Hoe gemeen!!quote:Op donderdag 3 april 2014 13:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik had er vorig jaar anders een keer een legitieme hardloper die gestruikeld was. Daar zouden ze idd verschillende meldingen voor moeten gebruiken, nu zat ik in mijn hoofd een onschuldige hardloper helemaal verrot te schelden voor egoïstische klootzak
Schijnt niet zo goed voor je te zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:48 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil best nog eens met helium spelen trouwens
quote:Op donderdag 3 april 2014 13:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Schijnt niet zo goed voor je te zijn.
quote:at doet helium met je?
Helium is geen drug maar een kleur-, reuk- en smaakloos gas. Het is onbrandbaar en licht en word in luchtballonnen en luchtschepen gebruikt.
Omdat het lichter is dan lucht stegen de ballonnen naar boven. Helium verdringt zuurstof waardoor je te weinig zuurstof binnen krijgt als je het inhaleert. Je wordt duizelig, krijgt ademnood en gaat onderuit. Door dat onderuitgaan kunnen allerlei problemen ontstaan. Frisse lucht of ventilatie zorgt ervoor dat mensen weer zuurstof kunnen inademen.
Helium is dus geen middel dat je kunt gebruiken.
Ben je niet in de war met lachgas?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ach ja, ik ben van het ' 1x kan vast geen kwaad, vooral niet als je het verantwoord doet'
oh ja! Suffe ikquote:
Sinds ik meerdere malen heb gezien hoeveel niet lol een groep daarmee had, terwijl ze dachten dat wel te hebben, hoef ik dat niet meer te proberen.quote:
Meestal is het met drugs toch dat de persoon zelf het vooral erg grappig vindt?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds ik meerdere malen heb gezien hoeveel niet lol een groep daarmee had, terwijl ze dachten dat wel te hebben, hoef ik dat niet meer te proberen.
Ja, dat is toch een beetje het doel van drugs?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal is het met drugs toch dat de persoon zelf het vooral erg grappig vindt?
Bij lachgas valt het heel erg op dat de gebruikers zeggen dat ze SAMEN een geweldige tijd hebben gehad, terwijl ze praktisch gezien nauwelijks interactie hebben na gebruik.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal is het met drugs toch dat de persoon zelf het vooral erg grappig vindt?
Als je de beleving hebt dat het heel leuk was dan is doel toch bereikt? Dat het echt niet zo is.... tja. Daar heeft alleen iemand last van die er nuchter naar staat te kijken.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij lachgas valt het heel erg op dat de gebruikers zeggen dat ze SAMEN een geweldige tijd hebben gehad, terwijl ze praktisch gezien nauwelijks interactie hebben na gebruik.
Iedereen moet doen wat ze willen, maar ik vind het nep, en heb daar geen behoefte aanquote:Op donderdag 3 april 2014 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
Maakt dat uit?
Als dat je ervaring is en het voelde tof... ik zie het probleem niet
Als ze met z'n achten een doos patronen er aan de lopende band door heen jagen (met bijbehorende psssst de hele flipping tijd), gaat het wel even door.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je de beleving hebt dat het heel leuk was dan is doel toch bereikt? Dat het echt niet zo is.... tja. Daar heeft alleen iemand last van die er nuchter naar staat te kijken.
Maar goed lachgas is slechts een heel kort buzzje dus snap helemaal niet hoe die beleving er kan zijn. De effecten zijn er maar 1 a 2 minuten
Dat was ook mijn punt een beetje. Als de groep voor een buitenstaander geen lol lijkt t ehebben, maar de personen in de groep wel.. dan lijkt het me geslaagdquote:Op donderdag 3 april 2014 14:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat is toch een beetje het doel van drugs?
Lijkt me niet lekker maar dat terzijde.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ze met z'n achten een doos patronen er aan de lopende band door heen jagen (met bijbehorende psssst de hele flipping tijd), gaat het wel even door.
Voor mij iig voldoende reden om het niet ook te hoeven proberenquote:Op donderdag 3 april 2014 14:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lijkt me niet lekker maar dat terzijde.
Dan zit je volgens mij ook nog steeds niet constant in een buzz. Denk dat ze eerder aanstelleritus in hun omschrijving hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |