Hoe gemeen!!quote:Op donderdag 3 april 2014 13:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik had er vorig jaar anders een keer een legitieme hardloper die gestruikeld was. Daar zouden ze idd verschillende meldingen voor moeten gebruiken, nu zat ik in mijn hoofd een onschuldige hardloper helemaal verrot te schelden voor egoïstische klootzak
Schijnt niet zo goed voor je te zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:48 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil best nog eens met helium spelen trouwens
quote:Op donderdag 3 april 2014 13:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Schijnt niet zo goed voor je te zijn.
quote:at doet helium met je?
Helium is geen drug maar een kleur-, reuk- en smaakloos gas. Het is onbrandbaar en licht en word in luchtballonnen en luchtschepen gebruikt.
Omdat het lichter is dan lucht stegen de ballonnen naar boven. Helium verdringt zuurstof waardoor je te weinig zuurstof binnen krijgt als je het inhaleert. Je wordt duizelig, krijgt ademnood en gaat onderuit. Door dat onderuitgaan kunnen allerlei problemen ontstaan. Frisse lucht of ventilatie zorgt ervoor dat mensen weer zuurstof kunnen inademen.
Helium is dus geen middel dat je kunt gebruiken.
Ben je niet in de war met lachgas?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ach ja, ik ben van het ' 1x kan vast geen kwaad, vooral niet als je het verantwoord doet'
oh ja! Suffe ikquote:
Sinds ik meerdere malen heb gezien hoeveel niet lol een groep daarmee had, terwijl ze dachten dat wel te hebben, hoef ik dat niet meer te proberen.quote:
Meestal is het met drugs toch dat de persoon zelf het vooral erg grappig vindt?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds ik meerdere malen heb gezien hoeveel niet lol een groep daarmee had, terwijl ze dachten dat wel te hebben, hoef ik dat niet meer te proberen.
Ja, dat is toch een beetje het doel van drugs?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal is het met drugs toch dat de persoon zelf het vooral erg grappig vindt?
Bij lachgas valt het heel erg op dat de gebruikers zeggen dat ze SAMEN een geweldige tijd hebben gehad, terwijl ze praktisch gezien nauwelijks interactie hebben na gebruik.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal is het met drugs toch dat de persoon zelf het vooral erg grappig vindt?
Als je de beleving hebt dat het heel leuk was dan is doel toch bereikt? Dat het echt niet zo is.... tja. Daar heeft alleen iemand last van die er nuchter naar staat te kijken.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij lachgas valt het heel erg op dat de gebruikers zeggen dat ze SAMEN een geweldige tijd hebben gehad, terwijl ze praktisch gezien nauwelijks interactie hebben na gebruik.
Iedereen moet doen wat ze willen, maar ik vind het nep, en heb daar geen behoefte aanquote:Op donderdag 3 april 2014 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
Maakt dat uit?
Als dat je ervaring is en het voelde tof... ik zie het probleem niet
Als ze met z'n achten een doos patronen er aan de lopende band door heen jagen (met bijbehorende psssst de hele flipping tijd), gaat het wel even door.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je de beleving hebt dat het heel leuk was dan is doel toch bereikt? Dat het echt niet zo is.... tja. Daar heeft alleen iemand last van die er nuchter naar staat te kijken.
Maar goed lachgas is slechts een heel kort buzzje dus snap helemaal niet hoe die beleving er kan zijn. De effecten zijn er maar 1 a 2 minuten
Dat was ook mijn punt een beetje. Als de groep voor een buitenstaander geen lol lijkt t ehebben, maar de personen in de groep wel.. dan lijkt het me geslaagdquote:Op donderdag 3 april 2014 14:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat is toch een beetje het doel van drugs?
Lijkt me niet lekker maar dat terzijde.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ze met z'n achten een doos patronen er aan de lopende band door heen jagen (met bijbehorende psssst de hele flipping tijd), gaat het wel even door.
Voor mij iig voldoende reden om het niet ook te hoeven proberenquote:Op donderdag 3 april 2014 14:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lijkt me niet lekker maar dat terzijde.
Dan zit je volgens mij ook nog steeds niet constant in een buzz. Denk dat ze eerder aanstelleritus in hun omschrijving hadden.
Dat is gelukkig altijd een eigen keuze.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor mij iig voldoende reden om het niet ook te hoeven proberen
Onzin, dat ga je gewoon doen, je moet immers oefenen voor je eigen wondertjes.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:53 schreef stbabylon het volgende:
Bijna semi-weekend
Zaterdag komt nichtje logeren, voor het eerst, en het is 6 maanden oud... Ben benieuwd. Vriendin weet al dat ik geen luiers verschoon
Tip: Noem haar geen "het".quote:Op donderdag 3 april 2014 14:53 schreef stbabylon het volgende:
Bijna semi-weekend
Zaterdag komt nichtje logeren, voor het eerst, en het is 6 maanden oud... Ben benieuwd. Vriendin weet al dat ik geen luiers verschoon
Meer voor de ouders, niet voor het kind zelf.quote:
Mijn leven bevat genoeg wonderenquote:Op donderdag 3 april 2014 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin, dat ga je gewoon doen, je moet immers oefenen voor je eigen wondertjes.
Schoonzus kan er wel om lachen hoorquote:Op donderdag 3 april 2014 15:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Meer voor de ouders, niet voor het kind zelf.
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Schoonzus kan er wel om lachen hoor
Ik zou er ook op willenquote:Op donderdag 3 april 2014 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Over kinderen gesproken, iemand in de straat heeft zo'n opblaasbaar springkasteel/ding op het gras neergezet.
Het gekrijs
Slaapt ze al door?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:53 schreef stbabylon het volgende:
Bijna semi-weekend
Normaliter ik ook wel maar ik heb hoofdpijn, zo maar even een ibuprofen 600 erin gooienquote:
AVG .. of is dat enkel firewall. weet het zo niet meer. MAar hij is wel goed en gratis (dacht ik)quote:Op donderdag 3 april 2014 15:21 schreef Belsezar het volgende:
Vraagje tussendoor: Is een gratis antivirus programma tegenwoordig goed te doen?
Redelijk, maar is nieuw huis he, en mama is niet in de buurtquote:
AVGquote:Op donderdag 3 april 2014 15:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Normaliter ik ook wel maar ik heb hoofdpijn, zo maar even een ibuprofen 600 erin gooien
Vraagje tussendoor: Is een gratis antivirus programma tegenwoordig goed te doen? En zo ja, wat is de beste? Ik heb nu een trial versie van norton draaien maar ik denk dat het iets teveel van het goede is.
quote:
Als het voor mij een probleem zou zijn, dan zou ik idd haar moeder zeggen. Maar het kan voor haar een probleem zijn, daarom zei ik het zo.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Vind dat zo raar als iemand at zegt. Zeker als het over een ander gaat
Altijd "haar moeder" of iets in die geest
Je "zij" het zo?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het voor mij een probleem zou zijn, dan zou ik idd haar moeder zeggen. Maar het kan voor haar een probleem zijn, daarom zij ik het zo.
Ik zei het zoquote:Op donderdag 3 april 2014 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je "zij" het zo?
Maar je hebt het nu niet tegen dat kind he .. Dus "moeder" kan makkelijk
Je hebt ninja en je hebt ninja-ninjaquote:Op donderdag 3 april 2014 15:27 schreef stbabylon het volgende:
Ik zei het zoFuck you met je voor mijn ninja-edit posten
Spreektaal voor mij, deal with it
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
AVG .. of is dat enkel firewall. weet het zo niet meer. MAar hij is wel goed en gratis (dacht ik)
Verder is het al een te lang geleden dat ik er iets mee deed.. installeer het ook nooit echt meer
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb avast
Maar ik weet verder totaal niet waar ik het over heb
Ok, vanavond eens naar kijken, bedankt!quote:Op donderdag 3 april 2014 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Redelijk, maar is nieuw huis he, en mama is niet in de buurt
[..]
AVG
God-frigging-damnit, WOMAN!quote:Op donderdag 3 april 2014 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt ninja en je hebt ninja-ninja
Doe ik ook.. op mijn manier, door er lekker over te zeuren
And still you can't handle it!quote:Op donderdag 3 april 2014 15:34 schreef stbabylon het volgende:
You have no idea how much Hi has done for me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |