Dat was mijn gedachte ook inderdaad. Onze hondenschool (Martin Gaus school) is er erg op tegen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zou het afstraffen. Grommen, happen/bijten hoort niet.
We zijn deze week begonnen met een puppy cursus bij een Martin Gaus hondenschool. We hadden daar goede verhalen over gehoord.quote:
Happen/grommen valt niet altijd te negeren vind ik. Ik ben het met je eens dat een pup moet wennen en daarom misschien geprikkeld kan reageren, maar mijn gevoel zegt ook dat ze moet weten wat niet mag. En mijn gevoel zegt dat als we nu niet ingrijpen we er later alleen maar meer last van krijgen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:16 schreef naiipajiiau het volgende:
Niet zomaar gaan bestraffen maar nagaan waarom je hond dit doet. Je hond vind jou erg spannend. Omdat hij nog zo jong is en weggehaald bij alles wat hij kende etc. Je moet juist werken aan de band met je hond. Hij moet juist jou kunnen vertrouwen. Dus niet straffen voor overprikkeld gedrag maar negeren en rust bieden. Pups doen dat nou eenmaal... Sommmige langer en meer dan anderen. Zorg dat er rust is en je hond zich veilig voelt. Het is net als bij kleine kinderen zijn ze moe en hebben ze teveel indrukken opgedaan en meegemaakt dan worden ze vervelend.
Leuke foto!quote:
Woon toch wel 25km van Eindhoven weg hoor. Ik ga altijd in Budel-dorplein bij de afgravingen van de zinkfabriek daar, (daar is heel veel zand weggehaald voor koelmeren elders). Mooi water opzich en staat een hek omheen dus je hond kan niet zomaar ergens op een straat belanden waar auto's rijden.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zonde. Groter badje kopen dan haha. Loebes zwemt ook veel in meertjes enzo maar privé zwembad vind hij ook wel tof. Jij woont toch ook hier in de buurt? Welk meer ga je dan heen?
Ik zal het eens onthouden en er eens gaan lopen. Wij lopen ook weleens bij het Buntven in Deurne. Of bij het keelVen bij Someren. Of bij Vessem maar dat is weer de andere kant op haha.quote:Op zondag 6 april 2014 20:38 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Woon toch wel 25km van Eindhoven weg hoor. Ik ga altijd in Budel-dorplein bij de afgravingen van de zinkfabriek daar, (daar is heel veel zand weggehaald voor koelmeren elders). Mooi water opzich en staat een hek omheen dus je hond kan niet zomaar ergens op een straat belanden waar auto's rijden.
Kunt daar ongeveer in 45 min om dat meer heen wandelen. Komen altijd veel honden dus er is altijd wel 1 om mee te spelen.
En gelukkig kan Obi het wel met alle honden vinden. Lobbes was een stuk kieskeuriger wat dat betreft.
quote:Op zondag 6 april 2014 20:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zal het eens onthouden en er eens gaan lopen. Wij lopen ook weleens bij het Buntven in Deurne. Of bij het keelVen bij Someren. Of bij Vessem maar dat is weer de andere kant op haha.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Thinkpink, wat voor badje heb jij voor jouw hond? Een opblaasbare? Zo ja, gaat dat dan niet heel snel stuk?
En hoe groot? Heb je er een foto van?quote:Op zondag 6 april 2014 21:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Opblaasbare idd. En blijven wonderbaarlijk genoeg heel.
Uh zo'n rechthoekige van de action. Is van het merk imtex ofzoiets. Ben nu niet thuis dus kan er niet naar kijken :-)quote:Op zondag 6 april 2014 21:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En hoe groot? Heb je er een foto van?
Okee, dankje! Ga ik daar eens kijken.quote:Op zondag 6 april 2014 21:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Uh zo'n rechthoekige van de action. Is van het merk imtex ofzoiets. Ben nu niet thuis dus kan er niet naar kijken :-)
Kruidvat heeft ze ook regelmatig.quote:Op zondag 6 april 2014 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, dankje! Ga ik daar eens kijken.
quote:Op zondag 6 april 2014 21:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als ik mij niet vergis heeft Think ook deze, misschien andere kleur maar dit idee...
[ link | afbeelding ]
Die jaquote:Op zondag 6 april 2014 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh dat is echt een groot bad! Ik stelde me iets heel kleins voor.
Bij Loebes lukt het ook. En dat is nou ook niet bepaald de meest subtiele hond.quote:Op zondag 6 april 2014 23:06 schreef naiipajiiau het volgende:
Grappig badje. Hmmm zou zoiets heel blijven bij Obi...?
Dit zwembad gaat nu zijn derde zomer in :-) heb wel een gaatje geplakt maar dat is niet Loebes geweest.quote:Op maandag 7 april 2014 18:04 schreef naiipajiiau het volgende:
Serieus nog nooit een ander badje hoeven kopen? Obi is echt the destroyer af en toe. Hij heeft momenteel ook geen kussentje in mand omdat ie dat dus ook kapot gemaakt had... *zucht*.
ohoohhhh knap van em hoor!quote:Op maandag 7 april 2014 18:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dit zwembad gaat nu zijn derde zomer in :-) heb wel een gaatje geplakt maar dat is niet Loebes geweest.
http://www.dogbreedinfo.com/articles/punishmentvscorrection.htmquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:20 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Happen/grommen valt niet altijd te negeren vind ik. Ik ben het met je eens dat een pup moet wennen en daarom misschien geprikkeld kan reageren, maar mijn gevoel zegt ook dat ze moet weten wat niet mag. En mijn gevoel zegt dat als we nu niet ingrijpen we er later alleen maar meer last van krijgen.
Ik wil overigens niet zeggen dat het nu een vervelende pup is, ze heeft gewoon af en toe wat nukken die we af willen leren.
quote:Op maandag 7 april 2014 19:54 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn benedenbuuf heeft de roze!
Dat is inderdaad min of meer zoals we het nu doen. Bijten is hard "au", op de bank springen is "nee", blaffen is "nee", bij erg wild gedrag (knorren/grommen/happen/bijten) houden we haar even vast met een "nee".quote:Op maandag 7 april 2014 19:42 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
http://www.dogbreedinfo.com/articles/punishmentvscorrection.htm
quote:Op maandag 7 april 2014 19:54 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker gezwommen?quote:
Die dopogenquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lekker gezwommen?
[ afbeelding ]
Ooooh chihuahuaaaaa
leuke fotoquote:Op maandag 7 april 2014 19:54 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, dit kan er ook maar eentje zijnquote:
Wat kijkt ie geniepigquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lekker gezwommen?
[ afbeelding ]
Ooooh chihuahuaaaaa
Niks, die dikke is overal te lui voorquote:Op woensdag 9 april 2014 22:46 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Wat kijkt ie geniepig
Die is wat van plan
Obi is nog redelijk slecht in mee gaan met de auto, hij weet ook nooit dat ie zich wat schrap moet zetten als hij een bocht voelt aankomen, de sufferd. Mijn kofferbak past ie never-nooit in, (hyundai getz). Dus dat wordt automatisch de achterbank, maar dat vind ik niet erg want dat is wel binnen de kreukelzone. Voor de netheid van de auto zelf heb ik alles achter afgezet met auto-hondendekens. Eén tussen de achter- en voorbank zodat ie niet in je nek zit te lebberen tijdens het rijden.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hadden een gewone Opel Astra. En daar zat hij achterin en deden we altijd het raampje voor hem open. Een half jaar geleden hebben we een KIA cee'd station gekocht en mag hij in de kofferbak. meer ruimte voor hem en de stoelen worden niet meer vuil. Enige jammere is dat hij nu niet meer met zijn kop buiten kan hangen.
Oh wat sneuquote:Op maandag 14 april 2014 15:38 schreef Tropicalx het volgende:
Over 1 uur word mijn hond ingeslapenblonde labrador van ruim 13 jaar! voelt zo raar aan dat ze er straks niet meer is
[ afbeelding ]
Ziek, 4 weken geleden begon het al, eerst met diarree en overgeven, 5x bij de dierenarts geweest, medicijnen en ander soort voer gekregen, niks helpt, morfine helpt nu ook niet meer tegen de pijn, ze kan ook niet meer liggen van de pijn, tussen 16.00 en 17.00 komt de dierenarts en word ze ingeslapen. bijna 100%zeker een tumor/kanker in haar lichaam.quote:Op maandag 14 april 2014 15:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh wat sneu![]()
heel veel sterkte. Wat mankeert ze? Wat een lieffie zeg.
Arm meisjequote:Op maandag 14 april 2014 15:44 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Ziek, 4 weken geleden begon het al, eerst met diarree en overgeven, 5x bij de dierenarts geweest, medicijnen en ander soort voer gekregen, niks helpt, morfine helpt nu ook niet meer tegen de pijn, ze kan ook niet meer liggen van de pijn, tussen 16.00 en 17.00 komt de dierenarts en word ze ingeslapen. bijna 100%zeker een tumor/kanker in haar lichaam.
Sterkte zeg... verschrikkelijk is dat.quote:Op maandag 14 april 2014 15:44 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Ziek, 4 weken geleden begon het al, eerst met diarree en overgeven, 5x bij de dierenarts geweest, medicijnen en ander soort voer gekregen, niks helpt, morfine helpt nu ook niet meer tegen de pijn, ze kan ook niet meer liggen van de pijn, tussen 16.00 en 17.00 komt de dierenarts en word ze ingeslapen. bijna 100%zeker een tumor/kanker in haar lichaam.
Wat verschrikkelijk..quote:Op maandag 14 april 2014 15:44 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Jouw honden zijn zo cute samen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Voor alle FOK! Honden en hun baasjes namens Toby en Dexter
[ link | afbeelding ]
Intratuinquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:35 schreef naiipajiiau het volgende:
Van zooplus? Obi had/heeft hem ook maar onze beste eend heeft betere tijden gekend. Kan best dat ie zelfs al een getrakteerd is op een enkeltje vuilnisbak. Vind dat geluid dat ie maakt wel grappig echt zo'n duckhunt eend.
Er is voor jouw leed een topic In Memoriam.quote:Op maandag 14 april 2014 15:38 schreef Tropicalx het volgende:
Over 1 uur word mijn hond ingeslapenblonde labrador van ruim 13 jaar! voelt zo raar aan dat ze er straks niet meer is
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zondag 20 april 2014 17:13 schreef Dven het volgende:
Foto van tijdens m'n wandeling vandaag
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ah gos, hopelijk trok ze snel weer bij?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:16 schreef Dven het volgende:
Chiara eet alles. Zoals gisteravond een bij
[ afbeelding ]
Ging vrij rap. Het is een BIJzonder beestje! xD xD xDquote:Op donderdag 24 april 2014 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah gos, hopelijk trok ze snel weer bij?
bij...
dat bedoelde ik ook niet hoorquote:Op donderdag 24 april 2014 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Tja, de keren dat mijn honden werden aangevallen had ik dat niet in de hand hoor.
Die van mij voeden nu dat rottweilertje op, ik ben benieuwd haha.
Vooral mijn ouwe doet dat goed, alle drukke grote honden die we kennen gaan door zijn natuurlijke rust meteen voor hem liggen, echt te cool is dat
ja ik heb ook rassen waarbij ik het risico niet meer neem.. waarom zouden we het opzoeken toch? op een gegeven moment leer je je speelkameraadjes toch wel kennenquote:Op donderdag 24 april 2014 16:43 schreef oh-oh het volgende:
I know, maar door die stereotypes vermijd ik ze toch maar gewoon allemaal ondertussen![]()
Ach, genoeg leuke honden over om mee te spelen gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ik heb ook nog een zwartequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons lopen mensen met een bordeauxdog pup, zal nu hooguit 18 weken zijn, en ze hebben hem al totaal niet meer in de hand, die valt dus echt aanquote:Op donderdag 24 april 2014 16:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier in de wijk is er net een nieuwe wijk gebouwd dus veel nieuwe mensen en honden. Geen vooruitgang. Veel totaal niet opgevoedde honden die totaal niet in de hand te houden zijn. Gisteren werd een vrouw nog door haar hond omver getrokken.
Zijn ze ookquote:Op donderdag 24 april 2014 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind geiten echt zo epic.
Het is maar goed dat ik geen boerderij heb
Nu al bij 18 wekenquote:Op donderdag 24 april 2014 16:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij ons lopen mensen met een bordeauxdog pup, zal nu hooguit 18 weken zijn, en ze hebben hem al totaal niet meer in de hand, die valt dus echt aan![]()
Belachelijk, echt totaal niet raseigen. Maar ik draai elke keer om of ik steek over en sla een straat in als ik ze van ver zie komen, ik wil niet dat ik degene ben bij wie ze hem net niet houden zeg maar....
quote:Op donderdag 24 april 2014 17:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Geitjes zijn echt awesome. Hadden er vroeger ook altijd bij opa en oma.
Ze hadden een Groenendaeler en een boerenfox. En een Labrador maar die liep steeds terug naar zijn vorige eigenaar dus ging hij daar weer wonen ofzoiets. Schaapjes, geitjes, paardjes, Chinese hangbuikzwijnen liep echt vanalles rond daar. Ooit wil ik dat ook. Mis dat wel.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]Wij ook!
Ik ben echt tussen de geiten en de herders opgegroeid daar
Mijn oma en opa hadden mechelaren en duitsers en oma fokte zelf foxterriersquote:Op donderdag 24 april 2014 17:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ze hadden een Groenendaeler en een boerenfox. En een Labrador maar die liep steeds terug naar zijn vorige eigenaar dus ging hij daar weer wonen ofzoiets. Schaapjes, geitjes, paardjes, Chinese hangbuikzwijnen liep echt vanalles rond daar. Ooit wil ik dat ook. Mis dat wel.
tot aan Cheetah heb ik altijd windhonden gehadquote:Op donderdag 24 april 2014 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Ja, windhonden, bullterriers, Duitse doggen, en rasgenootjes, die zijn zwaar favo hier![]()
We hebben een heleboel nieuwe windhonden in de buurt wonen, zelfs als ze ze niet kennen spotten ze ze aan het eind van de straat en dan gaan ze blehren en stokstaarten en willen ze er persé heen
Cool, hielden ze er ook nog andere beestjes bij? Ben nog op zoek naar geschikte verblijf genoten voor bij de geiten maar weet nog niet wat. Met zn tweeën krijgen ze het gras niet kort dus ik overweeg een schaap, maar ben bang dat ze op het schaap springen en zo over het hek heen komenquote:Op donderdag 24 april 2014 17:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Geitjes zijn echt awesome. Hadden er vroeger ook altijd bij opa en oma.
Leuk lijkt op mijn leven bij opa en omaquote:Op donderdag 24 april 2014 17:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn oma en opa hadden mechelaren en duitsers en oma fokte zelf foxterriers![]()
En ze hadden geiten eenden ganzen kippen konijnen en duiven. Was geen echte boerderij, meer een oud huis met heel veel grond en een moestuin.
We slachtten alles ook, behalve de geiten.
Babyfoto ( met blond nichtje )
[ afbeelding ]
Met Cora:
[ afbeelding ]
Met Cora en Chica, de laatste zelfgefokte fox:
[ afbeelding ]
Schapen, geiten, varkens, paarden, kippen, ooit heeft er nog een koe rondgelopen. Ging allemaal primaquote:Op donderdag 24 april 2014 17:22 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Cool, hielden ze er ook nog andere beestjes bij? Ben nog op zoek naar geschikte verblijf genoten voor bij de geiten maar weet nog niet wat. Met zn tweeën krijgen ze het gras niet kort dus ik overweeg een schaap, maar ben bang dat ze op het schaap springen en zo over het hek heen komen
Vriendin van me heeft alles door elkaar lopen, kippen, ezels, shetlanders, je kan minischaapjes nemen? Die heeft zij ook, die zijn waaaaaaaaay te schattig! Mijn opa en oma hielden ze in de kippen/eenden/ganzenweide.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:22 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Cool, hielden ze er ook nog andere beestjes bij? Ben nog op zoek naar geschikte verblijf genoten voor bij de geiten maar weet nog niet wat. Met zn tweeën krijgen ze het gras niet kort dus ik overweeg een schaap, maar ben bang dat ze op het schaap springen en zo over het hek heen komen
Opa wilde altijd een paard kopen voor ons maar dat mocht niet van oma en hun kinderen hahaha.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Leuk lijkt op mijn leven bij opa en omaalleen was het bij hun wel een boerderij. Eigen slacht hadden hun inderdaad ook. En wij thuis dus ook
klasgenootjes vonden het maar vreemd toen ze weer eens mee waren spelen bij mijn opa en oma toen ze vroegen waar het grappige varken was, ik ze doodleuk vertelde dat die geslacht was
![]()
En leuk Cora zo heet ik ook
Wie schrok van wiequote:Op donderdag 24 april 2014 23:55 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Ik vond net een foto van Sjon met 5 maanden en ik ga echt stuk hier
![]()
[ afbeelding ]
Rotweiler (rood)weiler zou een nieuw ras kunnen zijn.quote:
ik vind hem niet niet helemaal lijken nog, maar in combinatie met meestal bruin en ver land gok ik op een Tosu (inu)?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:28 schreef -CRASH- het volgende:
Noem het ras....
(ik weet het)
Je ziet ze voornamelijk in het bruin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier in de buurt loopt een labrador die Obi elke keer helemaal af snauwt als we passeren. En dan zie ik het vrouwtje met de hond snel naar het dichtstbijzijnde grasveldje vertrekken (tegenover het huis waar ze wonen) waar de hond 2 sec mag ruiken en even plassen & poepen en dan gaan ze weer snel terug naar binnen.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij ons lopen mensen met een bordeauxdog pup, zal nu hooguit 18 weken zijn, en ze hebben hem al totaal niet meer in de hand, die valt dus echt aan![]()
Belachelijk, echt totaal niet raseigen. Maar ik draai elke keer om of ik steek over en sla een straat in als ik ze van ver zie komen, ik wil niet dat ik degene ben bij wie ze hem net niet houden zeg maar....
quote:Op donderdag 24 april 2014 17:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn oma en opa hadden mechelaren en duitsers en oma fokte zelf foxterriers![]()
En ze hadden geiten eenden ganzen kippen konijnen en duiven. Was geen echte boerderij, meer een oud huis met heel veel grond en een moestuin.
We slachtten alles ook, behalve de geiten.
Babyfoto ( met blond nichtje )
[ afbeelding ]
Met Cora:
[ afbeelding ]
Met Cora en Chica, de laatste zelfgefokte fox:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:43 schreef superkimmi het volgende:
[..]
ik vind hem niet niet helemaal lijken nog, maar in combinatie met meestal bruin en ver land gok ik op een Tosu (inu)?
Bedoelde de a idd :-). Kwam door de u in inu haha. Tof! Zijn meestal bruin idd!quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik ben nergens bang voor maar deze was me toch een party fucking nasty![]()
Ik was de enige die wel gewoon doorliep met honden, alle andere mensen ( ik stond daarna even een paar meter verderop te kletsen met een mevrouw met een beagle ) staken over. En dan was er een man die recht achter me liep die dat beest nog klappend de andere kant op joeg.
Het was echt best komisch.
Billy liep los, zo van pomtiedomtiedom.... Oh hallo gansje. AAAAAAAAAAAAAAARGH![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik ben nergens bang voor maar deze was me toch een party fucking nasty![]()
Ik was de enige die wel gewoon doorliep met honden, alle andere mensen ( ik stond daarna even een paar meter verderop te kletsen met een mevrouw met een beagle ) staken over. En dan was er een man die recht achter me liep die dat beest nog klappend de andere kant op joeg.
Het was echt best komisch.
Billy liep los, zo van pomtiedomtiedom.... Oh hallo gansje. AAAAAAAAAAAAAAARGH![]()
quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:35 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een jaartje geleden was het wat gemakkelijker
Oh ja hoor, gaat helemaal primaquote:Op maandag 5 mei 2014 22:27 schreef Mubassie het volgende:
[..]![]()
Ik meende je eerste post al te quoten om te vragen of dat de pup van vorig jaar was![]()
Zo te zien is ie dus helemaal goed terecht gekomen
Oooh guttegutquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:29 schreef -CRASH- het volgende:
@ Dven
Wat issie mooi geworden![]()
UHHH... GRRRrrr... of zoiets.
[ afbeelding ]
Schattig. Groot geworden ook!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
RUB THE BELLY!!
[ link | afbeelding ]
Haha die blik van haar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:56 schreef Lastpost het volgende:
Ons mormel kon de andijviestamppot ook waarderen, de helft zit nog in d'r neusgat volgens mij ...
[ afbeelding ]
Ze kijkt meer zo van, nee heb niets gehad, dat is echte zonnebrand op mijn neus, echt waar! Het aller echtst!! Heb je nu wat lekkers voor me?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:56 schreef Lastpost het volgende:
Ons mormel kon de andijviestamppot ook waarderen, de helft zit nog in d'r neusgat volgens mij ...
[ afbeelding ]
Jeetje zeg! Wat een schrik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nu al een aantal dagen tussen hoop en vrees en still going on na een tia of iets anders wat een beetje erg niet goed in je bolletje is ben je nu ietwat beter maar toch is het onzeker hoe het met je verder gaat... maar dan nog is een bot natuurlijk nooit te versmaden want daar ben je immers ook hond voor nietwaar? (en met alle kussens nog gewoon in de gravel gaan liggen)
[ afbeelding ]
En met een andere botteknaag is het helemaal genieten, zeker met die warmte, oogjes toe en even de warmte genieten (1 minuut later lag ze binnen, veel te warm)
[ afbeelding ]
We kunnen enkel hopen dat je nog lang mag knagen, hoe onzeker het nu ook is, die botjes heb je in elk geval nog met vreugde vermoord ... Tuttebol![]()
quote:
Ja Amstaffie... Die is niet zo groot als de Rottie die ik voor Dino hadquote:
Die derdequote:Op zondag 1 juni 2014 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Wij zijn lekker wezen wandelen bij zonsondergang net met een vriendin en haar eurasiers weer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een leuke naam en wat een leuke pupquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:05 schreef missbehavin het volgende:
Zo, ik kan me ook hier meldenOnze nieuwe pup, Riley
![]()
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat een leuke naam en wat een leuke pup
Wat voor ras is het eigenlijk? Beagle?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dankjewel!
En ze is echt héél leuk, en ze doet het zo goed!
Half beagle, half huskyquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat voor ras is het eigenlijk? Beagle?
Dat is een aparte combiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Half beagle, half huskyWordt nog spannend dus hoe groot ze precies gaat worden enzo.
Uhuh, vonden wij ook. Het was ook niet gepland dat haar papa op haar mama zou klimmenquote:
Haha nee dat snap ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, vonden wij ook. Het was ook niet gepland dat haar papa op haar mama zou klimmen
Je ziet het vooral aan haar poten (bigfoot) en haar vacht.
Die kat erachterquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:05 schreef missbehavin het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Mooie picca`s. Vliegende Keesquote:Op zondag 1 juni 2014 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Wij zijn lekker wezen wandelen bij zonsondergang net met een vriendin en haar eurasiers weer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnx!quote:
"Soon....quote:
Thanks!quote:
Thnx, maar hijs niet scherp helaas, die kleine zwarte blob was te snel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
Riley![]()
Inpakken hoeft niet hoor, die neem ik zo wel mee![]()
En Oh-Oh, inderdaad, die derde foto van Kees is echt fenomenaal, een vliegend hondje en dan dat bekkie en die kleine pootjes met die grote vliegoren... wat een uebercute actiefoto, die moet je echt inlijsten in een gouden lijstje
Tof catch the picture moment
Wat heb je toch prachtbeesten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:13 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om op te vreten zo liefquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:05 schreef missbehavin het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wat een waterratjequote:
Op momentenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
Riley![]()
Inpakken hoeft niet hoor, die neem ik zo wel mee![]()
Is ook afhankelijk van het soort hond. Sommige zijn er minder op gebouwd.. Hoe langer de hond relatief gezien is, hoe minder goed hij lang naast de fiets kan lopen. Is sowieso ook iets dat je rustig op moet bouwen, hoe fit de hond ook is. Zie het als jezelf wanneer je een nieuwe sport gaat beoefenen. Hoe fit je ook bent, het is een andere oefening, waarbij andere spieren gebruikt worden en er iets anders van je lichaam gevraagd wordt. Dat doe je dus niet gelijk op je max.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:03 schreef Harajuku. het volgende:
Vraagje. Hoe moet je fietsen opbouwen met een hond van bijna zes? Hij is in tip top shape maar ik heb geen idee of fietsen zo anders is dat je dat rustig moet opbouwen of niet
Golden Retriever, dus die kunnen wel prima naast de fietsquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Is ook afhankelijk van het soort hond. Sommige zijn er minder op gebouwd.. Hoe langer de hond relatief gezien is, hoe minder goed hij lang naast de fiets kan lopen. Is sowieso ook iets dat je rustig op moet bouwen, hoe fit de hond ook is. Zie het als jezelf wanneer je een nieuwe sport gaat beoefenen. Hoe fit je ook bent, het is een andere oefening, waarbij andere spieren gebruikt worden en er iets anders van je lichaam gevraagd wordt. Dat doe je dus niet gelijk op je max.
Oh haha, die 10 minuutjes laatst dus gedaan, maar hoe nu verderquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou met 10 minuutjes beginnen en op goede rechte stukken, en gewoon per keer kijken hoe het gaat?
Ik wil met Billy ook gaan beginnen binnenkort, die is al 7.5
Let gewoon goed op de hond. Begin eens met een vijf minuutjes, maak er dan tien van. 15. etc.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Golden Retriever, dus die kunnen wel prima naast de fietsHeb laatst s 'avonds een stukje gefietst om even te proberen, maar echt geen idee wat realistisch is verder.
Haha nee, de chihuahua's zijn niks voor naast de fiets, Chico is nooit een draver geweest en Sjonquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh haha, die 10 minuutjes laatst dus gedaan, maar hoe nu verder
Oh leuk! Heb je t ook wel eens met je andere honden gedaan of wordt dit de eerste?
Hij gaat in de hitte overdag natuurlijk niet mee naast de fietsquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Let gewoon goed op de hond. Begin eens met een vijf minuutjes, maak er dan tien van. 15. etc.
En houd rekening met het weer. Ik ga vaak mountainbiken met m'n honden maar nu met 35 graden doe ik ze er geen plezier mee..
's Avonds kan het ook nog heet zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij gaat in de hitte overdag natuurlijk niet mee naast de fietsDan loop ik expres al korter. Maar 's avonds..
Met Sjon zou ik bang zijn dat ie na 2 minuten tussen de spaken ligt denk ikquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha nee, de chihuahua's zijn niks voor naast de fiets, Chico is nooit een draver geweest en Sjon![]()
Die maakt geen 10 minuten vol.
Gelukkig heb ik mijn verstand hier nog ergens liggen, maak je daar maar niet druk om.quote:
Ik durf te wedden dat ie de 2 minuten ook niet haalt, als ie niet tussen de spaken ligt sjort ie de fiets wel om of kopt ie van gekkigheid een auto!quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met Sjon zou ik bang zijn dat ie na 2 minuten tussen de spaken ligt denk ik
quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn verstand hier nog ergens liggen, maak je daar maar niet druk om.
Ach, je zou de eerste niet zijn die dat zegt maar ondertussen wel een hond heeft die enorm afziet. Net als de hoeveelheid Huskies die je 's zomers buiten ziet lopen in de hitte..quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn verstand hier nog ergens liggen, maak je daar maar niet druk om.
Nouja, ik wandel nog wel met m'n honden maar dat doe ik met flink veel pauzes en water. Moet wel, anders kan ik het halve jaar de honden niet uitlatenquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]Hahaha ja idd zeg.
Ik wandel hier ook amper overdag als het zo heet is.
Gisteren stond de buuf om 22.15 of zo te fluiten onder mijn balkon, of ik ff meeging een blokje om, zij heeft die twee eurasiërs. Als haar honden erbij lopen durf ik die van mij ook wat sneller los te doen, nou, ze hebben een uur lopen uitrazen met zn allen, heerlijk!
Nou ik doe het dus niet, want hier is het niet nodig. Bij jou ook niet, je kan ook 's morgens heel vroeg gaan of 's avonds heet laat? Ik stond afgelopen weekend op mijn vrije dagen toen het zo heet was ook debiel vroeg op om de honden wel te laten rennen, en we gingen elke avond laat nog, als de zon onder was. Plus dat we dan met ze naar het water reden waar ze niet ver hoeven te lopen maar wel zoveel kunnen rennen als ze willen en langs het water is het koeler.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, ik wandel nog wel met m'n honden maar dat doe ik met flink veel pauzes en water. Moet wel, anders kan ik het halve jaar de honden niet uitlaten
Ik ben geen fan van het s'nachts rondlopen in bergen en bossen. Met al dat relief link, buiten dat zitten er genoeg dieren die je s'nachts liever niet tegenkomt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik doe het dus niet, want hier is het niet nodig. Bij jou ook niet, je kan ook 's morgens heel vroeg gaan of 's avonds heet laat? Ik stond afgelopen weekend op mijn vrije dagen toen het zo heet was ook debiel vroeg op om de honden wel te laten rennen, en we gingen elke avond laat nog, als de zon onder was. Plus dat we dan met ze naar het water reden waar ze niet ver hoeven te lopen maar wel zoveel kunnen rennen als ze willen en langs het water is het koeler.
Die van mij redden het dan met gemak tussen door met een plasrondje van 5 minuten, en zelfs dat sla ik soms gewoon over als het te warm is.
Beledigend?quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Naja beetje raar om belerend tegen Hara te doen en dan erachter aan te roepen dat jij het uiteraard wel doet. Maar uiteraard zijn jullie beterder
wow, 2 pittige rassen bij elkaar..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Half beagle, half huskyWordt nog spannend dus hoe groot ze precies gaat worden enzo.
Ah, sorry, ben met te veel dingen tegelijk bezig. Maar alsnog geldt hetgeen wat ik hierboven noemquote:
She's a little fire cracker!quote:
Aah wat een moppie is dat zeg!quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:50 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroegah.
[ afbeelding ]
Nou goed. Dan zeg ik dit hier en ga ik stiekem ondertussen een marathon lopen met mijn hond als het 30 graden is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach, je zou de eerste niet zijn die dat zegt maar ondertussen wel een hond heeft die enorm afziet. Net als de hoeveelheid Huskies die je 's zomers buiten ziet lopen in de hitte..
ja het is ergquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:34 schreef Harajuku. het volgende:
Wel weer schrijnend hoeveel honden er ondertussen alweer aan het koken zijn in auto's trouwens.
Beetje hellehond kan daar prima tegenquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:34 schreef Harajuku. het volgende:
Wel weer schrijnend hoeveel honden er ondertussen alweer aan het koken zijn in auto's trouwens.
In mijn boek 'de Labrador retriever' staat een opbouw- en trainingsschema voor meelopen naast de fiets. Ik kan het als ik weer thuis ben wel voor je opzoeken, als je interesse hebt?quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:03 schreef Harajuku. het volgende:
Vraagje. Hoe moet je fietsen opbouwen met een hond van bijna zes? Hij is in tip top shape maar ik heb geen idee of fietsen zo anders is dat je dat rustig moet opbouwen of niet
Yes, please!quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:49 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
In mijn boek 'de Labrador retriever' staat een opbouw- en trainingsschema voor meelopen naast de fiets. Ik kan het als ik weer thuis ben wel voor je opzoeken, als je interesse hebt?
Is goed, ik ben maandag avond weer thuis, zal het dan zsm even voor je opzoekenquote:
Jazeker. Hebben helaas al twee lessen moeten overslaan en we gaan binnenkort al op vakantiequote:Op donderdag 12 juni 2014 21:55 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Is goed, ik ben maandag avond weer thuis, zal het dan zsm even voor je opzoeken
Hoe is het trouwens afgelopen met het jachttrainingsavontuur? Ben je daar nog naar toe geweest?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:05 schreef missbehavin het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Fijn dat hij het zo leuk vindt! En dat hij het zo goed oppikt, ondanks dat hij niet als puppy is begonnenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jazeker. Hebben helaas al twee lessen moeten overslaan en we gaan binnenkort al op vakantiemaar als we er zijn is het leuk
Charlie kan wel dertig kilometer lopen en dan is ie de volgende dag weer prima, maar de laatste les hoefden we nergens op te wachten en konden dus een uur achtereen meteen door met oefeningen. Noohh, hij was zondag nog helemaal zielig, maakte me zelfs even zorgenGing steeds weer meteen terug naar zn plek enzo. Dat uurtje denken had hem gewoon helemaal uitgeput
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
Hij/zij is leuk!!quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Fijn dat hij het zo leuk vindt! En dat hij het zo goed oppikt, ondanks dat hij niet als puppy is begonnen![]()
Ik heb het schema in mijn boek gevonden, ik heb maar meteen het hele hoofdstuk even gekopieerd voor je. Ik weet niet hoe veel je er aan hebt aangezien Charlie al wel in goede conditie is, maar het gaat dus over trainingsopbouw en conditietraining.
Even in een spoiler vanwege best veel grote foto's:Dankuzeer! Ga het binnenkort even goed doornemen en hopen dat we niet in de sloot belandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:03 schreef Elvander het volgende:
Zie hier ons aankomende hondje Cooper:
[ afbeelding ]
Wordt een groot beestje maar is voorlopig nog een mini-Cooper
Ochgerm...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:27 schreef superkimmi het volgende:
vandaag voor het eerst Cheetah gedoucht.. Zie hier: pure haat!
[ afbeelding ]
Och jeetje dweil me op! Wat een dotje!quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:03 schreef Elvander het volgende:
Zie hier ons aankomende hondje Cooper:
[ afbeelding ]
Wordt een groot beestje maar is voorlopig nog een mini-Cooper
Dankje! Hoe oud is Obi?quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:24 schreef naiipajiiau het volgende:
Wat een knapperd is Dexter geworden zeg! Ietsje jonger als Obi
Yes, schommelt tussen 39 en 40 kilo. Is een beetje aangekomen na die OCD ingreep en aan zijn gewicht wordt nog gewerkt.quote:
Ik vind persoonlijk dat gewicht niet veel zegt, hij ziet er prima uit en dat horen we ook vaak dus ik keur het goed.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:54 schreef naiipajiiau het volgende:
Obi is 1jaar en 4 maanden (bijna althans). Weegt ook nog ongeveer hetzelfde als dexter haha
Ja enorm! Valt niet tegen op te stofzuigen. Kan sochtends stofzuigen, dan lijkt het smiddags of ik het twee weken niet gedaan hebquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:44 schreef Valerie. het volgende:
Zijn die van jullie ook zo in de rui? Kan er elke week een nieuwe hond uitkammen
Die gebruik ik auch, maar toch blijf je maar stofzuigen en kammenquote:
Die had ik eerst , moet je es kijken wat je er met een furminator vanaf haaltquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Gebruik voor Dexter een roskam, werkt prima, maar hij blijft behoorlijk haren ja.![]()
[ afbeelding ]
Misschien iets voor dierendag.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die had ik eerst , moet je es kijken wat je er met een furminator vanaf haalt
Nog nooit vervangen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:55 schreef Valerie. het volgende:
Ik heb een echte.
Heb trouwens nog steeds dezelfde kam erin, heeft iemand hem ooit moeten vervangen?
De oude baasquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:24 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Mr. Chico is vandaag alweer 16 jaar, 5 maanden en 2 dagen oud!
[ afbeelding ]
Hoe is het met hem? Lady is de laatste tijd toch wel flink aan het aftakelen. Maar der streken heeft ze nog steeds.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:24 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Mr. Chico is vandaag alweer 16 jaar, 5 maanden en 2 dagen oud!
[ afbeelding ]
Zo lang het niet te warm is zoals nu gaat het heel erg goed!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:54 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Hoe is het met hem? Lady is de laatste tijd toch wel flink aan het aftakelen. Maar der streken heeft ze nog steeds.
Knap hoor van zo'n oud mannetje! Lady doet dat hem zeker niet na.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo lang het niet te warm is zoals nu gaat het heel erg goed!
Ziet nog goed, hoort nog goed ( luisteren heeft ie nooit gedaan) loopt nog fijn mee en zo
![]()
[ afbeelding ]
Ja is kei leuk. Schoonouders krijgen in augustus een nieuwe pup. Een zwart Labje. Mag over 2 weken mee gaan kijken dan zijn ze 4 weken oudquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:52 schreef naiipajiiau het volgende:
Lol leuk toch? Obi is sinds een week bang om de auto in te stappen. Er is niets geks gebeurd... Maf beest..
Puppy labjesquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja is kei leuk. Schoonouders krijgen in augustus een nieuwe pup. Een zwart Labje. Mag over 2 weken mee gaan kijken dan zijn ze 4 weken oud![]()
En wat gek dat hij er ineens niet meer in wil. Veel meenemen naar leuke plekken dan maar in de auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |