Dat was mijn gedachte ook inderdaad. Onze hondenschool (Martin Gaus school) is er erg op tegen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zou het afstraffen. Grommen, happen/bijten hoort niet.
We zijn deze week begonnen met een puppy cursus bij een Martin Gaus hondenschool. We hadden daar goede verhalen over gehoord.quote:
Happen/grommen valt niet altijd te negeren vind ik. Ik ben het met je eens dat een pup moet wennen en daarom misschien geprikkeld kan reageren, maar mijn gevoel zegt ook dat ze moet weten wat niet mag. En mijn gevoel zegt dat als we nu niet ingrijpen we er later alleen maar meer last van krijgen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:16 schreef naiipajiiau het volgende:
Niet zomaar gaan bestraffen maar nagaan waarom je hond dit doet. Je hond vind jou erg spannend. Omdat hij nog zo jong is en weggehaald bij alles wat hij kende etc. Je moet juist werken aan de band met je hond. Hij moet juist jou kunnen vertrouwen. Dus niet straffen voor overprikkeld gedrag maar negeren en rust bieden. Pups doen dat nou eenmaal... Sommmige langer en meer dan anderen. Zorg dat er rust is en je hond zich veilig voelt. Het is net als bij kleine kinderen zijn ze moe en hebben ze teveel indrukken opgedaan en meegemaakt dan worden ze vervelend.
Leuke foto!quote:
Woon toch wel 25km van Eindhoven weg hoor. Ik ga altijd in Budel-dorplein bij de afgravingen van de zinkfabriek daar, (daar is heel veel zand weggehaald voor koelmeren elders). Mooi water opzich en staat een hek omheen dus je hond kan niet zomaar ergens op een straat belanden waar auto's rijden.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zonde. Groter badje kopen dan haha. Loebes zwemt ook veel in meertjes enzo maar privé zwembad vind hij ook wel tof. Jij woont toch ook hier in de buurt? Welk meer ga je dan heen?
Ik zal het eens onthouden en er eens gaan lopen. Wij lopen ook weleens bij het Buntven in Deurne. Of bij het keelVen bij Someren. Of bij Vessem maar dat is weer de andere kant op haha.quote:Op zondag 6 april 2014 20:38 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Woon toch wel 25km van Eindhoven weg hoor. Ik ga altijd in Budel-dorplein bij de afgravingen van de zinkfabriek daar, (daar is heel veel zand weggehaald voor koelmeren elders). Mooi water opzich en staat een hek omheen dus je hond kan niet zomaar ergens op een straat belanden waar auto's rijden.
Kunt daar ongeveer in 45 min om dat meer heen wandelen. Komen altijd veel honden dus er is altijd wel 1 om mee te spelen.
En gelukkig kan Obi het wel met alle honden vinden. Lobbes was een stuk kieskeuriger wat dat betreft.
quote:Op zondag 6 april 2014 20:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zal het eens onthouden en er eens gaan lopen. Wij lopen ook weleens bij het Buntven in Deurne. Of bij het keelVen bij Someren. Of bij Vessem maar dat is weer de andere kant op haha.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Thinkpink, wat voor badje heb jij voor jouw hond? Een opblaasbare? Zo ja, gaat dat dan niet heel snel stuk?
En hoe groot? Heb je er een foto van?quote:Op zondag 6 april 2014 21:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Opblaasbare idd. En blijven wonderbaarlijk genoeg heel.
Uh zo'n rechthoekige van de action. Is van het merk imtex ofzoiets. Ben nu niet thuis dus kan er niet naar kijken :-)quote:Op zondag 6 april 2014 21:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En hoe groot? Heb je er een foto van?
Okee, dankje! Ga ik daar eens kijken.quote:Op zondag 6 april 2014 21:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Uh zo'n rechthoekige van de action. Is van het merk imtex ofzoiets. Ben nu niet thuis dus kan er niet naar kijken :-)
Kruidvat heeft ze ook regelmatig.quote:Op zondag 6 april 2014 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, dankje! Ga ik daar eens kijken.
quote:Op zondag 6 april 2014 21:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als ik mij niet vergis heeft Think ook deze, misschien andere kleur maar dit idee...
[ link | afbeelding ]
Die jaquote:Op zondag 6 april 2014 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh dat is echt een groot bad! Ik stelde me iets heel kleins voor.
Bij Loebes lukt het ook. En dat is nou ook niet bepaald de meest subtiele hond.quote:Op zondag 6 april 2014 23:06 schreef naiipajiiau het volgende:
Grappig badje. Hmmm zou zoiets heel blijven bij Obi...?
Dit zwembad gaat nu zijn derde zomer in :-) heb wel een gaatje geplakt maar dat is niet Loebes geweest.quote:Op maandag 7 april 2014 18:04 schreef naiipajiiau het volgende:
Serieus nog nooit een ander badje hoeven kopen? Obi is echt the destroyer af en toe. Hij heeft momenteel ook geen kussentje in mand omdat ie dat dus ook kapot gemaakt had... *zucht*.
ohoohhhh knap van em hoor!quote:Op maandag 7 april 2014 18:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dit zwembad gaat nu zijn derde zomer in :-) heb wel een gaatje geplakt maar dat is niet Loebes geweest.
http://www.dogbreedinfo.com/articles/punishmentvscorrection.htmquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:20 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Happen/grommen valt niet altijd te negeren vind ik. Ik ben het met je eens dat een pup moet wennen en daarom misschien geprikkeld kan reageren, maar mijn gevoel zegt ook dat ze moet weten wat niet mag. En mijn gevoel zegt dat als we nu niet ingrijpen we er later alleen maar meer last van krijgen.
Ik wil overigens niet zeggen dat het nu een vervelende pup is, ze heeft gewoon af en toe wat nukken die we af willen leren.
quote:Op maandag 7 april 2014 19:54 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn benedenbuuf heeft de roze!
Dat is inderdaad min of meer zoals we het nu doen. Bijten is hard "au", op de bank springen is "nee", blaffen is "nee", bij erg wild gedrag (knorren/grommen/happen/bijten) houden we haar even vast met een "nee".quote:Op maandag 7 april 2014 19:42 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
http://www.dogbreedinfo.com/articles/punishmentvscorrection.htm
quote:Op maandag 7 april 2014 19:54 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker gezwommen?quote:
Die dopogenquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lekker gezwommen?
[ afbeelding ]
Ooooh chihuahuaaaaa
leuke fotoquote:Op maandag 7 april 2014 19:54 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, dit kan er ook maar eentje zijnquote:
Wat kijkt ie geniepigquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lekker gezwommen?
[ afbeelding ]
Ooooh chihuahuaaaaa
Niks, die dikke is overal te lui voorquote:Op woensdag 9 april 2014 22:46 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Wat kijkt ie geniepig
Die is wat van plan
Obi is nog redelijk slecht in mee gaan met de auto, hij weet ook nooit dat ie zich wat schrap moet zetten als hij een bocht voelt aankomen, de sufferd. Mijn kofferbak past ie never-nooit in, (hyundai getz). Dus dat wordt automatisch de achterbank, maar dat vind ik niet erg want dat is wel binnen de kreukelzone. Voor de netheid van de auto zelf heb ik alles achter afgezet met auto-hondendekens. Eén tussen de achter- en voorbank zodat ie niet in je nek zit te lebberen tijdens het rijden.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hadden een gewone Opel Astra. En daar zat hij achterin en deden we altijd het raampje voor hem open. Een half jaar geleden hebben we een KIA cee'd station gekocht en mag hij in de kofferbak. meer ruimte voor hem en de stoelen worden niet meer vuil. Enige jammere is dat hij nu niet meer met zijn kop buiten kan hangen.
Oh wat sneuquote:Op maandag 14 april 2014 15:38 schreef Tropicalx het volgende:
Over 1 uur word mijn hond ingeslapenblonde labrador van ruim 13 jaar! voelt zo raar aan dat ze er straks niet meer is
[ afbeelding ]
Ziek, 4 weken geleden begon het al, eerst met diarree en overgeven, 5x bij de dierenarts geweest, medicijnen en ander soort voer gekregen, niks helpt, morfine helpt nu ook niet meer tegen de pijn, ze kan ook niet meer liggen van de pijn, tussen 16.00 en 17.00 komt de dierenarts en word ze ingeslapen. bijna 100%zeker een tumor/kanker in haar lichaam.quote:Op maandag 14 april 2014 15:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh wat sneu![]()
heel veel sterkte. Wat mankeert ze? Wat een lieffie zeg.
Arm meisjequote:Op maandag 14 april 2014 15:44 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Ziek, 4 weken geleden begon het al, eerst met diarree en overgeven, 5x bij de dierenarts geweest, medicijnen en ander soort voer gekregen, niks helpt, morfine helpt nu ook niet meer tegen de pijn, ze kan ook niet meer liggen van de pijn, tussen 16.00 en 17.00 komt de dierenarts en word ze ingeslapen. bijna 100%zeker een tumor/kanker in haar lichaam.
Sterkte zeg... verschrikkelijk is dat.quote:Op maandag 14 april 2014 15:44 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Ziek, 4 weken geleden begon het al, eerst met diarree en overgeven, 5x bij de dierenarts geweest, medicijnen en ander soort voer gekregen, niks helpt, morfine helpt nu ook niet meer tegen de pijn, ze kan ook niet meer liggen van de pijn, tussen 16.00 en 17.00 komt de dierenarts en word ze ingeslapen. bijna 100%zeker een tumor/kanker in haar lichaam.
Wat verschrikkelijk..quote:Op maandag 14 april 2014 15:44 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Jouw honden zijn zo cute samen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Voor alle FOK! Honden en hun baasjes namens Toby en Dexter
[ link | afbeelding ]
Intratuinquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:35 schreef naiipajiiau het volgende:
Van zooplus? Obi had/heeft hem ook maar onze beste eend heeft betere tijden gekend. Kan best dat ie zelfs al een getrakteerd is op een enkeltje vuilnisbak. Vind dat geluid dat ie maakt wel grappig echt zo'n duckhunt eend.
Er is voor jouw leed een topic In Memoriam.quote:Op maandag 14 april 2014 15:38 schreef Tropicalx het volgende:
Over 1 uur word mijn hond ingeslapenblonde labrador van ruim 13 jaar! voelt zo raar aan dat ze er straks niet meer is
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zondag 20 april 2014 17:13 schreef Dven het volgende:
Foto van tijdens m'n wandeling vandaag
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ah gos, hopelijk trok ze snel weer bij?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:16 schreef Dven het volgende:
Chiara eet alles. Zoals gisteravond een bij
[ afbeelding ]
Ging vrij rap. Het is een BIJzonder beestje! xD xD xDquote:Op donderdag 24 april 2014 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah gos, hopelijk trok ze snel weer bij?
bij...
dat bedoelde ik ook niet hoorquote:Op donderdag 24 april 2014 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Tja, de keren dat mijn honden werden aangevallen had ik dat niet in de hand hoor.
Die van mij voeden nu dat rottweilertje op, ik ben benieuwd haha.
Vooral mijn ouwe doet dat goed, alle drukke grote honden die we kennen gaan door zijn natuurlijke rust meteen voor hem liggen, echt te cool is dat
ja ik heb ook rassen waarbij ik het risico niet meer neem.. waarom zouden we het opzoeken toch? op een gegeven moment leer je je speelkameraadjes toch wel kennenquote:Op donderdag 24 april 2014 16:43 schreef oh-oh het volgende:
I know, maar door die stereotypes vermijd ik ze toch maar gewoon allemaal ondertussen![]()
Ach, genoeg leuke honden over om mee te spelen gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ik heb ook nog een zwartequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons lopen mensen met een bordeauxdog pup, zal nu hooguit 18 weken zijn, en ze hebben hem al totaal niet meer in de hand, die valt dus echt aanquote:Op donderdag 24 april 2014 16:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier in de wijk is er net een nieuwe wijk gebouwd dus veel nieuwe mensen en honden. Geen vooruitgang. Veel totaal niet opgevoedde honden die totaal niet in de hand te houden zijn. Gisteren werd een vrouw nog door haar hond omver getrokken.
Zijn ze ookquote:Op donderdag 24 april 2014 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind geiten echt zo epic.
Het is maar goed dat ik geen boerderij heb
Nu al bij 18 wekenquote:Op donderdag 24 april 2014 16:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij ons lopen mensen met een bordeauxdog pup, zal nu hooguit 18 weken zijn, en ze hebben hem al totaal niet meer in de hand, die valt dus echt aan![]()
Belachelijk, echt totaal niet raseigen. Maar ik draai elke keer om of ik steek over en sla een straat in als ik ze van ver zie komen, ik wil niet dat ik degene ben bij wie ze hem net niet houden zeg maar....
quote:Op donderdag 24 april 2014 17:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Geitjes zijn echt awesome. Hadden er vroeger ook altijd bij opa en oma.
Ze hadden een Groenendaeler en een boerenfox. En een Labrador maar die liep steeds terug naar zijn vorige eigenaar dus ging hij daar weer wonen ofzoiets. Schaapjes, geitjes, paardjes, Chinese hangbuikzwijnen liep echt vanalles rond daar. Ooit wil ik dat ook. Mis dat wel.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]Wij ook!
Ik ben echt tussen de geiten en de herders opgegroeid daar
Mijn oma en opa hadden mechelaren en duitsers en oma fokte zelf foxterriersquote:Op donderdag 24 april 2014 17:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ze hadden een Groenendaeler en een boerenfox. En een Labrador maar die liep steeds terug naar zijn vorige eigenaar dus ging hij daar weer wonen ofzoiets. Schaapjes, geitjes, paardjes, Chinese hangbuikzwijnen liep echt vanalles rond daar. Ooit wil ik dat ook. Mis dat wel.
tot aan Cheetah heb ik altijd windhonden gehadquote:Op donderdag 24 april 2014 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Ja, windhonden, bullterriers, Duitse doggen, en rasgenootjes, die zijn zwaar favo hier![]()
We hebben een heleboel nieuwe windhonden in de buurt wonen, zelfs als ze ze niet kennen spotten ze ze aan het eind van de straat en dan gaan ze blehren en stokstaarten en willen ze er persé heen
Cool, hielden ze er ook nog andere beestjes bij? Ben nog op zoek naar geschikte verblijf genoten voor bij de geiten maar weet nog niet wat. Met zn tweeën krijgen ze het gras niet kort dus ik overweeg een schaap, maar ben bang dat ze op het schaap springen en zo over het hek heen komenquote:Op donderdag 24 april 2014 17:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Geitjes zijn echt awesome. Hadden er vroeger ook altijd bij opa en oma.
Leuk lijkt op mijn leven bij opa en omaquote:Op donderdag 24 april 2014 17:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn oma en opa hadden mechelaren en duitsers en oma fokte zelf foxterriers![]()
En ze hadden geiten eenden ganzen kippen konijnen en duiven. Was geen echte boerderij, meer een oud huis met heel veel grond en een moestuin.
We slachtten alles ook, behalve de geiten.
Babyfoto ( met blond nichtje )
[ afbeelding ]
Met Cora:
[ afbeelding ]
Met Cora en Chica, de laatste zelfgefokte fox:
[ afbeelding ]
Schapen, geiten, varkens, paarden, kippen, ooit heeft er nog een koe rondgelopen. Ging allemaal primaquote:Op donderdag 24 april 2014 17:22 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Cool, hielden ze er ook nog andere beestjes bij? Ben nog op zoek naar geschikte verblijf genoten voor bij de geiten maar weet nog niet wat. Met zn tweeën krijgen ze het gras niet kort dus ik overweeg een schaap, maar ben bang dat ze op het schaap springen en zo over het hek heen komen
Vriendin van me heeft alles door elkaar lopen, kippen, ezels, shetlanders, je kan minischaapjes nemen? Die heeft zij ook, die zijn waaaaaaaaay te schattig! Mijn opa en oma hielden ze in de kippen/eenden/ganzenweide.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:22 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Cool, hielden ze er ook nog andere beestjes bij? Ben nog op zoek naar geschikte verblijf genoten voor bij de geiten maar weet nog niet wat. Met zn tweeën krijgen ze het gras niet kort dus ik overweeg een schaap, maar ben bang dat ze op het schaap springen en zo over het hek heen komen
Opa wilde altijd een paard kopen voor ons maar dat mocht niet van oma en hun kinderen hahaha.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Leuk lijkt op mijn leven bij opa en omaalleen was het bij hun wel een boerderij. Eigen slacht hadden hun inderdaad ook. En wij thuis dus ook
klasgenootjes vonden het maar vreemd toen ze weer eens mee waren spelen bij mijn opa en oma toen ze vroegen waar het grappige varken was, ik ze doodleuk vertelde dat die geslacht was
![]()
En leuk Cora zo heet ik ook
Wie schrok van wiequote:Op donderdag 24 april 2014 23:55 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Ik vond net een foto van Sjon met 5 maanden en ik ga echt stuk hier
![]()
[ afbeelding ]
Rotweiler (rood)weiler zou een nieuw ras kunnen zijn.quote:
ik vind hem niet niet helemaal lijken nog, maar in combinatie met meestal bruin en ver land gok ik op een Tosu (inu)?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:28 schreef -CRASH- het volgende:
Noem het ras....
(ik weet het)
Je ziet ze voornamelijk in het bruin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier in de buurt loopt een labrador die Obi elke keer helemaal af snauwt als we passeren. En dan zie ik het vrouwtje met de hond snel naar het dichtstbijzijnde grasveldje vertrekken (tegenover het huis waar ze wonen) waar de hond 2 sec mag ruiken en even plassen & poepen en dan gaan ze weer snel terug naar binnen.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij ons lopen mensen met een bordeauxdog pup, zal nu hooguit 18 weken zijn, en ze hebben hem al totaal niet meer in de hand, die valt dus echt aan![]()
Belachelijk, echt totaal niet raseigen. Maar ik draai elke keer om of ik steek over en sla een straat in als ik ze van ver zie komen, ik wil niet dat ik degene ben bij wie ze hem net niet houden zeg maar....
quote:Op donderdag 24 april 2014 17:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn oma en opa hadden mechelaren en duitsers en oma fokte zelf foxterriers![]()
En ze hadden geiten eenden ganzen kippen konijnen en duiven. Was geen echte boerderij, meer een oud huis met heel veel grond en een moestuin.
We slachtten alles ook, behalve de geiten.
Babyfoto ( met blond nichtje )
[ afbeelding ]
Met Cora:
[ afbeelding ]
Met Cora en Chica, de laatste zelfgefokte fox:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:43 schreef superkimmi het volgende:
[..]
ik vind hem niet niet helemaal lijken nog, maar in combinatie met meestal bruin en ver land gok ik op een Tosu (inu)?
Bedoelde de a idd :-). Kwam door de u in inu haha. Tof! Zijn meestal bruin idd!quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik ben nergens bang voor maar deze was me toch een party fucking nasty![]()
Ik was de enige die wel gewoon doorliep met honden, alle andere mensen ( ik stond daarna even een paar meter verderop te kletsen met een mevrouw met een beagle ) staken over. En dan was er een man die recht achter me liep die dat beest nog klappend de andere kant op joeg.
Het was echt best komisch.
Billy liep los, zo van pomtiedomtiedom.... Oh hallo gansje. AAAAAAAAAAAAAAARGH![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik ben nergens bang voor maar deze was me toch een party fucking nasty![]()
Ik was de enige die wel gewoon doorliep met honden, alle andere mensen ( ik stond daarna even een paar meter verderop te kletsen met een mevrouw met een beagle ) staken over. En dan was er een man die recht achter me liep die dat beest nog klappend de andere kant op joeg.
Het was echt best komisch.
Billy liep los, zo van pomtiedomtiedom.... Oh hallo gansje. AAAAAAAAAAAAAAARGH![]()
quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:35 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een jaartje geleden was het wat gemakkelijker
Oh ja hoor, gaat helemaal primaquote:Op maandag 5 mei 2014 22:27 schreef Mubassie het volgende:
[..]![]()
Ik meende je eerste post al te quoten om te vragen of dat de pup van vorig jaar was![]()
Zo te zien is ie dus helemaal goed terecht gekomen
Oooh guttegutquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:29 schreef -CRASH- het volgende:
@ Dven
Wat issie mooi geworden![]()
UHHH... GRRRrrr... of zoiets.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |