Hoe maak je Duitse bratkartoffeln?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:13 schreef Selestha het volgende:
Nu chilli dropjes
Vanavond gegrilde halloumi, Duitse bratkartoffeln, en salade
Met gerookt spek, rozemarijn en uien.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoe maak je Duitse bratkartoffeln?
Oh lekker! Zijn de aardappels zacht of met krokant randje net als hier?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met gerookt spek, rozemarijn en uien.
Krokant aan de buitenkant, zacht van binnenquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh lekker! Zijn de aardappels zacht of met krokant randje net als hier?
Biefstuk is ook goedquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Straks naar de berenAangezien spareribs het enige daar is wat random goeie reacties krijgt, neem ik dat wel
Mja, ik ben momenteel zwanger dus een medium biefstuk zit er voor mij niet in. En doorbakken vind ik smerigquote:
Hoe zijn ze geworden? Moest aardig wat af zeker?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Asperges, net 3 kilo gehaald voor 10 euro, vanavond en morgen smullen
Klinkt alsof je er beter een tosti mee had kunnen bakken joh! (met veel boter en in een koekenpannetjequote:
Ja maar helaas had ik haast.quote:Op zondag 6 april 2014 09:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er beter een tosti mee had kunnen bakken joh! (met veel boter en in een koekenpannetje)
Heerlijk, hebben nu rolletjes met gekookte ham en vanavond soep.quote:Op zondag 6 april 2014 01:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe zijn ze geworden? Moest aardig wat af zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |