quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:02 schreef Gehenna het volgende:
Ik heb vaak helemaal niets met death metal (ben meer van de Thrash en Black metal), maar de old-skool klassiekers doen 't wel vaak voor mij
Cryptopsy's None So Vile vind ik ook fantastisch:
[ afbeelding ]
quote:
haha die Chocolate starfish vond ik toen hij uitkwam (en ik helemaal weg was van nu-metal) al helemaal ruk en zoo voorspelbaarquote:
Brrr The Key niet zo zeker van, daar kan ik erg weinig mee, de rest zijn inderdaad klassiekers.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:04 schreef Mark het volgende:
Deze mogen in geen enkele death metal-collectie ontbreken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
al horen Leprosy en Spiritual healing hier ook bij
Ochja tuurlijkquote:
Ik mocht daar als tiener ook graag naar luisteren. En naar:quote:
Dat is dus zo'n album waarvan ik al jaren weet dat ie bestaat, maar nog nooit geluisterd heb.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:23 schreef Gehenna het volgende:
Voor TS is deze (als black metal liefhebber) ook wel een aanrader:
[ afbeelding ]
Voordat Darkthrone de omslag naar Black maakte, produceerde ze een alleraardigst death metal plaatje
Vanaf hun tweede ben ik het wel met je eens. Maar hun eersteling vind ik toch behoorlijk tegen de death metal aanhangen.quote:Op maandag 7 april 2014 13:53 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zou Fear Factory niet snel een Deathmetal label geven; wel vette muziek though![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 10:36 schreef Gehenna het volgende:
Trouwens, Nails was één van die bandjes die ik vorig jaar ontdekte die me toen wel weer een tijdje aan de (death-)metal hadden gekregen![]()
[ afbeelding ]
http://nailssl.bandcamp.com/album/abandon-all-life
toegegeven het is eigenlijk grindcore, maar zover liggen die genre's nou ook weer niet uit elkaar
quote:Op woensdag 9 april 2014 10:46 schreef Bluurgh het volgende:
[..]![]()
Dan ook natuurlijk even Nasum noemen.
De meeste albums zijn naar 40min echt wel klaarquote:Op donderdag 10 april 2014 08:36 schreef Gewas het volgende:
Dat nieuwe album van Teitanblood is zo ongelooflijk gaaf. En duurt 68 minuten minuten in totaal, hoe mooi is dat.
Ik hou van lange albums.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
De meeste albums zijn naar 40min echt wel klaar
Jaaaaquote:Op donderdag 10 april 2014 10:04 schreef Ulx het volgende:
Dit is ook een grensgevalletje Death/Thrash/Black metal. Maar toch, wel een aanrader. Celtic Frost - To Mega Therion
[ afbeelding ]
Hun debut moet nog wel aardig wat Death metal bevatten, maar verder niet geluisterd. Wat ik van Marduk ken vond ik niet zo super (nogal rechttoe-rechtaan), dus verder niet meer uitgechecktquote:
Welkom op FOK! overigensquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:00 schreef Lender1234 het volgende:
Als je op zoek bent naar leuke death metal albums dan kan je zeker eens luisteren naar het album "Dark Endless" van Marduk. Het is en heel goed album vind ik.
Sinds wanneer is Slayer death metal??quote:
Klinkt goed.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:40 schreef Gehenna het volgende:
Vorige week toch nog even een nieuw Death Metal albumpje geluisterd:
'Promulgation of the Fall' van Dead Congregation
En die was toch wel erg nice hoor
Dat is wel een klassieker idd, ikzelf ben nog niet echt 'gewend' aan hun sound of zo. Ik zit nog in het stadium dat ik nog niet weet wat ik met de vocalen moetquote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef emokid het volgende:
Nog niet kunnen spotten in het topic.. Autopsy - Mental Funeral. Wel een top 3 DM plaat in mijn ervaring.
[ afbeelding ]
Nice, Covenant is ook tof trouwensquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:07 schreef Gewas het volgende:
Ik heb deze week 'Altars of Madness' en 'Blessed are the Sick' van Morbid Angel binnengekregen. Dit is echt geweldige muziek.![]()
Dat album ga ik ook nog eens checken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |