abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138507525
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:41 schreef ssebass het volgende:

[..]

Er wordt best veel zoutzuur gegeten hoor. Of bijna dan (zoutzuur + ammoniak :) )
Ook zonder ammoniak hoor!

pi_138507553
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:47 schreef DonJames het volgende:

Ook zonder ammoniak hoor!

[ afbeelding ]
Zit daar zoutzuur in :?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138507578
Is niet de schuld van de Mac.
Ура для россии
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:49:57 #34
117098 Hathor
Effe niet
pi_138507611
Nou is het toevallig met zo'n wrap gebeurt, maar als je zo'n allergie hebt had het op elk ander gewenst moment kunnen gebeuren lijkt me. Zo heb ik zelf wel eens een oud dametje afgevoerd zien worden in een ambulance na wat gegeten te hebben in een chinees restaurant. Teveel sambal misschien? Of ook een allergie? Ze liep in ieder geval helemaal rood aan. Die kan hoe dan ook maar beter helemaal uit de buurt blijven van een Indiaase chicken vindaloo.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_138507633
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zit daar zoutzuur in :?
Ja. En wat rood kwikzilver voor de kleur.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 april 2014 @ 15:57:13 #36
862 Arcee
Look closer
pi_138507806

Zo'n ding dus.

Vreemd om er dan gelijk maar helemaal mee stoppen idd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_138507830
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:57 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]

Zo'n ding dus.

Ik vind het bijna een soort paniekreactie om eerst goed uit te zoeken hoe verantwoordelijk ze eigenlijk zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:59:02 #38
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_138507855
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:33 schreef Rezania het volgende:
Als je een pinda-allergie hebt bestel je toch niet zo'n wrap lijkt me?
'Ik zeg niet dat we genocide moeten plegen maar we halen alle waarschuwingslabels van producten af en we laten de rest over aan Darwin.'
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_138507868
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:57 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]

Zo'n ding dus.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het bijna een soort paniekreactie om eerst goed uit te zoeken hoe verantwoordelijk ze eigenlijk zijn.
Het draait allemaal om imago. McDonalds heeft er alles aan gedaan om dit voorval uit de publiciteit te houden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_138507892
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:59 schreef 2Happy4U het volgende:

'Ik zeg niet dat we genocide moeten plegen maar we halen alle waarschuwingslabels van producten af en we laten de rest over aan Darwin.'
Vooral van die allergiewaarschuwingen op een doosje eieren ('bevat ei') of op een pak zalmfilet ('bevat vis').
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 april 2014 @ 16:02:43 #41
862 Arcee
Look closer
pi_138507947
Iemand met een gigantische pinda-allergie zal geen saté eten, zou je zeggen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:07:47 #42
97111 ukga
Siewosie baas
pi_138508083
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:39 schreef Kreator het volgende:
Misschien is het dan nu echt tijd om Wilders een brief te sturen, zodat we alle pinda's kunnen verbieden het land binnen te komen. Eerst de treinen in de jaren '70 en nu weer een slachtoffer.
dat waren molukkers, geen pinda's :P
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 april 2014 @ 16:09:57 #43
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_138508146
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vooral van die allergiewaarschuwingen op een doosje eieren ('bevat ei') of op een pak zalmfilet ('bevat vis').
net als 'niet voor consumptie' e.d. op flessen als verfverwijderaar.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 april 2014 @ 16:10:11 #44
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_138508151
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:07 schreef ukga het volgende:

[..]

dat waren molukkers, geen pinda's :P
1 pot nat.
  Forum Admin vrijdag 4 april 2014 @ 16:11:10 #45
35723 crew  GGMM
pi_138508177
Wat een rare beslissing.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_138508283
Ik heb er laatst ook eentje gegeten. Mocht ik er straks niet meer zijn weten jullie waarom.
pi_138508397
Misschien beter het publiek informeren wat er in die producten zit. Heb talloze keer een broodje gekocht bij een of andere hypermoderne tent met een hippe naam en dure prijskaart, maar wist niet echt wat voor broodje het was. :')

Ik vermoed dat deze jongeman niet op de hoogte was dat er pinda in zat, en niet onwetend over zijn voedselallergie.
pi_138508552
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar McDonalds kan toch niet verantwoordelijk worden gehouden voor een overtrokken reactie van het immuunsysteem van die jongen?! Dat is toch echt idioot hoor. Ik weet niet of die gozer wist dat hij een pinda allergie had, maar of hij dat nou wel of niet wist, ik zie niet waar het restaurant hier de verantwoordelijkheid voor zijn dood heeft.
Het gaat erom dat nergens een ingredientenlijst voorhanden ligt en als je de medewerker(s) vraagt, zeggen die raar glimlachende puistenkoppen 'ik weet het niet hoor' of geven zelfs foute informatie door.
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:30:53 #49
302853 themole
graaft totaal door.
pi_138508785
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:23 schreef teyn het volgende:

[..]

Het gaat erom dat nergens een ingredientenlijst voorhanden ligt en als je de medewerker(s) vraagt, zeggen die raar glimlachende puistenkoppen 'ik weet het niet hoor' of geven zelfs foute informatie door.
Heb je ooit op de achterkant van de placemats van McDonalds gekeken. Daar staat alle allergieinformatie op, bij actieproducten kan je het altijd aan de manager vragen die heeft die informatie dan. :) Het is een Amerikaanse keten dus die probeert op zoveel mogelijk manieren zichzelf altijd juridisch niet aansprakelijk te laten zijn.
Niet altijd serieus
pi_138508863
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:18 schreef teyn het volgende:
Misschien beter het publiek informeren wat er in die producten zit. Heb talloze keer een broodje gekocht bij een of andere hypermoderne tent met een hippe naam en dure prijskaart, maar wist niet echt wat voor broodje het was. :')
...
Was het zo'n klein rond plat broodje met reepjes gekruid vlees erin?
pi_138508950
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:30 schreef themole het volgende:

[..]

Heb je ooit op de achterkant van de placemats van McDonalds gekeken. Daar staat alle allergieinformatie op, bij actieproducten kan je het altijd aan de manager vragen die heeft die informatie dan. :) Het is een Amerikaanse keten dus die probeert op zoveel mogelijk manieren zichzelf altijd juridisch niet aansprakelijk te laten zijn.
Dat geldt niet voor iedere winkel. Net zoals de prijs, varieert ook het aanbod van producten en informatie nogal van winkel tot winkel. Volgens mij is iedere filiaal onafhankelijk en zelfstandig, alkeen hoeven ze dus hun voorraad te verkrijgen van en een beetje belasting af te dragen aan de hoofdkwartieren.
pi_138509017
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:33 schreef DonJames het volgende:

[..]

Was het zo'n klein rond plat broodje met reepjes gekruid vlees erin?
Nee waren meestal wraps (juist :') ), of burritos ed waarvan als je ze uitrolt niet alles herkent wat je voor je ziet.
pi_138509030
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:18 schreef teyn het volgende:

Ik vermoed dat deze jongeman niet op de hoogte was dat er pinda in zat, en niet onwetend over zijn voedselallergie.
Als je weet dat je een pinda allergie hebt, dat weet je dat je geen wrap met saté moet eten :D
Daar heb je geen ingrediëntenlijst voor nodig hoor :')
pi_138509139
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je weet dat je een pinda allergie hebt, dat weet je dat je geen wrap met saté moet eten :D
Daar heb je geen ingrediëntenlijst voor nodig hoor :')
nooit aan gedacht dat het product mogelijk als onderdeel van een promotieactie een andere naam had, waarbij de saté werd achtergelaten?

of dat er verschillende soorten satésaus bestaan?

of dat de medewerkers hem verkeerd of helemaal niet ingelicht hebben

er kan best wel iets fouts zijn gedaan door de winkel zelf hoor

zo juridisch zwart-wit is het helemaal niet

ik kan daardoor de paniekreactie van McDonalds enigszins begrijpen
pi_138509203
het kan ook zo zijn dat hij specifiek erom vroeg geen saus in zijn broodje te doen en ze het alsnog deden

je zou niet geloven hoeveel keer ik een verkeerde bestelling heb gekregen van die onopgeleide puistenkoppen
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:48:36 #56
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_138509342
seems legit :')
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:49:02 #57
302853 themole
graaft totaal door.
pi_138509357
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:36 schreef teyn het volgende:

[..]

Dat geldt niet voor iedere winkel. Net zoals de prijs, varieert ook het aanbod van producten en informatie nogal van winkel tot winkel. Volgens mij is iedere filiaal onafhankelijk en zelfstandig, alkeen hoeven ze dus hun voorraad te verkrijgen van en een beetje belasting af te dragen aan de hoofdkwartieren.
Het aanbod van informatie verschilt zeker niet van winkel tot winkel. McDonalds is daar nogal strict in.
Niet altijd serieus
pi_138509434
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:43 schreef teyn het volgende:
het kan ook zo zijn dat hij specifiek erom vroeg geen saus in zijn broodje te doen en ze het alsnog deden

je zou niet geloven hoeveel keer ik een verkeerde bestelling heb gekregen van die onopgeleide puistenkoppen
Ik mag hopen dat je bij een ernstige pinda-anafylaxie wel even checkt of de pindasaus inderdaad is weggelaten...
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:53:27 #59
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_138509473
Wat een flauwekul.
Als de pindakaas straks uit de handel gaat, mogen wmb. de Marokkanen van Geert wel blijven en moeten al die allergie-watjes maar het land uit.
Er zijn grenzen :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_138509538
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:49 schreef themole het volgende:

[..]

Het aanbod van informatie verschilt zeker niet van winkel tot winkel. McDonalds is daar nogal strict in.
Wat ik hiermee bedoelde is dat de theorie nogal afwijkt van de praktijk. Vooral is dit het geval in die Amerikaanse filialen waar je het over hebt. Kijk ik geef een voorbeeld.

Op al die placemats wordt dezelfde informatie uitgeprint (dat komt trouwens van het hoofdkwartier) maar niet iedere winkel heeft dezelfde placemat (ze willen eerst hun oud voorraad verbruiken) of sommigen gebruiken dat niet eens.

Terwijl ze hun producten inmiddels wel hebben aangepast en dingen bieden dus die niet op de oude placemat staan.

Ook heeft iedere filiaàmanager naar mijn ervaring grote ruimte om zijn eigen winkelbeleid/training in te stellen. Dus niet alle medewerkers zijn even goed geïnformeerd of wordt er niet van ze verwacht dat ze de klant dingen vertellen.

Kortom McDonalds maakt veel fouten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')