SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2014 16:10:31 ]
Welke ISPquote:Op donderdag 3 april 2014 14:24 schreef Moira. het volgende:
Gvd nou kon ik mijn quote faal niet meer aanpassen.
Mobiel FOK!ken
Vanavond hier internet als 't allemaal gelijk werkt
Werken als pomp. Whatever brings in the monehquote:Op donderdag 3 april 2014 14:25 schreef Moira. het volgende:
Ff naar tankstations hier toe lopen om m'n CV achter te laten.
Laters
Oh geen idee, Mono gaat daarover.quote:
Heb al 2 jaar eerder bij tankstations gewerkt en da's zo'n chill luizenbaantjequote:Op donderdag 3 april 2014 14:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Werken als pomp. Whatever brings in the moneh
Daar hoor je boven op te zitten!quote:Op donderdag 3 april 2014 14:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh geen idee, Mono gaat daarover.
Die neemt hetzelfde pakket van zijn vorige adres mee naar dit adres
Geen idee welke dat is
Goede punten wel.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb al 2 jaar eerder bij tankstations gewerkt en da's zo'n chill luizenbaantje
Beetje zittend klantjes helpen, wachten tot er klantjes komen, in de tussentijd beetje met je mobiel spelen en bij de achterdeur peukjes roken tot er weer iemand binnen komt
Bij de Bristol moet je echt hele dagen staan en lopenveel te slopend voor mij
wel gratis schoenen?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb al 2 jaar eerder bij tankstations gewerkt en da's zo'n chill luizenbaantje
Beetje zittend klantjes helpen, wachten tot er klantjes komen, in de tussentijd beetje met je mobiel spelen en bij de achterdeur peukjes roken tot er weer iemand binnen komt
Bij de Bristol moet je echt hele dagen staan en lopenveel te slopend voor mij
Dat is sowieso bij de bristol. Die 3 euro voor een paar is voor de service.quote:
Bristol is vaak duurder dan de H&Mquote:Op donderdag 3 april 2014 14:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is sowieso bij de bristol. Die 3 euro voor een paar is voor de service.
hmm, ja, 20% van bijna niks is ook bijna niksquote:Op donderdag 3 april 2014 14:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, 20% personeelskorting hehe
Mja nu ga ik echt want Mono komt ook zo thuis
je hoort het niet, maar ik applaudisseer op dit moment voor jequote:Op donderdag 3 april 2014 14:50 schreef Amarantha het volgende:
Zo ik heb mijn huishoudelijke taken weer gedaan
Gelukkig. Doe ik het niet helemaal voor niksquote:Op donderdag 3 april 2014 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hoort het niet, maar ik applaudisseer op dit moment voor je
quote:Op donderdag 3 april 2014 14:50 schreef Amarantha het volgende:
Je mocht ook mij inschakelen hoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:50 schreef Amarantha het volgende:
quote:
Hahaquote:Op donderdag 3 april 2014 14:53 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Je mocht ook mij inschakelen hoor.
Prijs jezelf gelukkig. Mijn mobiel wil geeneens quoten op FOK!.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:24 schreef Moira. het volgende:
Gvd nou kon ik mijn quote faal niet meer aanpassen.
Mobiel FOK!ken
Vanavond hier internet als 't allemaal gelijk werkt
Met dit antwoord kan ik erg goed levenquote:Op donderdag 3 april 2014 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Linksdraaiend, altijd zacht, en natuurlijk met een puppy, want zeg nou zelf zo een beestje als afbeelding is toch niet te weerstaan
[ afbeelding ]
Ik had gehoopt van wel
hoe kleiner het huis, hoe sneller het huishoudenquote:
Wat doe je hier nog danquote:Op donderdag 3 april 2014 14:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil in het walking dead topic kijken maar ik ben nog niet helemaal bij fml
Ik moest alleen mijn kamer doenquote:Op donderdag 3 april 2014 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe kleiner het huis, hoe sneller het huishouden
de schoenenwinkelquote:Op donderdag 3 april 2014 15:21 schreef Amarantha het volgende:
Waar oh waar ga ik binnenkort leuke schoenen kopen? Ik wil leuke/goede open schoentjes
het is pas echt fout als je fokkers uitnodigtquote:Op donderdag 3 april 2014 15:29 schreef Amarantha het volgende:
Yeah, 24 Mei mag ik weer een foute avond organiseren hier
Hahaquote:Op donderdag 3 april 2014 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is pas echt fout als je fokkers uitnodigt
nooit van gehoordquote:
wat een kut naam voor een zaak eaukquote:
heb er wel zin in hoorquote:Op donderdag 3 april 2014 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik nodig 1 FOK!ker wel uit maar die is hier eerder geweest en die zie ik volgende week Vrijdag ook weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |