quote:Op woensdag 9 april 2014 20:05 schreef theguyver het volgende:
Ja, dat is natuurlijk onweerstaanbaar heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lavenderr NIET KLIKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Haha iddquote:Op woensdag 9 april 2014 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk onweerstaanbaar he![]()
hebben we wat met de oortjes..quote:Op woensdag 9 april 2014 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk onweerstaanbaar he![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:43 schreef Scrummie het volgende:
Gister halvewege het omkleden besloten niet te gaan lopen. Nu wel, en als straf morgen weer. Was heerlijk. Nu douchen.
Doei lief dagboek (en de BNW Es Zee).
Doei stoere hardloperquote:Op woensdag 9 april 2014 20:43 schreef Scrummie het volgende:
Gister halvewege het omkleden besloten niet te gaan lopen. Nu wel, en als straf morgen weer. Was heerlijk. Nu douchen.
Doei lief dagboek (en de BNW Es Zee).
Ik heb dat al als ik eraan denk. :pquote:Op woensdag 9 april 2014 21:00 schreef theguyver het volgende:
[..]herkenbaar ik heb dat ook maar vaak op moment dat ik weg wil staat er volk voor de deur.
Met beetje geluk kan ik morgen weer
Je zou er een topic over kunnen makenquote:Op donderdag 10 april 2014 00:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://atlantablackstar.c(...)bout-somali-pirates/
Goed idee en goeiemorgenquote:Op donderdag 10 april 2014 09:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je zou er een topic over kunnen maken
quote:Op donderdag 10 april 2014 09:58 schreef sararaats het volgende:
zondag jarig!!!
![]()
het gaat best goed met me
Ja B, bijtijds naar bed en goed geslapenquote:Op donderdag 10 april 2014 09:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh L
Net zo goed geslapen als ik?
Hoi Sara. Dat klinkt primaquote:Op donderdag 10 april 2014 09:58 schreef sararaats het volgende:
zondag jarig!!!
![]()
Hey Guyviequote:Op donderdag 10 april 2014 10:02 schreef theguyver het volgende:
[..]Goed om te horen Sara.
En hoi Peeps
Nah valt mee, moet er nog wel ff aan wennenquote:Op donderdag 10 april 2014 10:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey GuyvieVandaag weer een drukke dag voor de boeg?
Jammer zondag kan ik niet. Ajax kampioenen zondagquote:Op donderdag 10 april 2014 09:58 schreef sararaats het volgende:
zondag jarig!!!
![]()
Als Ado er geen stokje voor steektquote:Op donderdag 10 april 2014 10:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jammer zondag kan ik niet. Ajax kampioenen zondag
Maar mooi dat het goed met je gaat
quote:Op donderdag 10 april 2014 00:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://atlantablackstar.c(...)bout-somali-pirates/
Vertrouwenquote:Op donderdag 10 april 2014 10:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als Ado er geen stokje voor steekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |