Hoe gemeen!!quote:Op donderdag 3 april 2014 13:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik had er vorig jaar anders een keer een legitieme hardloper die gestruikeld was. Daar zouden ze idd verschillende meldingen voor moeten gebruiken, nu zat ik in mijn hoofd een onschuldige hardloper helemaal verrot te schelden voor egoïstische klootzak
Schijnt niet zo goed voor je te zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:48 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil best nog eens met helium spelen trouwens
quote:Op donderdag 3 april 2014 13:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Schijnt niet zo goed voor je te zijn.
quote:at doet helium met je?
Helium is geen drug maar een kleur-, reuk- en smaakloos gas. Het is onbrandbaar en licht en word in luchtballonnen en luchtschepen gebruikt.
Omdat het lichter is dan lucht stegen de ballonnen naar boven. Helium verdringt zuurstof waardoor je te weinig zuurstof binnen krijgt als je het inhaleert. Je wordt duizelig, krijgt ademnood en gaat onderuit. Door dat onderuitgaan kunnen allerlei problemen ontstaan. Frisse lucht of ventilatie zorgt ervoor dat mensen weer zuurstof kunnen inademen.
Helium is dus geen middel dat je kunt gebruiken.
Ben je niet in de war met lachgas?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ach ja, ik ben van het ' 1x kan vast geen kwaad, vooral niet als je het verantwoord doet'
oh ja! Suffe ikquote:
Sinds ik meerdere malen heb gezien hoeveel niet lol een groep daarmee had, terwijl ze dachten dat wel te hebben, hoef ik dat niet meer te proberen.quote:
Meestal is het met drugs toch dat de persoon zelf het vooral erg grappig vindt?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds ik meerdere malen heb gezien hoeveel niet lol een groep daarmee had, terwijl ze dachten dat wel te hebben, hoef ik dat niet meer te proberen.
Ja, dat is toch een beetje het doel van drugs?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal is het met drugs toch dat de persoon zelf het vooral erg grappig vindt?
Bij lachgas valt het heel erg op dat de gebruikers zeggen dat ze SAMEN een geweldige tijd hebben gehad, terwijl ze praktisch gezien nauwelijks interactie hebben na gebruik.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal is het met drugs toch dat de persoon zelf het vooral erg grappig vindt?
Als je de beleving hebt dat het heel leuk was dan is doel toch bereikt? Dat het echt niet zo is.... tja. Daar heeft alleen iemand last van die er nuchter naar staat te kijken.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij lachgas valt het heel erg op dat de gebruikers zeggen dat ze SAMEN een geweldige tijd hebben gehad, terwijl ze praktisch gezien nauwelijks interactie hebben na gebruik.
Iedereen moet doen wat ze willen, maar ik vind het nep, en heb daar geen behoefte aanquote:Op donderdag 3 april 2014 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
Maakt dat uit?
Als dat je ervaring is en het voelde tof... ik zie het probleem niet
Als ze met z'n achten een doos patronen er aan de lopende band door heen jagen (met bijbehorende psssst de hele flipping tijd), gaat het wel even door.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je de beleving hebt dat het heel leuk was dan is doel toch bereikt? Dat het echt niet zo is.... tja. Daar heeft alleen iemand last van die er nuchter naar staat te kijken.
Maar goed lachgas is slechts een heel kort buzzje dus snap helemaal niet hoe die beleving er kan zijn. De effecten zijn er maar 1 a 2 minuten
Dat was ook mijn punt een beetje. Als de groep voor een buitenstaander geen lol lijkt t ehebben, maar de personen in de groep wel.. dan lijkt het me geslaagdquote:Op donderdag 3 april 2014 14:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat is toch een beetje het doel van drugs?
Lijkt me niet lekker maar dat terzijde.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ze met z'n achten een doos patronen er aan de lopende band door heen jagen (met bijbehorende psssst de hele flipping tijd), gaat het wel even door.
Voor mij iig voldoende reden om het niet ook te hoeven proberenquote:Op donderdag 3 april 2014 14:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lijkt me niet lekker maar dat terzijde.
Dan zit je volgens mij ook nog steeds niet constant in een buzz. Denk dat ze eerder aanstelleritus in hun omschrijving hadden.
Dat is gelukkig altijd een eigen keuze.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor mij iig voldoende reden om het niet ook te hoeven proberen
Onzin, dat ga je gewoon doen, je moet immers oefenen voor je eigen wondertjes.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:53 schreef stbabylon het volgende:
Bijna semi-weekend
Zaterdag komt nichtje logeren, voor het eerst, en het is 6 maanden oud... Ben benieuwd. Vriendin weet al dat ik geen luiers verschoon
Tip: Noem haar geen "het".quote:Op donderdag 3 april 2014 14:53 schreef stbabylon het volgende:
Bijna semi-weekend
Zaterdag komt nichtje logeren, voor het eerst, en het is 6 maanden oud... Ben benieuwd. Vriendin weet al dat ik geen luiers verschoon
Meer voor de ouders, niet voor het kind zelf.quote:
Mijn leven bevat genoeg wonderenquote:Op donderdag 3 april 2014 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin, dat ga je gewoon doen, je moet immers oefenen voor je eigen wondertjes.
Schoonzus kan er wel om lachen hoorquote:Op donderdag 3 april 2014 15:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Meer voor de ouders, niet voor het kind zelf.
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Schoonzus kan er wel om lachen hoor
Ik zou er ook op willenquote:Op donderdag 3 april 2014 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Over kinderen gesproken, iemand in de straat heeft zo'n opblaasbaar springkasteel/ding op het gras neergezet.
Het gekrijs
Slaapt ze al door?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:53 schreef stbabylon het volgende:
Bijna semi-weekend
Normaliter ik ook wel maar ik heb hoofdpijn, zo maar even een ibuprofen 600 erin gooienquote:
AVG .. of is dat enkel firewall. weet het zo niet meer. MAar hij is wel goed en gratis (dacht ik)quote:Op donderdag 3 april 2014 15:21 schreef Belsezar het volgende:
Vraagje tussendoor: Is een gratis antivirus programma tegenwoordig goed te doen?
Redelijk, maar is nieuw huis he, en mama is niet in de buurtquote:
AVGquote:Op donderdag 3 april 2014 15:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Normaliter ik ook wel maar ik heb hoofdpijn, zo maar even een ibuprofen 600 erin gooien
Vraagje tussendoor: Is een gratis antivirus programma tegenwoordig goed te doen? En zo ja, wat is de beste? Ik heb nu een trial versie van norton draaien maar ik denk dat het iets teveel van het goede is.
quote:
Als het voor mij een probleem zou zijn, dan zou ik idd haar moeder zeggen. Maar het kan voor haar een probleem zijn, daarom zei ik het zo.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Vind dat zo raar als iemand at zegt. Zeker als het over een ander gaat
Altijd "haar moeder" of iets in die geest
Je "zij" het zo?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het voor mij een probleem zou zijn, dan zou ik idd haar moeder zeggen. Maar het kan voor haar een probleem zijn, daarom zij ik het zo.
Ik zei het zoquote:Op donderdag 3 april 2014 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je "zij" het zo?
Maar je hebt het nu niet tegen dat kind he .. Dus "moeder" kan makkelijk
Je hebt ninja en je hebt ninja-ninjaquote:Op donderdag 3 april 2014 15:27 schreef stbabylon het volgende:
Ik zei het zoFuck you met je voor mijn ninja-edit posten
Spreektaal voor mij, deal with it
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
AVG .. of is dat enkel firewall. weet het zo niet meer. MAar hij is wel goed en gratis (dacht ik)
Verder is het al een te lang geleden dat ik er iets mee deed.. installeer het ook nooit echt meer
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb avast
Maar ik weet verder totaal niet waar ik het over heb
Ok, vanavond eens naar kijken, bedankt!quote:Op donderdag 3 april 2014 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Redelijk, maar is nieuw huis he, en mama is niet in de buurt
[..]
AVG
God-frigging-damnit, WOMAN!quote:Op donderdag 3 april 2014 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt ninja en je hebt ninja-ninja
Doe ik ook.. op mijn manier, door er lekker over te zeuren
And still you can't handle it!quote:Op donderdag 3 april 2014 15:34 schreef stbabylon het volgende:
You have no idea how much Hi has done for me!
Oh hell no. Jij misschien, maar mijn kat niet!quote:Op donderdag 3 april 2014 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Thats a good thing!
She likes to have a finger in it
Heb je t al eens geprobeerd dan?!quote:Op donderdag 3 april 2014 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Oh hell no. Jij misschien, maar mijn kat niet!
Ik heb een keer, toen ze nog niet geholpen was, haar per ongeluk een keer aan de verkeerde kant geaaid, en dacht dat mijn vinger nat werd door haar neusquote:
TMIquote:Op donderdag 3 april 2014 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een keer, toen ze nog niet geholpen was, haar per ongeluk een keer aan de verkeerde kant geaaid, en dacht dat mijn vinger nat werd door haar neus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar.. hoe reageerde zij?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een keer, toen ze nog niet geholpen was, haar per ongeluk een keer aan de verkeerde kant geaaid, en dacht dat mijn vinger nat werd door haar neus
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:06 schreef stbabylon het volgende:
Week niet meer, ze was 1,5 toen ze geholpen werd, nu bijna 10
Dan slaat dit dus nergens opquote:Op donderdag 3 april 2014 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Oh hell no. Jij misschien, maar mijn kat niet!
Jouw brein is nog zieker dan die van mij. Nooit gedacht dat het mogelijk zou zijn, maar toch is het zo.quote:
Dan stelt jouw brein echt niets voorquote:Op donderdag 3 april 2014 16:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jouw brein is nog zieker dan die van mij. Nooit gedacht dat het mogelijk zou zijn, maar toch is het zo.
quote:
Het is duidelijk dat jij mij niet kent.quote:
Dat lijkt me meer dan logischquote:Op donderdag 3 april 2014 16:14 schreef Belsezar het volgende:
Het is duidelijk dat jij mij niet kent.
Dat ben ik met je eensquote:
http://forum.fok.nl/user/profile/stbabylonquote:Op donderdag 3 april 2014 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
Is stbabylon nu gebant?
Ik kan het allemaal niet zo volgen op mijn mobiel hoor
Kan je ook zien voor hoelang?quote:Op donderdag 3 april 2014 18:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/stbabylon
jup
Ok, ja ik heb geen idee, nooit een ban gehadquote:
Ze komen wel weer terugquote:Op donderdag 3 april 2014 19:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ik raak in de war van alle verdwenen mensen
CL is ook al opgegeten door haar hamster of zo?
CL ook. Des te meer reden om te vermoeden dat haar cavia's haar daarom hebben geconsumeerd. Zulks een lekker hapje.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:16 schreef Belsezar het volgende:
Ze komen wel weer terug
Wij zijn tenslotte onweerstaanbaar!
quote:Op donderdag 3 april 2014 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CL ook. Des te meer reden om te vermoeden dat haar cavia's haar daarom hebben geconsumeerd. Zulks een lekker hapje.
Volgens mij zal de eerst volgende meet een giga grote orgie wordenquote:
Check!quote:Op donderdag 3 april 2014 19:18 schreef Belsezar het volgende:
Volgens mij zal de eerst volgende meet een giga grote orgie wordenkringverjaardag van het ergste soort worden, waar alle mensen met een grote smoel op internet, elkaar stilletjes vanuit hun oogharen zitten te begluren.
Heb ik weleens gemeet met jou?quote:
Nee, wij hebben elkaar nog nooit ontmoet. Ik doe niet aan grote meets. Zo heel af en toe wel één-op-één, maar die ontmoetingen zijn op een hand te tellen.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:23 schreef Belsezar het volgende:
Heb ik weleens gemeet met jou?
Want dat ben ik dus absoluut niet! Dan ben ik zo weer weg.
Gewoon lekker ouwehoeren met iedereen, bier drinken en plezier hebben
Dat dacht ik al, mocht je ooit een biertje willen drinken met een mede kaas-vervloekerquote:Op donderdag 3 april 2014 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, wij hebben elkaar nog nooit ontmoet. Ik doe niet aan grote meets. Zo heel af en toe wel één-op-één, maar die ontmoetingen zijn op een hand te tellen.
Ik hou 'm in gedachten!quote:Op donderdag 3 april 2014 19:29 schreef Belsezar het volgende:
Dat dacht ik al, mocht je ooit een biertje willen drinken met een mede kaas-vervloeker
Ontmoet is een groot woord. Ik was slechts onderdeel van de staart met mensen die achter CL aanliep toen ze jou ontmoette.quote:
Absoluut.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik deed toch heel aardig 'hai' giegel giegel? of niet?
Binnenkort weer es doen dan maar. Benieuwd hoe losbandig je inmiddels bent dan.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
Toen was ik echt nog een stuk meer verlegen geloof ik
Het is echt al 100 jaar geleden
nee ik bedoelde niet losbandig! gewoon minder verlegenquote:Op donderdag 3 april 2014 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort weer es doen dan maar. Benieuwd hoe losbandig je inmiddels bent dan.
100% wishful thinking van mijn kant.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:03 schreef rhubarbje het volgende:
nee ik bedoelde niet losbandig! gewoon minder verlegen
* Belsezar schrijft zich in.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort weer es doen dan maar. Benieuwd hoe losbandig je inmiddels bent dan.
Ik heb je nooit gezien op een grote meet, maar ik geloof je onmiddellijk.quote:
Al een uur of twee op het werk.quote:
Ik slaapwandelquote:
je werd gemist gisterenquote:
CL!quote:Op donderdag 3 april 2014 20:17 schreef CherryLips het volgende:
Dat beest weegt 24 gram. Daar pas ik niet in.
Oh, nou ja, er niet voornamelijk.quote:
Je zat zeker weer in het park met jonge chickies en bier hè? Ik ken jou wel.quote:
Natuurlijk niet. jonge chickies drinken helemaal geen bierquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Je zat zeker weer in het park met jonge chickies en bier hè? Ik ken jou wel.
Helemaal niets mis met die zin.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je Nederlands is er niet beter op geworden in de tussentijd
Wat is er mis mee?quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je Nederlands is er niet beter op geworden in de tussentijd
Beetje fantasie he?quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:36 schreef Cue_ het volgende:
" er niet voornamelijk "
Mis daar toch echt een woord / andere zinsopbouw ofzo.
Meer bier voor jou.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. jonge chickies drinken helemaal geen bier.
Tenzij Q. Dan is alles op. En met op bedoel ik niet openingspost.quote:
Ik heb geen fantasiequote:Op vrijdag 4 april 2014 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje fantasie he?
Het sloot prima aan op jouw zin.
Neeeeeeeeeee! Niet op!quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tenzij Q. Dan is alles op. En met op bedoel ik niet openingspost.
Het leven is oneerlijk, Q.quote:
En daarom zullen we drinken, dagen lang.quote:
Oh jeequote:
Durf ik nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh jeeHeb je er al een topic over geopend?
De tragediequote:
Best wel.quote:
Das kut.quote:
Succes!quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:29 schreef Sinceria het volgende:
Ik krijg vandaag de uitslag van mijn 24-uurs EEG. Zenuwachtig.
Daarvoor zit je toch op kantoor?quote:
Komt goedquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:29 schreef Sinceria het volgende:
Ik krijg vandaag de uitslag van mijn 24-uurs EEG. Zenuwachtig.
Dank je.quote:
Thanks.quote:
Dank je Barbusse, lief van je.quote:
Zijn we nog jong te noemen, ja?quote:
Ik ben soms ook best wel eens heul lief hoorquote:
Goedenmorgen, jongmenschquote:
Niets vreemds aan lijkt me, duidelijkheid is beter dan onzekerheid.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:32 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dank je.Afspraak is pas eind van de middag, daarom zit ik mezelf op te vreten. Kan me echt niet concentreren.
[..]
Thanks.Ik hoop het, mijn ergste vrees is dat ze niks vinden vreemd genoeg.
Hoe oud ben je dan?quote:
Met de nadruk op soms zeker.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben soms ook best wel eens heul lief hoor
"Je bent zo jong als degene die je voelt"quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zijn we nog jong te noemen, ja?
Maar eh, hoi!
Ja, das ook weer zo. Maar hopen dat je officieel ziek bent in plaats van gezond voelt raar. Ook al moeten die aanvallen ergens vandaan komen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets vreemds aan lijkt me, duidelijkheid is beter dan onzekerheid.
Niet gemeen bedoeld, maar dat er iets mis met je is lijkt me al tijden duidelijk toch? Dus ik kan me niet voorstellen dat je een diagnose "geheel gezond" krijgt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, das ook weer zo. Maar hopen dat je officieel ziek bent in plaats van gezond voelt raar. Ook al moeten die aanvallen ergens vandaan komen.
Hmm, dan moet ik nodig eens wat jongere dames gaan versieren, want mijn vent is ouder dan ik.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Je bent zo jong als degene die je voelt"
Hey, das mijn uitspraakquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Je bent zo jong als degene die je voelt"
Dames? Ben je er zo eentje?quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik nodig eens wat jongere dames gaan versieren, want mijn vent is ouder dan ik.
Had er een jaartje terug eentje versierd die 20 leek, bleek ze een 35 jarige MILF te zijn.
MILFquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik nodig eens wat jongere dames gaan versieren, want mijn vent is ouder dan ik.
Had er een jaartje terug eentje versierd die 20 leek, bleek ze een 35 jarige MILF te zijn.
Make me swallow itquote:
Ik stuur wel een potje op ok?quote:
Ja, dat is waar, maar ik heb de vreemdste dingen meegemaakt met artsen. Zo bleek pas 2 jaar terug dat ik gewoon een hele set ribben mis.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet gemeen bedoeld, maar dat er iets mis met je is lijkt me al tijden duidelijk toch? Dus ik kan me niet voorstellen dat je een diagnose "geheel gezond" krijgt.
Dat het niets simpels is lijkt me ook wel duidelijk, anders waren ze er inmiddels wel uitgeweest.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar ik heb de vreemdste dingen meegemaakt met artsen. Zo bleek pas 2 jaar terug dat ik gewoon een hele set ribben mis.
En over die EDS diagnose hebben zo ook tot gewacht tot ik ruim in de 20 was.
Ja, ik ben bi, en nee het is geen fase.quote:
Ja, was wel mijn eerste ervaring met een MILF, hahaha.quote:
Of het is wel iets simpels, maar artsen zijn gewoon idioten. Dat is een beetje wat ik ervaren heb tot nu toe.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat het niets simpels is lijkt me ook wel duidelijk, anders waren ze er inmiddels wel uitgeweest.
Ach ja, leuke verpakking, maandagochtendmodelletje van binnen.
we don't take kindly to your type 'round herequote:Op vrijdag 4 april 2014 11:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, ik ben bi, en nee het is geen fase.
Nou ja, zal best dat een deel wat minder competent is, maar dit is wel een enorm boute uitspraakquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Of het is wel iets simpels, maar artsen zijn gewoon idioten. Dat is een beetje wat ik ervaren heb tot nu toe.
Ik heb vaak ruzie met gay's omdat ze niet geloven dat ik echt op beide geslachten val. En hetero meiden zijn altijd bang dat ik ze ga versieren zodra ze het weten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
we don't take kindly to your type 'round here.
Oh, ik ben nooit bang geweest van jequote:Op vrijdag 4 april 2014 11:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb vaak ruzie met gay's omdat ze niet geloven dat ik echt op beide geslachten val. En hetero meiden zijn altijd bang dat ik ze ga versieren zodra ze het weten.
Laat me even lekker bevooroordeeld zijn jah.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, zal best dat een deel wat minder competent is, maar dit is wel een enorm boute uitspraak.
Wist niet dat je een hetero meid was.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik ben nooit bang geweest van je.
28quote:
Jij bent een jaartje jonger, ik moet maar eens in jouw broekje komen dan.quote:
Nou zegquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent er ook zo een.quote:
Nou, dan weet je het nu, ga je me nu versieren?quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wist niet dat je een hetero meid was.
Moet je eerst van die vreselijke baard afkomen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dan weet je het nu, ga je me nu versieren?.
Als dat een belofte is scheer ik hem zo in de pauze nog afquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Moet je eerst van die vreselijke baard afkomen.
Ew. Bi.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, ik ben bi, en nee het is geen fase.
Exact!!! *handjes op de heupen, tikkend voetje*quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nah het is hier gewoon wat duidelijker denk ikquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:52 schreef Sinceria het volgende:
Ben ik raar of representeert deze SC meer holebi's dan in de doorsnee bevolking aanwezig trouwens?
nee, dat is wel zo denk ik, maar sowieso is FOK! niet echt een doorsnede van de samenleving hoor. Deels wel, maar er lopen toch meer "rare" (niet negatief bedoeld) types rond op dit forum dan IRL.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:52 schreef Sinceria het volgende:
Ben ik raar of representeert deze SC meer holebi's dan in de doorsnee bevolking aanwezig trouwens?
Nou, uh.... is t niet zo dat t in de bevolking 1 op de 10 is of zo?quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:52 schreef Sinceria het volgende:
Toch denk ik dat dat grotendeels ook wel komt doordat mensen IRL verbergen hoe raar ze zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat is wel zo denk ik, maar sowieso is FOK! niet echt een doorsnede van de samenleving hoor. Deels wel, maar er lopen toch meer "rare" (niet negatief bedoeld) types rond op dit forum dan IRL.
En ja, ik hoor er ook gewoon bij, voor we dat krijgen.
Ik ben serieus eens met een vriendinnetje een gay kroeg uitgekeken omdat we bi waren en niet 100 % gay. We waren met zijn tienen ofzo, nooit meer terug gekomen. Nu zijn ze failliet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ew. Bi.
![]()
Maat toch eens een keuze!
Worst > Vis
*spits tobaccoquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer een punt denk ik dan ja.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Toch denk ik dat dat grotendeels ook wel komt doordat mensen IRL verbergen hoe raar ze zijn.
...en hier 1 op 3 ofzo? 1 op 4?quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, uh.... is t niet zo dat t in de bevolking 1 op de 10 is of zo?
Dit doet me zo aan een South Park aflevering denkenquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben serieus eens met een vriendinnetje een gay kroeg uitgekeken omdat we bi waren en niet 100 % gay. We waren met zijn tienen ofzo, nooit meer terug gekomen. Nu zijn ze failliet.
Ja, toch wel meer ieder geval volgens mij hoor.quote:
Tolerantie is a bitchquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben serieus eens met een vriendinnetje een gay kroeg uitgekeken omdat we bi waren en niet 100 % gay. We waren met zijn tienen ofzo, nooit meer terug gekomen. Nu zijn ze failliet.
Ja maar, het is toch helemaal niet raar? En met mijn vrienden (vooral mannen) doe ik net zo hard mee aan de vrouwenpraat als ieder ander die ook op vrouwen valt. Dus het is niet zo dat ik het verberg.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Toch denk ik dat dat grotendeels ook wel komt doordat mensen IRL verbergen hoe raar ze zijn.
Fijne associatie.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit doet me zo aan een South Park aflevering denken.
[ afbeelding ]
Geniale aflevering over een lesbo-bar, zoek hem maar eens opquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Fijne associatie.
Maar dat was wel een beetje wat er gebeurde ja.
Raar tussen aanhalingstekens denk ik danquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja maar, het is toch helemaal niet raar? En met mijn vrienden (vooral mannen) doe ik net zo hard mee aan de vrouwenpraat als ieder ander die ook op vrouwen valt. Dus het is niet zo dat ik het verberg.
Ja, ik ken hem wel, weet waar hij over gaat.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geniale aflevering over een lesbo-bar, zoek hem maar eens op.
Ach ja, alleen blanken kunnen discriminerenquote:
OK, ik weet toch niet of jij SP kijkt?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, ik ken hem wel, weet waar hij over gaat.
Tja, ik vind er gewoon echt helemaal niks raars aan eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Raar tussen aanhalingstekens denk ik dan.
Alle lesbische Turken terug naar Marokko!quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, alleen blanken kunnen discrimineren.
Dat homo's andersoortige homo's discrimineren is natuurlijk ook gewoon te debiel voor woorden als je zelf zo vecht voor acceptatie.
Ja, dat dus. Ik zat een tijdje terug bij een vrijwillige avond lecture van de holebi vereniging van mijn universiteit, en mensen begonnen nog net niet te slaan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat homo's andersoortige homo's discrimineren is natuurlijk ook gewoon te debiel voor woorden als je zelf zo vecht voor acceptatie.
Alles is raar, dat bedoel ik er meer mee te zeggen. Niet dat alleen bi/homo zijn raar is, maar dat veel mensen alles dat niet aan het standaard plaatje voldoet als raar bestempelen..quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:05 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Tja, ik vind er gewoon echt helemaal niks raars aan eigenlijk.
Rhu heeft wel een beetje gelijk, ik zal in de zakelijke sfeer niet zo snel ter sprake brengen dat ik bi ben. Gewoon om het niet relevant is inderd aad. Het zou erg raar zijn als ik dan opeens met de opmerking kwam: 'Hé, wist je dat ik bi ben?''
Wat?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ik zat een tijdje terug bij een vrijwillige avond lecture van de holebi vereniging van mijn universiteit, en mensen begonnen nog net niet te slaan.Echt belachelijk.
Man, alles wat hier op staat is of Comedy Central of TLC. Voor de rest alleen films en series.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, ik weet toch niet of jij SP kijkt?.
Dat is idd echt idioot. Nou worden homo's steeds beter geaccepteerd en dan is er volgens henzelf weer een standaard waar je aan moet voldoen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ik zat een tijdje terug bij een vrijwillige avond lecture van de holebi vereniging van mijn universiteit, en mensen begonnen nog net niet te slaan.Echt belachelijk.
Ik heb toch vaak Netflix aan, ben nu TV-verliefd op Amy Pondquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:08 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Man, alles wat hier op staat is of Comedy Central of TLC. Voor de rest alleen films en series.
Wat had je gedaan dan, niet meteen de met de eerste de beste het bed ingedoken?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vond de lesbische scène geen prettige inderdaad
Ze vonden mij preuts!
Ja, serieus. Het was een avond die erop uitdraaide dat er twee partijen tegen elkaar stonden: de bi's en de gay's.quote:
Zelf dan heb je er ook 1, dan ben je a-seksueel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:09 schreef Barbusse het volgende:
Wat is er trouwens raar aan een sexuele geaardheid? Ik zou het pas raar vinden als je er geen had.
Ik heb geen Netflix maar ik hoor iedereen erover, wat is dat toch?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb toch vaak Netflix aan, ben nu TV-verliefd op Amy Pond.
Gewoon een dienst waarbij je (niet het allernieuwste) films en series kan kijken op je TV/laptop/Smartphone/Apple TV/Xbox etc etc.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zelf dan heb je er 1, dan ben je a-seksueel.
[..]
Ik heb geen Netflix maar ik hoor iedereen erover, wat is dat toch?
Maar na een tijdje merk je dat er wel erg weinig nieuws bij komt.. en dat was ook nog eens de US versie...quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon een dienst waarbij je (niet het allernieuwste) films en series kan kijken op je TV/laptop/Smartphone/Apple TV/Xbox etc etc.
kost 7,99 per maand voor ongelimiteerd kijken. Zeker als je van series houdt is het erg handig. Zo ben ik dus bezig met Doctor Who sinds een paar weken.
Hmm, we hebben ons eigen mediacentre hier met meer series en films dan ik in een paar jaar kan kijken. Automatische updates. Dus heb het niet echt nodig. Ben zelfs bezig UPC voor alles af te sluiten behalve internet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon een dienst waarbij je (niet het allernieuwste) films en series kan kijken op je TV/laptop/Smartphone/Apple TV/Xbox etc etc.
kost 7,99 per maand voor ongelimiteerd kijken. Zeker als je van series houdt is het erg handig. Zo ben ik dus bezig met Doctor Who sinds een paar weken.
True, maar bijv Doctor Who is al 8 seizoenen, daar ben je dan wel weer even zoet mee. En dan heb je nog Torchwoodquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar na een tijdje merk je dat er wel erg weinig nieuws bij komt.. en dat was ook nog eens de US versie...
Ik wil geen Star Trek kijkenquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar bijv Doctor Who is al 8 seizoenen, daar ben je dan wel weer even zoet mee. En dan heb je nog Torchwood.
En (ik noem maar wat) als je bijv Star Trek wil gaan kijken ben je zeker een paar maanden zoet.
Barbie's paradijs dan, wat jij wil, mokkelquote:
Wat kijk jij dan?quote:
Vooral horrorfilms. En True Detective, Walking Dead, dat soort dingenquote:
maar zelfs privé komt dit bij mij zelden ter sprakequote:Op vrijdag 4 april 2014 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles is raar, dat bedoel ik er meer mee te zeggen. Niet dat alleen bi/homo zijn raar is, maar dat veel mensen alles dat niet aan het standaard plaatje voldoet als raar bestempelen..
Nee, tuurlijk komt dat niet op de werkvloer ter sprake over het algemeen. Maar er zijn hier toch wel een paar mensen die ik prive ook redelijk tot goed ken inmiddels.
jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat had je gedaan dan, niet meteen de met de eerste de beste het bed ingedoken?
[..]
Ja, serieus. Het was een avond die erop uitdraaide dat er twee partijen tegen elkaar stonden: de bi's en de gay's.
Ah oké.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vooral horrorfilms. En True Detective, Walking Dead, dat soort dingen
Ja precies, dat ookquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ah oké.Die eerste ken ik niet maar Walking Dead moet ik nog een paar seizoenen.
En onder het eten gewoon iets simpels als American Dad, South Park of the Big Bang Theory.
Bij mij weten vrij veel mensen het, ondanks dat ik ook verloofd ben met een man.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar zelfs privé komt dit bij mij zelden ter sprake
Ik ben verloofd met een man. Dus niemand vraagt mij ooit dingen over daten of geaardheid of zo
Als je een gay kroeg binnenstapt kun je niet alleen naar buiten natuurlijk.quote:
Ik ben een beetje bang voor horror.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies, dat ook
Maar vooral horror
Boardwalk Empire FTWquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vooral horrorfilms. En True Detective, Walking Dead, dat soort dingen
quote:
Ja, ik weet het.quote:
Ik wou net zeggenquote:
Er zijn er maar weinig waar ik 'last' van heb..quote:
Jij slaapt sowieso nooit, dus dat mag geen excuus zijnquote:
Wat maakt het eigenlijk uit?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
Veel vrienden weten het wel. Ergens diep achter in hun brein
Maar vaak is het toch van Owja zo zat het hè? Als ik bijvoorbeeld iets zeg als 'oh ja toen ik nog met priscilla was...'
Dat is toch ook eigenlijk goed, het hoort geen issue te zijn imhoquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
Veel vrienden weten het wel. Ergens diep achter in hun brein
Maar vaak is het toch van Owja zo zat het hè? Als ik bijvoorbeeld iets zeg als 'oh ja toen ik nog met priscilla was...'
Ik heb het sinds ik verschillende voormalig concentratiekampen bezocht heb, echt bizarquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig waar ik 'last' van heb..
Afgelopen nachten best redelijk geslapen godzijdank.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij slaapt sowieso nooit, dus dat mag geen excuus zijn.
Dat scheelt dan weerquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb het sinds ik verschillende voormalig concentratiekampen bezocht heb, echt bizar
[..]
Afgelopen nachten best redelijk geslapen godzijdank.
Ik heb mijn eigen nachtmerries, ms dat dat het isquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb het sinds ik verschillende voormalig concentratiekampen bezocht heb, echt bizar
[..]
Afgelopen nachten best redelijk geslapen godzijdank.
Ja hier ben je natuurlijk 'rhu, die geile bi-slet'quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
Het maakt niks uit en het is ook goed
Maar ik bedoelde uit te leggen dat het hier gewoon veel zichtbaarder is in een SC dan irl
En dat daardoor de verhouding anders lijkt
Misschien omdat we elkaar allemaal proberen te versieren hier.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
Het maakt niks uit en het is ook goed
Maar ik bedoelde uit te leggen dat het hier gewoon veel zichtbaarder is in een SC dan irl
En dat daardoor de verhouding anders lijkt
Ik ben mijn eigen nachtmerriequote:Op vrijdag 4 april 2014 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen nachtmerries, ms dat dat het is
Ik doe niet mee aan die viezigheid!quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Misschien omdat we elkaar allemaal proberen te versieren hier.
Dat ookquote:
Waar heb jij over gedroomd dan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:40 schreef missbehavin het volgende:
Was het maar waar dat ik daar over droom...
Jij hebt een vriendje, dus geyle monkeyporn, dus niet zeurenquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:40 schreef missbehavin het volgende:
Was het maar waar dat ik daar over droom...
Maar homo's zijn supertolerant en ruimdenkend omdat ze zelf weten hoe t voelt!!!!quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Komt tijd komt uit de kast?quote:
Blijkbaar dus nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar homo's zijn supertolerant en ruimdenkend omdat ze zelf weten hoe t voelt!!!!
Wait....
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar homo's zijn supertolerant en ruimdenkend omdat ze zelf weten hoe t voelt!!!!
Wait....
Denk metalen tafels, gereedschap, kettingen, dat soort plezantsquote:
Er komt een serie van Scream.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies, dat ook
Maar vooral horror
T zijn net mensen, die homo'squote:Op vrijdag 4 april 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar dus niet.
En ja, mag ik dat raar vinden?
Scream?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er komt een serie van Scream.
En ik ben aan die van From Dusk till Dawn begonnen.
En Hemlock Grove wil ik nog gaan kijken.
En er komt nog een nieuwe horror serie... met Josh Hartnett.... naam ff kwijt.
Ik krijg al rillingen als ik eraan denk. Dan is een horrorfilm kijken niks in vergelijking nee.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Denk metalen tafels, gereedschap, kettingen, dat soort plezants
Je zou het bijna denken.quote:
Ik ben ook erg leuk om mee te slapen, gil je wakker enzoquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik krijg al rillingen als ik eraan denk. Dan is een horrorfilm kijken niks in vergelijking nee.
http://en.wikipedia.org/wiki/Penny_Dreadful_(TV_series)quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Scream?![]()
Hemlock Grove moet ik nog mee verder... En ik weet niet of ik From Dusk till Dawn wel aandurf als serie...
Ik huil mezelf wel eens wakker, maar gillen doe ik niet gelukkig.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben ook erg leuk om mee te slapen, gil je wakker enzo
Yup. Op MTV.quote:
ja, dat weet ik ook wel, maar zeker een groep die "vecht" voor acceptatie zou toch iets nadenkender moeten zijn jegens mensen die weer net iets anders zijn dan henzelfquote:
Ja Penny Dreadful hadden we al van gehoord.. Ik vind HG wel redelijk ja, maar ben er een beetje uit.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Penny_Dreadful_(TV_series)
Ow, je kent m al. Is ie al begonnen dan? Is t iets?
Ik vind FDTD eigenlijk best leuk. Wel heel traag. Zit nu bij afl 5. Denk dat ze er wel een heel seizoen over doen voordat ze bij dat cafe zijn
nee, dat is beterquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik huil mezelf wel eens wakker, maar gillen doe ik niet gelukkig.
*ril*quote:
Oh gezellig stel zijn wequote:Op vrijdag 4 april 2014 12:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik huil mezelf wel eens wakker, maar gillen doe ik niet gelukkig.
Hmm. Misschien maar eens gaan bekijken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja Penny Dreadful hadden we al van gehoord.. Ik vind HG wel redelijk ja, maar ben er een beetje uit.
Penny Dreadful lijkt me tof. Eva Greenquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Penny_Dreadful_(TV_series)
Ow, je kent m al. Is ie al begonnen dan? Is t iets?
Ik vind FDTD eigenlijk best leuk. Wel heel traag. Zit nu bij afl 5. Denk dat ze er wel een heel seizoen over doen voordat ze bij dat cafe zijn
Dat zou je denken, maar met Teen Wolf zetten ze eigenlijk best een goede serie neer, tegen al mijn verwachtingen in. Dat is echt niet de twilight geile jongens shirtloos als schattig wolfje serie. Ze grijpen best wel mooi terug op allerlei mythologie en legendes, zoals de Japanse Kitsune en zo. I like itquote:
Meestal om iets volkomen belachelijks hoor.quote:
Demented in a good or bad way?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Penny Dreadful lijkt me tof. Eva GreenHemlock Grove is....demented
Dat moet wel goed zijn toch?quote:
Wat is er aan de hand dan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:04 schreef missbehavin het volgende:
Mag ik even haten op de hulpverlening? Letterlijk maanden bezig om een intake voor zoonlief te regelen, verdomme
Je mag haten wie je wiltquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:04 schreef missbehavin het volgende:
Mag ik even haten op de hulpverlening? Letterlijk maanden bezig om een intake voor zoonlief te regelen, verdomme
Hij heeft pdd-nos en zit enorm met zichzelf in de knoop, school gaat niet goed, he's a messquote:
Dankjewelquote:
Ja. Ook DAT is vrijheid van meningsuitingquote:
Ieuw!quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Yeaaheeeaaaah
Everytime I see you oh I try to hide away
But when we meet it seems I can't LET gooooo
Everytime you leave the room I feel I'm fading like a floweeeeeeer!
Jeugdsentiment.
Geen ervaring mee, maar dat klinkt verre van goed of leuk inderdaad. .quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij heeft pdd-nos en zit enorm met zichzelf in de knoop, school gaat niet goed, he's a mess
En dan pubert ie ook nog flinkquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar dat klinkt verre van goed of leuk inderdaad. .
Roxette was leuk, ja!quote:
"Maar je krijgt er zo veel voor terug!"quote:
Hell noquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |