abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138798116
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:55 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Ik heb Zojuist Hola gedownload. Werkt tot dusver okay.
Chill die werkt prima hier.

pi_138798135
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:55 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Ik heb Zojuist Hola gedownload. Werkt tot dusver okay.
Nog wel. Maar wees niet verbaasd als ze toch overstappen op een betaald model.
Een dergelijke dienst op grote schaal gratis blijven aanbieden is onhoudbaar.
  zaterdag 12 april 2014 @ 17:06:34 #178
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_138798286
Maar. Welke landen hebben allemaal een ander aanbod op Netflix. Zojuist door de Canada content gescrollt. UK, USA.
Whoaaah
pi_138798341
Ik kan toegang krijgen tot deze:
  zaterdag 12 april 2014 @ 17:10:33 #180
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_138798378
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 17:08 schreef Ori het volgende:
[ afbeelding ]
Cool. Ik ben zo nieuwsgierig naar het aanbod. Vooral omdat het per land etc zo verschilt! Ik ga ze checken. Dankjewel he!
Whoaaah
pi_138799535
Hola ruled ontzettend want ik gebruik hem niet alleen voor Netflix maar ook voor Hulu, en als ik shows op Vh1 of Mtv wil zien in Amerika , dus heel veel plezier ermee ^O^
  zaterdag 12 april 2014 @ 18:01:10 #182
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_138799571
quote:
2s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Gelukkig, House of cards is uitgekeken. Ik vind het maar saai en heb, zoals gebruikelijk, geen moment iemand anders gezien dan Kevin Spacey, die zijn eendimensionale kunstje doet.
Kortom: het origineel was beter.
Saai?????
pi_138800989
Zenmate is ook een (vooralsnog) gratis optie i.p.v. Hola! Heeft keuze uit iets minder landen, maar werkt, bij mij in ieder geval, soepeler dan Hola...
Tails tell tales
pi_138835259
In 2 dagen 2 seizoenen van Suits afgekeken :@ Jammer dat seizoen 3 er nog niet op staat.
  zondag 13 april 2014 @ 18:59:58 #185
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_138836579
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 17:08 schreef Ori het volgende:
[ afbeelding ]
gebruik je überhaupt wel eens een andere dan usa?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_138840338
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 18:59 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

gebruik je überhaupt wel eens een andere dan usa?
Ja, ook de andere catalogussen hebben een zich onderscheidend aanbod. Zeker interessant genoeg om eens te wisselen. En omdat dat met een enkele klik gaat, doe ik het regelmatig.
Het enige jammere is dat je 'mijn lijst' enkel werkt in het thuisland. Van de buitenlandse netflixen kan ik dus niet eenvoudig wat in de wachtrij zetten.
pi_138859213
Gisteren begonnen met Suits *O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_138860958
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 10:22 schreef roos85 het volgende:
Gisteren begonnen met Suits *O*
Super serie
  maandag 14 april 2014 @ 11:40:07 #189
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_138861233
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 11:29 schreef Shadeauw het volgende:

[..]

Super serie
Absoluut... Zie alleen net dat de verwachting is dat seizoen 3 eind 2014 pas beschikbaar is.
Valt me toch wat tegen (ik weet het, rechtenkwestie etc.)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 14 april 2014 @ 11:50:59 #190
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_138861567
ik ben benieuwd of ze ook meteen de nieuwe afleveringen van Orphan Black erop gaan zetten
aangezien het nieuwe seizoen deze week start,
ik hoop het,
seizoen 1 was in iedergeval zeer goed
mee bekant vangde gin haas.
pi_138861717
Wij wachten ook op nieuwe afleveringen van Cake Boss en Modern Family..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_138861732
quote:
8s.gif Op maandag 14 april 2014 11:40 schreef jackson het volgende:

[..]

Absoluut... Zie alleen net dat de verwachting is dat seizoen 3 eind 2014 pas beschikbaar is.
Klopt, maar daar zijn weer andere oplossingen voor :X
pi_138863220
quote:
8s.gif Op maandag 14 april 2014 11:40 schreef jackson het volgende:

[..]

Daar komt usenet cq. bittorrent om de hoek kijken
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 14 april 2014 @ 19:45:08 #194
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_138877183
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_138880215
Op vakantie in Italië wil ik graag netflix kijken op mijn iPad met de nederlandse content/subs, moet ik dan van een DNS gebruik maken en hoe moet dit?
  dinsdag 15 april 2014 @ 08:10:05 #196
134538 chansadres
Black & White
pi_138894489
quote:
10s.gif Op maandag 14 april 2014 20:47 schreef BMTH182 het volgende:
Op vakantie in Italië wil ik graag netflix kijken op mijn iPad met de nederlandse content/subs, moet ik dan van een DNS gebruik maken en hoe moet dit?
Yep, enkel mogelijk met Nederlandse DNS
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  dinsdag 15 april 2014 @ 18:20:41 #197
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_138914009
Ik krijg met mijn betaalde Amerikaanse DNS steeds een foutmelding dat er een probleem is opgetreden. Start de app opnieuw om Netflix te gebruiken. En dat blijft zich herhalen.

Als ik mijn DNS op automatisch zet (Nederlands dus), werkt Netflix wel gewoon. Zijn ze de boel aan het dichttimmeren?

Nvm, fixed met een restart....
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_138918653
Update

Away We Go
‘Away we go’ neemt je mee op een ontroerende en grappige roadtrip waarbij Burt en Verona vrienden en familie bezoeken en ontdekken dat ze hun eigen weg moeten bewandelen.

Becoming Jane
Een met passie doorweekte romance met de schalkse advocaat Tom Lefroy is de inspiratie voor het werk van de veelbelovende romanschrijfster Jane Austen.

Conviction
Als Kenny gearresteerd wordt voor moord en in 1983 in de gevangenis belandt, zet zijn zus alles op alles om advocaat te worden en in hoger beroep te gaan.

Easy Virtue
Een Amerikaanse weduwe trouwt met een rijke jonge Engelsman maar als ze samen zijn landgoed bezoeken, krijgt ze een kille ontvangst.

Forks Over Knives – The Extended Interviews
Deze aanvulling op de beroemde documentaire over veganisme toont extra filmmateriaal met interviews van deskundigen die op een aantal thema’s dieper ingaan.

Forks Over Knives Presents: The Engine 2 Kitchen Rescue
Rip Esselstyn, schrijver van The Engine 2 Diet, is een coach voor de families White en Wally die gezonder willen leren leven.

Hard Candy
Terwijl ze de oudere man met wie ze online gechat heeft, verdenkt van pedofilie, besluit de 14-jarige Haley hem te ontmoeten en hem een lesje te leren.

Lone Ranger The
Dit spannende verhaal gaat over twee merkwaardige helden die hun hilarische onenigheden moeten overwinnen en moeten samenwerken om de strijd tegen hebzucht te winnen.

Lost in Translation
Hij is een uitgerangeerde filmster en zij een jonge vrouw wiens man met zijn werk getrouwd is. Ze vinden elkaar in Tokio wat leidt tot een verrassende vriendschap.

Marie Antoinette
Deze film toont het decadente maar vreselijk benauwende leven van de Franse koningin aan het hof dat uiteindelijk uitmondt in haar tragische dood.

Monsters
Zes jaar nadat aliens de aarde bezetten, legt een fotograaf een door oorlog verscheurd gebied vast waarna hij verrast wordt door een onverwachte reddingsactie.

Moon
Na drie jaar op een eenzame post op de maanbasis van Sarang gezeten te hebben, begint astronaut Sam Bell vreemde dingen te horen en zien.

Motorcycle Diaries The
In 1952 trekken Ernesto Guevara en Alberto Granado door Latijns-Amerika om de echte wereld te verkennen. De reis zou veel invloed hebben op Guevara’s latere gedachtegoed.

Oliver Twist
Weesjongen Oliver Twist vindt een surrogaatfamilie nadat hij een groezelige werkplaats ontvlucht om tussen zakkenrollers en dieven in Londen te leven.

Paris, Je T’aime
Twintig regisseurs vertellen in vijf minuten twintig verhalen van een romantische ontmoeting in een Parijse wijk. Het resultaat: een collectief werk over de liefde!

Penny Dreadful
Na het overleven van een tragisch auto-ongeluk waarbij haar ouders omkwamen, probeert een vrouw haar angst voor auto’s te overwinnen… met dodelijke gevolgen!

Queen The
Een blik achter de schermen van het Engelse koningshuis tijdens de nasleep van de tragische dood van prinses Diana.

Smart People
Weduwnaar, professor en stuk chagrijn Lawrence Wetherhold valt voor een voormalige studente maar zijn flierefluitende stiefbroer gooit roet in het eten!

Take Shelter
Curtis heeft een perfect leven totdat hij besluit de stormschuilkelder in zijn tuin te vergroten. Hoe ver gaat hij en in hoeverre zijn de visioenen werkelijkheid?

Underdog
Na een ongeluk in een mysterieus lab verandert een beagle in een hond met superkrachten die kan praten en Capital City van de ondergang moet redden!

Without Shepherds
Deze documentaire volgt o.a. een cricketspeler, journaliste en een fotomodel die zich in de woelige wereld van het moderne Pakistan staande moeten houden.

X-Files: I Want to Believe The
Mulder en Scully worden herenigd als een FBI-agent wordt vermist en een priester met een verdacht verleden beweert visioenen te hebben die gerelateerd zijn aan de zaak.

[ Bericht 2% gewijzigd door Aether op 15-04-2014 20:19:52 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_138918896
Hard Candy is ècht heel goed :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:34:48 #200
8369 speknek
Another day another slay
pi_138919767
Zitten meer goede films tussen. Motorcycle diaries, Moon, Lost in Translation. Jammer dat ik ze al ken (Take shelter vond ik niks). Nou ja Lone Ranger en X-files om duidelijke reden tot nu toe gemist, dus misschien dat ik die nog eens probeer.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')