Lekkere tieten man.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sorry maar ik haal Upton eruit.
Zij is gewoon echt niet lekker.
Ik ga er iemand voor terugplaatsen.
Begint het met scar en eindigt het op let Johansson?quote:Op donderdag 3 april 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sorry maar ik haal Upton eruit.
Zij is gewoon echt niet lekker.
Ik ga er iemand voor terugplaatsen.
Nee Tanja.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Begint het met scar en eindigt het op let Johansson?
Iemand met linkse idealen en goede connecties in de Colombiaanse apothekerswereld, daar krijg ik toch echt een stijfje van hoor.quote:
Zou jij je tetten nog los laten als je zulke exemplaren had?!?quote:Op donderdag 3 april 2014 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar waarom houdt ze haar hand voor de tet als ze even later verrast wordt
goed punt.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou jij je tetten nog los laten als je zulke exemplaren had?!?
Lekker ding wel. Zou haar als een guerilla neuken terwijl ik mijzelf op de borst slaquote:Op donderdag 3 april 2014 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee Tanja.
Al te lang niks meer van gehoord
http://www.volkskrant.nl/(...)-erg-Tanja-moe.dhtmlquote:Op donderdag 3 april 2014 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee Tanja.
Al te lang niks meer van gehoord
Een linkse kutkrant als bron gebruiken bij een artikel over een linkse activistequote:Op donderdag 3 april 2014 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-erg-Tanja-moe.dhtml
Laatste contact waarin ze stelt moe van zichzelf te zijn. Ik vrees het ergste
De Azijnbodequote:Op donderdag 3 april 2014 13:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Een linkse kutkrant als bron gebruiken bij een artikel over een linkse activiste
Ik mag ook niks van jou. Geen PowNews want te rechts, geen Volkskrant want te links.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Een linkse kutkrant als bron gebruiken bij een artikel over een linkse activiste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |