abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138508556

Welkom in het Hondentopic!

Foto's maken een groot deel uit van deze reeks, maar schroom ook niet om je vragen te stellen of om je verhaal te vertellen.

http://www.hondenplaza.nl/
http://hondenfokkers.startkabel.nl/

Puppycursus
Bij puppycursus leer je op een speelse manier met je hond omgaan. Je zult wat basisoefeningen leren en alledaagse handelingen zoals: aangelijnd wandelen zonder trekken, zitten, liggen, terugkomen bij roepen, etc. Maar niet minder belangrijk is het sociale aspect van de cursus. Je puppy leert gelijk dat andere mensen en honden niet eng zijn, maar juist hartstikke leuk. Puppycursus heb je in alle soorten en maten, je moet zelf even uitzoeken welke manier het best bij jou en je puppy past.

Agility
Agility (ook wel behendigheid genoemd) is een discipline van de hondensport vergelijkbaar met jumping bij paardensport. Het parcours omvat een aantal hindernissen die de hond moet nemen, geleid door zijn begeleider, in een minimum van tijd, op de juiste wijze en in een bepaalde volgorde. Agility laat toe de fysieke toestand van een hond te beoordelen en geeft hem de mogelijkheid om een groot zelfvertrouwen te krijgen. Gebruikte toestellen zijn: de hoogtesprong, de breedtesprong, de borstelsprong, de tunnel, de slurf, de band, de katteloop, de A-schutting, de wip en de slalom.
Informatie Agility

Flyball
Flyball is een teamsport, waarbij 2 teams in estafettevorm tegen elkaar strijden. Per race lopen er altijd 4 honden. D.w.z. dat ieder team bestaat uit minimaal 4 honden en maximaal 2 reservehonden. Een hond mag beslist geen slipketting dragen! Elke hond van een team moet over 4 lage hindernissen springen om bij het flyballapparaat te komen. Het team dat het eerst 4 honden reglementair over de finish heeft, is winnaar van de race. Een wedstrijd wordt gewonnen door het team, dat als eerste 2 races gewonnen heeft (best of three).
Informatie Flyball

Ringtraining
De doelstelling van ringtraining is om de hond optimaal te leren voorbrengen op een tentoonstelling, ter beoordeling door de keurmeester. Het oefenen is er op gericht dat de hond zich goed presenteert aan de keurmeester. Een goed geshowde hond is altijd een voordeel bij de beoordeling. Iedere hond kan succesvol deelnemen aan ringtraining. Uiteraard speelt de "will to please" van de hond mee. Maar elke hond vindt aandacht leuk. En bij ringtraining krijgt en draait alle aandacht om de hond. Het strekt verder tot aanbeveling aan ringtraining deel te nemen als de hond volledig is ingeënt.
Informatie ringtraining

Linkje naar het vorige deel:

Deze OP is hier te vinden
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138508900
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik zou het afstraffen. Grommen, happen/bijten hoort niet. :N
Dat was mijn gedachte ook inderdaad. Onze hondenschool (Martin Gaus school) is er erg op tegen.

Wat is dan de beste manier? Op de rug leggen en zo houden tot ze van je weg kijkt?
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  vrijdag 4 april 2014 @ 17:04:15 #3
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_138509767
Ik heb zelf geen idee wat de beste manier is.

Als bijvoorbeeld afleiden, NEE / FOEI, negeren van het negatieve gedrag en weglopen niet werkte bij Jacky, dan ging ze bij ons gewoon op haar zij tot ze stopte met tegenstribbelen en zich er aan over gaf. (We doen dit niet heel hardhandig natuurlijk). Zal misschien niet de perfecte manier zijn volgens velen. Bij ons heeft het gewerkt. En nee, ze is niet angstig voor ons geworden.

Wij hebben een flinke macht periode moeten doorstaan met Jacky. Ze heeft ons allemaal uitgedaagd. Maar vooral bij mijn vader (die heeft gezondheidsproblemen) heeft ze lang geprobeerd om boven hem te komen staan.

Als ze nu nog wel eens te ver gaat. Steken we onze vinger op en zeggen NEE. Luistert ze echt niet en kom je dichterbij, dan gaat ze soms vanzelf al liggen. Hoeven we haar niet eens meer aan te raken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bienelientjee op 04-04-2014 17:09:53 ]
pi_138535226
Niet zomaar gaan bestraffen maar nagaan waarom je hond dit doet. Je hond vind jou erg spannend. Omdat hij nog zo jong is en weggehaald bij alles wat hij kende etc. Je moet juist werken aan de band met je hond. Hij moet juist jou kunnen vertrouwen. Dus niet straffen voor overprikkeld gedrag maar negeren en rust bieden. Pups doen dat nou eenmaal... Sommmige langer en meer dan anderen. Zorg dat er rust is en je hond zich veilig voelt. Het is net als bij kleine kinderen zijn ze moe en hebben ze teveel indrukken opgedaan en meegemaakt dan worden ze vervelend.
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:18:55 #5
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_138535271
Volg je een cursus met je pup?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 5 april 2014 @ 13:22:28 #6
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_138536558

Mijn kleine retard...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_138540022
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:18 schreef Harajuku. het volgende:
Volg je een cursus met je pup?
We zijn deze week begonnen met een puppy cursus bij een Martin Gaus hondenschool. We hadden daar goede verhalen over gehoord.
pi_138540163
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:16 schreef naiipajiiau het volgende:
Niet zomaar gaan bestraffen maar nagaan waarom je hond dit doet. Je hond vind jou erg spannend. Omdat hij nog zo jong is en weggehaald bij alles wat hij kende etc. Je moet juist werken aan de band met je hond. Hij moet juist jou kunnen vertrouwen. Dus niet straffen voor overprikkeld gedrag maar negeren en rust bieden. Pups doen dat nou eenmaal... Sommmige langer en meer dan anderen. Zorg dat er rust is en je hond zich veilig voelt. Het is net als bij kleine kinderen zijn ze moe en hebben ze teveel indrukken opgedaan en meegemaakt dan worden ze vervelend.
Happen/grommen valt niet altijd te negeren vind ik. Ik ben het met je eens dat een pup moet wennen en daarom misschien geprikkeld kan reageren, maar mijn gevoel zegt ook dat ze moet weten wat niet mag. En mijn gevoel zegt dat als we nu niet ingrijpen we er later alleen maar meer last van krijgen.

Ik wil overigens niet zeggen dat het nu een vervelende pup is, ze heeft gewoon af en toe wat nukken die we af willen leren.
pi_138540585
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:22 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kleine retard...
Leuke foto!
Wat heeft hij voor bultjes in zijn hals?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_138540603
Thinkpink, wat voor badje heb jij voor jouw hond? Een opblaasbare? Zo ja, gaat dat dan niet heel snel stuk?
pi_138584440
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zonde. Groter badje kopen dan haha. Loebes zwemt ook veel in meertjes enzo maar privé zwembad vind hij ook wel tof. Jij woont toch ook hier in de buurt? Welk meer ga je dan heen?
Woon toch wel 25km van Eindhoven weg hoor. Ik ga altijd in Budel-dorplein bij de afgravingen van de zinkfabriek daar, (daar is heel veel zand weggehaald voor koelmeren elders). Mooi water opzich en staat een hek omheen dus je hond kan niet zomaar ergens op een straat belanden waar auto's rijden.
Kunt daar ongeveer in 45 min om dat meer heen wandelen. Komen altijd veel honden dus er is altijd wel 1 om mee te spelen.

En gelukkig kan Obi het wel met alle honden vinden. Lobbes was een stuk kieskeuriger wat dat betreft.
pi_138585574
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:38 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Woon toch wel 25km van Eindhoven weg hoor. Ik ga altijd in Budel-dorplein bij de afgravingen van de zinkfabriek daar, (daar is heel veel zand weggehaald voor koelmeren elders). Mooi water opzich en staat een hek omheen dus je hond kan niet zomaar ergens op een straat belanden waar auto's rijden.
Kunt daar ongeveer in 45 min om dat meer heen wandelen. Komen altijd veel honden dus er is altijd wel 1 om mee te spelen.

En gelukkig kan Obi het wel met alle honden vinden. Lobbes was een stuk kieskeuriger wat dat betreft.
Ik zal het eens onthouden en er eens gaan lopen. Wij lopen ook weleens bij het Buntven in Deurne. Of bij het keelVen bij Someren. Of bij Vessem maar dat is weer de andere kant op haha.
pi_138586353
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 20:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik zal het eens onthouden en er eens gaan lopen. Wij lopen ook weleens bij het Buntven in Deurne. Of bij het keelVen bij Someren. Of bij Vessem maar dat is weer de andere kant op haha.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Thinkpink, wat voor badje heb jij voor jouw hond? Een opblaasbare? Zo ja, gaat dat dan niet heel snel stuk?
pi_138586815
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

[..]

Opblaasbare idd. En blijven wonderbaarlijk genoeg heel.
pi_138586833
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 21:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Opblaasbare idd. En blijven wonderbaarlijk genoeg heel.
En hoe groot? Heb je er een foto van?
pi_138587683
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:09 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

En hoe groot? Heb je er een foto van?
Uh zo'n rechthoekige van de action. Is van het merk imtex ofzoiets. Ben nu niet thuis dus kan er niet naar kijken :-)
pi_138587799
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 21:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Uh zo'n rechthoekige van de action. Is van het merk imtex ofzoiets. Ben nu niet thuis dus kan er niet naar kijken :-)
Okee, dankje! Ga ik daar eens kijken.
pi_138588059
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Okee, dankje! Ga ik daar eens kijken.
Kruidvat heeft ze ook regelmatig.

Weer eens even een foto van onze boeven

S. 2014
J. 2016
pi_138588456
Als ik mij niet vergis heeft Think ook deze, misschien andere kleur maar dit idee...

S. 2014
J. 2016
pi_138588522
Oh dat is echt een groot bad! Ik stelde me iets heel kleins voor.
pi_138594386
Grappig badje. Hmmm zou zoiets heel blijven bij Obi...?
pi_138595181
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 21:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als ik mij niet vergis heeft Think ook deze, misschien andere kleur maar dit idee...

[ link | afbeelding ]
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh dat is echt een groot bad! Ik stelde me iets heel kleins voor.
Die ja :Y heb ook nog een klein peuter badje voor op de camping voor hem op de camping.
pi_138595244
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:06 schreef naiipajiiau het volgende:
Grappig badje. Hmmm zou zoiets heel blijven bij Obi...?
Bij Loebes lukt het ook. En dat is nou ook niet bepaald de meest subtiele hond.
pi_138618958
Serieus nog nooit een ander badje hoeven kopen? Obi is echt the destroyer af en toe. Hij heeft momenteel ook geen kussentje in z'n mand omdat ie dat dus ook kapot gemaakt had... *zucht*.

[ Bericht 1% gewijzigd door naiipajiiau op 07-04-2014 18:20:57 ]
pi_138619517
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:04 schreef naiipajiiau het volgende:
Serieus nog nooit een ander badje hoeven kopen? Obi is echt the destroyer af en toe. Hij heeft momenteel ook geen kussentje in mand omdat ie dat dus ook kapot gemaakt had... *zucht*.
Dit zwembad gaat nu zijn derde zomer in :-) heb wel een gaatje geplakt maar dat is niet Loebes geweest.
pi_138619558
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 18:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dit zwembad gaat nu zijn derde zomer in :-) heb wel een gaatje geplakt maar dat is niet Loebes geweest.
ohoohhhh knap van em hoor! :)
pi_138622675
Mijn toby is een stuk kleiner maar heeft altijd scherpe nagels maar dat gaat ook goed.
S. 2014
J. 2016
pi_138623075
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:20 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Happen/grommen valt niet altijd te negeren vind ik. Ik ben het met je eens dat een pup moet wennen en daarom misschien geprikkeld kan reageren, maar mijn gevoel zegt ook dat ze moet weten wat niet mag. En mijn gevoel zegt dat als we nu niet ingrijpen we er later alleen maar meer last van krijgen.

Ik wil overigens niet zeggen dat het nu een vervelende pup is, ze heeft gewoon af en toe wat nukken die we af willen leren.
http://www.dogbreedinfo.com/articles/punishmentvscorrection.htm
  maandag 7 april 2014 @ 19:54:01 #30
176471 oh-oh
pi_138623759

Mijn benedenbuuf heeft de roze!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_138623861
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 19:54 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O- O+
S. 2014
J. 2016
  maandag 7 april 2014 @ 19:56:47 #32
176471 oh-oh
pi_138623915
:D Elke dag als het warm is, zo van kantoor ff het badje in hoor ^O^
( Groucho Marx )
pi_138624119
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:21 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

ohoohhhh knap van em hoor! :)
Hij is zo knap :P
pi_138627958
quote:
Dat is inderdaad min of meer zoals we het nu doen. Bijten is hard "au", op de bank springen is "nee", blaffen is "nee", bij erg wild gedrag (knorren/grommen/happen/bijten) houden we haar even vast met een "nee".
pi_138628291
quote:
[ afbeelding ]
:D
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:45:38 #36
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_138644403
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:02:06 #37
176471 oh-oh
pi_138644916
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:45 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker gezwommen?

Ooooh chihuahuaaaaa O+
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:11:39 #38
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_138645185
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:02 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Lekker gezwommen?
[ afbeelding ]
Ooooh chihuahuaaaaa O+
Die dopogen O+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 8 april 2014 @ 18:53:22 #39
176471 oh-oh
pi_138659798
Mijn oude keizer :
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 april 2014 @ 18:55:42 #40
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_138659880
quote:
[ afbeelding ]
leuke foto _O-
mee bekant vangde gin haas.
  dinsdag 8 april 2014 @ 18:59:35 #41
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_138660022
meine hunde vinden zo'n zwembadje echt nix.
maar zwemmen an sich in een meertje vinden ze echt geweldig

en zo rijden we naar het water toe
mee bekant vangde gin haas.
  dinsdag 8 april 2014 @ 19:10:43 #42
176471 oh-oh
pi_138660509
Die laatste is zo tof, ik ben dol op honden die uit het raampje hangen O+
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † woensdag 9 april 2014 @ 02:19:57 #43
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_138678604
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:22 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kleine retard...
Ach, dit kan er ook maar eentje zijn O+ O+ O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_138680330
Loebes deed dat ook altijd. In onze nieuwe auto kan dat niet meer helaas. Dus als we met vrienden mee rijden neemt hij daar altijd uitgebreid gebruik van :p
pi_138696597
Mijn auto heeft achter ook geen ramen Tenminste niet die open kunnen. De ramen die er zijn zitten regelmatig vol met neusstrepen en snot van Obi.
pi_138696934
Wij hadden een gewone Opel Astra. En daar zat hij achterin en deden we altijd het raampje voor hem open. Een half jaar geleden hebben we een KIA cee'd station gekocht en mag hij in de kofferbak. meer ruimte voor hem en de stoelen worden niet meer vuil. Enige jammere is dat hij nu niet meer met zijn kop buiten kan hangen.
  woensdag 9 april 2014 @ 21:01:14 #47
176471 oh-oh
pi_138703940
Billy vandaag:
( Groucho Marx )
pi_138710528
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:02 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Lekker gezwommen?
[ afbeelding ]
Ooooh chihuahuaaaaa O+
Wat kijkt ie geniepig
Die is wat van plan
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  donderdag 10 april 2014 @ 09:35:06 #49
176471 oh-oh
pi_138717903
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:46 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Wat kijkt ie geniepig
Die is wat van plan
Niks, die dikke is overal te lui voor :')
( Groucho Marx )
pi_138783068
@ oh-oh: Mooie foto van Billy!
Hoe gaat het met je oudje?

quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hadden een gewone Opel Astra. En daar zat hij achterin en deden we altijd het raampje voor hem open. Een half jaar geleden hebben we een KIA cee'd station gekocht en mag hij in de kofferbak. meer ruimte voor hem en de stoelen worden niet meer vuil. Enige jammere is dat hij nu niet meer met zijn kop buiten kan hangen.
Obi is nog redelijk slecht in mee gaan met de auto, hij weet ook nooit dat ie zich wat schrap moet zetten als hij een bocht voelt aankomen, de sufferd. Mijn kofferbak past ie never-nooit in, (hyundai getz). Dus dat wordt automatisch de achterbank, maar dat vind ik niet erg want dat is wel binnen de kreukelzone. Voor de netheid van de auto zelf heb ik alles achter afgezet met auto-hondendekens. Eén tussen de achter- en voorbank zodat ie niet in je nek zit te lebberen tijdens het rijden. :P Want dat doet ie, kusjes zijn his favorite... :') Zet hem ook altijd vast in een gordel.

Zodra je ook maar een beetje aan het portier komt wil meneer al uitgestapt zijn. Dus dat vergt ook nog wel wat oefening en geduld... achja...
  maandag 14 april 2014 @ 00:04:39 #51
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_138854238
Wij rijden een Opel Zafira en Lara friemelt net zo lang met haar kop tussen de deurstijl en het bagagenet, totdat ze zo ver mogelijk met haar neus uit het raam steekt als dat open staat... geweldig!

Ook handig als ze gezwommen heeft in de zomer... alle ramen wijd open en als we thuiskomen is ze drooggeföhnd.

Ik ben net terug uit Noordwijk (of all places!) na een lange, drukke dag werken. Op de heenweg nog lekker in de kijkersfile gestaan bij Wassenaar EN de afrit bleek afgesloten te zijn vanaf de snelweg, maar de bestemming werd bereikt.

Hele aardige mensen, ding stond al in de voortuin op me te wachten, alle extra's netjes ingepakt, alles schoongemaakt en ter plekke in elkaar gevouwen.

Project Hondenfietskar is gestart!

Morgenavond als het een beetje weer is de bekleding er uit schroeven en alles een sopje geven (ondanks dat hij al is schoongemaakt, vind ik dat zelf wel prettig). De fliebertjes zitten nog op de bandjes van de nieuwigheid, zo weinig istie gebruikt. Heeft bij die mensen altijd netjes in de garage gestaan, geen weerplekken in de stof of iets, alleen twee kleine gaatjes in de hor... niets wat zelfs ik niet met naald en draad kan fixen.

Ik wil de zitting er helemaal uithalen, de bodem bespannen/-vlechten met sterk lint/band en daar het oude matrasje van het kinderledikantje op gooien. Zo heeft Lara genoeg vering en demping en kan ik nog wat spulletjes kwijt onder de bodem. Het voetengedeelte voor de kids loopt een beetje af, door het vlechtwerk deels open te laten, kan ik er bijvoorbeeld wat dummies, flesje water en een extra slot in kwijt. Mooi uit het zicht.

Ik heb er in ieder geval zin in! Al mag hij vanavond wel in de auto blijven logeren, ik heb er de fut niet voor om hem nog naar binnen te zeulen... en bovendien moet ik nog beoordelingen schrijven voor mijn projectgenootjes. Morgen weer een dag!

Binnenkort pics... samen met Lara.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_138868794
Over 1 uur word mijn hond ingeslapen :( blonde labrador van ruim 13 jaar! voelt zo raar aan dat ze er straks niet meer is :(

.
pi_138868844
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 15:38 schreef Tropicalx het volgende:
Over 1 uur word mijn hond ingeslapen :( blonde labrador van ruim 13 jaar! voelt zo raar aan dat ze er straks niet meer is :(

[ afbeelding ]
Oh wat sneu :'(

heel veel sterkte. Wat mankeert ze? Wat een lieffie zeg.
pi_138869037
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 15:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh wat sneu :'(

heel veel sterkte. Wat mankeert ze? Wat een lieffie zeg.
Ziek, 4 weken geleden begon het al, eerst met diarree en overgeven, 5x bij de dierenarts geweest, medicijnen en ander soort voer gekregen, niks helpt, morfine helpt nu ook niet meer tegen de pijn, ze kan ook niet meer liggen van de pijn, tussen 16.00 en 17.00 komt de dierenarts en word ze ingeslapen. bijna 100%zeker een tumor/kanker in haar lichaam.
.
pi_138869131
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 15:44 schreef Tropicalx het volgende:

[..]

Ziek, 4 weken geleden begon het al, eerst met diarree en overgeven, 5x bij de dierenarts geweest, medicijnen en ander soort voer gekregen, niks helpt, morfine helpt nu ook niet meer tegen de pijn, ze kan ook niet meer liggen van de pijn, tussen 16.00 en 17.00 komt de dierenarts en word ze ingeslapen. bijna 100%zeker een tumor/kanker in haar lichaam.
Arm meisje :'(

Sterkte, en ik denk idd dat dit het beste is wat je kunt doen voor haar.
  maandag 14 april 2014 @ 17:19:38 #56
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_138872381
heel veel sterkte Tropicalx!! Hoe goed het ook is wat je doet, het is nooit makkelijk...

Ik wil hier ook wel eens pronken met mijn schoonheid uit Roemenië: Cheetah! Ze is sinds 8 maanden bij ons en kwam via een stichting die niet met kennels, maar met gastgezinnen werkt. Kwam haar tegen toen ik op zoek was naar een (asiel)hond op internet en was gelijk verkocht.. Het klikte meteen toen ik het eerst kwam kijken, wat al bijzonder was omdat ze wantrouwig is tegenover vreemden. Bij ons thuis is ze helemaal op haar plekkie en na een rot start in haar leven is ze nu helemaal hond!

en waarom de laatste foto niet wil draaien weet ik niet :P
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_138913429
quote:

[..]

Sterkte zeg... verschrikkelijk is dat.
pi_138920343
Ik heb veel steun van mijn hond

Tabletsteun welteverstaan _O-
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:54:12 #59
176471 oh-oh
pi_138920618
:D CRASH haha!
Heel veel sterkte Tropicalx :*
En Superkimmie wat een leukie heb je daar O+
Ik had zondag de kids van mijn zus plus mijn eigen weekend kind hier.
Gelukkig heb ik 4 honden :')

En nu zijn ze al twee dagen dood moe dr van :O
( Groucho Marx )
pi_138920874
quote:

[..]

Wat verschrikkelijk.. ;( heel veel sterkte gewenst
  vrijdag 18 april 2014 @ 13:37:41 #61
176471 oh-oh
pi_139010085
Chico en zijn nieuwe beste vriend, dove Oscar de bullterriër:

Ik ga m doggynappen denk ik, die hond is echt master O+
( Groucho Marx )
pi_139047244
Voor alle FOK! Honden en hun baasjes namens Toby en Dexter

S. 2014
J. 2016
  zaterdag 19 april 2014 @ 19:10:35 #63
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_139048934
Ook maar weer eens posten hier :D
Vandaag een nieuwe eend gekregen van de baas..

pi_139049639
Van zooplus? Obi had/heeft hem ook maar onze beste eend heeft betere tijden gekend. Kan best dat ie zelfs al een getrakteerd is op een enkeltje vuilnisbak. Vind dat geluid dat ie maakt wel grappig echt zo'n duckhunt eend.
pi_139049672
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 18:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Voor alle FOK! Honden en hun baasjes namens Toby en Dexter

[ link | afbeelding ]
Jouw honden zijn zo cute samen.
  zaterdag 19 april 2014 @ 19:40:13 #66
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_139049770
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:35 schreef naiipajiiau het volgende:
Van zooplus? Obi had/heeft hem ook maar onze beste eend heeft betere tijden gekend. Kan best dat ie zelfs al een getrakteerd is op een enkeltje vuilnisbak. Vind dat geluid dat ie maakt wel grappig echt zo'n duckhunt eend.
Intratuin :D
Geen balletjes, touwen of plastic speelgoed.. Alleen maar knuffelbeesten voor Sam :D

Dat geluid is idd wel geinig ja :)
pi_139060497
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 15:38 schreef Tropicalx het volgende:

[ afbeelding ]
Er is voor jouw leed een topic In Memoriam.
Maar ik wens je heel veel sterkte toe.
  zondag 20 april 2014 @ 17:13:15 #68
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139076854
Foto van tijdens m'n wandeling vandaag :)

zondag 20 april 2014 @ 18:27:43 #69
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_139079686
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 17:13 schreef Dven het volgende:
Foto van tijdens m'n wandeling vandaag :)

[ afbeelding ]

Mooi!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  donderdag 24 april 2014 @ 10:16:30 #70
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139207507
Chiara eet alles. Zoals gisteravond een bij

pi_139207575
Dat is onhandig. ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 24 april 2014 @ 10:29:19 #72
176471 oh-oh
pi_139207826
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:16 schreef Dven het volgende:
Chiara eet alles. Zoals gisteravond een bij

[ afbeelding ]
Ah gos, hopelijk trok ze snel weer bij?
:') bij...
( Groucho Marx )
  donderdag 24 april 2014 @ 10:34:22 #73
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139207940
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:29 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ah gos, hopelijk trok ze snel weer bij?
:') bij...
Ging vrij rap. Het is een BIJzonder beestje! xD xD xD

:')
  donderdag 24 april 2014 @ 10:36:13 #74
176471 oh-oh
pi_139207985
Niet heel erg prikkelbaar dus?
Gelukkig maar O+
( Groucho Marx )
  donderdag 24 april 2014 @ 10:37:35 #75
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139208017
Er zit geen steekje los nee!
pi_139208204
Aaahw dat bekkie!
  donderdag 24 april 2014 @ 14:44:15 #77
176471 oh-oh
pi_139214983
:') Donderdag, Sjon's lievelingsdag, want hij is echt helemaal frikandellenfreak _O-
( Groucho Marx )
pi_139217073
haha zo'n lekkerbek fotootje heb ik ook nog ergens.

dit was de eerste keer dat Cheetah los mocht. Toen we haar adopteerden hadden we niet het idee dat dit ooit mogelijk zou zijn.. 3 maanden later kon het. was echt een mooi moment

En een ander bijzonder moment, Cheetah die gesocialiseerd wordt. En waardoor? Jawel door twee staffords! Dit zijn inmiddels haar beste vriendjes. De makkelijkste manier om een hond de hondentaal te leren is immers door andere honden in te zetten :)

donderdag 24 april 2014 @ 16:06:45 #79
176471 oh-oh
pi_139217586
Niks mis met lieve staffords hoor. Ik hou het een beetje af door wat incidenten ( oudste is een keer bijna dood gebeten door een staff en ze zijn eens goed aangevallen door een amerikaanse bull ). Maar we hebben nu een rottweiler pup in de straat en daar zijn ze wel hele goede vriendjes mee al O+
En bullterriers vinden ze altijd fantastisch!
( Groucho Marx )
pi_139217938
staffords zijn ook gewoon op te voeden.. dit bazinnetje is zelf ook zo slim om het af te houden met onbekende honden.. daarom nog nooit incidenten gehad, de middelste is inmiddels 11 jaar :) maar dit zijn echt heel welopgevoede lieve staffies inderdaad.. en dat mijn hond juist daardoor weer wordt opgevoed vind ik fantastisch!
  donderdag 24 april 2014 @ 16:22:26 #81
176471 oh-oh
pi_139218083
Tja, de keren dat mijn honden werden aangevallen had ik dat niet in de hand hoor.
Die van mij voeden nu dat rottweilertje op, ik ben benieuwd haha.
Vooral mijn ouwe doet dat goed, alle drukke grote honden die we kennen gaan door zijn natuurlijke rust meteen voor hem liggen, echt te cool is dat O+
( Groucho Marx )
pi_139218117
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Tja, de keren dat mijn honden werden aangevallen had ik dat niet in de hand hoor.
Die van mij voeden nu dat rottweilertje op, ik ben benieuwd haha.
Vooral mijn ouwe doet dat goed, alle drukke grote honden die we kennen gaan door zijn natuurlijke rust meteen voor hem liggen, echt te cool is dat O+
dat bedoelde ik ook niet hoor ;) maar ik bedoel dat dit bazinnetje een verstandige stafford baas is ;)
  donderdag 24 april 2014 @ 16:27:05 #83
176471 oh-oh
pi_139218213
Ik vind het zelf echt jammer, maar bepaalde rassen ( en de jack russel voorop , sorry ) daar kunnen mijn honden dus echt niet meer bij. Maar goed, ik neem zelf dan ook gewoon geen risico's meer met die rassen, en als die van mij niet willen dan willen ze niet. Vervelendste vind ik dat Billy , die het liefste is en het braafste en altijd los loopt en supergoed luistert, ondertussen de roedel wil gaan verdedigen als ie een jack ziet, omdat ie al zo vaak uit het niks gegrepen is.
Gelukkig is ie wel nog zo gehoorzaam dat ie nooit een andere hond benadert voor ik zeg dat dat mag, dus dan staat ie heel alert laag te brommen in zijn keel, klaar voor de aanval, en als ik hem dan roep komt ie meteen om aangelijnd te worden. Maar als ik hem dan vrij zou geven zou ie ze pakken :X
( Groucho Marx )
pi_139218564
je hebt helaas gewoon bepaalde rassen die vaak bij verkeerde baasjes worden geplaatst.. of laat ik het zo zeggen: rassen die een verkeerd type baasje aantrekt.. staffies zijn (al wordt dat minder) wel een voorbeeld daarvan.. vaak van die stereotype grote mannen die echt niet naar een cursus willen.

bij kleine terriërachtigen zoals de jack inderdaad maar ook bijv teckels (ook voor de kleine jacht) wordt vaak vergeten dat ook een kleine hond (en misschien juist een kleintje) opvoeding nodig heeft.. jack russels heb ik wat dat betreft ook weinig mee.. Als ze jong zijn en er komt een grote hond aan worden ze vaak opgepakt gelijk.. totaal geen idee hebbende wat voor gevolgen dat kan hebben op latere leeftijd.. Vind het zelf ook echt zonde dat er mensen zijn die honden zo slecht begrijpen.

ik laat mijn hond vaak ook niet bij kleine drukke blafferige hondjes.. want dan zijn zij degene die uitlokken en dan is er een kans dat de mijne toehapt.. en natuurlijk is die dan schuldig.

wel voor de duidelijkheid: dit zijn stereotypes he.. ik heb ook kleine hondjes in de buurt die perfect zijn opgevoed, net als dus die staffords..
  donderdag 24 april 2014 @ 16:43:01 #85
176471 oh-oh
pi_139218741
I know, maar door die stereotypes vermijd ik ze toch maar gewoon allemaal ondertussen :D
Ach, genoeg leuke honden over om mee te spelen gelukkig.
( Groucho Marx )
pi_139218782
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:43 schreef oh-oh het volgende:
I know, maar door die stereotypes vermijd ik ze toch maar gewoon allemaal ondertussen :D
Ach, genoeg leuke honden over om mee te spelen gelukkig.
ja ik heb ook rassen waarbij ik het risico niet meer neem.. waarom zouden we het opzoeken toch? op een gegeven moment leer je je speelkameraadjes toch wel kennen ;)
  donderdag 24 april 2014 @ 16:48:19 #87
176471 oh-oh
pi_139218924
Ja, windhonden, bullterriers, Duitse doggen, en rasgenootjes, die zijn zwaar favo hier :D
We hebben een heleboel nieuwe windhonden in de buurt wonen, zelfs als ze ze niet kennen spotten ze ze aan het eind van de straat en dan gaan ze blehren en stokstaarten en willen ze er persé heen :D
( Groucho Marx )
pi_139218985
Onze hondjes:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 24 april 2014 @ 16:51:22 #89
176471 oh-oh
pi_139219016
O+ Ik wil die geit O+
( Groucho Marx )
pi_139219057
Hier in de wijk is er net een nieuwe wijk gebouwd dus veel nieuwe mensen en honden. Geen vooruitgang. Veel totaal niet opgevoedde honden die totaal niet in de hand te houden zijn. Gisteren werd een vrouw nog door haar hond omver getrokken.
pi_139219205
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:51 schreef oh-oh het volgende:
O+ Ik wil die geit O+
haha ik heb ook nog een zwarte :)

SPOILER
  donderdag 24 april 2014 @ 16:58:19 #92
176471 oh-oh
pi_139219252
Ik vind geiten echt zo epic.
Het is maar goed dat ik geen boerderij heb :P
( Groucho Marx )
  donderdag 24 april 2014 @ 16:59:59 #93
176471 oh-oh
pi_139219300
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier in de wijk is er net een nieuwe wijk gebouwd dus veel nieuwe mensen en honden. Geen vooruitgang. Veel totaal niet opgevoedde honden die totaal niet in de hand te houden zijn. Gisteren werd een vrouw nog door haar hond omver getrokken.
Bij ons lopen mensen met een bordeauxdog pup, zal nu hooguit 18 weken zijn, en ze hebben hem al totaal niet meer in de hand, die valt dus echt aan :X
Belachelijk, echt totaal niet raseigen. Maar ik draai elke keer om of ik steek over en sla een straat in als ik ze van ver zie komen, ik wil niet dat ik degene ben bij wie ze hem net niet houden zeg maar....
( Groucho Marx )
pi_139219523
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind geiten echt zo epic.
Het is maar goed dat ik geen boerderij heb :P
Zijn ze ook :) Je kunt ze vrijwel alles leren wat een hond ook kan (zitten, liggen, springen etc).

Heb trouwens een hondencursus gedaan en daar had je ook echt veel mensen die een Stafford namen omdat hij 'zo cool uitziet' maar zo'n dier totaal niet kunnen handelen of 0,0 hondenervaring hebben.
pi_139219540
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:59 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Bij ons lopen mensen met een bordeauxdog pup, zal nu hooguit 18 weken zijn, en ze hebben hem al totaal niet meer in de hand, die valt dus echt aan :X
Belachelijk, echt totaal niet raseigen. Maar ik draai elke keer om of ik steek over en sla een straat in als ik ze van ver zie komen, ik wil niet dat ik degene ben bij wie ze hem net niet houden zeg maar....
Nu al bij 18 weken :o gaat wat worden als de pubertijd inslaat.

Ik liep voor die ene vrouw gisteren en ze bleef maar achter me aan lopen echt zo vervelend. Ik was op weg naar huis.
pi_139219567
Geitjes zijn echt awesome. Hadden er vroeger ook altijd bij opa en oma.
  donderdag 24 april 2014 @ 17:12:33 #97
176471 oh-oh
pi_139219703
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
:D Wij ook!
Ik ben echt tussen de geiten en de herders opgegroeid daar O+
( Groucho Marx )
pi_139219767
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:12 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D Wij ook!
Ik ben echt tussen de geiten en de herders opgegroeid daar O+
Ze hadden een Groenendaeler en een boerenfox. En een Labrador maar die liep steeds terug naar zijn vorige eigenaar dus ging hij daar weer wonen ofzoiets. Schaapjes, geitjes, paardjes, Chinese hangbuikzwijnen liep echt vanalles rond daar. Ooit wil ik dat ook. Mis dat wel.
  donderdag 24 april 2014 @ 17:18:23 #99
176471 oh-oh
pi_139219872
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ze hadden een Groenendaeler en een boerenfox. En een Labrador maar die liep steeds terug naar zijn vorige eigenaar dus ging hij daar weer wonen ofzoiets. Schaapjes, geitjes, paardjes, Chinese hangbuikzwijnen liep echt vanalles rond daar. Ooit wil ik dat ook. Mis dat wel.
Mijn oma en opa hadden mechelaren en duitsers en oma fokte zelf foxterriers :D
En ze hadden geiten eenden ganzen kippen konijnen en duiven. Was geen echte boerderij, meer een oud huis met heel veel grond en een moestuin.
We slachtten alles ook, behalve de geiten.
Babyfoto ( met blond nichtje )

Met Cora:

Met Cora en Chica, de laatste zelfgefokte fox:
( Groucho Marx )
  donderdag 24 april 2014 @ 17:19:15 #100
176471 oh-oh
pi_139219899
Haha bij de foto met Cora zie je de moestuin, bij die met beide honden de duiventil zie ik nu O+
( Groucho Marx )
  donderdag 24 april 2014 @ 17:22:17 #101
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_139219997
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Ja, windhonden, bullterriers, Duitse doggen, en rasgenootjes, die zijn zwaar favo hier :D
We hebben een heleboel nieuwe windhonden in de buurt wonen, zelfs als ze ze niet kennen spotten ze ze aan het eind van de straat en dan gaan ze blehren en stokstaarten en willen ze er persé heen :D
tot aan Cheetah heb ik altijd windhonden gehad O+ mijn laatste is anderhalf jaar geleden op 9-jarige leeftijd (vroeg voor een windhond) gestorven aan de complicaties van een operatie -O-
pi_139220000
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Cool, hielden ze er ook nog andere beestjes bij? Ben nog op zoek naar geschikte verblijf genoten voor bij de geiten maar weet nog niet wat. Met zn tweeën krijgen ze het gras niet kort dus ik overweeg een schaap, maar ben bang dat ze op het schaap springen en zo over het hek heen komen 8)7
pi_139220019
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:18 schreef oh-oh het volgende:

[..]

En ze hadden geiten eenden ganzen kippen konijnen en duiven. Was geen echte boerderij, meer een oud huis met heel veel grond en een moestuin.
[ afbeelding ]
Met Cora:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk lijkt op mijn leven bij opa en oma :D alleen was het bij hun wel een boerderij. Eigen slacht hadden hun inderdaad ook. En wij thuis dus ook :) klasgenootjes vonden het maar vreemd toen ze weer eens mee waren spelen bij mijn opa en oma toen ze vroegen waar het grappige varken was, ik ze doodleuk vertelde dat die geslacht was :+

En leuk Cora zo heet ik ook :P
pi_139220054
quote:
17s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:22 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Cool, hielden ze er ook nog andere beestjes bij? Ben nog op zoek naar geschikte verblijf genoten voor bij de geiten maar weet nog niet wat. Met zn tweeën krijgen ze het gras niet kort dus ik overweeg een schaap, maar ben bang dat ze op het schaap springen en zo over het hek heen komen 8)7
Schapen, geiten, varkens, paarden, kippen, ooit heeft er nog een koe rondgelopen. Ging allemaal prima :) enige die weleens over het hek een sprong was mijn paard :+
  donderdag 24 april 2014 @ 17:24:29 #105
176471 oh-oh
pi_139220059
quote:
17s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:22 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Vriendin van me heeft alles door elkaar lopen, kippen, ezels, shetlanders, je kan minischaapjes nemen? Die heeft zij ook, die zijn waaaaaaaaay te schattig! Mijn opa en oma hielden ze in de kippen/eenden/ganzenweide.
( Groucho Marx )
  donderdag 24 april 2014 @ 17:25:35 #106
176471 oh-oh
pi_139220098
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Leuk lijkt op mijn leven bij opa en oma :D alleen was het bij hun wel een boerderij. Eigen slacht hadden hun inderdaad ook. En wij thuis dus ook :) klasgenootjes vonden het maar vreemd toen ze weer eens mee waren spelen bij mijn opa en oma toen ze vroegen waar het grappige varken was, ik ze doodleuk vertelde dat die geslacht was :+

En leuk Cora zo heet ik ook :P
Opa wilde altijd een paard kopen voor ons maar dat mocht niet van oma en hun kinderen hahaha.
Wij vonden dat ook normaal, die honden barften ook al lekker, die zaten altijd paraat als opa en ik aan het slachten waren. En ja ik vond het echt heel leuk en interessant om te helpen B-)
( Groucho Marx )
pi_139220224
Ja minischaapjes lijkt me wel leuk :) Moet alleen een oplossing voor de teken vinden, we zitten aan de bosrand en het is echt een drama. Ik mag geen hondenmiddelen gebruiken op de geiten dus moet op bestelling bij de dierenarts van dat spul voor runderen halen. Maar bij schapen is dat een nog groter drama met hun wollige vachtjes. Heb ergens gelezen dat parelhoenderen de teken opeten vanaf de diertjes, maar die zijn zo lelijk haha
  donderdag 24 april 2014 @ 19:36:34 #108
176471 oh-oh
pi_139224178
Oh die vind ik echt keileuk. Waar woon je ergens? Die vriendin zit in Noord Limburg en ze heeft veeeeeeeeeel lammetjes nu O+
( Groucho Marx )
  donderdag 24 april 2014 @ 19:37:17 #109
176471 oh-oh
pi_139224211
Minivarkens heeft ze ook, dat is ook een leuke match met gekke geiten :P
Oh en vlaamse reuzen!
( Groucho Marx )
pi_139227009
Ik zit in zuid Limburg! Heeft ze ook een site?
  donderdag 24 april 2014 @ 20:43:14 #111
176471 oh-oh
pi_139227138
:D Nee wel FB!
Ik zit ook in Zuid Limburg B-)
( Groucho Marx )
pi_139227262
Haha wat cool, kan je misschien haar fb pmmen?
pi_139232744
Noem het ras....
(ik weet het)

Je ziet ze voornamelijk in het bruin.

pi_139234769
Neus lijkt op rotweiler
  donderdag 24 april 2014 @ 23:55:22 #115
176471 oh-oh
pi_139237381
_O- _O- _O- Ik vond net een foto van Sjon met 5 maanden en ik ga echt stuk hier :')
( Groucho Marx )
pi_139238284
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 23:55 schreef oh-oh het volgende:
_O- _O- _O- Ik vond net een foto van Sjon met 5 maanden en ik ga echt stuk hier :')
[ afbeelding ]
Wie schrok van wie :? :P
pi_139238466
quote:
17s.gif Op donderdag 24 april 2014 23:04 schreef Audreyoot het volgende:
Neus lijkt op rotweiler
Rotweiler (rood)weiler zou een nieuw ras kunnen zijn.
Met nog een t erbij is het een Rottweiler.

Maar dat ie ie niet..

Hij komt van een ver... ver... ver... land
  vrijdag 25 april 2014 @ 08:40:17 #118
176471 oh-oh
pi_139242219
Is het een Rhodesian?
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 april 2014 @ 09:43:21 #119
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_139243428
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 22:28 schreef -CRASH- het volgende:
Noem het ras....
(ik weet het)

Je ziet ze voornamelijk in het bruin.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ik vind hem niet niet helemaal lijken nog, maar in combinatie met meestal bruin en ver land gok ik op een Tosu (inu)?
  vrijdag 25 april 2014 @ 09:47:07 #120
176471 oh-oh
pi_139243497
Nee dat is denk ik echt een ridgeback hoor:

Al mogen die volgens de rasstandaard alleen tarwekleurig te zijn...
( Groucho Marx )
pi_139258334
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:59 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hier in de buurt loopt een labrador die Obi elke keer helemaal af snauwt als we passeren. En dan zie ik het vrouwtje met de hond snel naar het dichtstbijzijnde grasveldje vertrekken (tegenover het huis waar ze wonen) waar de hond 2 sec mag ruiken en even plassen & poepen en dan gaan ze weer snel terug naar binnen.

Er is er ook 1 met een angstige mechelse herder hier in de straat en die mevrouw klapt die hond elke keer flink op z'n snuit zodra de hond ook maar een beetje reageert op Obi,want dat arme beest begint dan te piepen omdat hij bang is voor Obi. God weet waarom.. want Obi heeft nog nooit een andere hond verkeerd aangekeken. Maar het zal z'n grootte wel zijn...

Ik heb 1 keer meegemaakt dat ze al begon met porren/meppen voordat die hond ook maar een krimp gaf.
  vrijdag 25 april 2014 @ 19:21:49 #122
176471 oh-oh
pi_139258533
Oh maar dat doe ik bij Sjon ook, ik weet precies wanneer ie gaat etteren, dus ik ben dat liever voor :P
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 april 2014 @ 19:23:26 #123
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_139258579
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:18 schreef oh-oh het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Met Cora:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pi_139260154
Wij gaan Loebes en onszelf weer eens blij maken met een weekendje aan zee.
  vrijdag 25 april 2014 @ 20:29:09 #125
176471 oh-oh
pi_139260606
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 april 2014 19:23 schreef blup het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+
( Groucho Marx )
pi_139265301
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 09:43 schreef superkimmi het volgende:

[..]

ik vind hem niet niet helemaal lijken nog, maar in combinatie met meestal bruin en ver land gok ik op een Tosu (inu)?
^O^
Idd een Tosa Inu
  vrijdag 25 april 2014 @ 22:54:05 #127
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_139265700
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 22:42 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

^O^
Idd een Tosa Inu
Bedoelde de a idd :-). Kwam door de u in inu haha. Tof! Zijn meestal bruin idd!
  zaterdag 26 april 2014 @ 10:12:19 #128
176471 oh-oh
pi_139273077

w/ w/ w/ w/
( Groucho Marx )
  zaterdag 26 april 2014 @ 13:36:03 #129
318361 Bienelientjee
pi_139277270
:D Ze vond het niet eens erg, die oranje krans om haar nek! :D

zaterdag 26 april 2014 @ 20:21:33 #130
176471 oh-oh
pi_139284857
Sjon ook niet!
Wij zijn de hele dag de stad in geweest, vrijmarkten gedaan, bandjes gekeken, de honden vonden het geweldig :D

Billy liep gewoon los zelfs w/

samen naar de Jeugd van Tegenwoordig kijken!
( Groucho Marx )
  maandag 5 mei 2014 @ 13:51:43 #131
176471 oh-oh
pi_139582517
:') Net in de pauze, kijk mijn twee helden op sokken vluchten, die kleine dikke chi moest ik echt tegenhouden, die wilde die gans wel even mores leren _O-
( Groucho Marx )
  Moderator maandag 5 mei 2014 @ 13:57:17 #132
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_139582667
:D Elco was ook altijd doodsbang voor ganzen :D Maar goed, die was van best veel bang :')
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 5 mei 2014 @ 14:00:00 #133
176471 oh-oh
pi_139582742
Nou, ik ben nergens bang voor maar deze was me toch een party fucking nasty _O-
Ik was de enige die wel gewoon doorliep met honden, alle andere mensen ( ik stond daarna even een paar meter verderop te kletsen met een mevrouw met een beagle ) staken over. En dan was er een man die recht achter me liep die dat beest nog klappend de andere kant op joeg.
Het was echt best komisch.
Billy liep los, zo van pomtiedomtiedom.... Oh hallo gansje. AAAAAAAAAAAAAAARGH _O- :')
( Groucho Marx )
  Moderator maandag 5 mei 2014 @ 14:08:23 #134
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_139582994
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik was de enige die wel gewoon doorliep met honden, alle andere mensen ( ik stond daarna even een paar meter verderop te kletsen met een mevrouw met een beagle ) staken over. En dan was er een man die recht achter me liep die dat beest nog klappend de andere kant op joeg.
Billy liep los, zo van pomtiedomtiedom.... Oh hallo gansje. AAAAAAAAAAAAAAARGH _O- :')

Misschien eieren of kuikens in de buurt? :o
  maandag 5 mei 2014 @ 14:11:48 #135
176471 oh-oh
pi_139583106
Nee hoor, er zit daar maar 1 zo een gans.
( Groucho Marx )
  Moderator maandag 5 mei 2014 @ 14:36:36 #136
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_139583855
Dan is het inderdaad gewoon een nasty gans dus :D Wel een mooie. Heeft hij een ding om zijn nek?
  maandag 5 mei 2014 @ 14:38:08 #137
176471 oh-oh
pi_139583898
Ja een trackband, echt afschuwelijk die dingen :r
( Groucho Marx )
pi_139584935
Hier zijn ook heel veel ganzen. Obi negeert ze gewoon. Er zijn ook heel veel eendjes met kuikens.
  maandag 5 mei 2014 @ 15:16:32 #139
176471 oh-oh
pi_139585060
Deze was niet te negeren :D
( Groucho Marx )
pi_139585167
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 14:00 schreef oh-oh het volgende:
_O-
S. 2014
J. 2016
  maandag 5 mei 2014 @ 18:42:44 #141
44200 Sjeekie_Beekie
pi_139591143
Bij ons opa hadden ze thuis vroeger ganzen op de boerderij als 'waakhonden'. Daar kwam echt niemand zomaar ongemerkt de dam op.

Via de tablet werkt linken niet soepel via photobucket, maar hier alsnog de beloofde Lara in de kar foto's:

Flitsen bij kunstlicht vond ze niet zo'n goed idee...

Van bovenaf ging het beterder...

Ik lig hier prima hoor...

Een paar dagen later trokken we de grote wereld in...

Eerst uitlaten, boodschapjes doen in het dorp en naar de bank... en daar heb ik Lara in de kar gepropt, met twee riemen vastgezet, zodat ze er zowel voor als achter niet uit kon springen. Ze vond het lastig dat ze niet 245 rondjes kon maken om haar draai te vinden, en ze wilde er na 50 meter al weer uit. Dus even gestopt, aai over d'r bol dat ze netjes bleef liggen, koekje er in, en lekker verder hobbelen. Af en toe nog een aanmoediging en/of een down/blijf-commando, maar verder deed ze het prima.

Zondag is ons oma jarig... wij gaan op de fiets!
Oudste, Jongste en Lara
  maandag 5 mei 2014 @ 18:53:01 #142
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_139591491
Mooie kar! Hij ziet er ook niet zo zwaar uit, klopt dat?
  maandag 5 mei 2014 @ 21:25:13 #143
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139598700

Zoals te zien maakt de kat graag misbruik van de honden :')
  maandag 5 mei 2014 @ 21:29:12 #144
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_139598914
Die foto met die mandjes _O-
  maandag 5 mei 2014 @ 21:35:26 #145
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139599248
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Die foto met die mandjes _O-

Een jaartje geleden was het wat gemakkelijker :D
  maandag 5 mei 2014 @ 21:37:18 #146
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_139599324
Ah gos O+ wat een grut
  maandag 5 mei 2014 @ 22:27:25 #147
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_139602022
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 21:35 schreef Dven het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Een jaartje geleden was het wat gemakkelijker :D
Ik meende je eerste post al te quoten om te vragen of dat de pup van vorig jaar was :)

Zo te zien is ie dus helemaal goed terecht gekomen ^O^
  dinsdag 6 mei 2014 @ 07:37:54 #148
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139609998
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:27 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Ik meende je eerste post al te quoten om te vragen of dat de pup van vorig jaar was :)

Zo te zien is ie dus helemaal goed terecht gekomen ^O^
Oh ja hoor, gaat helemaal prima :D alle drie de honden zijn overigens van straat geplujt
pi_139642582
@ Dven
Wat issie mooi geworden ^O^

UHHH... GRRRrrr... of zoiets.
pi_139643495
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:29 schreef -CRASH- het volgende:
@ Dven
Wat issie mooi geworden ^O^

UHHH... GRRRrrr... of zoiets.
[ afbeelding ]
Oooh guttegut O+
S. 2014
J. 2016
pi_139643894
RUB THE BELLY!!

S. 2014
J. 2016
pi_139669991

Ik ben er niet!!
  vrijdag 9 mei 2014 @ 21:56:21 #153
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_139757129
Ons mormel kon de andijviestamppot ook waarderen, de helft zit nog in d'r neusgat volgens mij ...
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:18:05 #154
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_139758272
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:30 schreef LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ben er niet!!
_O-
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:18:49 #155
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_139758303
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
RUB THE BELLY!!

[ link | afbeelding ]
Schattig. Groot geworden ook!
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:19:18 #156
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_139758332
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:56 schreef Lastpost het volgende:
Ons mormel kon de andijviestamppot ook waarderen, de helft zit nog in d'r neusgat volgens mij ...
[ afbeelding ]
Haha die blik van haar.
pi_139758432
quote:
[ afbeelding ]

Ik ben er niet!!
O+
S. 2014
J. 2016
pi_139765416
quote:
[ afbeelding ]

Ik ben er niet!!
ik krijg zin om er tegenaan te kruipen O+
pi_139769459

Hmmm kom jij me helpen als waakhond?
pi_139769469
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:56 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kijkt meer zo van, nee heb niets gehad, dat is echte zonnebrand op mijn neus, echt waar! Het aller echtst!! Heb je nu wat lekkers voor me?
pi_139846500
Vandaag een groepswandelling gemaakt met Staffs and More.

Ik had een Bully te leen
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:09:05 #162
176471 oh-oh
pi_139945342
Mooie foto die onderste Crash, die was lekker moe gewandeld!
Tis kermis hiero :D
( Groucho Marx )
  dinsdag 20 mei 2014 @ 15:15:21 #163
176471 oh-oh
pi_140169206
Stil hier zeg!
( Groucho Marx )
pi_140170924
Nu al een aantal dagen tussen hoop en vrees en still going on na een tia of iets anders wat een beetje erg niet goed in je bolletje is ben je nu ietwat beter maar toch is het onzeker hoe het met je verder gaat... maar dan nog is een bot natuurlijk nooit te versmaden want daar ben je immers ook hond voor nietwaar? (en met alle kussens nog gewoon in de gravel gaan liggen :') )

En met een andere botteknaag is het helemaal genieten, zeker met die warmte, oogjes toe en even de warmte genieten (1 minuut later lag ze binnen, veel te warm :+ )

We kunnen enkel hopen dat je nog lang mag knagen, hoe onzeker het nu ook is, die botjes heb je in elk geval nog met vreugde vermoord ... Tuttebol O+

[ Bericht 2% gewijzigd door knoblaucha6 op 20-05-2014 16:43:56 ]
Waar het stinkt is het warm.
  woensdag 21 mei 2014 @ 15:13:07 #165
176471 oh-oh
pi_140205708
Billy en de bully:
( Groucho Marx )
pi_140206668
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nu al een aantal dagen tussen hoop en vrees en still going on na een tia of iets anders wat een beetje erg niet goed in je bolletje is ben je nu ietwat beter maar toch is het onzeker hoe het met je verder gaat... maar dan nog is een bot natuurlijk nooit te versmaden want daar ben je immers ook hond voor nietwaar? (en met alle kussens nog gewoon in de gravel gaan liggen :') )

[ afbeelding ]

En met een andere botteknaag is het helemaal genieten, zeker met die warmte, oogjes toe en even de warmte genieten (1 minuut later lag ze binnen, veel te warm :+ )

[ afbeelding ]

We kunnen enkel hopen dat je nog lang mag knagen, hoe onzeker het nu ook is, die botjes heb je in elk geval nog met vreugde vermoord ... Tuttebol O+
Jeetje zeg! Wat een schrik.
S. 2014
J. 2016
pi_140210934
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Jeetje zeg! Wat een schrik.
:*
HHH is echt een oersterke kleine donder, heeft ze eerder al bewezen, dat kleine ding loopt dus nu weer af en toe vol te kwispelen, loopt weer soort van normaal en zo, al is ze nog ietwat matjes. Dat dat bolletje letterlijk en figuurlijk een hele fikse stevige opdonder heeft gehad is duidelijk. Ze moet even de tijd krijgen er boven op te komen maar echt, en zij kan dat!
Zij zit echt zo bomvol kracht. Het is de tofste hond ever en nou maar hopen dat ze die kracht in dat kleine lijfje kan volhouden, aan haar de taak ons weer te doen verbazen, aan onze zorg zal het niet liggen (ik heb al die 6 nachten hooguit 3 uur geslapen, we leven, slapen en denken enkel HHH :X ). Het is echt een tof stoer ding en we stikken van trots O+
Maar heel eerlijk? Gerust zijn we er echt nog niet op, by far nog niet, misschien wel nooit meer, ze is 12 en dan zo'n fikse klap.
Maar hé, het is HHH, die is een harde tante en we geloven vol in haar.

[ Bericht 3% gewijzigd door knoblaucha6 op 21-05-2014 17:39:47 ]
pi_140212969

En een knuffel voor t baasje :*
S. 2014
J. 2016
pi_140213242
Wat lief, thanx! en dat kleine koppie is zo onwijs cute O+
pi_140252023

Met 20 graden is t hardstikke koud hoor, dan moet je onder een dekentje, maar wel een luchtgaatje... :')

En daarom heet het slush PUPPY!
S. 2014
J. 2016
pi_140316426

Held was ergens van geschrokken... :')
S. 2014
J. 2016
pi_140601945
Misschien... misschien... Heeeeelll mischien krijg ik er een hondje bij

5,5 maanden oud.
  zondag 1 juni 2014 @ 17:36:34 #173
176471 oh-oh
pi_140601992
:D Hondje??
( Groucho Marx )
pi_140602033
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:36 schreef oh-oh het volgende:
:D Hondje??
Ja Amstaffie... Die is niet zo groot als de Rottie die ik voor Dino had

[ Bericht 0% gewijzigd door -CRASH- op 01-06-2014 17:45:13 ]
  zondag 1 juni 2014 @ 17:58:14 #175
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_140602544
Leuke foto's weer van iedereen.
Op deze eerste foto heb ik zijn oren zo gedaan, maar die lip doet die zelf altijd, geen idee hoe. :P

''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  zondag 1 juni 2014 @ 23:27:33 #176
176471 oh-oh
pi_140617080
Wij zijn lekker wezen wandelen bij zonsondergang net met een vriendin en haar eurasiers weer.

( Groucho Marx )
pi_140619536
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Wij zijn lekker wezen wandelen bij zonsondergang net met een vriendin en haar eurasiers weer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die derde _O_
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:05:13 #178
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_140663911
Zo, ik kan me ook hier melden :D Onze nieuwe pup, Riley O+

I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:56:26 #179
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140665208
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:05 schreef missbehavin het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een leuke naam en wat een leuke pup O+
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:58:04 #180
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_140665239
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat een leuke naam en wat een leuke pup O+
Dankjewel! :)
En ze is echt héél leuk, en ze doet het zo goed!
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:00:14 #181
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140665293
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:58 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Dankjewel! :)
En ze is echt héél leuk, en ze doet het zo goed!
Wat voor ras is het eigenlijk? Beagle?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:00:49 #182
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_140665303
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat voor ras is het eigenlijk? Beagle?
Half beagle, half husky :) Wordt nog spannend dus hoe groot ze precies gaat worden enzo.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:01:18 #183
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140665324
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:00 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Half beagle, half husky :) Wordt nog spannend dus hoe groot ze precies gaat worden enzo.
Dat is een aparte combi
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:02:51 #184
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_140665362
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat is een aparte combi
Uhuh, vonden wij ook. Het was ook niet gepland dat haar papa op haar mama zou klimmen :')
Je ziet het vooral aan haar poten (bigfoot :D ) en haar vacht.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:09:12 #185
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140665530
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:02 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Uhuh, vonden wij ook. Het was ook niet gepland dat haar papa op haar mama zou klimmen :')
Je ziet het vooral aan haar poten (bigfoot :D ) en haar vacht.
Haha nee dat snap ik.

Ben benieuwd hoe ze eruit zoet als ze volgroeid is.
pi_140671270
Wat een mooi beest is Riley!

Ik zag net puppyfoto's van onze boys.. O+
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:09:19 #187
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140671322
quote:

[ afbeelding ]
Die kat erachter :D
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:10:24 #188
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140671347
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 23:27 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie picca`s. Vliegende Kees :D
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:16:32 #189
176471 oh-oh
pi_140671514
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:10 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Mooie picca`s. Vliegende Kees :D
Thnx!

Miss, wat is Riley leuk O+
( Groucho Marx )
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:34:05 #190
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_140674073
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:09 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Die kat erachter :D
"Soon.... >:) "
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:35:00 #191
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_140674110
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:16 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Thnx!

Miss, wat is Riley leuk O+
Thanks!
pi_140675082
Riley O+
Inpakken hoeft niet hoor, die neem ik zo wel mee :9~

En Oh-Oh, inderdaad, die derde foto van Kees is echt fenomenaal, een vliegend hondje en dan dat bekkie en die kleine pootjes met die grote vliegoren... wat een uebercute actiefoto, die moet je echt inlijsten in een gouden lijstje ^O^
Tof catch the picture moment

[ Bericht 11% gewijzigd door knoblaucha6 op 03-06-2014 18:07:19 ]
  woensdag 4 juni 2014 @ 15:38:41 #193
176471 oh-oh
pi_140707551
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
Riley O+

En Oh-Oh, inderdaad, die derde foto van Kees is echt fenomenaal, een vliegend hondje en dan dat bekkie en die kleine pootjes met die grote vliegoren... wat een uebercute actiefoto, die moet je echt inlijsten in een gouden lijstje ^O^
Tof catch the picture moment
Thnx, maar hijs niet scherp helaas, die kleine zwarte blob was te snel.

Oude hont O+
( Groucho Marx )
  woensdag 4 juni 2014 @ 17:27:39 #194
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_140711223

WHUT?!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 6 juni 2014 @ 20:40:55 #195
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140789274
Lijkt wel wat op de mijne.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 20:43:00 #196
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140789331
pi_140802048
Mijn doggies.. Mops Monty en staffy Penny :)

[ Bericht 47% gewijzigd door Meaghan op 08-06-2014 00:56:21 ]
  zaterdag 7 juni 2014 @ 16:13:05 #198
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140808391

zaterdag 7 juni 2014 @ 23:41:20 #199
176471 oh-oh
pi_140819826
O+ Die eerste foto Dven!

Wij hadden vandaag poolparty :')
( Groucho Marx )
pi_140837233
Was... IS het warm vandaag.
Dan moet er toch afgekoeld worden

Alleen Dino vond de anderen wat te druk. Dus dan maar wat water over haar heen gooien
  maandag 9 juni 2014 @ 21:20:49 #201
217702 Lonaa
Honger!
pi_140889526
Voor Dven:
pi_140902672
quote:
Wat heb je toch prachtbeesten.
pi_140902714
quote:

[ afbeelding ]
Om op te vreten zo lief
  dinsdag 10 juni 2014 @ 08:53:53 #204
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140905124
quote:
2s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef Lonaa het volgende:
Voor Dven:
[ afbeelding ]
Wat een waterratje O+
  dinsdag 10 juni 2014 @ 08:54:14 #205
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140905128
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 01:54 schreef vronie het volgende:

[..]

Wat heb je toch prachtbeesten.
Op momenten :+
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:11:13 #206
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_140905332
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 01:58 schreef vronie het volgende:

[..]

Om op te vreten zo lief
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
Riley O+

O+ Dank, dank, ze is zo leuk als ze er uit ziet!

dinsdag 10 juni 2014 @ 09:40:56 #207
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_140905804
O+ Heerlijk gezicht toch altijd, al die zwemmende honden
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:46:55 #208
217702 Lonaa
Honger!
pi_140905913
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 08:53 schreef Dven het volgende:

[..]

Wat een waterratje O+
Soms. O+
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:03:34 #209
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_140981281
Vraagje. Hoe moet je fietsen opbouwen met een hond van bijna zes? Hij is in tip top shape maar ik heb geen idee of fietsen zo anders is dat je dat rustig moet opbouwen of niet
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:10:10 #210
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140981406
quote:
11s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:03 schreef Harajuku. het volgende:
Vraagje. Hoe moet je fietsen opbouwen met een hond van bijna zes? Hij is in tip top shape maar ik heb geen idee of fietsen zo anders is dat je dat rustig moet opbouwen of niet
Is ook afhankelijk van het soort hond. Sommige zijn er minder op gebouwd.. Hoe langer de hond relatief gezien is, hoe minder goed hij lang naast de fiets kan lopen. Is sowieso ook iets dat je rustig op moet bouwen, hoe fit de hond ook is. Zie het als jezelf wanneer je een nieuwe sport gaat beoefenen. Hoe fit je ook bent, het is een andere oefening, waarbij andere spieren gebruikt worden en er iets anders van je lichaam gevraagd wordt. Dat doe je dus niet gelijk op je max.
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:15:12 #211
176471 oh-oh
pi_140981500
Ik zou met 10 minuutjes beginnen en op goede rechte stukken, en gewoon per keer kijken hoe het gaat?
Ik wil met Billy ook gaan beginnen binnenkort, die is al 7.5 :D
( Groucho Marx )
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:15:54 #212
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_140981516
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:10 schreef Dven het volgende:

[..]

Is ook afhankelijk van het soort hond. Sommige zijn er minder op gebouwd.. Hoe langer de hond relatief gezien is, hoe minder goed hij lang naast de fiets kan lopen. Is sowieso ook iets dat je rustig op moet bouwen, hoe fit de hond ook is. Zie het als jezelf wanneer je een nieuwe sport gaat beoefenen. Hoe fit je ook bent, het is een andere oefening, waarbij andere spieren gebruikt worden en er iets anders van je lichaam gevraagd wordt. Dat doe je dus niet gelijk op je max.
Golden Retriever, dus die kunnen wel prima naast de fiets :Y Heb laatst s 'avonds een stukje gefietst om even te proberen, maar echt geen idee wat realistisch is verder. :D
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:18:48 #213
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_140981559
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou met 10 minuutjes beginnen en op goede rechte stukken, en gewoon per keer kijken hoe het gaat?
Ik wil met Billy ook gaan beginnen binnenkort, die is al 7.5 :D
Oh haha, die 10 minuutjes laatst dus gedaan, maar hoe nu verder _O-

Oh leuk! Heb je t ook wel eens met je andere honden gedaan of wordt dit de eerste?
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:18:58 #214
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140981565
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:15 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Golden Retriever, dus die kunnen wel prima naast de fiets :Y Heb laatst s 'avonds een stukje gefietst om even te proberen, maar echt geen idee wat realistisch is verder. :D
Let gewoon goed op de hond. Begin eens met een vijf minuutjes, maak er dan tien van. 15. etc.

En houd rekening met het weer. Ik ga vaak mountainbiken met m'n honden maar nu met 35 graden doe ik ze er geen plezier mee..
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:19:57 #215
176471 oh-oh
pi_140981578
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:18 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh haha, die 10 minuutjes laatst dus gedaan, maar hoe nu verder _O-

Oh leuk! Heb je t ook wel eens met je andere honden gedaan of wordt dit de eerste?
Haha nee, de chihuahua's zijn niks voor naast de fiets, Chico is nooit een draver geweest en Sjon :')
Die maakt geen 10 minuten vol.
( Groucho Marx )
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:22:25 #216
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_140981629
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:18 schreef Dven het volgende:

[..]

Let gewoon goed op de hond. Begin eens met een vijf minuutjes, maak er dan tien van. 15. etc.

En houd rekening met het weer. Ik ga vaak mountainbiken met m'n honden maar nu met 35 graden doe ik ze er geen plezier mee..
Hij gaat in de hitte overdag natuurlijk niet mee naast de fiets :') Dan loop ik expres al korter. Maar 's avonds.. *O*
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:23:35 #217
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140981652
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hij gaat in de hitte overdag natuurlijk niet mee naast de fiets :') Dan loop ik expres al korter. Maar 's avonds.. *O*
's Avonds kan het ook nog heet zijn :P
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:23:42 #218
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_140981653
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:19 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Haha nee, de chihuahua's zijn niks voor naast de fiets, Chico is nooit een draver geweest en Sjon :')
Die maakt geen 10 minuten vol.
Met Sjon zou ik bang zijn dat ie na 2 minuten tussen de spaken ligt denk ik :')
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:25:34 #219
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_140981703
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:23 schreef Dven het volgende:

[..]

's Avonds kan het ook nog heet zijn :P
Gelukkig heb ik mijn verstand hier nog ergens liggen, maak je daar maar niet druk om.
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:26:31 #220
176471 oh-oh
pi_140981725
quote:
17s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Met Sjon zou ik bang zijn dat ie na 2 minuten tussen de spaken ligt denk ik :')
Ik durf te wedden dat ie de 2 minuten ook niet haalt, als ie niet tussen de spaken ligt sjort ie de fiets wel om of kopt ie van gekkigheid een auto!
( Groucho Marx )
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:27:51 #221
176471 oh-oh
pi_140981761
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:25 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik mijn verstand hier nog ergens liggen, maak je daar maar niet druk om.
:D Hahaha ja idd zeg.
Ik wandel hier ook amper overdag als het zo heet is.
Gisteren stond de buuf om 22.15 of zo te fluiten onder mijn balkon, of ik ff meeging een blokje om, zij heeft die twee eurasiërs. Als haar honden erbij lopen durf ik die van mij ook wat sneller los te doen, nou, ze hebben een uur lopen uitrazen met zn allen, heerlijk!
( Groucho Marx )
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:31:06 #222
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140981827
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:25 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ach, je zou de eerste niet zijn die dat zegt maar ondertussen wel een hond heeft die enorm afziet. Net als de hoeveelheid Huskies die je 's zomers buiten ziet lopen in de hitte..
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:32:11 #223
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140981846
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:27 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D Hahaha ja idd zeg.
Ik wandel hier ook amper overdag als het zo heet is.
Gisteren stond de buuf om 22.15 of zo te fluiten onder mijn balkon, of ik ff meeging een blokje om, zij heeft die twee eurasiërs. Als haar honden erbij lopen durf ik die van mij ook wat sneller los te doen, nou, ze hebben een uur lopen uitrazen met zn allen, heerlijk!
Nouja, ik wandel nog wel met m'n honden maar dat doe ik met flink veel pauzes en water. Moet wel, anders kan ik het halve jaar de honden niet uitlaten :P
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:37:18 #224
176471 oh-oh
pi_140981945
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Nouja, ik wandel nog wel met m'n honden maar dat doe ik met flink veel pauzes en water. Moet wel, anders kan ik het halve jaar de honden niet uitlaten :P
Nou ik doe het dus niet, want hier is het niet nodig. Bij jou ook niet, je kan ook 's morgens heel vroeg gaan of 's avonds heet laat? Ik stond afgelopen weekend op mijn vrije dagen toen het zo heet was ook debiel vroeg op om de honden wel te laten rennen, en we gingen elke avond laat nog, als de zon onder was. Plus dat we dan met ze naar het water reden waar ze niet ver hoeven te lopen maar wel zoveel kunnen rennen als ze willen en langs het water is het koeler.
Die van mij redden het dan met gemak tussen door met een plasrondje van 5 minuten, en zelfs dat sla ik soms gewoon over als het te warm is.
( Groucho Marx )
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:39:33 #225
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140981995
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:37 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou ik doe het dus niet, want hier is het niet nodig. Bij jou ook niet, je kan ook 's morgens heel vroeg gaan of 's avonds heet laat? Ik stond afgelopen weekend op mijn vrije dagen toen het zo heet was ook debiel vroeg op om de honden wel te laten rennen, en we gingen elke avond laat nog, als de zon onder was. Plus dat we dan met ze naar het water reden waar ze niet ver hoeven te lopen maar wel zoveel kunnen rennen als ze willen en langs het water is het koeler.
Die van mij redden het dan met gemak tussen door met een plasrondje van 5 minuten, en zelfs dat sla ik soms gewoon over als het te warm is.
Ik ben geen fan van het s'nachts rondlopen in bergen en bossen. Met al dat relief link, buiten dat zitten er genoeg dieren die je s'nachts liever niet tegenkomt.

Buiten dat is het in de zomer heel laat nog steeds gewoon 30 graden. En zoals gezegd, let op je hond. Dan zie je prima wat wel en niet kan.

Buiten dat zijn de straathonden hier wel wat geharder dan de gemiddelde Nederlandse huishond :+
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:41:12 #226
176471 oh-oh
pi_140982033
Naja beetje raar om belerend tegen Hara te doen en dan erachter aan te roepen dat jij het uiteraard wel doet. Maar uiteraard zijn jullie beterder :P
( Groucho Marx )
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:43:15 #227
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140982088
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Naja beetje raar om belerend tegen Hara te doen en dan erachter aan te roepen dat jij het uiteraard wel doet. Maar uiteraard zijn jullie beterder :P
Beledigend? :? Doe eens niet zo raar. Ik gaf enkel aan dat je rekening moet houden met het weer en met je honden. Zeker wat betreft fietsen omdat dat een continu inspanning is. Niet meer, niet minder.
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:43:44 #228
176471 oh-oh
pi_140982096
Belerend!
( Groucho Marx )
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:44:06 #229
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_140982103
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:00 schreef missbehavin het volgende:

[..]

wow, 2 pittige rassen bij elkaar.. _O-

picje:

donderdag 12 juni 2014 @ 09:44:51 #230
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140982113
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Belerend!
Ah, sorry, ben met te veel dingen tegelijk bezig. Maar alsnog geldt hetgeen wat ik hierboven noem :+
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:45:46 #231
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_140982131
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:44 schreef blup het volgende:

[..]

wow, 2 pittige rassen bij elkaar.. _O-
She's a little fire cracker!
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:50:37 #232
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_140982228

Vroegah.

donderdag 12 juni 2014 @ 09:52:12 #233
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_140982272
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:50 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vroegah.

[ afbeelding ]
Aah wat een moppie is dat zeg! O+
  donderdag 12 juni 2014 @ 11:33:35 #234
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_140984528
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Ach, je zou de eerste niet zijn die dat zegt maar ondertussen wel een hond heeft die enorm afziet. Net als de hoeveelheid Huskies die je 's zomers buiten ziet lopen in de hitte..
Nou goed. Dan zeg ik dit hier en ga ik stiekem ondertussen een marathon lopen met mijn hond als het 30 graden is.
  donderdag 12 juni 2014 @ 11:34:18 #235
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_140984556
Wel weer schrijnend hoeveel honden er ondertussen alweer aan het koken zijn in auto's trouwens.
pi_140984575
quote:
9s.gif Op donderdag 12 juni 2014 11:34 schreef Harajuku. het volgende:
Wel weer schrijnend hoeveel honden er ondertussen alweer aan het koken zijn in auto's trouwens.
ja het is erg :{
Werewolf
  donderdag 12 juni 2014 @ 13:25:06 #237
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140988017
quote:
9s.gif Op donderdag 12 juni 2014 11:34 schreef Harajuku. het volgende:
Beetje hellehond kan daar prima tegen
  donderdag 12 juni 2014 @ 14:16:38 #238
176471 oh-oh
pi_140989910
}) Mijn hellehond kan weer es wat zien vandaag!
( Groucho Marx )
pi_140995021
quote:
11s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:03 schreef Harajuku. het volgende:
In mijn boek 'de Labrador retriever' staat een opbouw- en trainingsschema voor meelopen naast de fiets. Ik kan het als ik weer thuis ben wel voor je opzoeken, als je interesse hebt?
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  donderdag 12 juni 2014 @ 20:43:14 #240
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_141002655
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 16:49 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

In mijn boek 'de Labrador retriever' staat een opbouw- en trainingsschema voor meelopen naast de fiets. Ik kan het als ik weer thuis ben wel voor je opzoeken, als je interesse hebt?
Yes, please!
pi_141006766
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juni 2014 20:43 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Yes, please!
Is goed, ik ben maandag avond weer thuis, zal het dan zsm even voor je opzoeken :)

Hoe is het trouwens afgelopen met het jachttrainingsavontuur? Ben je daar nog naar toe geweest?
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
  donderdag 12 juni 2014 @ 23:01:25 #242
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_141011592
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 21:55 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Is goed, ik ben maandag avond weer thuis, zal het dan zsm even voor je opzoeken :)

Hoe is het trouwens afgelopen met het jachttrainingsavontuur? Ben je daar nog naar toe geweest?
Jazeker. Hebben helaas al twee lessen moeten overslaan en we gaan binnenkort al op vakantie :') maar als we er zijn is het leuk :D

Charlie kan wel dertig kilometer lopen en dan is ie de volgende dag weer prima, maar de laatste les hoefden we nergens op te wachten en konden dus een uur achtereen meteen door met oefeningen. Noohh, hij was zondag nog helemaal zielig, maakte me zelfs even zorgen :') Ging steeds weer meteen terug naar zn plek enzo. Dat uurtje denken had hem gewoon helemaal uitgeput _O-
  vrijdag 13 juni 2014 @ 00:09:18 #243
44200 Sjeekie_Beekie
pi_141015820
Ik heb met Lara dit schema aangehouden.
http://www.eenhoornleijn.nl/Fietsen.htm

Rustig opbouwen met het eerste tabelletje.
Niet fietsen met 20 graden of meer en met de zomer in aantocht zou ik ook niet midden op de dag gaan. Liever 's morgens vroeg of laat op de avond.

Wij hadden een examenfeestje van de zoon van vrienden die onverwachts toch zijn HAVO-diploma heeft gehaald. Eerst een half rondje Efteling met Lara, snelweg over, via de duinen weer terug en op naar de koffie met gebak.

Lara's avond kon niet stuk, we zaten heerlijk buiten EN de katten van de buren waren in de tuin. Ze heeft de hele avond onder de schutting door liggen speuren. Ze had nog net tijd om af en toe een slok water naar binnen te slobberen. Nu ligt ze te dromen op haar kussen.
Oudste, Jongste en Lara
  zondag 15 juni 2014 @ 10:37:34 #244
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_141102562
quote:

[ afbeelding ]
O+ O+
Protège moi de mes désirs.
pi_141159900
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:01 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Jazeker. Hebben helaas al twee lessen moeten overslaan en we gaan binnenkort al op vakantie :') maar als we er zijn is het leuk :D

Charlie kan wel dertig kilometer lopen en dan is ie de volgende dag weer prima, maar de laatste les hoefden we nergens op te wachten en konden dus een uur achtereen meteen door met oefeningen. Noohh, hij was zondag nog helemaal zielig, maakte me zelfs even zorgen :') Ging steeds weer meteen terug naar zn plek enzo. Dat uurtje denken had hem gewoon helemaal uitgeput _O-
Fijn dat hij het zo leuk vindt! En dat hij het zo goed oppikt, ondanks dat hij niet als puppy is begonnen ^O^

Ik heb het schema in mijn boek gevonden, ik heb maar meteen het hele hoofdstuk even gekopieerd voor je. Ik weet niet hoe veel je er aan hebt aangezien Charlie al wel in goede conditie is, maar het gaat dus over trainingsopbouw en conditietraining.

Even in een spoiler vanwege best veel grote foto's:

SPOILER
pi_141161279
O+

maandag 16 juni 2014 @ 20:21:56 #247
176471 oh-oh
pi_141168272
Haha die droge kop op die laatste foto :D
( Groucho Marx )
  maandag 16 juni 2014 @ 23:01:38 #248
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_141180374
quote:
Hij/zij is leuk!! O+
  maandag 16 juni 2014 @ 23:13:42 #249
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_141181246
Hm.. er is toch nog iemand in huis die iets met voetbal heeft.. :+ w/

pi_141224980
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Haha die droge kop op die laatste foto :D
Tis toch zo'n lieverd!
pi_141233417
Hoi ik ben Taran

ik ben soms erg stout

en heel modderig

dikke vriendjes met mijn grote broer Yuno

hoi ik ben Yuno

wie kan dit nou weerstaan
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  woensdag 18 juni 2014 @ 08:58:27 #252
176471 oh-oh
pi_141234541
:o OMG die eerste twee foto's.....

Matchday today mensen!
( Groucho Marx )
  woensdag 18 juni 2014 @ 09:40:43 #253
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_141235483
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Fijn dat hij het zo leuk vindt! En dat hij het zo goed oppikt, ondanks dat hij niet als puppy is begonnen ^O^

Ik heb het schema in mijn boek gevonden, ik heb maar meteen het hele hoofdstuk even gekopieerd voor je. Ik weet niet hoe veel je er aan hebt aangezien Charlie al wel in goede conditie is, maar het gaat dus over trainingsopbouw en conditietraining.

Even in een spoiler vanwege best veel grote foto's:

SPOILER
Dankuzeer! Ga het binnenkort even goed doornemen en hopen dat we niet in de sloot belanden O~)
pi_141295728
Zie hier ons aankomende hondje Cooper:

Wordt een groot beestje maar is voorlopig nog een mini-Cooper ;)
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:27:15 #255
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_141326044
vandaag voor het eerst Cheetah gedoucht.. Zie hier: pure haat!

maandag 23 juni 2014 @ 01:22:28 #256
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_141436859
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 19:03 schreef Elvander het volgende:
[ afbeelding ]

:D O+ Wat een schatje! Wat voor ras is het?
pi_141440455
Ras is "asbak"
Zit rottweiler, husky, labrador, dogo argentino en nog wat Sealyhamterriër ( _O- ) in de ouders, voorouders.
pi_141528945
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:27 schreef superkimmi het volgende:
vandaag voor het eerst Cheetah gedoucht.. Zie hier: pure haat!

[ afbeelding ]
Ochgerm...
pi_141529676
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 19:03 schreef Elvander het volgende:
[ afbeelding ]

Och jeetje dweil me op! Wat een dotje!

Stomme douche he cheetah ;)
S. 2014
J. 2016
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:31:42 #260
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141534312
Dexter is inmiddels ook een jaar (en 2 maanden, maar goed :P), Dexter als pup;

En Dexter nu;

pi_141538385
Wat een knapperd is Dexter geworden zeg! Ietsje jonger als Obi
pi_141538446
Wat een flinkerd
  woensdag 25 juni 2014 @ 17:38:16 #263
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141538835
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:24 schreef naiipajiiau het volgende:
Wat een knapperd is Dexter geworden zeg! Ietsje jonger als Obi
Dankje! Hoe oud is Obi?
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat een flinkerd
Yes, schommelt tussen 39 en 40 kilo. Is een beetje aangekomen na die OCD ingreep en aan zijn gewicht wordt nog gewerkt. :P
pi_141539396
Obi is 1jaar en 4 maanden (bijna althans). Weegt ook nog ongeveer hetzelfde als dexter haha
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:18:44 #265
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141543328
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 17:54 schreef naiipajiiau het volgende:
Obi is 1jaar en 4 maanden (bijna althans). Weegt ook nog ongeveer hetzelfde als dexter haha
Ik vind persoonlijk dat gewicht niet veel zegt, hij ziet er prima uit en dat horen we ook vaak dus ik keur het goed. :P Heb je nog een foto van Obi?
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:44:28 #266
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_141544535
Zijn die van jullie ook zo in de rui? Kan er elke week een nieuwe hond uitkammen :')
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:45:37 #267
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_141544580
quote:
9s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:44 schreef Valerie. het volgende:
Zijn die van jullie ook zo in de rui? Kan er elke week een nieuwe hond uitkammen :')
Ja enorm! Valt niet tegen op te stofzuigen. Kan sochtends stofzuigen, dan lijkt het smiddags of ik het twee weken niet gedaan heb
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:46:17 #268
176471 oh-oh
pi_141544613
Furminator FTW!
( Groucho Marx )
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:47:00 #269
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_141544649
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:46 schreef oh-oh het volgende:
Furminator FTW!
Die gebruik ik auch, maar toch blijf je maar stofzuigen en kammen :+
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:48:43 #270
176471 oh-oh
pi_141544714
Hier valt het wel mee maar alleen de chihuahua verhaart dan ook maar :P
( Groucho Marx )
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:50:44 #271
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_141544797
Charlie en Lex zien maandag eindelijk de zee weer eens! *O* Verrrkeensssieee.

Charlie gaat het echt zo supertof vinden, zo leuk om te zien O+. Ben benieuwd wat Lex gaat doen. Zijn enige aanvaring met de zee vond hij maar niets, maar toen durfde hij ook nog niet te zwemmen :') Nu is ie net zo'n waterrat als Charlie.

w/
pi_141548069
Toby heeft nu al vriendschap gesloten met de baby, iedere avond ligt ie even met zijn koppie op mijn buik, en ook als er druk terug geplopt wordt blijft hij liggen O+

S. 2014
J. 2016
pi_141549877
Ik heb ook een furminator werkt goed. Maar kan nog steeds iedere dag stofzuigen ^^
  woensdag 25 juni 2014 @ 21:20:43 #274
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141550090
Gebruik voor Dexter een roskam, werkt prima, maar hij blijft behoorlijk haren ja. :P
  woensdag 25 juni 2014 @ 21:47:41 #275
176471 oh-oh
pi_141551878
quote:
99s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Gebruik voor Dexter een roskam, werkt prima, maar hij blijft behoorlijk haren ja. :P
[ afbeelding ]
Die had ik eerst , moet je es kijken wat je er met een furminator vanaf haalt :D
( Groucho Marx )
  woensdag 25 juni 2014 @ 21:50:04 #276
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_141552049
Ik heb de Furminator nu een jaar of 4/5 of zo? en altijd honden gehad. Ik ken alle kammen en borstels dus, maar neem nooit meer iets anders dan een Furminator :D
  woensdag 25 juni 2014 @ 21:53:42 #277
176471 oh-oh
pi_141552294
Same here!
Voor de chinezen gebruik ik een slicker maar dat is echt om het lange haar te kammen en te ontklitten, die verharen toch niet, maar voor kortharen, echt furminator O+
( Groucho Marx )
  woensdag 25 juni 2014 @ 21:55:42 #278
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_141552435
Charlie krijgt wel dreads in zijn prachtige staart door het zwemmen, daar heb ik nog geen enkele kam voor gevonden. Alleen de schaar..
  woensdag 25 juni 2014 @ 21:56:34 #279
176471 oh-oh
pi_141552493
Slicker!
Kam je alle viltplekken mee los, Sjon heeft ALTIJD dreads door zijn achterlijke gesjor aan de lijn.
( Groucho Marx )
  woensdag 25 juni 2014 @ 21:58:22 #280
176471 oh-oh
pi_141552619
( Groucho Marx )
pi_141555083
Die laatste niet voor kortharige honden gebruiken toch?
  woensdag 25 juni 2014 @ 22:43:17 #282
176471 oh-oh
pi_141555459
Nee maar kortharige honden krijgen geen dreads of klitten :P
( Groucho Marx )
pi_141555580
check
  woensdag 25 juni 2014 @ 23:41:33 #284
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141559250
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:47 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Die had ik eerst , moet je es kijken wat je er met een furminator vanaf haalt :D
Misschien iets voor dierendag. :7
pi_141568463
Obi heeft gelukkig kort haar, maar wel van die haartjes die overal in gaan zitten zodat je ze er zelfs met de stofzuiger er niet af/uit krijgt. Lady heeft de meest waardeloze vacht die ik ooit bij een hond gezien heb. Niet te kammen omdat voor je met de kam beneden bent het boven weer vast zit.En het is vuilvasthoudend. Arm beestje..
  donderdag 26 juni 2014 @ 11:24:47 #286
318361 Bienelientjee
pi_141568648
Jacky moet binnenkort ook weer eens langs de hondenkapper :P Haar spriethaar moet nodig aangepakt worden :D
pi_141569136
Voor de mensen die een furminator te duur vinden. Mijn schoonmoeder heeft er een van de dobeys namaak en eerlijk ik merk geen verschil tussen mijn echte.
  donderdag 26 juni 2014 @ 11:45:15 #288
176471 oh-oh
pi_141569249
Ik heb ook een neppe :D
( Groucho Marx )
  donderdag 26 juni 2014 @ 11:55:27 #289
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_141569599
Ik heb een echte.

Heb trouwens nog steeds dezelfde kam erin, heeft iemand hem ooit moeten vervangen?
  donderdag 26 juni 2014 @ 12:04:04 #290
176471 oh-oh
pi_141569866
Nope, en ik gebruik al minstens 5 jaar die neppe denk ik, en dan issie in de tussentijd nog een jaar door mijn moeder heel intensief gebruikt voor haar verharende mops, en afgelopen half jaar door een vriendin op haar twee windhonden.
( Groucho Marx )
  donderdag 26 juni 2014 @ 16:24:52 #291
176471 oh-oh
pi_141578964
:D O+ Mr. Chico is vandaag alweer 16 jaar, 5 maanden en 2 dagen oud!
( Groucho Marx )
pi_141579114
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juni 2014 11:55 schreef Valerie. het volgende:
Ik heb een echte.

Heb trouwens nog steeds dezelfde kam erin, heeft iemand hem ooit moeten vervangen?
Nog nooit vervangen.
pi_141579125
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
De oude baas O+
pi_141622388
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe is het met hem? Lady is de laatste tijd toch wel flink aan het aftakelen. Maar der streken heeft ze nog steeds.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 19:54:48 #295
176471 oh-oh
pi_141625971
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 17:54 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Hoe is het met hem? Lady is de laatste tijd toch wel flink aan het aftakelen. Maar der streken heeft ze nog steeds.
Zo lang het niet te warm is zoals nu gaat het heel erg goed!
Ziet nog goed, hoort nog goed ( luisteren heeft ie nooit gedaan :P ) loopt nog fijn mee en zo O+
( Groucho Marx )
pi_141635015
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:54 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Zo lang het niet te warm is zoals nu gaat het heel erg goed!
Ziet nog goed, hoort nog goed ( luisteren heeft ie nooit gedaan :P ) loopt nog fijn mee en zo O+
[ afbeelding ]
Knap hoor van zo'n oud mannetje! Lady doet dat hem zeker niet na.
Ze hoort niet goed meer door haar chronische oorontstekingen, ze ziet niet goed meer door haar staar. Haar neus werkt gelukkig nog heel erg goed. Ze slaapt veel maar als ze wakker is dan is ze ook echt wakker. Ze is de laatste tijd redelijk snel chagrijnig omdat ze niemand meer hoort aankomen lopen en vaker schrikt.
pi_141635139
Loebes heeft dit weekend weer een slaapfeestje net Remus. Kunnen ze weer lekker spelen.
pi_141655682
Lol leuk toch? Obi is sinds een week bang om de auto in te stappen. Er is niets geks gebeurd... Maf beest..
pi_141657805
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 19:52 schreef naiipajiiau het volgende:
Lol leuk toch? Obi is sinds een week bang om de auto in te stappen. Er is niets geks gebeurd... Maf beest..
Ja is kei leuk. Schoonouders krijgen in augustus een nieuwe pup. Een zwart Labje. Mag over 2 weken mee gaan kijken dan zijn ze 4 weken oud O+

En wat gek dat hij er ineens niet meer in wil. Veel meenemen naar leuke plekken dan maar in de auto.
pi_141729941
Ik wilde net schrijven.. "Obi is alleen maar naar leuke plekken geweest de afgelopen tijd.." Toen bedacht ik me ineens dat hij ook nog naar de dierenarts is geweest.. *zucht* Dat vond hij helemaal niet leuk.. hij keek toch zo sip toen. Die grote oren compleet plat op z'n hoofd...

Over 2 weekjes mag ie weer om de rest van de enting op te halen. Arme drommel..
  maandag 30 juni 2014 @ 18:16:00 #301
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_141730316
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja is kei leuk. Schoonouders krijgen in augustus een nieuwe pup. Een zwart Labje. Mag over 2 weken mee gaan kijken dan zijn ze 4 weken oud O+

En wat gek dat hij er ineens niet meer in wil. Veel meenemen naar leuke plekken dan maar in de auto.
Puppy labjes :@, ik smelt al als ik er aan denk. Heb echt een zwak voor lab pups. :')
''Kenners van labradors stellen verder dat de zwarte labrador over het algemeen het meest intelligent is. De bruine labrador het meest enthousiast en de blonde het rustigst.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')