Hoe maak je Duitse bratkartoffeln?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:13 schreef Selestha het volgende:
Nu chilli dropjes
Vanavond gegrilde halloumi, Duitse bratkartoffeln, en salade
Met gerookt spek, rozemarijn en uien.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoe maak je Duitse bratkartoffeln?
Oh lekker! Zijn de aardappels zacht of met krokant randje net als hier?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met gerookt spek, rozemarijn en uien.
Krokant aan de buitenkant, zacht van binnenquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh lekker! Zijn de aardappels zacht of met krokant randje net als hier?
Biefstuk is ook goedquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Straks naar de berenAangezien spareribs het enige daar is wat random goeie reacties krijgt, neem ik dat wel
Mja, ik ben momenteel zwanger dus een medium biefstuk zit er voor mij niet in. En doorbakken vind ik smerigquote:
Hoe zijn ze geworden? Moest aardig wat af zeker?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Asperges, net 3 kilo gehaald voor 10 euro, vanavond en morgen smullen
Klinkt alsof je er beter een tosti mee had kunnen bakken joh! (met veel boter en in een koekenpannetjequote:
Ja maar helaas had ik haast.quote:Op zondag 6 april 2014 09:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er beter een tosti mee had kunnen bakken joh! (met veel boter en in een koekenpannetje)
Heerlijk, hebben nu rolletjes met gekookte ham en vanavond soep.quote:Op zondag 6 april 2014 01:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe zijn ze geworden? Moest aardig wat af zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 april 2014 16:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Ons blikje maïs, in een blikje maïs!!![]()
![]()
LOL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
uitkeringstrekker zijnquote:Op maandag 7 april 2014 14:24 schreef Geerd het volgende:
Koffie, melk, druiven, broodjegrilworst, amandelen, en nu pils omdat weekend!!!!
Ja iedereen werkt van maandag tot vrijdag van 9 tot 5?quote:
jij post bijna elke dag dat je aan het eten bent + aan het bier drinken rond 2 uur smiddags?quote:Op maandag 7 april 2014 16:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja iedereen werkt van maandag tot vrijdag van 9 tot 5?Of dacht je dat na 5 uur alles dicht zit??
Ik ben hoofdconducteur bij de Ns, ik werk 3 van de 5 weekenden, gewoon fulltime. veel feestdagen. Werk alleen late diensten na 1600 vaak, goed voor het geld altijd uitslapen en iemand die wel een gezin thuis heeft kan dan de vroege draaien is die met eten thuis,quote:Op maandag 7 april 2014 16:58 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
jij post bijna elke dag dat je aan het eten bent + aan het bier drinken rond 2 uur smiddags?
Heb toen ik jong was tijd ploegendiensten gewerkt, na je werk een pilsje op een zonnig terrasje en dan naar bed. Ach ach, wat werd daar over geroddeld.quote:Op maandag 7 april 2014 17:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben hoofdconducteur bij de Ns, ik werk 3 van de 5 weekenden, gewoon fulltime. veel feestdagen. Werk alleen late diensten na 1600 vaak, goed voor het geld altijd uitslapen en iemand die wel een gezin thuis heeft kan dan de vroege draaien is die met eten thuis,
Dus ja door de weeks ben ik vaak vrij.
Ben alleen dus als je wakker word rond 12.00, even douchen koffie, broodje, och dan is het 14.00 pilsje??
Wie zou daar over roddelen? Was het zo'n bekrompen omgeving dan?quote:Op maandag 7 april 2014 18:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb toen ik jong was tijd ploegendiensten gewerkt, na je werk een pilsje op een zonnig terrasje en dan naar bed. Ach ach, wat werd daar over geroddeld.
Naja als je even terug leest dopfles1 maakte mij al uit voor uit trekker,quote:Op maandag 7 april 2014 18:21 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Wie zou daar over roddelen? Was het zo'n bekrompen omgeving dan?
Die klinkt voor kant en klaar ook wel echt prima ja!quote:Op maandag 7 april 2014 20:00 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
"Moroccan Spiced Butternut Couscous Salad with Roasted Carrot Dip" van de Marks & Spencer. (plaatje van een website geplukt, mijn versie was nog prima houdbaar)
Met daarbij een boterham met avocado.
Ik heb de salade beetje warm gemaakt.
Echt wel een van de lekkerste kant en klaar maaltijden die ik ooit gegeten heb
www.thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 7 april 2014 21:07 schreef sirdanilot het volgende:
Ik moet nog gaan koken. Ik wilde naar de supermarkt gaan, maar nu regent het dus dat plan valt een beetje in het water
Bijna niks in huis ook, dus maar even zien wat het wordt...
Daar bestel ik nooit als het regent etc krijg ik al een schuld gevoel.quote:
Tosties??quote:Op maandag 7 april 2014 21:07 schreef sirdanilot het volgende:
Ik moet nog gaan koken. Ik wilde naar de supermarkt gaan, maar nu regent het dus dat plan valt een beetje in het water
Bijna niks in huis ook, dus maar even zien wat het wordt...
Vrouwenquote:Op maandag 7 april 2014 18:21 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Wie zou daar over roddelen? Was het zo'n bekrompen omgeving dan?
quote:
Zó weinig had ik gelukkig ook niet in huisquote:
Jij bent wel een fan van Chinees he?quote:Op maandag 7 april 2014 22:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar bestel ik nooit als het regent etc krijg ik al een schuld gevoel.
3 drumstiks en zo een aviko zak die gaan er altijd wel in.
Morgen chinees halen denk ik.
Ik heb eten zat op voorraad. Kan bijna alles maken behalve tosti's want t enige dat ik weinig heb is brood.quote:Op maandag 7 april 2014 22:32 schreef sirdanilot het volgende:
Zó weinig had ik gelukkig ook niet in huisAl gaat een tosti er natuurlijk ook altijd in.
Hij zit dicht op maandag, anders had ik vandaag gehaald, en morgen een mixedgrill met rijst en sambal.quote:Op maandag 7 april 2014 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jij bent wel een fan van Chinees he?![]()
Net had ik nog 2 beschuitjes pure hagel en een beker optimel.
Ik heb juist bijna niks in huis ja juist brood van de bakker in de vriezer, kan wel een bult in huis halen maar krijg ik toch nooit op alleen,quote:Op maandag 7 april 2014 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik heb eten zat op voorraad. Kan bijna alles maken behalve tosti's want t enige dat ik weinig heb is brood.
Ja, nu wel n paasbrood
quote:Op maandag 7 april 2014 23:01 schreef foodlover het volgende:
Broodjes hamburger, broodjes zelfgebakken met een recept van Levine.
Lekker zijn ze hè? En mooi 😄quote:Op maandag 7 april 2014 23:01 schreef foodlover het volgende:
Broodjes hamburger, broodjes zelfgebakken met een recept van Levine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |