SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verder
Met een half oog ben ik net ingevallen. Was/ben druk met werk (morgen grote grote deadline) en moest tussendoor ff hardlopen en douchen. Sorry van de TT kaap, je mag 'm aanpassen als je wilquote:Op donderdag 3 april 2014 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
En hoi Scrum, hoe is het vandaag met jou? Zit je ook naar AZ te kijken?
Nee joh, prima TT toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met een half oog ben ik net ingevallen. Was/ben druk met werk (morgen grote grote deadline) en moest tussendoor ff hardlopen en douchen. Sorry van de TT kaap, je mag 'm aanpassen als je wil
Vertel!quote:Op donderdag 3 april 2014 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh, prima TT toch?
Ik had iets over dwergpapagaaien die met kanaries op de vuist gaan.
Zeker!quote:Op donderdag 3 april 2014 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'waar dwergpapagaaien en kanaries elkaar in de veren vliegen'
Leuke toch?
Herman Brood liep met een papagaai op zijn hoofd. Dat beest scheet hem helemaal onder.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:02 schreef hENKIE8 het volgende:
Zag laatst iemand lopen met een papegaai op zn schouder
arrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 3 april 2014 23:02 schreef hENKIE8 het volgende:
Zag laatst iemand lopen met een papegaai op zn schouder
Slaap lekker!quote:Op donderdag 3 april 2014 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
Luitjes, ik ben een beetje moeen duik mijn bedje in.
Het was me weer een genoegen schatties. Nachtkusje voor jullie allemaalen tot morgen .
Niet alleen hem :pquote:Op donderdag 3 april 2014 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Herman Brood liep met een papagaai op zijn hoofd. Dat beest scheet hem helemaal onder.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:58 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen! Bijna weekend(ja B jij hebt al weekend, we weten het
)
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:03 schreef xcachet het volgende:
Vanmorgen geslaagd voor mijn rijbewijs. Super blij!
Hell noquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb je al een autotje? waarschijnlijk roze koekblikje
ik moet nog fokking 20 lessen manquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:03 schreef xcachet het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:03 schreef xcachet het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:03 schreef xcachet het volgende:
gokjequote:Op vrijdag 4 april 2014 13:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hell no
Nee nog niet. Komt wel
Kom mijn rijbewijs net nog niet eens aanvragen aangezien ik dinsdag pas 18 ben
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh, dat wordt natuurlijk een Peugeot 206 CC
Maakt niet uit. Wordt top weekendquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer dat het niet zulk mooi weer is Bscheelt een jas met de afgelopen dagen
Eerste 3 keer wel. maar toen moest ik in het donker met regen en dat ging echt voor geen meterquote:
nee nog niet , ik ben te lui dat aan te vragen (en te leren)quote:
FF doorzetten. Gewoon even de tijd nemen om te studeren Henk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:40 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Eerste 3 keer wel. maar toen moest ik in het donker met regen en dat ging echt voor geen metermoet zometeen weer, helemaal geen zin aan . maar jij wel gefeliciteerd met je rijbewijs
[..]
nee nog niet , ik ben te lui dat aan te vragen (en te leren)
ja moet ik idd es mee beginnen, theorie kost me meestal de minste moeite ookquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
FF doorzetten. Gewoon even de tijd nemen om te studeren Henk.
nou daarom. Als je je theorie eenmaal hebt heb je ook meer zin om zo snel mogelijk je rijbewijs te halen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:56 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ja moet ik idd es mee beginnen, theorie kost me meestal de minste moeite ook
laten we het hopen, moet met een kwartiertje. ben wel beetje zenuwappigquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
nou daarom. Als je je theorie eenmaal hebt heb je ook meer zin om zo snel mogelijk je rijbewijs te halen.
Yay! Bierrrrrr!quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:03 schreef xcachet het volgende:
Dat is ook wel onder hele moeilijke omstandig heden jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:40 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Eerste 3 keer wel. maar toen moest ik in het donker met regen en dat ging echt voor geen metermoet zometeen weer, helemaal geen zin aan . maar jij wel gefeliciteerd met je rijbewijs
[..]
nee nog niet , ik ben te lui dat aan te vragen (en te leren)
Ik zit nu al vol spanning voor de tv!quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
Scrummie! Boskamp vanavond bij VI. En René jarig. Wordt een topshow
én? topshow of niet danquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zit nu al vol spanning voor de tv!
Ik vond het hartstikke leukquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:28 schreef hENKIE8 het volgende:
Dag mensen. Was VI een beetj leuk vandaag??
veel plezier guyviequote:Op vrijdag 4 april 2014 23:54 schreef theguyver het volgende:
zo jongs ik ben weekend voor vrijgezellen feest in Amsterdam, heb nog net op tijd alles geregeldfijn weekend peeps en tot zondag of maandag
rijles ging goed dankje ! Zal VI morgen es terugkijkenquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond het hartstikke leuk![]()
Hoe ging de rijles?
Ga je trouwen? Arme jongenquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:54 schreef theguyver het volgende:
zo jongs ik ben weekend voor vrijgezellen feest in Amsterdam, heb nog net op tijd alles geregeldfijn weekend peeps en tot zondag of maandag
Ja maar dit is niet die van mij.quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ga je trouwen? Arme jongen
Heb je een klap gekregenquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:12 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh
zo'n ME knuppel komt best hard aan. Tering. Denk ga ook eens naar willem 2
tikje gehad. Maar ging nergens over. We liepen stadion uit doet de me gewoon een charge de trap op waar we met zn allen afkwamen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je een klap gekregenwat heb je gedaan dan? Of was je hoofd toevallig net in de buurt van die knuppel?
En goeiemorgen luitjes en Guyvie veel plezier
If you can't beat them, join them .quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
tikje gehad. Maar ging nergens over. We liepen stadion uit doet de me gewoon een charge de trap op waar we met zn allen afkwamen.
kansloos natuurlijk. We konden geen kant uit.
toen ook maar mee gedaan met rellen. Slecht natuurlijk maar was best leuk.
hahaha idd, en Bossie die later gewoon toch een stukkie paktquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
"wil je een stukje taart of wil je hem helemaal?"
Zo een mooi moment als alles weer in bloei komt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
Kijk eens hoe mooi de prunus gaat bloeien
[ afbeelding ]
Ja echt. En ook nog het zonnetje erbij. Heerlijkquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo een mooi moment als alles weer in bloei komt.
Haha.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt. En ook nog het zonnetje erbij. Heerlijk![]()
Vandaag kwamen de duiven die vorig jaar nog een nestje hadden boven de schutting in de klimop langs. (Ja, het kunnen andere duiven zijn natuurlijk, maar ik denk dat het de duiven van vorig jaar en het jaar daarvoor zijn) Ze zaten op de nieuwe schutting en keken eerst verbaasd en daarna boos naar mij. Weg mooi plekje
Hoi Mata,quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:47 schreef El_Matador het volgende:
Buenas tardes allen,
luisterde net naar deze heerlijke psytrance mix, zit er gewoon een stukje David Icke in...
Lekker is die chocolade he?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:13 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
nee in van die bueno chocolade reepjes
Ay, que envidia! Que las disfrutes!quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Mata,
klinkt lekker, meteen zin in mijn vakantie in juni naar Ibiza
wat betekent disfrutesquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ay, que envidia! Que las disfrutes!
ik gebruik het als werkmuziek, ben video'tjes aan het bouwen van mijn modellen.
"moge je genieten" = geniet ervan!quote:
Nou reken maar van yes!quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"moge je genieten" = geniet ervan!
Eddy Grant! Die had nog zo'n leuk liedje. Ff zoeken.quote:
zow die is idd leukquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eddy Grant! Die had nog zo'n leuk liedje. Ff zoeken.
Deze:
Nu niet meerquote:Op zondag 6 april 2014 03:22 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
hoi . Ga hier ook maar weg. Iedereen slaapt
How come?quote:Op zondag 6 april 2014 10:28 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
sorry was zeer gestresst konnie slapen
Ja, ik denk dat iedereen dat wel kent.quote:Op zondag 6 april 2014 10:30 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
je hebt soms van die nachten dat et echt niet lukt , ik wel tenminste
Vanwege het voetbal?quote:Op zondag 6 april 2014 10:28 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
sorry was zeer gestresst konnie slapen
Of Vitesse ajaxquote:Op zondag 6 april 2014 10:36 schreef Lavenderr het volgende:
Echt weer om De Ronde van Vlaanderen te kijken
Neu valt meequote:Op zondag 6 april 2014 10:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens B? Nog last gehad van die klap met de gummiknuppel?
Dat maakt toch niet uit? Annders zou het zijn als er maar 1 gebruiktequote:Op zondag 6 april 2014 11:06 schreef hENKIE8 het volgende:
Is het als wielerfan niet niks meer aan om ernaar te kijken.aangezien je er vanuit kan gaan dat de helft doping gebruikt?
ik heb niks met of tegen wielrennen. Maar als er uitkwam dat in de voetballerij bijvoorbeeld spelers als messi ronaldo en zlatan hun hele carrière doping zouden hebben gebruikt, zou ik me als kijker en supporter wel bedrogen voelenquote:Op zondag 6 april 2014 11:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Annders zou het zijn als er maar 1 gebruikte
Begrijpelijk. Maar zoals je zei. De helft of zelfs meer gebruikt. Dus ja dan maakt hetnniet veel uit.quote:Op zondag 6 april 2014 11:15 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ik heb niks met of tegen wielrennen. Maar als er uitkwam dat in de voetballerij bijvoorbeeld spelers als messi ronaldo en zlatan hun hele carrière doping zouden hebben gebruikt, zou ik me als kijker en supporter wel bedrogen voelen
Inderdaad. Je kunt ook stellen dat ze zonder doping deze hoge snelheden niet zouden halen of een afstand van 260km zouden kunnen rijden.quote:Op zondag 6 april 2014 11:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar zoals je zei. De helft of zelfs meer gebruikt. Dus ja dan maakt hetnniet veel uit.
Langste etappe ooit. 1920 482 kmquote:Op zondag 6 april 2014 11:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kunt ook stellen dat ze zonder doping deze hoge snelheden niet zouden halen of een afstand van 260km zouden kunnen rijden.
quote:Op zondag 6 april 2014 11:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Langste etappe ooit. 1920 482 km
De winnaar deed er 19 uur over haha
doe eens aardigquote:Op zondag 6 april 2014 03:22 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
hoi . Ga hier ook maar weg. Iedereen slaapt
We zijn het al en worden het weer. Zo niet zijn hun geen kkampioen geworden. :pquote:
zit je tegen NEC?quote:Op zondag 6 april 2014 13:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
We zijn het al en worden het weer. Zo niet zijn hun geen kkampioen geworden. :p
Doen we voor de wedstrijd toch wen biertje buiten?quote:
Vlaanderens mooiste. Kan niet anders.quote:Op zondag 6 april 2014 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een slagveld de Ronde van Vlaanderen
Het is echt de Hoogmis.quote:Op zondag 6 april 2014 13:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vlaanderens mooiste. Kan niet anders.
Die winnen bijna mooier dan de tour.
Net als voetbal. Ook van die mafkezennquote:Op zondag 6 april 2014 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is echt de Hoogmis.
Alleen zouden ze sommigen in het publiek moeten afschieten. Idioten.
Ikkan gewoon niet kijken. Het is één groot slagveldquote:Op zondag 6 april 2014 14:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Net als voetbal. Ook van die mafkezenn
Ik kijk nu ve verplicht doraquote:Op zondag 6 april 2014 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ikkan gewoon niet kijken. Het is één groot slagveld
Terpstaquote:Op zondag 6 april 2014 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
Ik durf gewoon niet meer te kijken naar de Ronde van Vlaanderen. Al die valpartijen en die achterlijken in het publiek. Dit kán toch niet? De snelheid is te hoog en mensen doen domme dingen.
Lekker liedje he? Blijft hangenquote:Op zondag 6 april 2014 17:12 schreef hENKIE8 het volgende:
I dont wanna dance, dance with you baby no more!
ohquote:Op zondag 6 april 2014 13:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Doen we voor de wedstrijd toch wen biertje buiten?
Moet je ff uitchecken van L :p
Oj, nee viel mee.quote:Op zondag 6 april 2014 10:38 schreef Lavenderr het volgende:
Trouwens benieuwd hoe theguyver het heeft gehad op zijn vrijgezellenfeestje. Eens afwachten of hij weer absurde dingen heeft meegemaakt.
Mompelt iets van opblaaspoppen, dronken kerels op de trap en 7 gillende meiden
Klinkt als een goed feest en een verstandige bruidegom.quote:Op zondag 6 april 2014 17:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oj, nee viel mee.
geen dooien zwaargewonden of iets, zeer vermakelijk de aanstaande bruidegom hield het redelijk snel voor gezien uurtje of 11, wat wil je na de halver brouwerij de preal leeg te hebben gezopen. dus ben met paar van zijn vrienden ff Melkweg onveilig wezen maken, zeer geslaagd
Jups zekers geslaagd, gezellige mensen leren kennen daar over 3 weken weer terug, feestje afmakenquote:Op zondag 6 april 2014 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt als een goed feest en een verstandige bruidegom.
quote:Op zondag 6 april 2014 19:00 schreef Tjacka het volgende:
was druk bij de melkweg gisteren
en paar cafeetjes verderop zaten allemaal alternatieven
toffe mensen
De Possequote:Op zondag 6 april 2014 19:47 schreef Scrummie het volgende:
Melkweg
Legendarische optredens gezien van zowel Osdorp Posse en Def P & de Beatbusters
quote:
Het trekt hier ook dicht, ja...quote:Op maandag 7 april 2014 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, raar donker en windstoten.
En nu ook regen.
en volle bak onweer ook hier en hagel.quote:Op maandag 7 april 2014 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, raar donker en windstoten.
En nu ook regen.
Hier is het weer voorbij.quote:Op maandag 7 april 2014 19:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
en volle bak onweer ook hier en hagel.
ja is triest idd.quote:Op maandag 7 april 2014 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier is het weer voorbij.
Zat net te lezen over die pater die ze afgeslacht hebben. Misselijk word ik er van.
Een dappere man...quote:Op maandag 7 april 2014 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier is het weer voorbij.
Zat net te lezen over die pater die ze afgeslacht hebben. Misselijk word ik er van.
Ja. Hij bleef toen het fout ging omdat hij de mensen waarvoor hij daar al dertig jaar was niet in de steek wilde laten.quote:
Ik las het ook vanochtend ja.. Wat een streek.quote:Op maandag 7 april 2014 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Hij bleef toen het fout ging omdat hij de mensen waarvoor hij daar al dertig jaar was niet in de steek wilde laten.
Bah, walgelijke lui die dit soort daden doen . Ben er echt woest om
Zo triest. Misschien was de man naief en had hij beter naar Nederland terug kunnen keren, maar hij woonde en werkte daar al 30 jaar dus die man was daar geworteld. Hij deed het met de beste bedoelingen en wordt dan uiteindelijk afgeslacht door een paar stukken tuig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik las het ook vanochtend ja.. Wat een streek.
Ik denk wel dat het wijzer was geweest als hij was weggegaan. Het blijft evengoed een streek. Een oude man die niemand wat deed, overhoop schieten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo triest. Misschien was de man naief en had hij beter naar Nederland terug kunnen keren, maar hij woonde en werkte daar al 30 jaar dus die man was daar geworteld. Hij deed het met de beste bedoelingen en wordt dan uiteindelijk afgeslacht door een paar stukken tuig.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo triest. Misschien was de man naief en had hij beter naar Nederland terug kunnen keren, maar hij woonde en werkte daar al 30 jaar dus die man was daar geworteld. Hij deed het met de beste bedoelingen en wordt dan uiteindelijk afgeslacht door een paar stukken tuig.
Inderdaad. Groot man was het.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:22 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Nog zo'n held. Ook tegen een kogel van een verblinde aangelopen.
Jij oefent alvast voor het onbeholpen-dansers feest oid?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
Voor de verzameling zang met onbeholpen dansje:
Nee, wij moeten een onbeholpen dansje gaan oefenen voor een liedje dat Lavenderr heeft ingezongen:quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:42 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Jij oefent alvast voor het onbeholpen-dansers feest oid?
Het is nog geen vrijdag maar okquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:44 schreef PontifexMaximus het volgende:
Post ook 's wat lekkere hardstyle.
Ben jij dat echt Lav ?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nee, wij moeten een onbeholpen dansje gaan oefenen voor een liedje dat Lavenderr heeft ingezongen:
Pfjew, ik had je al bijna een DM verzonden, er staat namelijk onder de video een naam van een dame die het heeft in gezongen.quote:
Nou zeg! Dat is toevalligquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Pfjew, ik had je al bijna een DM verzonden, er staat namelijk onder de video een naam van een dame die het heeft in gezongen.
En dankzij mij aangeleerde BNW speurwerk op het web, dacht ik, ik tik die naam eens in bij google![]()
En warempel ik kom op iemand haar facebook terecht die lavendel als omslag foto heeft![]()
Toen was het even 1+1= Lavenderr
quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:24 schreef schommelstoel het volgende:
Ik dacht bijna dat ik iets groots had ontdek
Gelukkig niet, ik had al bijna een DM klaar staan voor Lav.quote:
Illuminati hequote:Op dinsdag 8 april 2014 16:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik had al bijna een DM klaar staan voor Lav.
Dat haar naam wss terug te vinden is en dat haar anonimiteit dan niet meer zo veilig is.
Tenzij het wel Lav is natuurlijk, we zijn hier wel in BNW hea
Ik verdenk jou eerder van contacten met scientologyquote:
Of de Ordo Templi Orientis. Volgens mij is ze hogepriesteres daarquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik verdenk jou eerder van contacten met scientology
Klopt . Jij ook he . Ssttttquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik verdenk jou eerder van contacten met scientology
Wat is dat voor een Orde?quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:51 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Of de Ordo Templi Orientis. Volgens mij is ze hogepriesteres daar
Ik wist het al hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ordo_Templi_Orientis
google meid
geen werkquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja? Hou je van storm en regen afgewisseld met zon?
ah lekker dagje vrij is wel lekker he.quote:
Wat een grap!quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Pfjew, ik had je al bijna een DM verzonden, er staat namelijk onder de video een naam van een dame die het heeft in gezongen.
En dankzij mij aangeleerde BNW speurwerk op het web, dacht ik, ik tik die naam eens in bij google![]()
En warempel ik kom op iemand haar facebook terecht die lavendel als omslag foto heeft![]()
Toen was het even 1+1= Lavenderr
quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat een grap!
Nog eentje dan, die heeft ze echt ingezongen hoor. écht.![]()
Nee ik bedoelde vanaf dat tijdstip, 17.15 tot morgenochtendquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
ah lekker dagje vrij is wel lekker he.
Denk dat ik vandaag al vroeg onder de wol vertrokken ben
Ow haha, let weer es niet op hier..quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde vanaf dat tijdstip, 17.15 tot morgenochtend
Ge-wel-digquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow haha, let weer es niet op hier..
zo eten bijna klaar ben beetje aaan de late kant..
[ afbeelding ]
Hahaha. Lijkt een beetje op een stukje wat wij eens gedaan hebben op een bruiloft.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow haha, let weer es niet op hier..
zo eten bijna klaar ben beetje aaan de late kant..
[ afbeelding ]
Ja ik moet binnen kort ook nog iets doen, over 2 wekenquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hahaha. Lijkt een beetje op een stukje wat wij eens gedaan hebben op een bruiloft.
Werk qeer klaar voor vandaag.
Ren ze Scrum en tot laterquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:28 schreef Scrummie het volgende:
Eindelijk is de regen weg getrokken. Eindelijk kan ik gaan hardlopen. Eindelijk tot straks of tot slaap lekker!
Oh jee. Dat wordt nog spannend de komende tijd.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:19 schreef Blaadjes het volgende:
http://m.fok.nl/nieuws/647093
Hier L bloemanen nu ook op fp. :p
nee vandaag niet. Heb net 2 diensten van 10 tot 19 gehad. Morgen en vrijdag van 21 tot klaar.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh jee. Dat wordt nog spannend de komende tijd.
Moet jij vannacht weer werken B?
Het is lekker weertje al waait het behoorlijk, dus kun je lekker genieten vandaag
Lekker hoor. En dan woon je ook nogeens op een heel mooi plekje van Nederland. En je hebt er mooi weer bij. Wat wil een mens nog meerquote:Op woensdag 9 april 2014 12:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nee vandaag niet. Heb net 2 diensten van 10 tot 19 gehad. Morgen en vrijdag van 21 tot klaar.
Mooi om te zien hoe het toerisme en mensen die dagje strand en tent opzoeken bijzonder snel toenemen als het beetje mooi weer is of voorjaar.
Maar vandaag dus lekker niks doen.
Sex drugs en rock n roll natuurlijk :pquote:Op woensdag 9 april 2014 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker hoor. En dan woon je ook nogeens op een heel mooi plekje van Nederland. En je hebt er mooi weer bij. Wat wil een mens nog meer
Dat kan ook in Zeeland hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 13:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Sex drugs en rock n roll natuurlijk :p
quote:
Pfff je hebt je handen er vol aan.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:43 schreef theguyver het volgende:
[..]ehm nee, 5 uur er uit werk, dreumes naar school schoonmaken werk en net weer opgehaald ff in bad gedropt, zit weer onder de drek
Jazeker, maar dat moet ook.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pfff je hebt je handen er vol aan.
Straks heb je geen tijd meer om te FOK!kenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jazeker, maar dat moet ook.
ff beetje werk afmaken en wat leuke dingetjes doen met haar,
En vanaaf vast wel weer uitgeteld op de bank
quote:[img]http://i.fokzine[img=247,178]http://hugelolcdn.com/i/262783.gif[/img].net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 9 april 2014 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Straks heb je geen tijd meer om te FOK!ken
Eergister en gister was het heul erg druk, dubbele deadline, 1 gehaald, ander is in afwachting bij klant. Maar is te grote klant om dat soepel te laten lopenquote:Op woensdag 9 april 2014 11:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Scrum. Druk op het werk of gaat het de laatste tijd wel met de deadlines?
Hier ook genoeg te doen. Maar ja, logisch he in deze tak van sportquote:Op woensdag 9 april 2014 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eergister en gister was het heul erg druk, dubbele deadline, 1 gehaald, ander is in afwachting bij klant. Maar is te grote klant om dat soepel te laten lopen.
Bij jou dan?
Daar heb je een punt Bquote:Op woensdag 9 april 2014 14:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarheids onderzoekje is gewenst lijkt me L
Ergens tussen vierhouten en nunspeet?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga eerst naar de Veluwe. Op onderzoek
Uhuhquote:Op woensdag 9 april 2014 16:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ergens tussen vierhouten en nunspeet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lavenderr NIET KLIKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:05 schreef theguyver het volgende:
Ja, dat is natuurlijk onweerstaanbaar heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lavenderr NIET KLIKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Haha iddquote:Op woensdag 9 april 2014 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk onweerstaanbaar he![]()
hebben we wat met de oortjes..quote:Op woensdag 9 april 2014 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk onweerstaanbaar he![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:43 schreef Scrummie het volgende:
Gister halvewege het omkleden besloten niet te gaan lopen. Nu wel, en als straf morgen weer. Was heerlijk. Nu douchen.
Doei lief dagboek (en de BNW Es Zee).
Doei stoere hardloperquote:Op woensdag 9 april 2014 20:43 schreef Scrummie het volgende:
Gister halvewege het omkleden besloten niet te gaan lopen. Nu wel, en als straf morgen weer. Was heerlijk. Nu douchen.
Doei lief dagboek (en de BNW Es Zee).
Ik heb dat al als ik eraan denk. :pquote:Op woensdag 9 april 2014 21:00 schreef theguyver het volgende:
[..]herkenbaar ik heb dat ook maar vaak op moment dat ik weg wil staat er volk voor de deur.
Met beetje geluk kan ik morgen weer
Je zou er een topic over kunnen makenquote:Op donderdag 10 april 2014 00:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://atlantablackstar.c(...)bout-somali-pirates/
Goed idee en goeiemorgenquote:Op donderdag 10 april 2014 09:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je zou er een topic over kunnen maken
quote:Op donderdag 10 april 2014 09:58 schreef sararaats het volgende:
zondag jarig!!!
![]()
het gaat best goed met me
Ja B, bijtijds naar bed en goed geslapenquote:Op donderdag 10 april 2014 09:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh L
Net zo goed geslapen als ik?
Hoi Sara. Dat klinkt primaquote:Op donderdag 10 april 2014 09:58 schreef sararaats het volgende:
zondag jarig!!!
![]()
Hey Guyviequote:Op donderdag 10 april 2014 10:02 schreef theguyver het volgende:
[..]Goed om te horen Sara.
En hoi Peeps
Nah valt mee, moet er nog wel ff aan wennenquote:Op donderdag 10 april 2014 10:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey GuyvieVandaag weer een drukke dag voor de boeg?
Jammer zondag kan ik niet. Ajax kampioenen zondagquote:Op donderdag 10 april 2014 09:58 schreef sararaats het volgende:
zondag jarig!!!
![]()
Als Ado er geen stokje voor steektquote:Op donderdag 10 april 2014 10:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jammer zondag kan ik niet. Ajax kampioenen zondag
Maar mooi dat het goed met je gaat
quote:Op donderdag 10 april 2014 00:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://atlantablackstar.c(...)bout-somali-pirates/
Vertrouwenquote:Op donderdag 10 april 2014 10:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als Ado er geen stokje voor steekt
Nee helaas. Was zo uitverkocht. Nou ja ik was te laat.quote:
Dan is het maar te hopen dat Ajax kampioen wordt anders is Tjackie niet te genieten. Nou ja, dan gooi je er maar flink wat bier in dan komt dat ook wel weer goed.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee helaas. Was zo uitverkocht. Nou ja ik was te laat.
Wel naar de laatste wedstrijd. Biertje doen met tjacka
Wat lavje zegt, als ze verliezen lees ik het wel in de krant dat Tjacka iets gesloopt heeft.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee helaas. Was zo uitverkocht. Nou ja ik was te laat.
Wel naar de laatste wedstrijd. Biertje doen met tjacka
De laatste wedstrijd he. Dan zijn we al kampioenquote:Op donderdag 10 april 2014 10:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan is het maar te hopen dat Ajax kampioen wordt anders is Tjackie niet te genieten. Nou ja, dan gooi je er maar flink wat bier in dan komt dat ook wel weer goed.
Misschien beter eerst krat bier weg slobberenquote:Op donderdag 10 april 2014 10:54 schreef Blaadjes het volgende:
Flink wat bier is altijd goed. Past bij elke situatie :p
Prullenbakje?quote:Op donderdag 10 april 2014 10:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat lavje zegt, als ze verliezen lees ik het wel in de krant dat Tjacka iets gesloopt heeft.
Zo ergquote:Op donderdag 10 april 2014 10:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja nou, denk dat het dan iets erger word.
ME busje of zo
haha ja ik heb nu de smaak te pakken he :pquote:Op donderdag 10 april 2014 11:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo erg![]()
Nah, Blaadjes is erbij en die zorgt er wel voor dat het niet escaleert
Nou, samen met Tjacka gaan oude tijden wellicht herlevenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha ja ik heb nu de smaak te pakken he :p
nee das niet helemaal waar...in de jaren 90 was het elke week rellen in renesse.
vervlogen tijden
wie weet. Ik hoop gewoon op een mooie wedstrijd zonder gezeik.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, samen met Tjacka gaan oude tijden wellicht herleven
Dan giert de adrenaline ineens weer door je lijf he?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
wie weet. Ik hoop gewoon op een mooie wedstrijd zonder gezeik.
ik loop er ver van weg maar afgelopen weekend stond ik er ineens weer midden in. Samen met nog een heleboel mensen die gewoon het stadion uit wilden.
Dankzij het bier doe je dan toch weer ff mee :p
ja stom he? Ik stond gewoon buiten te wachten op broertje die moest pissen. Peukie aan gestoken. Hup ineens me schild onder mn kin.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan giert de adrenaline ineens weer door je lijf he?
Ja, dan kún je gewoon niet andersquote:Op donderdag 10 april 2014 12:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja stom he? Ik stond gewoon buiten te wachten op broertje die moest pissen. Peukie aan gestoken. Hup ineens me schild onder mn kin.
Op de een of ander manier valt dat niet zo goed en komt idd die adrenaline. Icm te veel drank natuurlijk!
Tja wat doe je dan als gezonde hollandse jongen? :p
Foto's!quote:Op donderdag 10 april 2014 13:09 schreef Blaadjes het volgende:
L, volop broed seizoen hier. Heb jonkies en eitjes.
mijn tamme parkiet ook samen met de bruid die ik voor hem had uitgezocht. Zo zie je maar...uithuwelijken helpt. Haha.
ga zo wat foto's maken.
was je bij de slag van beverwijk?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha ja ik heb nu de smaak te pakken he :p
nee das niet helemaal waar...in de jaren 90 was het elke week rellen in renesse.
vervlogen tijden
Nee daar was ik niet bij. Gelukkig niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
was je bij de slag van beverwijk?
komen eraanquote:Op donderdag 10 april 2014 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Foto's!
De kauwen hier zitten nu met zo'n 6 nesten allemaal naast elkaar in de dakgoot van de achterburen. Een kauwtjescommune.
En een rotzooi die nesten. Alles hangt over de rand. Stukken plastic, takken en noem maar op.
Zal vanavond eens proberen een foto te maken.
Best leuk hoor <3quote:Op donderdag 10 april 2014 14:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee daar was ik niet bij. Gelukkig niet.
tik nancy feyenoord hooligangs op you tube en je weet in wat voor shit je kan komen.
Is alleen maar een voorbeeld hoor met beeld. Niet speciaal tegen feyenoord, maar je zal er maar tussen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |