Normaal is het ook mogelijk om in je hotel te printen. Is dat op je bestemming niet gangbaar, ja, dan weten ze dat op het vliegveld ook, en zul je dus kunnen inchecken met je paspoort.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:34 schreef Ahoy- het volgende:
Ik ga morgen een weekend weg met Transavia. Voor de heenreis ben ik ingecheckt, terug wil ik inchecken op de luchthaven. Nou kom ik erachter dat ik mijn boekingsbevestiging niet heb geprint. Is dit op de terugweg een probleem of kan ik ook inchecken met mijn paspoort? Heb overigens wel een screenshot op mijn telefoon opgeslagen en het boekingsnummer bij de hand.
Hongerig?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat het zo'n zak is van de jamin, ik weet hoe douane kan zijn..
Nou, vertel eens, meid.quote:
Omdat ze altijd van die achterlijke dingen vragen.quote:
Porto, dus denk het niet... Maar zal het morgen op schiphol even navragen en anders regel ik het daar inderdaad wel. Bedankt!quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:38 schreef Roger_ het volgende:
[..]
Normaal is het ook mogelijk om in je hotel te printen. Is dat op je bestemming niet gangbaar, ja, dan weten ze dat op het vliegveld ook, en zul je dus kunnen inchecken met je paspoort.
Als er al geen self service checkin staat.
Ohw? Zoals?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:49 schreef Dientje12 het volgende:
Omdat ze altijd van die achterlijke dingen vragen.
Nou dat heb ik eigenlijk na al die tijd nog nooit meegemaakt, ze stellen gewoon de vragen die ze moeten stellen, of nodig vinden om te stellen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat ze altijd van die achterlijke dingen vragen.
Of ze vinden zichzelf heel wat omdat ze een functie hebben met macht..
Als je er gewoon van uit gaan dat ze die vragen stellen om hun werk goed te doen, net als jij bepaalde dingen doet om je werk goed te doen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou dat heb ik eigenlijk na al die tijd nog nooit meegemaakt, ze stellen gewoon de vragen die ze moeten stellen, of nodig vinden om te stellen.
"How did you get here?" vond ik op zich wel een achterlijke vraag (want de enige optie is vliegtuig), maar ze bedoelde eigenlijk te vragen hoe ik bij het hotel zou komen wat ik als antwoord op de vorige vraag had.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:07 schreef static het volgende:
Nou weet ik nog niet wát die achterlijke vragen zijn. Heb ze iig nog nooit gesteld gekregen.
Dit betekent waarschijnlijk dat vliegtickets.nl toegang heeft tot een "discounted fare bucket" waar de United website gewoon de doorsnee "economy fare bucket" laat zien. Dat resulteert in een dergelijk prijsverschilquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:30 schreef Nia het volgende:
Bij vliegtickets.nl kan een vlucht naar Los Angeles een stuk voordeliger zijn dan op de website van United. Het liefst zou ik gewoon weer via United boeken zoals ik al eerder deed, maar het prijsverschil is soms aanzienlijk. Ik ben nu al een poos aan het onderzoeken hoe die prijsschommelingen werken. Er is geen peil op te trekken, maar zoals gisteren liet een vlucht naar LA bij vliegtickets.nl een prijs van nog ver onder de 700 euro zien, terwijl die bij United boven de 800 euro lag. Volgend jaar wil ik graag een week naar Los Angeles in het voorjaar of in het najaar.
Ik heb bij US immigration wel eens de vraag gehad waar ik Engels had geleerdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
"How did you get here?" vond ik op zich wel een achterlijke vraag (want de enige optie is vliegtuig), maar ze bedoelde eigenlijk te vragen hoe ik bij het hotel zou komen wat ik als antwoord op de vorige vraag had.
We konden er beiden om lachen. TSA mensen zijn niet vervelend als je je normaal gedraagt.
Of een mooie openingszin om jou van je apropo te brengenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
"How did you get here?" vond ik op zich wel een achterlijke vraag (want de enige optie is vliegtuig),
Een vervolgvraag kan geen openingszin zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Of een mooie openingszin om jou van je apropo te brengen
Nou nou paranoide Ik heb zelf wat jaartjes profiling bij Schiphol gedaan en soms moet je wel eens een gekke vraag stellen om te kijken hoe iemand reageertquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een vervolgvraag kan geen openingszin zijn.
En als je met zo'n paranoide houding daar staat snap ik dat jij extra vragen krijgt
Oh, meestal is het dan in de haven als ik werk..quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou dat heb ik eigenlijk na al die tijd nog nooit meegemaakt, ze stellen gewoon de vragen die ze moeten stellen, of nodig vinden om te stellen.
Je snapt de topic-titel?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:08 schreef Dientje12 het volgende:
Met vliegveld douane heb ik geen ervaring
Het zal van de maatschappij afhangen ja. Ik heb dit een keer zien gebeuren met een Aer Lingus boeking zo'n zeven jaar geleden. Alles was prima, maar toen moesten we een datumwijziging doen en dan vroegen ze om een extra stukje informatie.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:36 schreef Thetallguy het volgende:
Vliegtickets geeft normaliter gewoon een PNR mee Dat het e-mailadres wellicht anders is maakt niet zoveel uit, voor inloggen heb je alleen achternaam en PNR nodig.
Grappig. Dat was bij de paspoortcontrole, of ergens anders?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:49 schreef donald_dick het volgende:
Nou nou paranoide Ik heb zelf wat jaartjes profiling bij Schiphol gedaan en soms moet je wel eens een gekke vraag stellen om te kijken hoe iemand reageert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |