SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2014 16:10:31 ]
Welke ISPquote:Op donderdag 3 april 2014 14:24 schreef Moira. het volgende:
Gvd nou kon ik mijn quote faal niet meer aanpassen.
Mobiel FOK!ken
Vanavond hier internet als 't allemaal gelijk werkt
Werken als pomp. Whatever brings in the monehquote:Op donderdag 3 april 2014 14:25 schreef Moira. het volgende:
Ff naar tankstations hier toe lopen om m'n CV achter te laten.
Laters
Oh geen idee, Mono gaat daarover.quote:
Heb al 2 jaar eerder bij tankstations gewerkt en da's zo'n chill luizenbaantjequote:Op donderdag 3 april 2014 14:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Werken als pomp. Whatever brings in the moneh
Daar hoor je boven op te zitten!quote:Op donderdag 3 april 2014 14:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh geen idee, Mono gaat daarover.
Die neemt hetzelfde pakket van zijn vorige adres mee naar dit adres
Geen idee welke dat is
Goede punten wel.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb al 2 jaar eerder bij tankstations gewerkt en da's zo'n chill luizenbaantje
Beetje zittend klantjes helpen, wachten tot er klantjes komen, in de tussentijd beetje met je mobiel spelen en bij de achterdeur peukjes roken tot er weer iemand binnen komt
Bij de Bristol moet je echt hele dagen staan en lopenveel te slopend voor mij
wel gratis schoenen?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb al 2 jaar eerder bij tankstations gewerkt en da's zo'n chill luizenbaantje
Beetje zittend klantjes helpen, wachten tot er klantjes komen, in de tussentijd beetje met je mobiel spelen en bij de achterdeur peukjes roken tot er weer iemand binnen komt
Bij de Bristol moet je echt hele dagen staan en lopenveel te slopend voor mij
Dat is sowieso bij de bristol. Die 3 euro voor een paar is voor de service.quote:
Bristol is vaak duurder dan de H&Mquote:Op donderdag 3 april 2014 14:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is sowieso bij de bristol. Die 3 euro voor een paar is voor de service.
hmm, ja, 20% van bijna niks is ook bijna niksquote:Op donderdag 3 april 2014 14:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, 20% personeelskorting hehe
Mja nu ga ik echt want Mono komt ook zo thuis
je hoort het niet, maar ik applaudisseer op dit moment voor jequote:Op donderdag 3 april 2014 14:50 schreef Amarantha het volgende:
Zo ik heb mijn huishoudelijke taken weer gedaan
Gelukkig. Doe ik het niet helemaal voor niksquote:Op donderdag 3 april 2014 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hoort het niet, maar ik applaudisseer op dit moment voor je
quote:Op donderdag 3 april 2014 14:50 schreef Amarantha het volgende:
Je mocht ook mij inschakelen hoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:50 schreef Amarantha het volgende:
quote:
Hahaquote:Op donderdag 3 april 2014 14:53 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Je mocht ook mij inschakelen hoor.
Prijs jezelf gelukkig. Mijn mobiel wil geeneens quoten op FOK!.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:24 schreef Moira. het volgende:
Gvd nou kon ik mijn quote faal niet meer aanpassen.
Mobiel FOK!ken
Vanavond hier internet als 't allemaal gelijk werkt
Met dit antwoord kan ik erg goed levenquote:Op donderdag 3 april 2014 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Linksdraaiend, altijd zacht, en natuurlijk met een puppy, want zeg nou zelf zo een beestje als afbeelding is toch niet te weerstaan
[ afbeelding ]
Ik had gehoopt van wel
hoe kleiner het huis, hoe sneller het huishoudenquote:
Wat doe je hier nog danquote:Op donderdag 3 april 2014 14:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil in het walking dead topic kijken maar ik ben nog niet helemaal bij fml
Ik moest alleen mijn kamer doenquote:Op donderdag 3 april 2014 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe kleiner het huis, hoe sneller het huishouden
de schoenenwinkelquote:Op donderdag 3 april 2014 15:21 schreef Amarantha het volgende:
Waar oh waar ga ik binnenkort leuke schoenen kopen? Ik wil leuke/goede open schoentjes
het is pas echt fout als je fokkers uitnodigtquote:Op donderdag 3 april 2014 15:29 schreef Amarantha het volgende:
Yeah, 24 Mei mag ik weer een foute avond organiseren hier
Hahaquote:Op donderdag 3 april 2014 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is pas echt fout als je fokkers uitnodigt
nooit van gehoordquote:
wat een kut naam voor een zaak eaukquote:
heb er wel zin in hoorquote:Op donderdag 3 april 2014 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik nodig 1 FOK!ker wel uit maar die is hier eerder geweest en die zie ik volgende week Vrijdag ook weer
Graag gedaan en zo lief plaatjequote:Op donderdag 3 april 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig. Mijn mobiel wil geeneens quoten op FOK!.
[..]
Met dit antwoord kan ik erg goed leven![]()
Bedankt
[ afbeelding ]
werkenquote:Op donderdag 3 april 2014 14:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog dan
ga the walking dead verder kijken
Groetjes daarquote:
20 april lijkt me dan een goeie datum, ik heb geen facebook dus kun jij even een evenement aanmaken?quote:
Nee.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
20 april lijkt me dan een goeie datum, ik heb geen facebook dus kun jij even een evenement aanmaken?
Stommerdquote:Op donderdag 3 april 2014 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laat flips het maar niet merken
paardenmeisjesquote:Op donderdag 3 april 2014 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pls. Ga je paardenmeisjes in de buurt zoeken voor kontje en opruimen en alles.
Mijn oudersquote:Op donderdag 3 april 2014 16:32 schreef FL_Freak het volgende:
Mensen die paard als 'perd' uitspreken
Ja he, maar als ik jou als wc-rol zou moeten omschrijven zou ik ook voor Page gaan hoorquote:
Eens. Bang voor geen enkel beest maar paarden zijn wel echt duivelse beesten. Dat satansgebroed valt mijn ALTIJD aan. Geen shirt is veilig met die hatelijke beesten in de buurtquote:
Gewoon elleboogje op de neus gevenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja he, maar als ik jou als wc-rol zou moeten omschrijven zou ik ook voor Page gaan hoor
[..]
Eens. Bang voor geen enkel beest maar paarden zijn wel echt duivelse beesten. Dat satansgebroed valt mijn ALTIJD aan. Geen shirt is veilig met die duivelse beesten in de buurt
Gewoon slachtenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon elleboogje op de neus geven
vroeger altijd gedaan als die kutbeesten wouden focken met me
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:44 schreef FL_Freak het volgende:
hehe boeren wp zie het helemaal voor me
Op je eigen terrein maakt het niet uit of je 18 bent geloof ik.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
mensen die altijd een grote hooizolder hadden![]()
Onverantwoordelijke vaders die mij op 8 jarige leeftijd trekker lieten rijden
was ook op eigen terrein tho maar alsnog had bijna de trekker in de sloot geredenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Op je eigen terrein maakt het niet uit of je 18 bent geloof ik.
Trekker rijden is wel baas. Doe ik soms bij mijn moeder haar vriend in Groningen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was ook op eigen terrein tho maar alsnog had bijna de trekker in de sloot gereden![]()
en een aantal jaar terug ook met een quad door een weiland lopen scheuren sloeg dat ding af![]()
benzine op moest ik hem helemaal terugduwen
ik ging altijd bij die dikke in de trekker zitten als hij baantjes moest rijden van zijn vaderquote:Op donderdag 3 april 2014 16:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Trekker rijden is wel baas. Doe ik soms bij mijn moeder haar vriend in Groningen.
Trekkers met camera's erin zodat je goed kan omkeren en parkerenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ging altijd bij die dikke in de trekker zitten als hij baantjes moest rijden van zijn vader![]()
lekker kutten in die trekker, muziek keihard beetje roken enzo was toen 14 ofzo
Zo zeggen die boeren datquote:Op donderdag 3 april 2014 17:09 schreef Moira. het volgende:
Mensen die een tractor 'trekker' noemen
Da's voor kinderen die niet weten hoe je tractor moet uitspreken
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:09 schreef Moira. het volgende:
Tractor is voor stadsmensenquote:Op donderdag 3 april 2014 17:09 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Tractor is voor stadsmensen
mensen die hier tractor zeggen worden uitgelachen
Je trekker tunen klinkt toch beter dan je "tractor tunen"quote:Op donderdag 3 april 2014 17:09 schreef Moira. het volgende:
deden ze bij mij op de middelbare ookquote:Op donderdag 3 april 2014 17:11 schreef Amarantha het volgende:
Op mijn vorige school kwamen er heel veel met de tractor naar school![]()
Terraquote:Op donderdag 3 april 2014 17:11 schreef Amarantha het volgende:
Op mijn vorige school kwamen er heel veel met de tractor naar school![]()
Haha jaquote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja! Iedereen die landbouw deed kwam standaard met de tractor
Yup maar die mensen had je weinig lastquote:Op donderdag 3 april 2014 17:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En die Jehova lui er ook nog naast
Wat een gezelligheid![]()
Ik ben daar een keer binnen geweest, en tering hé brainwash to the maxquote:Op donderdag 3 april 2014 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yup maar die mensen had je weinig last
Hoe/waarom dat?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben daar een keer binnen geweest, en tering hé brainwash to the max
Was met school, (havo 4) was met één of ander project, en toen kregen we daar een rondleiding.quote:
Haha lolquote:Op donderdag 3 april 2014 17:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Was met school, (havo 4) was met één of ander project, en toen kregen we daar een rondleiding.
Allemaal vragen stellen dat het wetenschappelijk bewezen over de evolutie theorie etc etc.
En het maar wegwuiven
Maar die lui hebben echt álles daar, een drukkerij, kantine, studio voor audioboeken etc.
Sommigen hebben daar gewoon hun dikbetaalde baan er voor opgegeven![]()
Oh en iedereen die niet Jehova is zal branden in de hel volgens henquote:
gewoon negeren danquote:Op donderdag 3 april 2014 17:24 schreef Amarantha het volgende:
Braddie is er ook weer met een heleboel aids topics
Braddiequote:Op donderdag 3 april 2014 17:24 schreef Amarantha het volgende:
Braddie is er ook weer met een heleboel aids topics
Ditquote:
Het is niet altijd feest hier met bier en tieten en van je lalalaaa hoezee hoezeequote:
Supertof! Vermaak mij kosteloos. En hoe zit het bij jou, jij die woning nog gekregen?quote:
Nice, ja woning gekregen. Ik ga 16 april verhuizen.quote:Op donderdag 3 april 2014 18:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Supertof! Vermaak mij kosteloos. En hoe zit het bij jou, jij die woning nog gekregen?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 april 2014 18:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nice, ja woning gekregen. Ik ga 16 april verhuizen.
Sowieso. Ik snap ook niet wat er tof is aan paardenmeisjesquote:Op donderdag 3 april 2014 16:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
paardenmeisjes![]()
arrogante trutten hier in de buurt
jaren geleden al afstand genomen van die bitches hier
Wat een mooie metafoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja he, maar als ik jou als wc-rol zou moeten omschrijven zou ik ook voor Page gaan hoor
jammer dat jij een voetbalmeisje bentquote:Op donderdag 3 april 2014 18:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso. Ik snap ook niet wat er tof is aan paardenmeisjes
[..]
Wat een mooie metafoor.
Rinus 2.0quote:Op donderdag 3 april 2014 20:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goeiendag zeg. Hier kan Rinus nog een puntje aan zuigen.
Qua gewicht kan Braddie ze allebei wel hebben. Als hij zijn haar weer zo laat groeien kan hij ook prima voor Deborah instaan.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Rinus 2.0
Ik ben benieuwd naar Deborah 2.0
Braddiequote:Op donderdag 3 april 2014 20:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Qua gewicht kan Braddie ze allebei wel hebben. Als hij zijn haar weer zo laat groeien kan hij ook prima voor Deborah instaan.
[ afbeelding ]
Wees niet zo bescheiden na alle recente ontwikkelingen.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Braddie
sowieso dat ie meer game heeft dan ik
Ik heb ook nog gehoord dat iemand het niet erg had gevonden dat ik haar gehosseld zou hebben een half jaar geleden op een housewarming, als ze single was geweest.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wees niet zo bescheiden na alle recente ontwikkelingen.
Braddie heeft met pijn in het hart Blondje93 afgewezen.
Het is Stephen Hawking, jaquote:
Hoeveel zou je dan betalen voor zo'n kaartje?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Goddamnit, kaartjes voor de lezing van Stephen Hawking zijn nu al uitverkocht
22,50quote:Op donderdag 3 april 2014 20:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoeveel zou je dan betalen voor zo'n kaartje?
quote:Op donderdag 3 april 2014 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
jammer dat dit soort muziek niet meer gemaakt wordt tegenwoordig
ja je had toch straatremixes ofzoquote:Op donderdag 3 april 2014 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
die beat is van een 50 cent track gejat geloof ik
hahah nooit geluisterdquote:Op donderdag 3 april 2014 20:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/playlist?list=PLA7A2B0287444F7B3
Ik luisterde ook naar Kempiquote:Op donderdag 3 april 2014 20:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik luisterde altijd die top notch mixtapes
Simsquote:Op donderdag 3 april 2014 20:59 schreef Moira. het volgende:
Huuuu, internet is een dag vertraagd
Had gehoopt dat ik nu lekker op m'n laptop kon internetten, maar helaas.
Morgenochtend weer terug naar Ede om te werken, en dan 's avonds daar maar weer laptoppen
Kan gelukkig wel Sims spelen
Simsquote:
Met je vriendin?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:21 schreef FL_Freak het volgende:
Toenet in de bossen geweest en de duinen gr gr
Jaaaa ik ga nu Simsenquote:
Dat neem ik dan maar van je aan, ik kom er liever niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
whehe nee gewoon wandelen met een maat. Brabant staat garant voor mooie gebieden.
Waarom niet ?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat neem ik dan maar van je aan, ik kom er liever niet.
Weinig te beleven in de steden. De bossen en duinen ontwijk ik omdat ik niet het risico wil lopen je daar tegen te komen.quote:
maakt niet uit. ik kijk nu door een verrekijker door je raam. hoi rodawaquote:Op donderdag 3 april 2014 21:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Weinig te beleven in de steden. De bossen en duinen ontwijk ik omdat ik niet het risico wil lopen je daar tegen te komen.
Waarom die adoratiequote:
Mij niet adorerenquote:
Geen mod meer iddquote:
Jijquote:Op donderdag 3 april 2014 22:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mij niet adoreren
Tevens hallon
Awwh dat vind ik nou lieffquote:
Ja, was niksquote:
Zo'n zaak waarbij je zelf je eten moet bestellen bij de 'bar', waar vervolgens de bestelling op je pas wordt gezet en je een apparaatje mee krijgt die afgaat als je bestelling klaar is. Dan kan je m op komen halen. Ik wil verdomme gewoon bediend worden. Best jammer, want de zaak ziet er leuk en goed uit en het eten is lekker en niet duur. Maar verdomme zat er ook nog een mpp huilende baby ergensquote:
Hoi Brownie. Ik overweeg het maken van een tosti (Om deze naderhand vanzelfsprekend te verorberen).quote:
Moet kunnenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja ook wel goed. Jah nog steeds
Heb tijd niet gedaan maar nu wel weer hihi
quote:Op donderdag 3 april 2014 22:46 schreef richolio het volgende:
Ik wist pas op mijn zestiende de naam van mijn moeder :s Ik dacht altijd dat ze gewoon mam heette echt bizar
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 3 april 2014 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Brownie. Ik overweeg het maken van een tosti (Om deze naderhand vanzelfsprekend te verorberen).
Wat denk jij?
Haha, bij mijn oma wist ik did nooit, tot ook ongeveer op me 15e vroeg ik wat mijn oma haar naam was aan mijn moeder..quote:Op donderdag 3 april 2014 22:46 schreef richolio het volgende:
Ik wist pas op mijn zestiende de naam van mijn moeder :s Ik dacht altijd dat ze gewoon mam heette echt bizar
Wat niet kunnen slapen allemaal kan opleverenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg doen!
Ik vind je UI trouwens leuk
#SupportFlipsquote:Op donderdag 3 april 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat niet kunnen slapen allemaal kan opleveren
En dan ga ik ervoor na Az. Saai als het is moet ik Flippiee toch nog even mentaal steunen in de laatste minuten
Yup, 2 lesjes maarquote:Op donderdag 3 april 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Morgen nog school of al weekend?
RTquote:Op donderdag 3 april 2014 22:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, bij mijn oma wist ik did nooit, tot ook ongeveer op me 15e vroeg ik wat mijn oma haar naam was aan mijn moeder..
Omdat altijd oma
quote:Op donderdag 3 april 2014 22:46 schreef richolio het volgende:
RETTEKETET AZquote:Op donderdag 3 april 2014 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jammer dat jij een voetbalmeisje bent
quote:Op donderdag 3 april 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat niet kunnen slapen allemaal kan opleveren
En dan ga ik ervoor na Az. Saai als het is moet ik Flippiee toch nog even mentaal steunen in de laatste minuten
De tweede helft werd volledig doodgemaakt. Eerste helft was wel prima.quote:
Ah prima tochquote:
True. Eerste helft was aantrekkelijker.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De tweede helft werd volledig doodgemaakt. Eerste helft was wel prima.![]()
Sorry hoor. Ik dacht dat als ik je naam goed zou schrijven je er niet achter zou komen.
[..]
Ah prima toch. Ik zal naar je zwaaien.
Ik heb heerlijk geklapperd.quote:
Is je goed gelukt. Zat met tranen in de ogen. Zit ik een wedstrijd voor JOU uit en word ik er alsnog op aangevallen.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True. Eerste helft was aantrekkelijker.
Ik twijfelde stiekem tussen compliment over het juist spellen van mijn naam en tussen boos worden.Combineren kon niet ivm geloofwaardigheid..
Jij als psv'er zal sfeer nooit begrijpen. Grgr.quote:
Aahw. Wat ben je ook zielig.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is je goed gelukt. Zat met tranen in de ogen. Zit ik een wedstrijd voor JOU uit en word ik er alsnog op aangevallen.
Het is dat ik een diep respect voor je Az-passie heb in al zijn klappers en falende aanvallers. Alleen daarom zal ik trachten je naam voortaan goed te spellen ondanks de eerdere boodschap in mijn gedicht
quote:Op donderdag 3 april 2014 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij als psv'er zal sfeer nooit begrijpen. Grgr.
[..]
Aahw. Wat ben je ook zielig.
Ik stopte met lezen na AZ-passie.En welk gedicht?
Die post dus.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als mijn fouten een quotemelding van jou blijven betekenen. Dan zal ik mij nog vele flaters mogen aanrekenen.
Flip, Flipie of dan toch Flippie het zal de pret niet minder maken. Daar waar het quotescherm op zal doemen als een lichtbaken.
Zo onwaar deze post GR GRquote:Op donderdag 3 april 2014 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij als psv'er zal sfeer nooit begrijpen. Grgr.
Dit is toch wel 100x minder erg dan PSV Hooligans on tour.quote:
Wat een debiel filmpje om te posten in deze discussie. Staat los van sfeer, Az of uberhaupt supporters. Dit is één teleurgesteld individuquote:
En ik vind pannenkoek nog erg binnen de perken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een debiel filmpje om te posten in deze discussie. Staat los van sfeer, Az of uberhaupt supporters. Dit is één teleurgesteld individu
Jij had ook niet kunnen happen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een debiel filmpje om te posten in deze discussie. Staat los van sfeer, Az of uberhaupt supporters. Dit is één teleurgesteld individu
Ga dan weer levend zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt dit al onder happen dan? Ik moet wat tijdens het dood zijn in curve fever
en weg is mijn ochtend erectiequote:Op vrijdag 4 april 2014 00:22 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon bijna twee druppels water.
Godverquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:22 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon bijna twee druppels water.
wat ben je maar vaak online de laatste dagen?quote:
moe, spierpijn en nog steeds geen mail en hotmail is aan het bokkenquote:
Vervelend.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moe, spierpijn en nog steeds geen mail en hotmail is aan het bokken
maar ja, het is vrijdagquote:
Hihiquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:26 schreef Lt.Surge het volgende:
Leuk Ama, ik kijk weer IHHNNGNu wil ik weten of ze gaan neuken.
hauw doe joe doe?quote:
zie bovenstaand enzoquote:
niks moetquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:30 schreef Amarantha het volgende:
Omg Die Antwoord gaat weer touren, daar moet ik heen met een huisgenoot
Ik ga wel weerquote:Op vrijdag 4 april 2014 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat ben je maar vaak online de laatste dagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga wel weerniks daarvanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Naja zij wilt héél graag heen (baalde zo hard dat ze de vorige keer niet mee kon) en ik vind Die Antwoord ook tof dus kunnen we net zo goed wel heen gaanquote:
Oh.quote:
Terug naar kantoor een optie?quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh.
Ik ben een kluns dus oplader van laptop vergeten op kantoor waardoor ik het een en ander niet kan printen. En vandaag dus niet aan de slag kan.
samenvatting ik ben den kluns.
Derhalve voel ik me minder goed.
Waarom mijn dm-box? Wat is dit?quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net geleerd hoe je een doolhof van papier-maché maakt op het Disney Junior channel. Het was werkelijk waar fascinerend.
Voor meer informatie verwijs ik je graag door naar Flippiee haar DM-box.
Er is vandaag niemand op kantoor. Al wilde de collega met sleutel wel even langskomen, maar pas halverwege de middag.quote:
nigga wutquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:03 schreef Amarantha het volgende:
Vet vreemd, door een andere topic word ik er aan herinnert dat ik epilepsie had toen ik net geboren wasToch raar dat ik daar onbewust ervaring mee heb
Ik kreeg een dekentje en een mutsjequote:Op vrijdag 4 april 2014 12:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had zuurstofgebrek en kreeg een epilepsie aanval toen ik net uitgepoept was (denk ik, of paar dagen later?)
ik kreeg een couveusequote:Op vrijdag 4 april 2014 12:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik kreeg een dekentje en een mutsje
Ik weet niet of het meteen was of paar dagen laterquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik kreeg een dekentje en een mutsje
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mocht je die mee naar huis nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |