SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* za 26 april Ivo's 300km Mariembourg (nieuwe route)
* Iets in limburg ofzo - 29 mei t/m 1 juni
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door kanovinnie op 03-04-2014 11:32:21 ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
heeft mijn fiets ookquote:Op donderdag 3 april 2014 10:41 schreef kanovinnie het volgende:
Wat zit die derailleurpad raar. Zo krijg je toch nooit je wiel eruit
wiel krijg je er op zich prima uit , en zit altijd kaars recht als je hem terug zet
constructie is zo omdat het net weer een beetje gewicht scheelt en hogere stijfheidIk schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
Over mooie spulletjes gesproken:
Effe nieuwe scoren
Ga maar voor mooie Veloflex's.
http://www.futurumshop.nl(...)uwband-700x23c.phtml
Rijden de Fokkers trouwens op 23mm of 25mm? Ben wel benieuwd naar de verschillen."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Geen groter risico op eruit schieten?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:24 schreef dop het volgende:
[..]
heeft mijn fiets ook
wiel krijg je er op zich prima uit , en zit altijd kaars recht als je hem terug zet
constructie is zo omdat het net weer een beetje gewicht scheelt en hogere stijfheidOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
nee juist niet ik kan met mijn spanner bijna los rijden zonder dat ik mijn wiel scheef kan trekken of verlies.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen groter risico op eruit schieten?
wiel wisselen kost misschien 5 seconden meer tijd, omdat je je derailleur even naar achter moet trekken en niet op het binnenste tandwiel moet zettenIk schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
Bij veloflex zou ik sowieso voor 25mm gaan. De 25mm komt in werkelijkheid namelijk dicht bij de 23mm en de 23mm komt dichter bij de 21mm.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Over mooie spulletjes gesproken:
[ afbeelding ]
Effe nieuwe scoren
Ga maar voor mooie Veloflex's.
http://www.futurumshop.nl(...)uwband-700x23c.phtml
Rijden de Fokkers trouwens op 23mm of 25mm? Ben wel benieuwd naar de verschillen.
Ik heb nu een setje 25mm vittoria corsa cx maar nog geen ervaring mee. Schijnt minder rolweerstand.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Sinds gisteren Schwalbe Ultremo ZX in 25mm, kan er nog weinig over zeggen anders dan dat het goed smoelt en ze goed lijken te bollen.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Rijden de Fokkers trouwens op 23mm of 25mm? Ben wel benieuwd naar de verschillen.
Gisteren ook nieuw stuurlintje gewikkeld, de raceribbon van BBB: erg makkelijk wikkelen! Ben er tevreden mee.![]()
ik denk dat het verschil rij ervaring / gedrag 23 of 25 klein is
volgens mij is het verschil in rijgedrag tussen verschilende merken banden groter (mijn gevoel / ervaring)Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
Goeie tip! Maar moet ik dan ook nieuwe biba's (ervan uitgaande dat ik momenteel 23mm GP4000's heb).quote:Op donderdag 3 april 2014 11:39 schreef Patroon het volgende:
[..]
Bij veloflex zou ik sowieso voor 25mm gaan. De 25mm komt in werkelijkheid namelijk dicht bij de 23mm en de 23mm komt dichter bij de 21mm.
Ik heb nu een setje 25mm vittoria corsa cx maar nog geen ervaring mee. Schijnt minder rolweerstand."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Nee.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Goeie tip! Maar moet ik dan ook nieuwe biba's (ervan uitgaande dat ik momenteel 23mm GP4000's heb).![]()
nee, al helemaal niet bij de veloflex 25mm omdat die werkelijk 23,7 zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Goeie tip! Maar moet ik dan ook nieuwe biba's (ervan uitgaande dat ik momenteel 23mm GP4000's heb).Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Thanks mannen!
Binennkort lekker soigné met wangetjes rondrijden.![]()
Ook wel eens een goed moment op een picca te droppen."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Hoe strak zit bij jullie een goed zittende koersbroek? Ik twijfel een beetje over een broek die ik heb geprobeerd, of hij niet te strak bij de benen zit waar de broek ophoudt.![]()
Ik heb Schwalbe Durano 700x25C vouwband d'r om liggen, op advies van Fromage. Rijd heerijk, minder onrustig, zeker voor een wat zware rijder., Met 6 bar staan die al goed hard.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
Je hebt ballet fout geschreven in je signature.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik heb Schwalbe Durano 700x25C vouwband d'r om liggen, op advies van Fromage. Rijd heerijk, minder onrustig, zeker voor een wat zware rijder., Met 6 bar staan die al goed hard.![]()
Trouwens, Kaas(en andere goede stuurders), ik ben altijd wat bangig in de bochten, omdat ik denk dat door m'n gewicht ik eerder ga slippen. daarom rem ik altijd meer dan nodig is waarschijnlijk.
Maar volgens mij schreef jij ooit dat je juist zoveel mogelik druk op je voorwiel moet zetten als je door de bocht gaat, omdat je dan stabieler bent, oid. Ik heb de neiging zo weinig mogelijk op m'n stuur te leunen in de bocht...doe ik het dan precies fout?Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Yep. Gewicht naar voren brengen, klein maken en de bocht doorkijken. Hoe krampachtiger je op je fiets zit, plus gewicht op achterwiel hoe moeizamer je de bocht doorkomt. Sturen doe je niet met je stuur maar met je lichaam.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:43 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Trouwens, Kaas(en andere goede stuurders), ik ben altijd wat bangig in de bochten, omdat ik denk dat door m'n gewicht ik eerder ga slippen. daarom rem ik altijd meer dan nodig is waarschijnlijk.
Maar volgens mij schreef jij ooit dat je juist zoveel mogelik druk op je voorwiel moet zetten als je door de bocht gaat, omdat je dan stabieler bent, oid. Ik heb de neiging zo weinig mogelijk op m'n stuur te leunen in de bocht...doe ik het dan precies fout?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
5,4Nm strakquote:Op donderdag 3 april 2014 12:29 schreef Sloggi het volgende:
Hoe strak zit bij jullie een goed zittende koersbroek? Ik twijfel een beetje over een broek die ik heb geprobeerd, of hij niet te strak bij de benen zit waar de broek ophoudt.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Het moet lekker knellen. Op deze manier zijn je aderen beter zichtbaar op de koersfoto en dat ziet er soigne uit.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:29 schreef Sloggi het volgende:
Hoe strak zit bij jullie een goed zittende koersbroek? Ik twijfel een beetje over een broek die ik heb geprobeerd, of hij niet te strak bij de benen zit waar de broek ophoudt.![]()
Bocht doorkijken als in niet krampachtig voor m'n voorwiel kijken, maar al na de bocht kijken als ik er in zit, om zo te zeggen?quote:Op donderdag 3 april 2014 12:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
Yep. Gewicht naar voren brengen, klein maken en de bocht doorkijken. Hoe krampachtiger je op je fiets zit, plus gewicht op achterwiel hoe moeizamer je de bocht doorkomt. Sturen doe je niet met je stuur maar met je lichaam.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Oeps. Maar ja, ik ben ok Fok! ook best fout soms, dus dan is dat in balans.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt ballet fout geschreven in je signature.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Ja je moet kijken waar je naar toe wilt zover mogelijk door de bocht heen. Vervolgens klap je je kont de bocht in als een skiër, bovenlijf houd je dan beetje rechtop. Op de motor hang je mee, op de fiets en de ski hang je tegen.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Bocht doorkijken als in niet krampachtig voor m'n voorwiel kijken, maar al na de bocht kijken als ik er in zit, om zo te zeggen?
Op die manier kan je zo hard door een bocht zodat beide wielen uitbreken zonder te vallen, je dribbelt dan naar de buitenbocht.![]()
quote:
Dat ik twijfel zegt natuurlijk al iets, maar ik ben ook wat minder strakke broeken gewend. Ik heb hem net een kwartiertje aan gehad en het voelde daarna niet alsof ik 'm nog aan had, maar je ziet wel dat de stof flink optrekt en ik heb een beetje het gevoel dat mijn benen 'uitpuilen' onder de rand van de broek. Er zit wel nog genoeg rek in de rand.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2014 12:54:15 ]![]()
Goeie tip, kan ik het beste ook even mijn benen scheren!quote:Op donderdag 3 april 2014 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het moet lekker knellen. Op deze manier zijn je aderen beter zichtbaar op de koersfoto en dat ziet er soigne uit.![]()
O wacht jij was van die Canyon?quote:Op donderdag 3 april 2014 12:26 schreef Patroon het volgende:
Ik denk wel 2x na voordat ik weer een foto post
Dat vond ik een hele toffe bike hoor, ik hou wel van clean."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Dus, als je goed hangt, ga je slippen met twee wielen als je te hard gaat, en blijft het dus beheersbaar? Ik ben altijd bang dat het voorwiel opeens gaat glijden, en ik op m'n smoel klap.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:53 schreef kaasplankje het volgende:
Op die manier kan je zo hard door een bocht zodat beide wielen uitbreken zonder te vallen, je dribbelt dan naar de buitenbocht.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Angst voor de bocht is nog wel het gevaarlijkst. Je moet van te voren al weten hoe je door de bocht gaat. En daar je snelheid op aanpassen. Idd beetje het gewicht naar voren en lekker soepel door de bocht rollen. Zelfvertrouwen, daar gaat het om. Gewoon oefenen bij bochtjes die je kent. Steeds wat harder er doorheenquote:Op donderdag 3 april 2014 12:43 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Maar volgens mij schreef jij ooit dat je juist zoveel mogelik druk op je voorwiel moet zetten als je door de bocht gaat, omdat je dan stabieler bent, oid. Ik heb de neiging zo weinig mogelijk op m'n stuur te leunen in de bocht...doe ik het dan precies fout?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Slippen heb ik nog nooit gehad. En ik ben best hard door bochten gegaan.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dus, als je goed hangt, ga je slippen met twee wielen als je te hard gaat, en blijft het dus beheersbaar? Ik ben altijd bang dat het voorwiel opeens gaat glijden, en ik op m'n smoel klap.
Hier een voorbeeldje van hoe schuin je er doorheen kan. En dat is nog niet heel extreem.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik ga niet op mijn voorwiel hangen, ik hang een bietje tegen als op de ski zoals ik zei. Als je op ski's hard de hoek omgaat in de juiste houding dribbel je ook weg zonder uit te glijden.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dus, als je goed hangt, ga je slippen met twee wielen als je te hard gaat, en blijft het dus beheersbaar? Ik ben altijd bang dat het voorwiel opeens gaat glijden, en ik op m'n smoel klap.![]()
Ja omdat je dan weer terugkomt in lijn met je fiets. Als je echt hangt dan klapt je fiets onder je vandaan terwijl je met jouw manier nog wat opvangruimte hebt.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ga niet op mijn voorwiel hangen, ik hang een bietje tegen als op de ski zoals ik zei. Als je op ski's hard de hoek omgaat in de juiste houding dribbel je ook weg zonder uit te glijden.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja ik denk dat dit te maken heeft met het hoge zwaartepunt.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja omdat je dan weer terugkomt in lijn met je fiets. Als je echt hangt dan klapt je fiets onder je vandaan terwijl je met jouw manier nog wat opvangruimte hebt.![]()
JA HAHAHA dat is bij jou wel het geval ja! Vetklep!quote:Op donderdag 3 april 2014 13:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dit te maken heeft met het hoge zwaartepunt.
PICSquote:Op donderdag 3 april 2014 13:09 schreef kaasplankje het volgende:
Hhaha ik weeg een fiets minder dan jij bolle.
Ook van je koelkast en je wijf.![]()
Chinabike!!!quote:Op donderdag 3 april 2014 10:49 schreef kanovinnie het volgende:
Fiets 400
Chorus 630
Bullet 750
Banden 75
Zadel 90
Pennen 100-150?
Stuur 100
Pedalen 75?
Stuurlintje 20
2640 euro![]()
![]()
Dank uquote:Op donderdag 3 april 2014 12:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
O wacht jij was van die Canyon?
Dat vond ik een hele toffe bike hoor, ik hou wel van clean.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Zo.
Meteen maar nieuwe handschoentjes, want de oude waren op.
Op een giantMaar verbazingwekkend goed spul. Had altijd beetje 'overpriced merkmeuk' gevoel bij specialized. Beetje zoals bij apple.
![]()
Helm zit goed. Meerdere malen gepast. Hoe die beschermd ben ik niet van plan te testen. Handschoenen kun je bekijken he?![]()
Die helmen in dezelfde prijsklasse doen voor elkaar ook weinig onder qua kwaliteit, gaat erom dat hij goed zit en past bij de rest van de outfit![]()
![]()
Ik zou alvast een aantal voorbeeldmailtjes opvragen bij muzas.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:02 schreef poiuytr het volgende:
Moet nog paar dagen wachten op mijn broek van sport77, ze moesten bij bestellen in Italië.![]()
België waarschijnlijkquote:Op donderdag 3 april 2014 14:02 schreef poiuytr het volgende:
Moet nog paar dagen wachten op mijn broek van sport77, ze moesten bij bestellen in Italië.Toch tommeke?
![]()
ik had vandaag ook gewoon lime groene banden....
ppffff wat een hoop pollen en stuifmeel op de wegen zeg. Blij dat er morgen ff een buitje valt en de lucht weer even wat opgeschoont wordleve de hooikoorts
everyone's a critic...
even you ! !![]()
Denk ik niet nodigquote:
Mailtje van gisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan me van de hel van de heuvelrug meeting van vorig jaar herinneren toen (geloof ik) ik, oksel, gerrit en wombcat een bocht in doken we er driftend als een kudde wilde paarden uit kwamen omdat er steentjes/grind lagen en we veel te snel de bocht in doken.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Slippen heb ik nog nooit gehad. En ik ben best hard door bochten gegaan.
Hier een voorbeeldje van hoe schuin je er doorheen kan. En dat is nog niet heel extreem.
Want dat is het enige vervelende wat je tegen kan komen cap_fab, steentjes....
Het is mij trouwens wel eens een paar keer eerder gebeurd dat m'n achterwiel net ietsje uitbrak.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Bij een meet van Oksel ben ik dus onderuit gegaan in een bocht met zand, en het resultaat was een polsblessure die de manueel therapeut veel geld heeft opgeleverd indertijd. Mijn banghazerij heeft een achtergrond
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Huh? Waar was dat dan, kan ik me niet herinneren.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:15 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik kan me van de hel van de heuvelrug meeting van vorig jaar herinneren toen (geloof ik) ik, oksel, gerrit en wombcat een bocht in doken we er driftend als een kudde wilde paarden uit kwamen omdat er steentjes/grind lagen en we veel te snel de bocht in doken.![]()
Op een fiets ga je in een Kent Anderson stijl, om even in motorrace termen te spreken, door een bocht want met een Jarno Saarinen stijl trapt het zo moeilijk. En remmen doe je zoals alleen Jack Middelburg dat kon, heel laat, of niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:15 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik kan me van de hel van de heuvelrug meeting van vorig jaar herinneren toen (geloof ik) ik, oksel, gerrit en wombcat een bocht in doken we er driftend als een kudde wilde paarden uit kwamen omdat er steentjes/grind lagen en we veel te snel de bocht in doken.
Want dat is het enige vervelende wat je tegen kan komen cap_fab, steentjes....
Het is mij trouwens wel eens een paar keer eerder gebeurd dat m'n achterwiel net ietsje uitbrak.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Mijn canyon fiets is binnen! Laat het seizoen beginnen!(Ze zijn wel een bidonhouder vergeten te leveren
)
![]()
Pics!quote:Op donderdag 3 april 2014 20:07 schreef fetss het volgende:
Mijn canyon fiets is binnen! Laat het seizoen beginnen!(Ze zijn wel een bidonhouder vergeten te leveren
)
https://www.dropbox.com/s(...)4%2018%2026%2023.jpg
&
[ Bericht 12% gewijzigd door fetss op 03-04-2014 20:23:36 ]![]()
Werken niet, je dropbox staat denk ik afgeschermtOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Mooie doosquote:Op donderdag 3 april 2014 20:16 schreef fetss het volgende:
&
[ afbeelding ].![]()
Vrienden! Na de overweldige goede nasi a la johannes heb ik nu beginnersreceptje klaargemaakt voor de echte wielrenner met italiaanse behoeftes. Inderdaad, pasta a l a kano!
Geniet er van!
CUL / Macaroni a la kano.
Als dit geen goede bodem is voor een goede duurtraining weet ik het ook niet meer.
p.s. Jan, kan jij pietverdriet uitleggen dat dit geen stamppot is?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
75 max? Digitalepo?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:50 schreef Patroon het volgende:
http://app.strava.com/activities/126621389Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik zou 'm eraf halen als ik fetss was en gebruiken als dienblad of LP.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:42 schreef kaasplankje het volgende:
Mooi ook die plastic plaat achter de cassette.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Hebbie serieus dan 63 over dat stuk gereden of is dat GPS die stuk is?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op donderdag 3 april 2014 20:51 schreef kanovinnie het volgende:
Vrienden! Na de overweldige goede nasi a la johannes heb ik nu beginnersreceptje klaargemaakt voor de echte wielrenner met italiaanse behoeftes. Inderdaad, pasta a l a kano!
Geniet er van!
Als dit geen goede bodem is voor een goede duurtraining weet ik het ook niet meer.
p.s. Jan, kan jij pietverdriet uitleggen dat dit geen stamppot is?
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Nee, ff alle gekheid op een stokje. Ik heb een uurtje achter de auto getraind.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Je nasi a la johannes linkt ook naar je macaroni.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:51 schreef kanovinnie het volgende:
Geniet er van!
Weinig respectvol naar de meester hemzelf![]()
![]()
Ja daar pak je de vrouwtjes wel mee in!quote:Op donderdag 3 april 2014 20:51 schreef kanovinnie het volgende:
Geniet er van!
p.s. Jan, kan jij pietverdriet uitleggen dat dit geen stamppot is?![]()
![]()
Kano woont in een buitenwijk van zaandam, daar zijn ze niets gewend johquote:Op donderdag 3 april 2014 21:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja daar pak je de vrouwtjes wel mee in!
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Zo kan ik ook KOM's halenquote:Op donderdag 3 april 2014 20:58 schreef Patroon het volgende:
Nee, ff alle gekheid op een stokje. Ik heb een uurtje achter de auto getraind.
Tsja, enige reclame is wel nodig voor mijn gerecht. Immers kom ik niet in de buurt van de onnavolgbare kunsten van Johannesquote:Op donderdag 3 april 2014 20:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je nasi a la johannes linkt ook naar je macaroni.
Weinig respectvol naar de meester hemzelfZeker!quote:Op donderdag 3 april 2014 21:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja daar pak je de vrouwtjes wel mee in!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dit is haute cuisine hiero.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:02 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Kano woont in een buitenwijk van zaandam, daar zijn ze niets gewend joh
Kwam jij niet uit dat gat waar ze een luxe snackbar hebben?
Ja, ik doe zoiets echt om KOM's te halenquote:Op donderdag 3 april 2014 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo kan ik ook KOM's halen
[..]
Tsja, enige reclame is wel nodig voor mijn gerecht. Immers kom ik niet in de buurt van de onnavolgbare kunsten van Johannes
[..]
Zeker!
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik fiets gewoon hard om KOM's te halen.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, ik doe zoiets echt om KOM's te halenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Wat interesseert mij die KOM's nou? Om mij heb jij alle KOM's hier in NL.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
DAAROM HEB IK ZO WEINIG KOMS HAHAHAHAHAHAHAOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:03 schreef kaasplankje het volgende:
Kano je moest je schamen van zulks een baggergerecht een topic te openen. Kijk mama ik kan vreten voor mezelf maken.Deze reacties hierboven negeer ik verder. Prima als jullie het een te lastig recept vinden om te maken, maar enig respect is wel op zijn plaats denk ik zo.quote:Blij om te zien dat je mijn macaroni kan waarderenquote:Op donderdag 3 april 2014 21:04 schreef muzas het volgende:
Enige KOM die ik heb vreet ik mn macaroni-di-kano uit.
Ik pak nog even een tripel. Tis toch donderdag he?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Zet t dan niet op stravaquote:Op donderdag 3 april 2014 21:03 schreef Patroon het volgende:
Wat interesseert mij die KOM's nou? Om mij heb jij alle KOM's hier in NL.Jij geeft er misschien niks om, anderen wel die het nu kwijtraken aan iemand die achter een auto hangt..
![]()
Moeten ze maar rapporteren, zal mij een ene worst zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zet t dan niet op stravaJij geeft er misschien niks om, anderen wel die het nu kwijtraken aan iemand die achter een auto hangt..
Zal hier ongetwijfeld wel even zo'n nsb'ertje zijn die dat wel wil doen
met klein stijfje tot resultaat uiteraard
Nou en. Die reden mss in een grote groep of hadden windkracht 8 mee.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zet t dan niet op stravaJij geeft er misschien niks om, anderen wel die het nu kwijtraken aan iemand die achter een auto hangt..
![]()
Strava is Amerikaans, niet Duits. maw, eerder een verzetsstrijder dan NSB'erquote:Op donderdag 3 april 2014 21:09 schreef Patroon het volgende:
Zal hier ongetwijfeld wel even zo'n nsb'ertje zijn die dat wel wil doenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
NSB'ers zijn ook niet duits.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Strava is Amerikaans, niet Duits.![]()
Maar werkte wel voor de Duitsers, en de verzetsstrijders voor oa. de Amerikanen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Eerst maakt het je toch niet uit en daarna is iemand die ze rapporteert een NSB'erquote:Op donderdag 3 april 2014 21:09 schreef Patroon het volgende:
met klein stijfje tot resultaat uiteraard![]()
![]()
![]()
![]()
Toch leuk hoe het van nieuwe fietsen naar macaroni naar KOM's naar nazi duitsland kan gaan binnen 20 postsOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
HAHAHA.quote:
Heb laatst ook iemand geflagt. Die janlul was met de auto over een segment gegaan. Was ik bijna echt mijn KOM kwijt.
Spanning en sensatie op de werkvloer was dat
Alweer ja!quote:
Voor zover de geloofwaardigheid van de Friezenquote:
Moet je effe de tweede link in je browser plakkenquote:Op donderdag 3 april 2014 21:22 schreef Yankee het volgende:
Maar krijgen we nog betere foto's van die canyon of blijft het bij een doos?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Stil even, moet even gereld wordenquote:Op donderdag 3 april 2014 21:24 schreef Maxbet het volgende:
Morgen eindelijk weer een rondje recreatief wielrennenMaar ik kan 't mis hebben...![]()
Hey, het is mijn levenquote:Op donderdag 3 april 2014 21:25 schreef Patroon het volgende:
Kano hou je sneue geblaat even bij Fok! wil je
Ik ook!quote:Op donderdag 3 april 2014 21:24 schreef Maxbet het volgende:
Morgen eindelijk weer een rondje recreatief wielrennen
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:22 schreef Yankee het volgende:
Maar krijgen we nog betere foto's van die canyon of blijft het bij een doos?
Pics van je katten.![]()
Hahahahahahaha, welke is dat ik ken die niet.telquote:Op donderdag 3 april 2014 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit is haute cuisine hiero.
Kwam jij niet uit dat gat waar ze een luxe snackbar hebben?
Maar serieus, dit is al een verbetering tov je kriel met wortel gerecht verhaal waarbij de wortels nog niet gaar waren. Of waren het de krieltjes die niet gaar waren?If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Zit ie je bedreigende whatsappjes te sturen???quote:Op donderdag 3 april 2014 21:25 schreef Patroon het volgende:
Kano hou je sneue geblaat even bij Fok! wil je
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Eten is etenquote:Op donderdag 3 april 2014 21:34 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Hahahahahahaha, welke is dat ik ken die niet.tel
Maar serieus, dit is al een verbetering tov je kriel met wortel gerecht verhaal waarbij de wortels nog niet gaar waren. Of waren het de krieltjes die niet gaar waren?![]()
Deze bedoel ik: http://www.depatatoloog.nl/Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Waar zitten die witte vlekken dan in kolonel in je beddegoed?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:34 schreef KolonelBroodje het volgende:
Die witte vlakken vind ik niet mooi, was mooier geweest als dat gewoon zwart was.![]()
Dat is wel SUPERUNIEK voor een witzwarte canyon. Nog wel SUPERUNIEKER als een mintgroene vouwfiets.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zit er nu een pizza in het achterwiel?![]()
He maar kano, de volgende meet gaan we niet met die ballen van mij BBQ'en maar jouw pasta en nasi eten hoor. Want het ziet er om te smikkelen uit!!
Mijn foto's op Flickr!
Die daar op de onderbuis als dat zo heet en die op het voorvork ook niet echt. Er staat vlakken hè en geen vlekken.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Waar zitten die witte vlekken dan in kolonel in je beddegoed?![]()
Prima fiets, ik zou in de loop van de tijd wel een zwart stuurlintje en zadel erop doen. Zoals echte bazen dat hebben![]()
![]()
Voor de duidelijkheid dat is dus niet de nasi van kano maar van johannes.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:37 schreef Gripper het volgende:
He maar kano, de volgende meet gaan we niet met die ballen van mij BBQ'en maar jouw pasta en nasi eten hoor. Want het ziet er om te smikkelen uit!!![]()
Dan heb je mijn pastasalade nog niet geproeft. Die ga ik binnenkort maken want dat is een echt zomers gerechtquote:Op donderdag 3 april 2014 21:37 schreef Gripper het volgende:
He maar kano, de volgende meet gaan we niet met die ballen van mij BBQ'en maar jouw pasta en nasi eten hoor. Want het ziet er om te smikkelen uit!!
Achterbrug is leluk, vind ik dan mooier hoe BMC dat doet. Verder wel mooi ja. Mooie matte kleurquote:
Die kromme bovenbuizen krijgen al heel snel de "schijtende-hond-look". Verder wel helemaal vurliefd op deze unieke kleur.quote:![]()
Mooi als je als Italiaans fietsenmerk die stap naar een goede afmontage wil zetten en gewoon een SRAM groep monteertquote:Op donderdag 3 april 2014 21:56 schreef Yankee het volgende:
Deze is in het echt een stuk mooier:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die is wel mooi. Rood zadel zou ik er alleen zelf niet opzetten.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:56 schreef Yankee het volgende:
Deze is in het echt een stuk mooier:
[ afbeelding ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
je voorwiel zit verkeerd omquote:Op donderdag 3 april 2014 20:16 schreef fetss het volgende:
&
[ afbeelding ]Leuke fiets verder!
everyone's a critic...
even you ! !![]()
Hij rijdt toch achteruit, dus da's geen probleem.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:19 schreef the_critic het volgende:
[..]
je voorwiel zit verkeerd omLeuke fiets verder!
![]()
jij loopt thuis op klompen?! En euhm... saus uit een pot?!quote:Op donderdag 3 april 2014 20:51 schreef kanovinnie het volgende:
Geniet er van!
everyone's a critic...
even you ! !![]()
Weet je hoe gevaarlijk koken op bloten voeten is? Je hebt zomaar een mes in je tenen!quote:Op donderdag 3 april 2014 22:21 schreef the_critic het volgende:
[..]
jij loopt thuis op klompen?! En euhm... saus uit een pot?!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Daar moet je ook niet mee jongleren natuurlijkquote:Op donderdag 3 april 2014 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet je hoe gevaarlijk koken op bloten voeten is? Je hebt zomaar een mes in je tenen!![]()
![]()
Zo lekker gefietst vandaag, flink wat klimmetjes en km's gemaakt
Eigenlijk allemaal zoals vooraf bedacht, alleen Grebbeberg was gesloten ivm asfalteren.
http://www.strava.com/activities/126649162![]()
Een ongeluk zit in een klein hoekje. Koken zonder voetbescherming is als fietsen zonder helm. Het kan wel, maar is onverstandig.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet mee jongleren natuurlijkOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik kook al 25 jaar zonder voetbescherming, en heb nog nooit een mes op mijn voeten laten vallen.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een ongeluk zit in een klein hoekje. Koken zonder voetbescherming is als fietsen zonder helm. Het kan wel, maar is onverstandig.Ja, dat stond idd al aangekondigd toen ik er afgelopen weekend langskwam.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:24 schreef ddx het volgende:
Eigenlijk allemaal zoals vooraf bedacht, alleen Grebbeberg was gesloten ivm asfalteren.![]()
Huh zie niets geks ?
Behalve dat ik totaal geen bordjes tegenkwam dus niet de meest logische route heb genomen.![]()
je hebt op de heuvelrug nog paar leuke klimmetjes gemist.. maar damn, weer respect voor je afstand!quote:Op donderdag 3 april 2014 22:24 schreef ddx het volgende:
Eigenlijk allemaal zoals vooraf bedacht, alleen Grebbeberg was gesloten ivm asfalteren.
http://www.strava.com/activities/126649162everyone's a critic...
even you ! !![]()
Maar wel janken en klagen toen je vriendin een KOM ergens op een bruggetje (Bartlehiem?) kwijt was want dat was toch Geen Stijl ......quote:Op donderdag 3 april 2014 21:09 schreef Patroon het volgende:
met klein stijfje tot resultaat uiteraard
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Lijntje loopt een beetje dwars door Utrecht terwijl er geen wegen/fietspaden zo lopen.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:31 schreef ddx het volgende:
Huh zie niets geks ?
Behalve dat ik totaal geen bordjes tegenkwam dus niet de meest logische route heb genomen.
Qua parkoers had je in Maarssen anders kunnen rijden, om Utrecht heen, maar is niet zo makkelijk te vinden als je niet bekend bent.![]()
Fietspad in Maarsenbroek was niet echt handig, ging dwars door woonwijk heen.
Had daar eigenlijk beter aan andere kant van water kunnen blijven.
En Utrecht zelf viel dus beetje tegen omdat ik op de gok erdoorheen moest ivm missen bordjes (uiteindelijk stand zon gevolgd)
Had beter gewoon vanuit Zeist naar Bilthoven kunnen gaan volgens mij en van daaruit naar Breukelen.
(route had ik start/eindpunt Amersfoort in garmin)![]()
Ben toch benieuwd hoe je dat doet met je fiets in de trein. Extra kaartje voor je fiets kopen en dan op het balkon een plek zoeken of voorwiel er uit en dan een plek zoeken. Het lijkt me wel wat om eens naar Grun te fietsen en met de trein terug, hele dag wind in de rug. Vertel!quote:Op donderdag 3 april 2014 22:24 schreef ddx het volgende:
http://www.strava.com/activities/1266491622015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
op het balkon ja. Kost 6 euro.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:51 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd hoe je dat doet met je fiets in de trein. Extra kaartje voor je fiets kopen en dan op het balkon een plek zoeken of voorwiel er uit en dan een plek zoeken. Het lijkt me wel wat om eens naar Grun te fietsen en met de trein terug, hele dag wind in de rug. Vertel!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Gewoon fietskaartje van 6 euro kopen.
In Intercity vanmorgen plekje op balkon (en stuur achter klapstoel klemmen)
Sprinter die ik vanavond had heb je wat meer ruimte gelukkig.![]()
Gewoon de deur pakken waar het fiets teken bij staat. Daar is plek voor je fiets. Van te voren in de automaat ff een kaartje voor je fiets halen.![]()
Leuk dat je helemaal naar de heuvelrug bent gekomenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:24 schreef ddx het volgende:
http://www.strava.com/activities/126649162
Ja ik stond maandag toen ik naar huis ging ook al bij een boze wegwerker die het maar niks vond dat ik tussen de hekken door glipte.
Maar nog heel even geduld, en dan komt er wel eindelijk mooi asfalt daar, het was altijd een slechte ondergrond, vooral bij de kanten als je m afdaalt richting Wageningen.Mijn foto's op Flickr!
Laat me raden, die gasten doen vast allemaal NIET aan sportvasten, en werken gewoon braaf minstens 1 SOLO duurtraining in de week af van minstens 2-3 uur in D1??quote:Op donderdag 3 april 2014 22:54 schreef Oksel het volgende:
Iedereen in mijn familie die fietst, fietst harder dan ik gvdMijn foto's op Flickr!
Nee, je kunt het beste langs het Amsterdam-Rijn kanaal fietsen vanaf Breukelen.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:50 schreef ddx het volgende:
Fietspad in Maarsenbroek was niet echt handig, ging dwars door woonwijk heen.
Had daar eigenlijk beter aan andere kant van water kunnen blijven.
Bij de brug in Maarssen had je rechts gemoeten, dan links over de Maarssenbroeksedijk en iets verderop bij de Zuilensering (N230) het kanaal over. Dan door Zuilen/Overvecht en langs de Gageldijk (parallel aan de N230). Of na de brug via de Tuinbouwweg naar de Gageldijk.
Edit: o, het is al laat, ik draai je start en vertrekpunt omJe had bij De Bilt gewoon rechtdoor gemoeten waar je links ging.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2014 23:14:03 ]![]()
Ff een dagje niet op Fok! en ik mis een heel topic
Ik kwam vandaag op de training Henk de Haan tegen, die gast die vorig jaar BV Veendam wou redden en met een of andere oliesjeik aan kwam zetten en het steeds over broez'n en pompompom had
Hij reed op z'n motor, hield ons aan en gaf ons flyers van een Tour de France-reis met hem en SBS6Fietsen konden mee in de bus van Arriva en het werd vet gezellig. 6 dagen Tour de France en zelf lekker fietsen. We moesten wel even flink lawaai maken volgens hem, dan werd het een succes
![]()
Kwam niet meer bij van het lachen, wat een gast![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een sukkels zijn dat zeg! Is er geen compensatie met spullen mogelijk?quote:Op donderdag 3 april 2014 23:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Laat me raden, die gasten doen vast allemaal NIET aan sportvasten, en werken gewoon braaf minstens 1 SOLO duurtraining in de week af van minstens 2-3 uur in D1??Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Hahaha wat een baas is dat. Met z'n trompetje.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:17 schreef Tommeke het volgende:
Ff een dagje niet op Fok! en ik mis een heel topic
Ik kwam vandaag op de training Henk de Haan tegen, die gast die vorig jaar BV Veendam wou redden en met een of andere oliesjeik aan kwam zetten en het steeds over broez'n en pompompom had
Hij reed op z'n motor, hield ons aan en gaf ons flyers van een Tour de France-reis met hem en SBS6Fietsen konden mee in de bus van Arriva en het werd vet gezellig. 6 dagen Tour de France en zelf lekker fietsen. We moesten wel even flink lawaai maken volgens hem, dan werd het een succes
![]()
Kwam niet meer bij van het lachen, wat een gast![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja vet grappig. Hij ging ook echt met z'n motor op het fietspad staan en hield ons tegenquote:Op donderdag 3 april 2014 23:21 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Hahaha wat een baas is dat. Met z'n trompetje.![]()
![]()
Mooi patroontje op mijn benen geschoren: http://www.slowtwitch.com/Lifestyle/Hair_Improves_Performance_4255.htmlSei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
Wat een aids... Zelfs Patroon kookte zijn pasta op de camping beterquote:Op donderdag 3 april 2014 20:51 schreef kanovinnie het volgende:
Geniet er van!
eten!!!![]()
Quote dat bericht ff, want je bent een ouwe jokkebrok heb ik wel door. Graag voortaan bij een bewering ff originele post quoten. Heb je vast wel bijgehouden in Excel ofzoquote:Op donderdag 3 april 2014 22:32 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar wel janken en klagen toen je vriendin een KOM ergens op een bruggetje (Bartlehiem?) kwijt was want dat was toch Geen Stijl ......
[ Bericht 11% gewijzigd door Patroon op 04-04-2014 08:24:02 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik verwachtte wat anders onder de linkquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:15 schreef No-P het volgende:
Mooi patroontje op mijn benen geschoren: http://www.slowtwitch.com/Lifestyle/Hair_Improves_Performance_4255.html
Nee, zijn 3 broers die genetisch gezien gewoon alle 3 ontzettend sterk zijn, én hun hele leven al sporten.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Laat me raden, die gasten doen vast allemaal NIET aan sportvasten, en werken gewoon braaf minstens 1 SOLO duurtraining in de week af van minstens 2-3 uur in D1??![]()
En ik hou niet van solo. En ook niet van D1. Ik val na 39 minuten (bleek uit onderzoek) van verveling van m'n fiets.![]()
En zolang ik na 200km nog mee kan springen met Kaas en Jan om er een dikke finale van te maken is er nog weinig aan de hand. Behalve dat er 3 50'ers zijn die alle drie harder fietsen dan ik.![]()
![]()
Zo, een paar uurtjes werken en dan kan het grote weekend fiets festijn beginnen.
Mijn vriendin is dit weekend weg dus ik heb enkel de kat waar ik voor moet zorgen![]()
![]()
![]()
Vandaag 80Km
Morgen 100Km
Zondag 200Km
Ik heb er zin in! (enkel vandaag moet het weer even meewerken gezien het nu nog zwaar bewolkt is, maar de vooruitzichten zijn dat het vanmiddag op moet klaren... zolang het maar droog is ben ik blij!![]()
Hey, gisteren in de gym ondanks een pijntje in de knie wel nog wel op de hometrainer losgereden, na het gewichtenwerk. Ik ben misschien een angsthaas, maar geen doetjequote:Op donderdag 3 april 2014 18:00 schreef kaasplankje het volgende:
Die capfabiola staat natuurlijk helemaal stijf van de tramadol dattem gevallen is, die ouwe pakhaas.![]()
Bewogen zal er worden. Geen enkel forum vol met magere macaroni met kaas vreters zal mij stoppen. Dwars door de golven van het leven sta ik fier, rechtop en de buik als golfbreker, totdat die buik teruggebracht is tot een geribbeld wasbordje waar een ijverige dorpssmid desnoods een hoefijer op kan rechtslaan. Mijn grote geest huist op het moment misschien in een iets te groot lichaam, maar als de wilde leeuw van de woestijn, zal ik uiteindelijk de hyena van het overgewicht vermorzelen tussen mijn kaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Je kan ook gewoon gaan fietsen. Ik ben na 1,5 jaar bijna 20kg kwijt. Zonder noemenswaardig dieet. Drinkber zrlfs mog bier naast. Heb dan welliswaar geen 'pijntjes' maar zo belastend is fietsen niet op het gestel toch?
Edit. Typen op een telefoon.![]()
vietsen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:08 schreef muzas het volgende:
Je kan ook gewoon gaan fietsen. Ik ben na 1,5 jaar bijna 20kg kwijt. Heb dan welliswaar geen 'pijntjes' maar zo belastend is vietsen niet op het gestel toch?
Ik ga zo even fietsen Muzas. Jij ook nog?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Was t vanmiddag wel van plan. Jij gaat toch veuls te hard voor me johquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
vietsen?
Ik ga zo even fietsen Muzas. Jij ook nog?![]()
![]()
hoe laat ga je ongeveer? Rondje samen doen? D1 training jeweet. Moet sowieso rustig aan doen met die pees.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:10 schreef muzas het volgende:
[..]
Was t vanmiddag wel van plan. Jij gaat toch veuls te hard voor me johOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
ik zou zaterdag en zondag even omdraaien... heb je zondag nog wat tijd om voor je tv door te brengen.. RVV kijkenquote:Op vrijdag 4 april 2014 08:17 schreef jsprbcn het volgende:
Zo, een paar uurtjes werken en dan kan het grote weekend fiets festijn beginnen.
Mijn vriendin is dit weekend weg dus ik heb enkel de kat waar ik voor moet zorgen![]()
![]()
![]()
Vandaag 80Km
Morgen 100Km
Zondag 200Km
Ik heb er zin in! (enkel vandaag moet het weer even meewerken gezien het nu nog zwaar bewolkt is, maar de vooruitzichten zijn dat het vanmiddag op moet klaren... zolang het maar droog is ben ik blij!
everyone's a critic...
even you ! !![]()
Begin middag/einde ochtend. Hoeveel k wil je doen? Ik ga morgen fie maasvlakteroute ook nog vietsen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hoe laat ga je ongeveer? Rondje samen doen? D1 training jeweet. Moet sowieso rustig aan doen met die pees.
Then again, kan altijd eerder omkeren.![]()
Ik ben afhankelijk van wie je het vraagt de grootste hypochonder van Fok, of als je het mij vraagt, een beetje blessure gevoelig. Maar ik ga vanavond gewoon sporten hoor, weet nog niet precies wat, fiets of sportschool, dat zie ik wel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:08 schreef muzas het volgende:
Je kan ook gewoon gaan fietsen. Ik ben na 1,5 jaar bijna 20kg kwijt. Zonder noemenswaardig dieet. Drinkber zrlfs mog bier naast. Heb dan welliswaar geen 'pijntjes' maar zo belastend is fietsen niet op het gestel toch?Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Zo laatste dagje voor het weekend. Zondag en maandag koers meepakken. Heb er zin in!Haters gonna hate.![]()
Niet al te gek hoor. 80 km ofzo? Jij?quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Begin middag/einde ochtend. Hoeveel k wil je doen? Ik ga morgen fie maasvlakteroute ook nog vietsen.
Then again, kan altijd eerder omkeren.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja iets minder, maar dat kan prima. Rondje bollenvelden? Afspreken bij t kopje ofzo?quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet al te gek hoor. 80 km ofzo? Jij?![]()
Dan ben ik afhankelijk van jou voor de route. Hoe laat op 't kopje?quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:23 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja iets minder, maar dat kan prima. Rondje bollenvelden? Afspreken bij t kopje ofzo?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Hou t ff op begin van de middag, moet nog wat shizzle doen Half 1 ofzo? Of is dat te laat voor je?/komt dat uit met die boot?quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan ben ik afhankelijk van jou voor de route. Hoe laat op 't kopje?![]()
Half 1 is goed. Daaro bij die rotonde? https://www.google.com/ma(...)ata=!4m3!4m2!1m0!1m0quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Hou t ff op begin van de middag, moet nog wat shizzle doen Half 1 ofzo? Of is dat te laat voor je?/komt dat uit met die boot?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Brievenbusquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:29 schreef muzas het volgende:
Bovenop dat tekkeding toch?Bij de welbekende brievenbus!
https://www.google.com/ma(...)bp=12,359.45,,0,7.38quote:
Van noord naar zuid aan de linkerkant van de weg.![]()
Boete voor wát? Bumperkleven?quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:22 schreef Tommeke het volgende:
Patroon:
http://m.lc.nl/friesland/(...)d&utm_medium=twitter![]()
Ik ga wel effe zoeken. Half 1 is goed, desnoods rij ik nog een klein rondje ofzo.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:32 schreef muzas het volgende:
[..]
https://www.google.com/ma(...)bp=12,359.45,,0,7.38
Van noord naar zuid aan de linkerkant van de weg.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:22 schreef Tommeke het volgende:
Patroon:
![]()
Bierquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:08 schreef muzas het volgende:
Je kan ook gewoon gaan fietsen. Ik ben na 1,5 jaar bijna 20kg kwijt. Zonder noemenswaardig dieet. Drinkber zrlfs mog bier naast. Heb dan welliswaar geen 'pijntjes' maar zo belastend is fietsen niet op het gestel toch?
Edit. Typen op een telefoon.![]()
![]()
Toffe site, mooie plannenquote:Op vrijdag 4 april 2014 08:17 schreef jsprbcn het volgende:
![]()
![]()
Vandaag 80Km
Morgen 100Km
Zondag 200Km
Ik heb er zin in! (enkel vandaag moet het weer even meewerken gezien het nu nog zwaar bewolkt is, maar de vooruitzichten zijn dat het vanmiddag op moet klaren... zolang het maar droog is ben ik blij!![]()
![]()
Zeker een leuke site. Net geregisteerd. Even kijken of ik morgenochtend met een groep mee kan
Ik heb het zowaar nog even op google maps en strava gecontroleerd ookquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:22 schreef Tommeke het volgende:
Patroon:
Maar dat was Patrón niet, die heeft zn rondjes ten zuidoosten van Ljouwert ergens gereden.Mijn foto's op Flickr!
Wat ben jij toch lekker impulsief, lekker gek.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:53 schreef kanovinnie het volgende:
Zeker een leuke site. Net geregisteerd. Even kijken of ik morgenochtend met een groep mee kan
Goed bezig kano.![]()
Bij mijn canyon fiets zit een plastic schijf achter de cassete, dient deze als bescherming toen ze hem opstuurde? Of hoort hij er te zitten?![]()
Die zit er volgens mij om te voorkomen dat je ketting tussen je cassette en spaken slaat. Zolang je derailleur goed afgesteld is gebeurd dat niet dus dan zit je veilig en kan je 'm weghalenquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:28 schreef fetss het volgende:
Bij mijn canyon fiets zit een plastic schijf achter de cassete, dient deze als bescherming toen ze hem opstuurde? Of hoort hij er te zitten?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
#1quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:28 schreef fetss het volgende:
Bij mijn canyon fiets zit een plastic schijf achter de cassete, dient deze als bescherming toen ze hem opstuurde? Of hoort hij er te zitten?.![]()
Is een gratis frisbee.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:28 schreef fetss het volgende:
Bij mijn canyon fiets zit een plastic schijf achter de cassete, dient deze als bescherming toen ze hem opstuurde? Of hoort hij er te zitten?![]()
Veel fiets plannen maken wij hier via Meetup of Facebook. Werkt wel goed en je ontmoet mensen van overal vandaan. Ik weet alleen niet of het bekend is onder de Nederlanders.quote:Probleem is dat veel mensen die aangemeld hebben (via Facebook) werken op zaterdag en vandaar dat we de lange route maken op zondag. En als het mooi weer is zit ik liever op de fiets dan er naar te kijkenquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:11 schreef the_critic het volgende:
[..]
ik zou zaterdag en zondag even omdraaien... heb je zondag nog wat tijd om voor je tv door te brengen.. RVV kijken![]()
![]()
Wonen er veel Nederlanders in Barcelona? Zag even snel al 3 Nederlande namen alleen tussen de organizers staanquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:40 schreef jsprbcn het volgende:
[..]
Veel fiets plannen maken wij hier via Meetup of Facebook. Werkt wel goed en je ontmoet mensen van overal vandaan. Ik weet alleen niet of het bekend is onder de Nederlanders.
[..]
Probleem is dat veel mensen die aangemeld hebben (via Facebook) werken op zaterdag en vandaar dat we de lange route maken op zondag. En als het mooi weer is zit ik liever op de fiets dan er naar te kijken![]()
![]()
Die group is opgezet door een Nederlander, en dan weten de Nederlanders, Engelsen etc. elkaar wel te vinden. Werkt prima, dus wellicht kun je dit voor NL op opzetten gezien Facebook maar lauwe troep aan het worden is omdat je overladen wordt met uitnodigen voor alles en nog wat, en juist de belangrijke dingen over het hoofd ziet. Met Meetup is het directe communicatie via email.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wonen er veel Nederlanders in Barcelona? Zag even snel al 3 Nederlande namen alleen tussen de organizers staan![]()
Ff opzouten jij. Ik heb een behoorlijk geheugen en oude berichten zoeken doe ik niet aan. Je weet best wat ik bedoelde, maar het is absoluut niet belangrijk totdat jij jezelf over die KOM's ineens gaat tegenspreken. Maar daar schijn je wel vaker last van te hebben. Typisch weegschalen gedrag en moet je mee uitkijken. Niet hier maar voordat je het weet wordt je niet meer serieus genomen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 06:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Quote dat bericht ff, want je bent een ouwe jokkebrok heb ik wel door. Graag voortaan bij een bewering ff originele post quoten. Heb je vast wel bijgehouden in Excel ofzo2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Je bedoeld zoiets als niet geven om KOM's en zeggen flag maar, en dan de flag weg laten halen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:01 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ff opzouten jij. Ik heb een behoorlijk geheugen en oude berichten zoeken doe ik niet aan. Je weet best wat ik bedoelde, maar het is absoluut niet belangrijk totdat jij jezelf over die KOM's ineens gaat tegenspreken. Maar daar schijn je wel vaker last van te hebben. Typisch weegschalen gedrag en moet je mee uitkijken. Niet hier maar voordat je het weet wordt je niet meer serieus genomen.
Nee joh, liep ooit te janken dat iemand een kom van zn vriendin had afgepakt en dat moest en zou dus weer teruggepakt worden. Hele warmingup en met twee man ervoor voor de afzet als ik me nog goed herrinner. Stond ook nog een foto van die molshoop bij geloof ik. Kun jij vast wel terugvinden. Ik heb me nooit in zoekfuncties op Fok verdiept.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je bedoeld zoiets als niet geven om KOM's en zeggen flag maar, en dan de flag weg laten halen?2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Ach is toch leuke bezigheid om een kom op die manier terug te pakken ?
(Hij had ook zelf kunnen fietsen met account van vriendin)![]()
Ja niks op tegen hoor, al wil je ze op de brommert terugpakken, mij een zorg want ik heb niet zon strava ding. Past niet op een Blackberry. Maar kom hier dan later niet beweren dat KOMs je niets interesseren. Die Patroon kwam hier ooit ook eens bij windkracht 11 vertellen dat hij weer een kom gepakt had "omdat het kon"'. Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:11 schreef ddx het volgende:
Ach is toch leuke bezigheid om een kom op die manier terug te pakken ?2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Ah, je kan je praatjes niet hard maken. Weet niet waar je op doelt. Wil je voortaan ff de bewuste quote erbij pakken als je zonodig iemand op zijn plek wil wijzen als oom agent? Dank.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:01 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ff opzouten jij. Ik heb een behoorlijk geheugen en oude berichten zoeken doe ik niet aan. Je weet best wat ik bedoelde, maar het is absoluut niet belangrijk totdat jij jezelf over die KOM's ineens gaat tegenspreken. Maar daar schijn je wel vaker last van te hebben. Typisch weegschalen gedrag en moet je mee uitkijken. Niet hier maar voordat je het weet wordt je niet meer serieus genomen.
@Kano, de flag was verbazingwekkend met 1 druk op de knop weg. Best slecht eigenlijk, zo heeft flaggen geen zin. Als ik de rit prive maak, telt hij dan nog mee voor de totalen? Daar gaat het mij ff om.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Geen idee. Dat zou je gister al gedaan hebben tochquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:17 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ah, je kan je praatjes niet hard maken. Weet niet waar je op doelt. Wil je voortaan ff de bewuste quote erbij pakken als je zonodig iemand op zijn plek wil wijzen als oom agent? Dank.
@Kano, de flag was verbazingwekkend met 1 druk op de knop weg. Best slecht eigenlijk, zo heeft flaggen geen zin. Als ik de rit prive maak, telt hij dan nog mee voor de totalen? Daar gaat het mij ff om.
Geloof van niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:17 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ah, je kan je praatjes niet hard maken. Weet niet waar je op doelt. Wil je voortaan ff de bewuste quote erbij pakken als je zonodig iemand op zijn plek wil wijzen als oom agent? Dank.
@Kano, de flag was verbazingwekkend met 1 druk op de knop weg. Best slecht eigenlijk, zo heeft flaggen geen zin. Als ik de rit prive maak, telt hij dan nog mee voor de totalen? Daar gaat het mij ff om.![]()
Dat zegt nog niet of het mij boeit. Kwam waarschijnlijk ff zo uit met de wind. Weet niet eens precies waar alle koms liggen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:15 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja niks op tegen hoor, al wil je ze op de brommert terugpakken, mij een zorg want ik heb niet zon strava ding. Past niet op een Blackberry. Maar kom hier dan later niet beweren dat KOMs je niets interesseren. Die Patroon kwam hier ooit ook eens bij windkracht 11 vertellen dat hij weer een kom gepakt had "omdat het kon"'. Ik bedoel maar.
Zoals gister zag ik pas achteraf dat daar een kom lag, maar dat geloof jij vast niet.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Vind het zonde als niet meetelt ivm de jaartotalen. Ik zal het eens testenquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee. Dat zou je gister al gedaan hebben tochMaar ik kan 't mis hebben...![]()
De rit is nu prive, zoals nu lijkt telt hij wel mee voor de totalen. Kunnen we het nu weer over nuttige zaken hebben.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ahh ja dat verhaal. Was toen mooi. We waren toen met 3 man + vriendin aan het fietsen en kwamen tijdens rit op idee om haar de kom terug te geven. Wij haar in stelling brengen en als treintje voor haar aangetrokken. Was vet leuk joh!quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:10 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee joh, liep ooit te janken dat iemand een kom van zn vriendin had afgepakt en dat moest en zou dus weer teruggepakt worden. Hele warmingup en met twee man ervoor voor de afzet als ik me nog goed herrinner. Stond ook nog een foto van die molshoop bij geloof ik. Kun jij vast wel terugvinden. Ik heb me nooit in zoekfuncties op Fok verdiept.Maak jij wel eens iets leuks mee Buzz?
Maar ff zon geintje uithalen zegt natuurlijk niks over de mate van hoe belangrijk ik zo'n KOM vind.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Nee, rellen is leuker. Patroon, weet je dat je een lelijke fiets hebt? Wat een dranghek. Echt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Zwart/witte fietsen en ditto pakjesquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nee, rellen is leuker. Patroon, weet je dat je een lelijke fiets hebt? Wat een dranghek. Echt.
Ja haha want naar cap_fab toekomen past natuurlijk niet in het traininsschema
Oja, zo noem je dat. In mijn tijd noemde we dat angst.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja, die tijd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:36 schreef Patroon het volgende:
Welke tijd jonge? Toen je nog een luier aan had?Ik help je graag in het vrijdagmiddagvermaak op de zaak. Ik denk dat ik zo een biertje ga pakkenquote:
Ik moet eerst m'n dochtter naar d'r eerste tennisles brengen zometeen. Bier staat helaas nog even op de wachtlijst
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Hahaha buzz heeft een blackberry.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:15 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja niks op tegen hoor, al wil je ze op de brommert terugpakken, mij een zorg want ik heb niet zon strava ding. Past niet op een Blackberry. Maar kom hier dan later niet beweren dat KOMs je niets interesseren. Die Patroon kwam hier ooit ook eens bij windkracht 11 vertellen dat hij weer een kom gepakt had "omdat het kon"'. Ik bedoel maar.
Jij bent echt oud![]()
En cap fab past niet door de deur.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:31 schreef kanovinnie het volgende:
Ja haha want naar cap_fab toekomen past natuurlijk niet in het traininsschema
HAHAHAHA![]()
Dit doen we met brutale ijsberen waar ik woon vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Captain_Fabulous op 04-04-2014 14:10:03 ]Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dit doen we met brutale ijsberen waar ik woon vriend.Passen jullie daar verkeerde img tags toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor de mensen die nu thuis vrij zijn... op discoevry channel laten ze zien hoe ze bij Campirotzooi, De Bullet wielen fabriceren (how do they do it.. mogelijk ook ergens een herhaling te vinden, voor de liefhebbers)everyone's a critic...
even you ! !![]()
Ik zie maisquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:05 schreef the_critic het volgende:
voor de mensen die nu thuis vrij zijn... op discoevry channel laten ze zien hoe ze bij Campirotzooi, De Bullet wielen fabriceren (how do they do it.. mogelijk ook ergens een herhaling te vinden, voor de liefhebbers)
Nee, maar je weet nooit of er tere zietjes meekijken, dus ik dacht, doe ik in een spoiler.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Passen jullie daar verkeerde img tags toeMetalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Voortaan moet je er effe een ] achter zitten. [/img werkt niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Nee, maar je weet nooit of er tere zietjes meekijken, dus ik dacht, doe ik in een spoiler.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dit doen we met brutale ijsberen waar ik woon vriend.En in werkelijkheid zit je avonds in de sportschool op een hometrainert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
klopt.. nu krukassen dan vliegtuigen.. maar daarna... wielen ff 10 min geduld ofzoquote:everyone's a critic...
even you ! !![]()
Beter dan in de auto zittenquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:08 schreef Patroon het volgende:
[..]
En in werkelijkheid zit je avonds in de sportschool op een hometrainert.
Werktuigbouwkundequote:Op vrijdag 4 april 2014 14:08 schreef the_critic het volgende:
[..]
klopt.. nu krukassen dan vliegtuigen.. maar daarna... wielen ff 10 min geduld ofzoZonder mijn beroep geen hoge pornowielen!
Mijn Strava en ik, vertellen de absolute waarheid, als daar sportsschool staat, is er gesprotschooltquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:08 schreef Patroon het volgende:
[..]
En in werkelijkheid zit je avonds in de sportschool op een hometrainert.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Fulcrum wielenToch weer campa die de wereld laat zien hoe het moet
vorige intro waren zonda's en bullets.. Maar nu idd fulcrum... achja inderdaad allemaal uit zelfde fabriekeveryone's a critic...
even you ! !![]()
HET BEGINT!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
En nu zetten ze een kano in elkaar. Mijn dag is weer compleet. Bedankt critic!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
ja gister gezien ja.... bizar he! Je weet dat het bestaat, maar om zo te zien is toch wel ff andere koekquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:37 schreef MarcoD het volgende:
http://www.deredactie.be/(...)ppen?video=1.1930078everyone's a critic...
even you ! !![]()
WTFquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Vind het zonde als niet meetelt ivm de jaartotalen. Ik zal het eens testen
Je hebt al net zoveel kilometers gemaakt dit jaar als in heel 2013 en dan mauwen over 50 km die er niet bij zouden komen op je totaal?
Autist
Mijn foto's op Flickr!
En dat terwijl hij niet maalt om het aantal kilometers dat hij fietstquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
WTF
Je hebt al net zoveel kilometers gemaakt dit jaar als in heel 2013 en dan mauwen over 50 km die er niet bij zouden komen op je totaal?
Autist
Ik kom er net achter dat ik samen met 8 andere als KOM sta! Dat maakt je dag nog eens goed!
http://www.strava.com/segments/5802244Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Haha ja ben best wel autistisch. Mijn vriendin zegt niet voor niets soms "jij bent mijn kleine autist"quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
WTF
AutistEchte liefde als je elkaars afwijking gaat waarderen
@Kano, iig niet als competitie van wie fietst het meest, maar als tegen mezelf tov voorgaande jaren ofzo, weet niet. Als ik iets bij hou doe ik het nauwkeurig of niet.
Ik baal altijd echt als een stekker als ik mijn garmin vergeet aan te zetten
Wel weer een fraai segmentje gevonden om binnenkort even te halen![]()
Ja, morgen maar geen trainingskoersquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:17 schreef muzas het volgende:
Moet eerst die pees van je maar es in orde zijn.
Like always, achilles. Vrees dat ik daar altijd last van ga houden bij extreme inspanningen.quote:
Ja, 185 op dag 1 en 205 op dag 2 is extreem voor mijOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Kom ik aan met als doel voor 2014 om 220 in 2 dagen te doen en 220 in 1 dag in 2015quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Like always, achilles. Vrees dat ik daar altijd last van ga houden bij extreme inspanningen.
Ja, 185 op dag 1 en 205 op dag 2 is extreem voor mij
Verschil moet er zijn zal ik maar zeggen.![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:40 schreef kaasplankje het volgende:
Had vd week ook wat last van pezen en knietjes. Vandaag ben ik wel weer herstelt inmiddels, ergo, niet verotter dan normaal op vrijdag. Toch rust ik dit weekend, omdat ik 3 weken goed getraind heb.Paar jaar terug kon ik hier ook nog niet aan denken hoor. En de prijs moet ik er ook voor betalen. Maandag kon ik de trap bij het station nauwelijks af en op komen zonder pijn. En vandaag na 16 km fietsen was ik heel blij dat ik thuis was.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kom ik aan met als doel voor 2014 om 220 in 2 dagen te doen en 220 in 1 dag in 2015
Verschil moet er zijn zal ik maar zeggen.
2x 110 is ook een prestatie hoor, 1tje die ik ook nog maar een keer of 2/3 heb voltooid denk ik.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Hier ook rust. Morgen weer 1u achter de auto (geen paniek, ik maak hem prive) en zondag 2u D1.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:40 schreef kaasplankje het volgende:
Had vd week ook wat last van pezen en knietjes. Vandaag ben ik wel weer herstelt inmiddels, ergo, niet verotter dan normaal op vrijdag. Toch rust ik dit weekend, omdat ik 3 weken goed getraind heb.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Biergarten is open.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:18 schreef muzas het volgende:
Morgen lekker door de havens raggen![]()
En daarna ál het bier in 010 opzuipen.
En de whiskywinkel![]()
![]()
Zal Lieuwe Westra wel geweest zijn haha.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb het zowaar nog even op google maps en strava gecontroleerd ook![]()
Maar dat was Patrón niet, die heeft zn rondjes ten zuidoosten van Ljouwert ergens gereden.![]()
Dan was het bericht "auto stayert achter wielrenner".quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zal Lieuwe Westra wel geweest zijn haha.![]()
zoals ik al zei, geloof ik...quote:Op donderdag 3 april 2014 18:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Huh? Waar was dat dan, kan ik me niet herinneren.ik weet niet meer of jij er bij zat
het was hooguit 20 km voor het einde
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Ja en 150 watt erbij, dan heb ik er meteen 50% van mijn vermogen op omslagpunt erbij. Wel bizar, afgelopen zomer op de (geleende) elektrische mountainbike van mijn schoonmoeder gereden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:38 schreef the_critic het volgende:
[..]
ja gister gezien ja.... bizar he! Je weet dat het bestaat, maar om zo te zien is toch wel ff andere koek
Even een klein stukje bergop op vol vermogen en zelf ook vol trappen ga je op een muurtje van 10% gewoon met 30km/h omhoog en is net alsof je een hele grote duw in je rug krijgt als je eenmaal begint met trappen.
Wel grappig om een keer op te fietsen maar je zal mij er niet snel op vinden.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Hoe weet je wat je maximale vermogen is? Meting gedaan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:18 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ja en 150 watt erbij, dan heb ik er meteen 50% van mijn vermogen op omslagpunt erbij. Wel bizar, afgelopen zomer op de (geleende) elektrische mountainbike van mijn schoonmoeder gereden.
Even een klein stukje bergop op vol vermogen en zelf ook vol trappen ga je op een muurtje van 10% gewoon met 30km/h omhoog en is net alsof je een hele grote duw in je rug krijgt als je eenmaal begint met trappen.
Wel grappig om een keer op te fietsen maar je zal mij er niet snel op vinden.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Oja ik ging net op mijn zadel zitten en dacht meteen.... WOW. Zit echt VEEEEEEEL beter
Die 17.1 km ben je gelijk ook als een malle doorgejakkertquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:29 schreef kanovinnie het volgende:
Oja ik ging net op mijn zadel zitten en dacht meteen.... WOW. Zit echt VEEEEEEEL beter![]()
![]()
Ja, echtquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die 17.1 km ben je gelijk ook als een malle doorgejakkert
Maja ben er wel blij mee. Voelde op dit kleine stukje al dit hij een stuk beter zit dan mijn vorige zadel
Ik ga vandaag voor het eerst de volledige commute doen van 110 km. Al met al scheelt het van deur tot deur nog niet eens zo heel veel tijd. Denk dat ik in totaal een uur langer onderweg ben.![]()
Dat ik in Aalsmeer werkte was ik een half uur langer onderweg. en dat met 2 keer het pont. Zonder diep ontjes zou ik sneller zijn geweest. 70k-72 km per dag.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga vandaag voor het eerst de volledige commute doen van 110 km. Al met al scheelt het van deur tot deur nog niet eens zo heel veel tijd. Denk dat ik in totaal een uur langer onderweg ben.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja een test, maar nu met die knie doet het op normale duurvermogen al een beetje pijn. Vanmorgen dus een half uurtje laag in herstel getrapt dat ging best prima maar nog niet 100%.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe weet je wat je maximale vermogen is? Meting gedaan?
[ Bericht 7% gewijzigd door MarcoD op 04-04-2014 16:59:30 ]If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Rijden jullie trouwens met latex biba's, butyl biba's of tubes?
Heb nu nieuwe soepele bandjes maar vroeg me af of ik dan eigenlijk ook beter latex biba's er in kan gooien."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Gewone butyl biba's en durano bandjes.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik geloof niet dat ik de voordelen zou merken (lichter, beter rollen) en me wel enorm zou irriteren aan het nadeel, iedere keer je banden opnieuw oppompen.![]()
Iemand tips voor verlichting op de fiets? Wil het gaan gebruiken voor zowel racen als voor het mountainbiken.![]()
Lees een paar topics terug want alles is er wel over gezegt. De mening zijn verdeeld. Ik zou voor het MTB'en een chinese bouwlamp voor op je helm kopen+ een setje fietslampen van de action voor zichtbaarheid op de fietspaden en nog zo'n set voor op je racefiets.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:32 schreef poiuytr het volgende:
Iemand tips voor verlichting op de fiets? Wil het gaan gebruiken voor zowel racen als voor het mountainbiken.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Paar topics al terug gelezen maar kan er weinig over vinden + ben geen held in het gebruik van de zoek functies hier op 't forum. Hoeveel lumen ben je ongeveer nodig wil je fatsoenlijk wat kunnen zien op smalle zandpaden/ singletracks welke ik in de zomer ook kan gebruiken voor het racen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lees een paar topics terug want alles is er wel over gezegt. De mening zijn verdeeld. Ik zou voor het MTB'en een chinese bouwlamp voor op je helm kopen+ een setje fietslampen van de action voor zichtbaarheid op de fietspaden en nog zo'n set voor op je racefiets.
Achterlicht zodat overige weg gebruikers mij kunnen zien heb ik al wel van de Action. Gaat me dus eigenlijk specifiek om een voorlamp op t stuur of aan de helm.
http://www.dx.com/p/singf(...)-190425#.Uz7U86h_vh4 deze is 2500lumen of is dat al teveel?![]()
Toen was ik toch al illegaal gedemarreerd met Kaas en MarcoD?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:57 schreef forty-two het volgende:
[..]
zoals ik al zei, geloof ik...ik weet niet meer of jij er bij zat
het was hooguit 20 km voor het einde
![]()
Ik heb 1800 en dat is al voldoende. Een klein lampje zou ik er wel op doen want zeker als je licht op je helm zit is het irritant voor de medeweggebruikers. En illigaal.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:55 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Paar topics al terug gelezen maar kan er weinig over vinden + ben geen held in het gebruik van de zoek functies hier op 't forum. Hoeveel lumen ben je ongeveer nodig wil je fatsoenlijk wat kunnen zien op smalle zandpaden/ singletracks welke ik in de zomer ook kan gebruiken voor het racen?
Achterlicht zodat overige weg gebruikers mij kunnen zien heb ik al wel van de Action. Gaat me dus eigenlijk specifiek om een voorlamp op t stuur of aan de helm.
http://www.dx.com/p/singf(...)-190425#.Uz7U86h_vh4 deze is 2500lumen of is dat al teveel?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Een dag vol verrassingen voor jou!quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:57 schreef poiuytr het volgende:
Wejoo ik dacht altijd dat Wombcat een vrouwelijke user wasOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:57 schreef poiuytr het volgende:
Wejoo ik dacht altijd dat Wombcat een vrouwelijke user was![]()
![]()
Nou ja 'Womb' betekent ook 'Baarmoeder'quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:57 schreef poiuytr het volgende:
Wejoo ik dacht altijd dat Wombcat een vrouwelijke user was![]()
![]()
Hop, volOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: