Ook zonder ammoniak hoor!quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:41 schreef ssebass het volgende:
[..]
Er wordt best veel zoutzuur gegeten hoor. Of bijna dan (zoutzuur + ammoniak)
Zit daar zoutzuur inquote:
Ik vind het bijna een soort paniekreactie om eerst goed uit te zoeken hoe verantwoordelijk ze eigenlijk zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:57 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n ding dus.
Vreemd om er dan gelijk maar helemaal mee stoppen idd.
'Ik zeg niet dat we genocide moeten plegen maar we halen alle waarschuwingslabels van producten af en we laten de rest over aan Darwin.'quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:33 schreef Rezania het volgende:
Als je een pinda-allergie hebt bestel je toch niet zo'n wrap lijkt me?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:57 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n ding dus.
Vreemd om er dan gelijk maar helemaal mee stoppen idd.
Het draait allemaal om imago. McDonalds heeft er alles aan gedaan om dit voorval uit de publiciteit te houden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het bijna een soort paniekreactie om eerst goed uit te zoeken hoe verantwoordelijk ze eigenlijk zijn.
Vooral van die allergiewaarschuwingen op een doosje eieren ('bevat ei') of op een pak zalmfilet ('bevat vis').quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:59 schreef 2Happy4U het volgende:
'Ik zeg niet dat we genocide moeten plegen maar we halen alle waarschuwingslabels van producten af en we laten de rest over aan Darwin.'
dat waren molukkers, geen pinda'squote:Op vrijdag 4 april 2014 15:39 schreef Kreator het volgende:
Misschien is het dan nu echt tijd om Wilders een brief te sturen, zodat we alle pinda's kunnen verbieden het land binnen te komen. Eerst de treinen in de jaren '70 en nu weer een slachtoffer.
net als 'niet voor consumptie' e.d. op flessen als verfverwijderaar.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral van die allergiewaarschuwingen op een doosje eieren ('bevat ei') of op een pak zalmfilet ('bevat vis').
Het gaat erom dat nergens een ingredientenlijst voorhanden ligt en als je de medewerker(s) vraagt, zeggen die raar glimlachende puistenkoppen 'ik weet het niet hoor' of geven zelfs foute informatie door.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar McDonalds kan toch niet verantwoordelijk worden gehouden voor een overtrokken reactie van het immuunsysteem van die jongen?! Dat is toch echt idioot hoor. Ik weet niet of die gozer wist dat hij een pinda allergie had, maar of hij dat nou wel of niet wist, ik zie niet waar het restaurant hier de verantwoordelijkheid voor zijn dood heeft.
Heb je ooit op de achterkant van de placemats van McDonalds gekeken. Daar staat alle allergieinformatie op, bij actieproducten kan je het altijd aan de manager vragen die heeft die informatie dan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:23 schreef teyn het volgende:
[..]
Het gaat erom dat nergens een ingredientenlijst voorhanden ligt en als je de medewerker(s) vraagt, zeggen die raar glimlachende puistenkoppen 'ik weet het niet hoor' of geven zelfs foute informatie door.
Was het zo'n klein rond plat broodje met reepjes gekruid vlees erin?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:18 schreef teyn het volgende:
Misschien beter het publiek informeren wat er in die producten zit. Heb talloze keer een broodje gekocht bij een of andere hypermoderne tent met een hippe naam en dure prijskaart, maar wist niet echt wat voor broodje het was.
...
Dat geldt niet voor iedere winkel. Net zoals de prijs, varieert ook het aanbod van producten en informatie nogal van winkel tot winkel. Volgens mij is iedere filiaal onafhankelijk en zelfstandig, alkeen hoeven ze dus hun voorraad te verkrijgen van en een beetje belasting af te dragen aan de hoofdkwartieren.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:30 schreef themole het volgende:
[..]
Heb je ooit op de achterkant van de placemats van McDonalds gekeken. Daar staat alle allergieinformatie op, bij actieproducten kan je het altijd aan de manager vragen die heeft die informatie dan.Het is een Amerikaanse keten dus die probeert op zoveel mogelijk manieren zichzelf altijd juridisch niet aansprakelijk te laten zijn.
Nee waren meestal wraps (juistquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:33 schreef DonJames het volgende:
[..]
Was het zo'n klein rond plat broodje met reepjes gekruid vlees erin?
Als je weet dat je een pinda allergie hebt, dat weet je dat je geen wrap met saté moet etenquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:18 schreef teyn het volgende:
Misschien beter het publiek informeren wat er in die producten zit. Heb talloze keer een broodje gekocht bij een of andere hypermoderne tent met een hippe naam en dure prijskaart, maar wist niet echt wat voor broodje het was.
Ik vermoed dat deze jongeman niet op de hoogte was dat er pinda in zat, en niet onwetend over zijn voedselallergie.
nooit aan gedacht dat het product mogelijk als onderdeel van een promotieactie een andere naam had, waarbij de saté werd achtergelaten?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je weet dat je een pinda allergie hebt, dat weet je dat je geen wrap met saté moet eten
Daar heb je geen ingrediëntenlijst voor nodig hoor
Het aanbod van informatie verschilt zeker niet van winkel tot winkel. McDonalds is daar nogal strict in.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:36 schreef teyn het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor iedere winkel. Net zoals de prijs, varieert ook het aanbod van producten en informatie nogal van winkel tot winkel. Volgens mij is iedere filiaal onafhankelijk en zelfstandig, alkeen hoeven ze dus hun voorraad te verkrijgen van en een beetje belasting af te dragen aan de hoofdkwartieren.
Ik mag hopen dat je bij een ernstige pinda-anafylaxie wel even checkt of de pindasaus inderdaad is weggelaten...quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:43 schreef teyn het volgende:
het kan ook zo zijn dat hij specifiek erom vroeg geen saus in zijn broodje te doen en ze het alsnog deden
je zou niet geloven hoeveel keer ik een verkeerde bestelling heb gekregen van die onopgeleide puistenkoppen
Wat ik hiermee bedoelde is dat de theorie nogal afwijkt van de praktijk. Vooral is dit het geval in die Amerikaanse filialen waar je het over hebt. Kijk ik geef een voorbeeld.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:49 schreef themole het volgende:
[..]
Het aanbod van informatie verschilt zeker niet van winkel tot winkel. McDonalds is daar nogal strict in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |