 euries levertijd 2 maanden
Tsja gister kreeg ik in no time weer last/pijn in mijn pees. Net rende ik de trap op naar de tweede etage en toen voelde ik het ook alweer.quote:
Alst alleen een beetje zeurt zou ik toch ff gaan fietsen hoor, uurtje licht verzet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja gister kreeg ik in no time weer last/pijn in mijn pees. Net rende ik de trap op naar de tweede etage en toen voelde ik het ook alweer.
Kutlichaam. Doe gewoon wat ik wil dat je doet.
Als je wordt geïnterviewd geef ook een shoutout naar je vrienden op fok.quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:55 schreef Tommeke het volgende:
Gewoon pedellen!
Ik voel me nu net een prof. Met een rolfkoffertje naar de wedstrijd waar m'n fiets straks klaar staat haha.
Toen we dat hobbeltje omhoog moesten na de kasseien was ik ook als de dood dat Kaas door zou trekken dan had ik er 100% zeker af gelegen...quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:46 schreef Oksel het volgende:
BTW die finale met ons drieen was vet. Die kasseienstrook was nog best lang. En maar jakkeren om die groep voor te blijvenJan bijna dood aan 't eind
We hebben jullie op bijna 10 minuten gereden de laatste 14 km, en dan hebben we na het bordje Maastricht nog een tijd lopen kloten omdat Kaas vond dat ik op kop moest blijven.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, wij reden rustig uit. Dus dat brengt de heldhaftigheid wel aardig terug want zover lagen jullie niet voor na die strook.
Je moet me niet zo serieus nemen na die biertjes van gisterquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:40 schreef janatwork het volgende:
[..]
We hebben jullie op bijna 10 minuten gereden de laatste 14 km, en dan hebben we na het bordje Maastricht nog een tijd lopen kloten omdat Kaas vond dat ik op kop moest blijven.
MEEDRAAIEN OF AFTAAIEN GODVERDOMME roepen is geen optie?quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:41 schreef janatwork het volgende:
Kaas: is er een manier (buiten vol in je remmen knijpen) om iemand over te laten nemen?
Het bekende, na het eerste biertje volgen er meerdere?quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:42 schreef janatwork het volgende:
Gister met de fiets gevallenHad niet zo veel moeten drinken
Als je waaiers draait, diegene naar voren duwen. Dan moet ie welquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:41 schreef janatwork het volgende:
Kaas: is er een manier (buiten vol in je remmen knijpen) om iemand over te laten nemen?
Rijd je de tijdrit in Warns?quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:55 schreef Tommeke het volgende:
Gewoon pedellen!
Ik voel me nu net een prof. Met een rolfkoffertje naar de wedstrijd waar m'n fiets straks klaar staat haha.
laatste stuk weer 34 p/u toch?quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je moet me niet zo serieus nemen na die biertjes van gister![]()
Wij hebben wel serieus langzaam gereden hoor. Niet meer boven de 30 volgens mij.
oh is dat zo? Was iig afzien.quote:
Die is dan alleen voor de looks, en met jouw gemiddelden ziet niemand dat het een neppert is. Behalve je eigen ogen dan, want die glazen zijn bagger. Maaruh, 15 euro. Dan moet er een Chinees zich toch de balletjes uit z'n broek lachen zeg. Op elke lokale markt in Z-O Azie kun je die dingen voor minder dan 2 euro op de kop tikken, en dan maken ze nog winst ook.quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:57 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik heb er al tijden een uit China, echt een goed ding. 15 EUR inc. verzenden. Oakley zegmaar. Die dingen sloop je toch alleen maar.
Deze maar even quoten want voor je het weet is straks een of andere Italiaanse design bril van drie meier helemaal het summum en moet je het echt niet met minder doen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maar ben wel met je eens dat +200e voor een fietsbril uitgeven, beetje onzin is.
Ja bedankt!quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Deze maar even quoten want voor je het weet is straks een of andere Italiaanse design bril van drie meier helemaal het summum en moet je het echt niet met minder doen.
Excel? Ik ben hier nog niet verder dan Lotus 123 versie 1A. Ik heb net Visicalc de deur uitgedaan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja bedankt!
Zet hem maar even in je excel documentje, met datum, tijdstip en strekking van de quote.
Maar je hebt gelijk, als ik straks een dikke dure bril koop, is dat natuurlijk het beste van het beste en is de rest prut!![]()
Het hakt er ook wel in hé, al die Strava dingetjes die je allemaal bij moet houden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:44 schreef Patroon het volgende:
Voor de lolbroek die hem weer geflagd heeft. De rit is alweer private gemaakt, dus geen paniek.
Ik schuif de familie module er wel in. Kan echt niet maken om niet te gaan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:50 schreef Patroon het volgende:
Ga je toch niet? Doe je de andere gasten en jezelf een plezier = win, win!
Het klopt dat het niveau van de amateurs hoger is dan bij de clubwedstrijden, dat was altijd al zo.quote:Op zaterdag 5 april 2014 07:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, dat zal goed kunnen. Ik hoorde die verschillen van renners die vorig jaar amateurs reden en wel combi wedstrijden reden met elites. Misschien is het niv van amateurs gestegen, het is imo wel behoorlijk hoog niv. niet te vergelijken met club wedstrijdjes. De geluiden zijn een beetje van " rij je bij de amas goed mee, kan je bij de elites ook wel meekomen" We zullen het zien dit jaar, ben benieuwd waar ik sta.
Gemiddelde zegt niet veel als het om wedstrijden gaat.quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:18 schreef Oksel het volgende:
Ik vond 44.gemiddeld hoog genoeg. Snelste ronde ooit op de wielerbaan hier was 47 gemiddeld
yep is ook zo. Zijn hier in het noorden wel een paar amateurs die bij de elites ook om de prijzen meedoen. Jammer dat die amateurs zijnquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het klopt dat het niveau van de amateurs hoger is dan bij de clubwedstrijden, dat was altijd al zo.
Er is natuurlijk een verschil tussen bij de amateurs goed meedoen en bij de elite meekomen. Toen ik het eerste jaar bij de elite reed, reed ik in België elitewedstrijden, en in NL bij de amateurs (dat kon toen nog). Bij de amateurs deed ik voorin mee, bij de elite was ik blij als ik kon uitrijden.
Niveau is niet echt lager, maar het zijn omlopen, dus minder bochten. Daardoor is naar voren rijden makkelijker. En de meeste belgen rijden écht beroerde bochten, dus daar kan je lekker onderdoor knallenquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
yep is ook zo. Zijn hier in het noorden wel een paar amateurs die bij de elites ook om de prijzen meedoen. Jammer dat die amateurs zijn. Het niv. lijkt in belgie wel lager ofzo he, daar reed ik ook altijd makkelijker ofzo. De belgen zijn iig bescheidener, je rijdt er zonder moeite naar voren.
ah, was dat hetquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niveau is niet echt lager, maar het zijn omlopen, dus minder bochten. Daardoor is naar voren rijden makkelijker. En de meeste belgen rijden écht beroerde bochten, dus daar kan je lekker onderdoor knallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |