Lekkere tieten man.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sorry maar ik haal Upton eruit.
Zij is gewoon echt niet lekker.
Ik ga er iemand voor terugplaatsen.
Begint het met scar en eindigt het op let Johansson?quote:Op donderdag 3 april 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sorry maar ik haal Upton eruit.
Zij is gewoon echt niet lekker.
Ik ga er iemand voor terugplaatsen.
Nee Tanja.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Begint het met scar en eindigt het op let Johansson?
Iemand met linkse idealen en goede connecties in de Colombiaanse apothekerswereld, daar krijg ik toch echt een stijfje van hoor.quote:
Zou jij je tetten nog los laten als je zulke exemplaren had?!?quote:Op donderdag 3 april 2014 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar waarom houdt ze haar hand voor de tet als ze even later verrast wordt
goed punt.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou jij je tetten nog los laten als je zulke exemplaren had?!?
Lekker ding wel. Zou haar als een guerilla neuken terwijl ik mijzelf op de borst slaquote:Op donderdag 3 april 2014 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee Tanja.
Al te lang niks meer van gehoord
http://www.volkskrant.nl/(...)-erg-Tanja-moe.dhtmlquote:Op donderdag 3 april 2014 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee Tanja.
Al te lang niks meer van gehoord
Een linkse kutkrant als bron gebruiken bij een artikel over een linkse activistequote:Op donderdag 3 april 2014 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-erg-Tanja-moe.dhtml
Laatste contact waarin ze stelt moe van zichzelf te zijn. Ik vrees het ergste
De Azijnbodequote:Op donderdag 3 april 2014 13:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Een linkse kutkrant als bron gebruiken bij een artikel over een linkse activiste
Ik mag ook niks van jou. Geen PowNews want te rechts, geen Volkskrant want te links.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Een linkse kutkrant als bron gebruiken bij een artikel over een linkse activiste
wie is dat?quote:Op donderdag 3 april 2014 13:45 schreef RensAjacied het volgende:
Heeft iemand van jullie dat interview met Henk de Jong bij de NOS gezien?
Wat een gozer![]()
wie is dat?quote:Op donderdag 3 april 2014 13:45 schreef Tarado het volgende:
doe es effe normaal quotenquote:Op donderdag 3 april 2014 13:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Tijdelijke trainer van cambuur dacht ik
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kippenvel
http://www.hln.be/hln/nl/(...)iente-droomdag.dhtml
[ afbeelding ]
Ja. Zelden een grotere debiel gezien. Man man man wat heeft die gozer een misplaatst gevoel van zelfmedelijden. Als ik daadwerkelijk in de schuldsanering zou zitten zou ik een boze brief aan hem sturen.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:45 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een gozer![]()
Ik verwijderde omdat ik dacht dat dit jou zou aansporen om een meer overtuigende foto in de op te plaatsen (lees: 1 met tetten).quote:Op donderdag 3 april 2014 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]Ik lockte de OP bewust niet omdat ik dacht dat je me dit wel gunde.
Toegevoegd + OP Gelocked.
[..]Echt superlief.
Ze doet wel veel voor haar fans.
quote:Op donderdag 3 april 2014 13:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Assistent trainer van Cambuur (tijdelijk hoofdcoach)
Van mij mag je alles hoor.Kijk vooral Pownews, alleen ik vind het ruk.Rechts heb ik het volgens mij nooit genoemdquote:Op donderdag 3 april 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mag ook niks van jou. Geen PowNews want te rechts, geen Volkskrant want te links.
En dan zelf dagenlang SBS kijken... dit is oorlog.
Je hoeft niet te schreeuwen Rens.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:47 schreef RensAjacied het volgende:
GA LEKKER ZELF IN DE SCHULDSANERING!
Dat deed Henk de Jong ook. Dan mag ik dat ook.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schreeuwen Rens.
de eigenaar van deze badkamerquote:Op donderdag 3 april 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wie heeft er nou een aquarium in zn badkamer
Als ik voor iedere keer dat ik me in zo een situatie bevond een dubbeltje zou krijgen was ik nu een rijk man.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 13:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Van mij mag je alles hoor.Kijk vooral Pownews, alleen ik vind het ruk.Rechts heb ik het volgens mij nooit genoemd
Verder was mijn laatste opmerking een verwijzing naar die van Stijn, maar dat wist je vast wel.En ik kijk één dag in de week SBS, iets waar ik mij over schaam
Oké, deze reactie was denk ik iets te serieus
Ja hiero. Ik dacht ook dat ik daarin uniek was eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Have fun.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Gekke Curve Fever fanaat.
Ik ben bijna thuis. Ik ga mijn hond uitlaten, dag
misschien wel een bad in zijn huiskamerquote:Op donderdag 3 april 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |