Een klein TV'tjequote:Op donderdag 3 april 2014 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor die drie dagen in de week dat ze hier is ?
Als je me even aanspreekt ga ik met je mee naar de wc.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iemand eet een mandarijntje in de kamer naast me![]()
Het is een vrouw![]()
Saind is een vrouw![]()
![]()
This mooi weer speeltuintjes genoeg hier ze gaat maar buiten spelen vriendjes maken.quote:
Klopt. Dat en de stempel "grootste talent ter wereld" op 16-jarige leeftijd waren voortekenen dat het gedoemd was te mislukken.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Arrogant ventje, maar goed hij werd ook behandeld als de nieuwe Messi aan het begin van het seizoen
Kinderbescherming ingelichtquote:Op donderdag 3 april 2014 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
This mooi weer speeltuintjes genoeg hier ze gaat maar buiten spelen vriendjes maken.
Haha die ellende zijn we uit gelukkig.quote:
Depay kan heel hard schieten.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt. Dat en de stempel "grootste talent ter wereld" op 16-jarige leeftijd waren voortekenen dat het gedoemd was te mislukken.
Depay is een veel groter talent.
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha die ellende zijn we uit gelukkig.
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha die ellende zijn we uit gelukkig.
Heel hoog ook. En heel ver naast.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Depay kan heel hard schieten.
Zonder daar teveel op in te gaan.quote:
Hoeveel kinderen heb je Mike?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zonder daar teveel op in te gaan.
Maar als je kind vaker bij oma is dan bij moeders en vriend waar het zou moeten zijn klopt er iets niet.
Zonde dat Az - Benfica zo snel uitverkocht was maar wat wil je met een club met een dusdanig fanatieke achterbanquote:
Eentje die ik erken.quote:
Woon er relatief dichtbij, had willen gaanquote:Op donderdag 3 april 2014 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde dat Az - Benfica zo snel uitverkocht was maar wat wil je met een club met een dusdanig fanatieke achterban
Lijkt mij dat hij daar best goed ligt toch. Kampioen gemaakt, redelijk transferbedrag opgeleverd?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Woon er relatief dichtbij, had willen gaan. Met mijn Hamdaoui shirt.
Hamdaoui is een topspeler man, was ie maar bij Ajax.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij dat hij daar best goed ligt toch. Kampioen gemaakt, redelijk transferbedrag opgeleverd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |