?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:42 schreef Replicat het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AIDS-klappersquote:
Aan Dick en Haar ligt het niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit topic gaat de 12 pagina,s niet halen
De 2e helft is een flopshow.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
25 posts per pagina instelling hebbenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Pagina's gebruikenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Dan ben je ook waardeloos bezigquote:Op donderdag 3 april 2014 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
25 posts per pagina instelling hebben
#oldscool #nostalgie #hipsterquote:Op donderdag 3 april 2014 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Alleen worden de topics die je open hebt staan toch één lange paginaquote:Op donderdag 3 april 2014 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
quote:Op donderdag 3 april 2014 22:48 schreef Neuroscience het volgende:
MooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
Amateursquote:Op donderdag 3 april 2014 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Die man mag elke week potjes fluiten zoals Tromso tegen Molde of Bodo/Glimt tegen Lillestromquote:
quote:
quote:[ Bericht 9% gewijzigd door Littlerabbit op 03-04-2014 22:53 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er stond ook een nare ziektequote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 22:55 schreef Neuroscience het volgende:
Wat een godenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat is er?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:56 schreef Replicat het volgende:
$$$
Altijd kwaliteit die clubsquote:Op donderdag 3 april 2014 22:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er stond ook een nare ziekte
Waarom doen Portugese clubs het altijd goed in Europa League trouwens.. beetje jammer.
quote:Op donderdag 3 april 2014 22:56 schreef Replicat het volgende:
$$$
quote:Op donderdag 3 april 2014 22:56 schreef Replicat het volgende:
$$$
Dan is het maar goed dat Erica Terpstra niet op fok zit.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een blijkbaar verboden woord wat jij ook wel eens bezigt, maar dan in een rebusvorm van k=j
Superniger plaatst een kutpost.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De scheidsrechter heeft een fluitje.
Deze moet je me even uitleggen, ik volg die rondborstige mevrouw niet zo.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat Erica Terpstra niet op fok zit.
quote:Op donderdag 3 april 2014 23:00 schreef Smoofie het volgende:
Verliezen van Benfica. Ajax heeft meer omzet en daar winnen ze wel van!!!
Ajax heeft geen Doyen en een netwerkquote:Op donderdag 3 april 2014 23:00 schreef Smoofie het volgende:
Verliezen van Benfica. Ajax heeft meer omzet en daar winnen ze wel van!!!
quote:Op donderdag 3 april 2014 22:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Deze moet je me even uitleggen, ik volg die rondborstige mevrouw niet zo.
Desnoods per DM als de inhoud te schokkend is voor de minderjarige aanwezigen.
ik twijfel ookquote:Op donderdag 3 april 2014 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik twijfel tussen VI en de grote Mart-show
Waar is de Mart-showquote:Op donderdag 3 april 2014 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik twijfel tussen VI en de grote Mart-show
Ajax heeft Cruijfquote:Op donderdag 3 april 2014 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax heeft geen Doyen en een netwerk
Ja leuk met je Cruijff . Staat er geen 1 in die bij Benfica zou spelen .quote:Op donderdag 3 april 2014 23:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax heeft Cruijf. Gewoon die 60 miljoen uitgeven aan lonen en dan pakken we Benfica wel.
Ze gaan eerst over bejaarden pratenquote:Op donderdag 3 april 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blijf eerst op RTL7 hangen. Ik denk nl dat Martgod als laatste aan het woord mag.
Cordozo was onzichtbaar. Sigthorsson zou daar het mannetje zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja leuk met je Cruijff . Staat er geen 1 in die bij Benfica zou spelen .
Veltman kan wel tegen Luisao opquote:Op donderdag 3 april 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cordozo was onzichtbaar. Sigthorsson zou daar het mannetje zijn.
Nu even stoppen met je siggy gefap.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cordozo was onzichtbaar. Sigthorsson zou daar het mannetje zijn.
Benfica heeft wel fysiek sterke spelers met techniek, beetje waar Ajax naartoe moet streven, geen plankjes.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja leuk met je Cruijff . Staat er geen 1 in die bij Benfica zou spelen .
Ajax moet gewoon worden overgenomen door een Oliesjeik. Binnen paar jaar Porto achterhalen is meer dan realistisch.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu even stoppen met je siggy gefap..
Porto en Benfica achterhalen is zo gedaan manquote:Op donderdag 3 april 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon worden overgenomen door een Oliesjeik. Binnen paar jaar Porto achterhalen is meer dan realistisch.
Porto en Benfica kunnen goedkope Braziliaantjes halen. Dat voordeel heeft Ajax niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Porto en Benfica achterhalen is zo gedaan man. Gewoon contractje afsluiten met Doyen, we hebben al meer inkomsten en geen schulden zoals die clubs
.
Lesley de Sa speelt volgend seizoen nog bij ons , doorselecteren my assquote:Op donderdag 3 april 2014 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Benfica heeft wel fysiek sterke spelers met techniek, beetje waar Ajax naartoe moet streven, geen plankjes.
KNVB moet die regel ook afschaffen, ik mis al die zuid-amerikanen en afrikaantjes in Nederland wel.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Porto en Benfica kunnen goedkope Braziliaantjes halen. Dat voordeel heeft Ajax niet.
Eens daarmee begon de ellende.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
KNVB moet die regel ook afschaffen, ik mis al die zuid-amerikanen en afrikaantjes in Nederland wel.
Dan hebben we straks alleen maar ploegen zoals Beveren een jaartje of 7 geleden.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
KNVB moet die regel ook afschaffen, ik mis al die zuid-amerikanen en afrikaantjes in Nederland wel.
Of het huidige Standardquote:Op donderdag 3 april 2014 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan hebben we straks alleen maar ploegen zoals Beveren een jaartje of 7 geleden.
quote:Op donderdag 3 april 2014 23:09 schreef Smoofie het volgende:
Ipv afrikanen met geld hebben we nu afrikanen die stelen in dit land.
Wat is er mis met mijn UIquote:Op donderdag 3 april 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zodra jij deze UI instelt is het raak he?
Bommen op Iranquote:Op donderdag 3 april 2014 23:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn UI? Kijk mijn ondertitel, ik ben een bekeerd man.
quote:Op donderdag 3 april 2014 23:17 schreef Mansjester het volgende:
Derksen is echt weer de billen van Dick aan het likken, man man man
Ik zal er eens op letten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |