SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verder
Met een half oog ben ik net ingevallen. Was/ben druk met werk (morgen grote grote deadline) en moest tussendoor ff hardlopen en douchen. Sorry van de TT kaap, je mag 'm aanpassen als je wilquote:Op donderdag 3 april 2014 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
En hoi Scrum, hoe is het vandaag met jou? Zit je ook naar AZ te kijken?
Nee joh, prima TT toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met een half oog ben ik net ingevallen. Was/ben druk met werk (morgen grote grote deadline) en moest tussendoor ff hardlopen en douchen. Sorry van de TT kaap, je mag 'm aanpassen als je wil
Vertel!quote:Op donderdag 3 april 2014 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh, prima TT toch?
Ik had iets over dwergpapagaaien die met kanaries op de vuist gaan.
Zeker!quote:Op donderdag 3 april 2014 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'waar dwergpapagaaien en kanaries elkaar in de veren vliegen'
Leuke toch?
Herman Brood liep met een papagaai op zijn hoofd. Dat beest scheet hem helemaal onder.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:02 schreef hENKIE8 het volgende:
Zag laatst iemand lopen met een papegaai op zn schouder
arrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 3 april 2014 23:02 schreef hENKIE8 het volgende:
Zag laatst iemand lopen met een papegaai op zn schouder
Slaap lekker!quote:Op donderdag 3 april 2014 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
Luitjes, ik ben een beetje moeen duik mijn bedje in.
Het was me weer een genoegen schatties. Nachtkusje voor jullie allemaalen tot morgen .
Niet alleen hem :pquote:Op donderdag 3 april 2014 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Herman Brood liep met een papagaai op zijn hoofd. Dat beest scheet hem helemaal onder.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:58 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen! Bijna weekend(ja B jij hebt al weekend, we weten het
)
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:03 schreef xcachet het volgende:
Vanmorgen geslaagd voor mijn rijbewijs. Super blij!
Hell noquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb je al een autotje? waarschijnlijk roze koekblikje
ik moet nog fokking 20 lessen manquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:03 schreef xcachet het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:03 schreef xcachet het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:03 schreef xcachet het volgende:
gokjequote:Op vrijdag 4 april 2014 13:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hell no
Nee nog niet. Komt wel
Kom mijn rijbewijs net nog niet eens aanvragen aangezien ik dinsdag pas 18 ben
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh, dat wordt natuurlijk een Peugeot 206 CC
Maakt niet uit. Wordt top weekendquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer dat het niet zulk mooi weer is Bscheelt een jas met de afgelopen dagen
Eerste 3 keer wel. maar toen moest ik in het donker met regen en dat ging echt voor geen meterquote:
nee nog niet , ik ben te lui dat aan te vragen (en te leren)quote:
FF doorzetten. Gewoon even de tijd nemen om te studeren Henk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:40 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Eerste 3 keer wel. maar toen moest ik in het donker met regen en dat ging echt voor geen metermoet zometeen weer, helemaal geen zin aan . maar jij wel gefeliciteerd met je rijbewijs
[..]
nee nog niet , ik ben te lui dat aan te vragen (en te leren)
ja moet ik idd es mee beginnen, theorie kost me meestal de minste moeite ookquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
FF doorzetten. Gewoon even de tijd nemen om te studeren Henk.
nou daarom. Als je je theorie eenmaal hebt heb je ook meer zin om zo snel mogelijk je rijbewijs te halen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:56 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ja moet ik idd es mee beginnen, theorie kost me meestal de minste moeite ook
laten we het hopen, moet met een kwartiertje. ben wel beetje zenuwappigquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
nou daarom. Als je je theorie eenmaal hebt heb je ook meer zin om zo snel mogelijk je rijbewijs te halen.
Yay! Bierrrrrr!quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:03 schreef xcachet het volgende:
Dat is ook wel onder hele moeilijke omstandig heden jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:40 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Eerste 3 keer wel. maar toen moest ik in het donker met regen en dat ging echt voor geen metermoet zometeen weer, helemaal geen zin aan . maar jij wel gefeliciteerd met je rijbewijs
[..]
nee nog niet , ik ben te lui dat aan te vragen (en te leren)
Ik zit nu al vol spanning voor de tv!quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
Scrummie! Boskamp vanavond bij VI. En René jarig. Wordt een topshow
én? topshow of niet danquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zit nu al vol spanning voor de tv!
Ik vond het hartstikke leukquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:28 schreef hENKIE8 het volgende:
Dag mensen. Was VI een beetj leuk vandaag??
veel plezier guyviequote:Op vrijdag 4 april 2014 23:54 schreef theguyver het volgende:
zo jongs ik ben weekend voor vrijgezellen feest in Amsterdam, heb nog net op tijd alles geregeldfijn weekend peeps en tot zondag of maandag
rijles ging goed dankje ! Zal VI morgen es terugkijkenquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond het hartstikke leuk![]()
Hoe ging de rijles?
Ga je trouwen? Arme jongenquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:54 schreef theguyver het volgende:
zo jongs ik ben weekend voor vrijgezellen feest in Amsterdam, heb nog net op tijd alles geregeldfijn weekend peeps en tot zondag of maandag
Ja maar dit is niet die van mij.quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ga je trouwen? Arme jongen
Heb je een klap gekregenquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:12 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh
zo'n ME knuppel komt best hard aan. Tering. Denk ga ook eens naar willem 2
tikje gehad. Maar ging nergens over. We liepen stadion uit doet de me gewoon een charge de trap op waar we met zn allen afkwamen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je een klap gekregenwat heb je gedaan dan? Of was je hoofd toevallig net in de buurt van die knuppel?
En goeiemorgen luitjes en Guyvie veel plezier
If you can't beat them, join them .quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
tikje gehad. Maar ging nergens over. We liepen stadion uit doet de me gewoon een charge de trap op waar we met zn allen afkwamen.
kansloos natuurlijk. We konden geen kant uit.
toen ook maar mee gedaan met rellen. Slecht natuurlijk maar was best leuk.
hahaha idd, en Bossie die later gewoon toch een stukkie paktquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
"wil je een stukje taart of wil je hem helemaal?"
Zo een mooi moment als alles weer in bloei komt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
Kijk eens hoe mooi de prunus gaat bloeien
[ afbeelding ]
Ja echt. En ook nog het zonnetje erbij. Heerlijkquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo een mooi moment als alles weer in bloei komt.
Haha.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt. En ook nog het zonnetje erbij. Heerlijk![]()
Vandaag kwamen de duiven die vorig jaar nog een nestje hadden boven de schutting in de klimop langs. (Ja, het kunnen andere duiven zijn natuurlijk, maar ik denk dat het de duiven van vorig jaar en het jaar daarvoor zijn) Ze zaten op de nieuwe schutting en keken eerst verbaasd en daarna boos naar mij. Weg mooi plekje
Hoi Mata,quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:47 schreef El_Matador het volgende:
Buenas tardes allen,
luisterde net naar deze heerlijke psytrance mix, zit er gewoon een stukje David Icke in...
Lekker is die chocolade he?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:13 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
nee in van die bueno chocolade reepjes
Ay, que envidia! Que las disfrutes!quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Mata,
klinkt lekker, meteen zin in mijn vakantie in juni naar Ibiza
wat betekent disfrutesquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ay, que envidia! Que las disfrutes!
ik gebruik het als werkmuziek, ben video'tjes aan het bouwen van mijn modellen.
"moge je genieten" = geniet ervan!quote:
Nou reken maar van yes!quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"moge je genieten" = geniet ervan!
Eddy Grant! Die had nog zo'n leuk liedje. Ff zoeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |