abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139386954
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:59 schreef Razor21 het volgende:
Google AdSense Leak

I am a former Google employee and I am writing this to leak information to the public of what I
witnessed and took part in while being an employee. My position was to deal with AdSense accounts,
more specifically the accounts of publishers (not advertisers). I was employed at Google for a period of
several years in this capacity.

Leesvoer : http://pastebin.com/qh6Tta3h
Waar heb je dit vandaan?
If not now, then when.
  dinsdag 29 april 2014 @ 20:10:55 #202
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_139386984
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Waar heb je dit vandaan?
Iemand stuurde het linkje via Twitter. Ga het straks even op mijn gemak verder doorlezen (veel tekst).
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_139387039
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 20:10 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Iemand stuurde het linkje via Twitter. Ga het straks even op mijn gemak verder doorlezen (veel tekst).
Hmm, ik heb het gelezen en het is wel foute boel voor Google als het waar zou zijn, echter kan het ook gewoon bullshit zijn.
If not now, then when.
  dinsdag 29 april 2014 @ 21:51:49 #204
340341 Blester
Membre très utile
pi_139392559
quote:
Google AdSense Leak

I am a former Google employee and I am writing this to leak information to the public of what I
witnessed and took part in while being an employee. My position was to deal with AdSense accounts,
more specifically the accounts of publishers (not advertisers). I was employed at Google for a period of

Ook gelezen, kon zo al een paar onwaarheden ontdekken in ieder geval. Lijkt me niet echt dit bericht, maar dat Google een speciale manier van bannen heeft lijkt me duidelijk.
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 29 april 2014 @ 22:01:18 #205
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_139392978
Waarom zou Google dat doen, ze krijgen 30%. Je kan dan 1x stelen en de account bannen of elke maand 30% krijgen, na 4 maanden heb je waarschijnlijk al meer dan als je de account bant.
  dinsdag 29 april 2014 @ 22:44:23 #206
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_139395508
Hoe denken jullie over de nieuwe extensies zoals *.technology en *.kitchen en *.tips etc. Trekt het jullie aan of zien jullie het niet gebeuren met dergelijke extensies?
pi_139395528
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 22:44 schreef Apekoek het volgende:
Hoe denken jullie over de nieuwe extensies zoals *.technology en *.kitchen en *.tips etc. Trekt het jullie aan of zien jullie het niet gebeuren met dergelijke extensies?
Dit wordt echt 20 keer per week gevraagd.
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 29 april 2014 @ 22:49:02 #208
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_139395780
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 april 2014 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dit wordt echt 20 keer per week gevraagd.
Sorry ik heb het zelf nog niet voorbij zien komen, volg dit topic dan ook af en toe. Ik heb wel een week geleden hetzelfde gevraagd maar helaas geen reactie.

Maar wat vind jij er van, bruikbare extensies of niet?
pi_139396013
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 22:49 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Sorry ik heb het zelf nog niet voorbij zien komen, volg dit topic dan ook af en toe. Ik heb wel een week geleden hetzelfde gevraagd maar helaas geen reactie.

Maar wat vind jij er van, bruikbare extensies of niet?
Ik vind het persoonlijk onzinextensies. Ik zou nooit zomaar naar ikwileennieuwe.keuken gaan ofzo :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_139400181
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 april 2014 22:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk onzinextensies. Ik zou nooit zomaar naar ikwileennieuwe.keuken gaan ofzo :')
Misschien professioneel gezien wel, de stad amsterdam wil bijvoorbeeld .amsterdam vastleggen.

Alleen, ik heb nooit dat ik niet aan een goede domeinnaam kan komen. Ik zet nooit echt hele grote websites op, vaak niche sites, en dan is er gewoon nog zoveel te doen met streepjes. Niet normaal.

quote:
Google AdSense Leak

Voor iedereen in het kort, het gaat over de policies die Google sinds 2009 heeft ingevoerd, het hele verhaal is afkomstig van een ex Google medewerker. Ik geloof het wel deels eigenlijk. Ik denk eerlijk gezegd ook dat een groot deel van mijn inkomsten afkomstig zijn van kliks die per ongeluk gedaan worden. Ik klik ook vaak per ongeluk, en ik weet dat veel mensen wel eens per ongeluk klikken. Het aantal mensen dat echt denkt bij een Google Adsense advertentie (al is het op marktplaats ofzo) hee kijk nou, alles in een pakketten vanaf ¤30 per maand. Nice, daar ga ik eens op klikken. :') Nee hoor, ik denk wel de helft (of meer) per ongeluk. ;(

quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 23:43 schreef WebBeestje het volgende:
Veelzijdigmaleisië, ik begrijp je punt en ik overweeg een bedrijf te blokkeren dat eerst serieus vroeg naar de tarieven om rechtstreeks te adverteren maar na twee mails die kant op niks meer laat weten.
Kunnen bedrijven rechtstreeks adverteren op adsense? Hoe dan? En hoe krijg je dat te horen?

[ Bericht 8% gewijzigd door mimbosa op 30-04-2014 00:54:36 ]
pi_139403860
Hmm dat was net even schrikken toen ik door had dat ik bijna op een banner van mezelf klikte. Ik kreeg voor de Europese verkiezingen een banner midden in beeld geopend dat een filmpje afspeelde. Ik had geen idee waar dat vandaan kwam maar klikte op het kruisje. Ik scrollde op mijn pagina naar beneden en zag in een leaderboard de informatie waar het filmpje ook over ging. Die filmpjes zullen wel een hogere CTR opleveren.
pi_139403935
quote:
Kunnen bedrijven rechtstreeks adverteren op adsense? Hoe dan? En hoe krijg je dat te horen?
Bedrijven (maar wij net zo goed) kunnen via Adwords een website als target instellen om te adverteren. Hier krijg je natuurlijk geen melding van en dit kun je volgens mij ook niet zien in Adsense. Ik kan bijvoorbeeld bedrijf A hebben die op bepaalde niches of zoekwoorden target maar een bedrijf B kan gericht op mijn website advertenties plaatsen. In Adsense zie je dan geen verschil maar kun je wel bepaalde bedrijven blokkeren.
  woensdag 30 april 2014 @ 10:57:35 #213
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_139405397
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 22:44 schreef Apekoek het volgende:
Hier kijk ik altijd of bepaalde extenties populair zijn : http://www.dnjournal.com/domainsales.htm
Als je bij het huidige jaaroverzicht kijkt zie je 1 .tips domain die verkocht is.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_139405543
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 00:42 schreef mimbosa het volgende:

[..]

Ik klik ook vaak per ongeluk, en ik weet dat veel mensen wel eens per ongeluk klikken. Het aantal mensen dat echt denkt bij een Google Adsense advertentie (al is het op marktplaats ofzo) hee kijk nou, alles in een pakketten vanaf ¤30 per maand. Nice, daar ga ik eens op klikken. :') Nee hoor, ik denk wel de helft (of meer) per ongeluk. ;(
Hmmm, ik klik de laatste tijd wel vaak op advertenties, ik zocht bepaalde velgen en zag opeens een Marktplaats advertentie, ik zocht een vest en die was opeens bij Wehkamp in de aanbieding, ook toen ik op zoek was naar internet (Ziggo) heb ik de aanbieding via een banner gevonden.

Vroeger klikte ik nooit op banners, maar die Wehkamp en Marktplaats banners zijn echt clickable, je kan er ook nog lekker in scrollen enzo.
  woensdag 30 april 2014 @ 11:17:49 #215
340341 Blester
Membre très utile
pi_139405960

De andere kant van Google :P
  woensdag 30 april 2014 @ 11:47:57 #216
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_139406869
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:57 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Hier kijk ik altijd of bepaalde extenties populair zijn : http://www.dnjournal.com/domainsales.htm
Als je bij het huidige jaaroverzicht kijkt zie je 1 .tips domain die verkocht is.
ah leuk lijstje!
pi_139487439
Iemand toevallig een website gerelateerd aan reizen, activiteiten en uitstapjes? Ik heb een grote website over toerisme in Nederland en zoek linkpartners hiervoor. Mijn website en artikelen staan er op in het engels en in het nederlands (dus zowel links vanaf nederlandse als buitenlandse websites zijn interessant).
pi_139494236
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 09:51 schreef WebBeestje het volgende:
Hmm dat was net even schrikken toen ik door had dat ik bijna op een banner van mezelf klikte. Ik kreeg voor de Europese verkiezingen een banner midden in beeld geopend dat een filmpje afspeelde. Ik had geen idee waar dat vandaan kwam maar klikte op het kruisje. Ik scrollde op mijn pagina naar beneden en zag in een leaderboard de informatie waar het filmpje ook over ging. Die filmpjes zullen wel een hogere CTR opleveren.
Zo'n ramp is dat niet als je een keer op een eigen banner klikt. Of begrijp ik je post nu niet? :P
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:00:10 #219
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_139499154
Je begrijpt het wel ;) alleen ik heb nog niet eerder met Google Adsense op mijn website een banner gezien die midden in beeld opduikt en dan een filmpje afspeelt.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:39:45 #220
340341 Blester
Membre très utile
pi_139500633
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 09:51 schreef WebBeestje het volgende:
Och, met ontwikkelen klik ik soms ook wel eens verkeerd. Tussen tabbladen switchen met een Magic Mouse, dan raak je nog wel eens wat advertenties :P
pi_139529008
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef Blester het volgende:

[..]

Och, met ontwikkelen klik ik soms ook wel eens verkeerd. Tussen tabbladen switchen met een Magic Mouse, dan raak je nog wel eens wat advertenties :P
Heb het zelf ook wel eens. Heb op een site discus (commentsystem) en die wil nog wel eens de boel vertragen. Dan wil ik iets in het menu klikken, en schiet de pagina ineens door :D
Heb er in 13 jaar nog nooit geen moeite mee gehad.
pi_139529578
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 10:52 schreef WebBeestje het volgende:
Veelzijdigmaleisië, ik zou geen adverteerders blokkeren en je geeft precies aan waarom Google Adsense effectief is. Jij krijgt advertenties te zien die voor jou relevant zijn. Google zal altijd afwegen waar zij en dus ook jij het meeste aan zal verdienen dus of dit op basis van content is of op basis van persoonlijke interesses. Je kunt advertenties zo instellen dat ze alleen op content richten maar ik ben bang dat je inkomsten dan omlaag zullen gaan: minder concurrentie voor je banners en dus lagere CPC.
Eergisteren zag ik een leuk blog dat helemaal verpest werd door een super gore ad.. (een arm met een iphone onder de huid geïmplanteerd) Meteen weg geklikt, kom er niet verder naar kijken. Kan toch niet de bedoeling zijn?

Zou die ad iig niet op mijn site willen hebben..
  zondag 4 mei 2014 @ 11:07:28 #223
280735 Deeltjesversneller
v0lg je dr0men
pi_139544827
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 20:06 schreef ZuidKardinaal het volgende:

[..]

Eergisteren zag ik een leuk blog dat helemaal verpest werd door een super gore ad.. (een arm met een iphone onder de huid geïmplanteerd) Meteen weg geklikt, kom er niet verder naar kijken. Kan toch niet de bedoeling zijn?

Zou die ad iig niet op mijn site willen hebben..
jeetje meid wat naar voor je dat je er zomaar mee werd geconfronteerd
pi_139545244
:')
Facts don't care about your feelings
pi_139545852
Iemand ervaring met het (succesvol) in bezwaar gaan tegen een penalty in WM Tools? Ik vind de penalty onterecht en zou het liefst met iemand van Google in dialoog gaan.
pi_139548171
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 11:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

jeetje meid wat naar voor je dat je er zomaar mee werd geconfronteerd
Eerder jammer voor die mensen met het blog.. omdat ik weer weg klikte
pi_139549020
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 11:58 schreef Devz het volgende:
Iemand ervaring met het (succesvol) in bezwaar gaan tegen een penalty in WM Tools? Ik vind de penalty onterecht en zou het liefst met iemand van Google in dialoog gaan.
Bagger links opruimen en een reconsideration request indienen, dialoog kan je vergeten
pi_139549466
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:31 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Bagger links opruimen en een reconsideration request indienen, dialoog kan je vergeten
Zo simpel is het helaas niet.

Je kunt ook in dialoog komen met iemand van AdSense, dus voor onterechte penalties moet je toch ook wel ergens terecht kunnen?

[ Bericht 11% gewijzigd door Devz op 04-05-2014 15:02:02 ]
pi_139549850
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:48 schreef Devz het volgende:

[..]

Zo simpel is het helaas niet.

Je kunt ook in dialoog komen met iemand van AdSense, dus voor onterechte penalties moet je toch ook wel ergens terecht kunnen?
Hoe moeilijk is het dan? Dialoog is zo goed als onmogelijk, ook bij adsense, als je de links niet zelf gemaakt hebt kan je ze disavowen en daarna een reconsideration request indienen.
  zondag 4 mei 2014 @ 15:35:28 #230
340341 Blester
Membre très utile
pi_139550652
quote:
Iemand ervaring met het (succesvol) in bezwaar gaan tegen een penalty in WM Tools?
Ik heb zelf nog nooit een penalty gehad, maar ik heb wel zat mensen geholpen om uit een penalty te komen in ieder geval. Als er een handmatige actie heeft plaatsgevonden, dan staat dit sowieso in Webmaster Tools, voor normale penalty's kun je ook gewoon bezwaar aantekenen. Het is hierbij wel bijzonder belangrijk dat je eerst de nodige veranderingen aanpakt, denk bijvoorbeeld aan backlinks verwijderen en/of anchors wijzigen. Mijn ervaring is dat je normaal gesproken vrij makkelijk weer uit een penalty komt als je aan Google laat zien dat je wijzigingen hebt toegepast.

quote:
Ik vind de penalty onterecht en zou het liefst met iemand van Google in dialoog gaan.
Ik zal je meteen uit je droom helpen, dit gaat je niet lukken :)
pi_139553167
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:05 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Hoe moeilijk is het dan? Dialoog is zo goed als onmogelijk, ook bij adsense, als je de links niet zelf gemaakt hebt kan je ze disavowen en daarna een reconsideration request indienen.
Ik heb wel vaker contact gehad met Google medewerkers m.b.t. AdSense problemen dus dat is niet waar.

Daarnaast gaat het om een constatering die in mijn ogen simpelweg niet correct is. Ik heb best sterke argumenten om dit te bekrachtigen en die wil ik graag aan de betreffende medewerker voorleggen. Het gaat meer om de basis van de website, dus enkele aanpassingen hebben waarschijnlijk niet zoveel zin. Het is overigens een handmatige penalty en hij staat idd in WM Tools.
pi_139553779
Weet iemand hoe het zit met cpc en affiliate marketing in relatie tot het overschrijven van cookies?

Ik heb al jaren geen adsense meer gebruikt, en dacht er laatst opeens aan het weer eens te proberen.

Nu zie ik direct allemaal adverteerders verschijnen die ik ook via affiliate marketing op dezelfde website promoot. Ik zie de bui al hangen, waarbij een (voor de adverteerder veel duurdere) sale wordt overschreven door een cpc cookie van Adsense.

Als mijn bezoeker dus eerst op de affiliate link klikt en later dus nog eens toevallig via mijn site (of de site van een ander) op een adsense banner klikt; ben ik dan de sale kwijt?

Ik heb voorlopig alle adverteerders die ik via affiliate marketing promoot maar meteen op de lijst met geblokte adverteerders binnen Adsense geplaatst....telkens www.domein.nl gebruikt...ik neem aan dat dit voldoende is om ze te weren?

Iemand enig idee?

[ Bericht 17% gewijzigd door Veelzijdigmaleisie op 04-05-2014 17:50:09 ]
  zondag 4 mei 2014 @ 19:54:42 #233
396299 Tshot
Dwazerik.
pi_139558593
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:18 schreef Devz het volgende:

[..]

Ik heb wel vaker contact gehad met Google medewerkers m.b.t. AdSense problemen dus dat is niet waar.

Daarnaast gaat het om een constatering die in mijn ogen simpelweg niet correct is. Ik heb best sterke argumenten om dit te bekrachtigen en die wil ik graag aan de betreffende medewerker voorleggen. Het gaat meer om de basis van de website, dus enkele aanpassingen hebben waarschijnlijk niet zoveel zin. Het is overigens een handmatige penalty en hij staat idd in WM Tools.
Google gaat gewoon niet in discussie over penalty's / handmatige acties. Blijkbaar heb jij ergens een grens overschreden waardoor Google besloten heeft dat de links die naar jouw site verwijzen niet natuurlijk tot stand zijn gekomen. Het is nu gewoon aan jou om te zorgen je linkprofiel weer natuurlijk lijkt / is. Zodra dat het geval is zal die penalty snel genoeg opgeheven worden en heb je dus nergens last meer van.

Overigens ben ik benieuwd welke sterke argumenten je dan hebt waarom je penalty onterecht zou zijn, want zo'n penalty wordt echt niet zomaar uitgedeeld.
Is het weer om te lachen?
  zondag 4 mei 2014 @ 21:02:53 #234
340341 Blester
Membre très utile
pi_139562951
Dafuq... Een of andere idiote black hat SEO'er opeens in een van mijn branches. Domein van 6 dagen oud, 5.000 backlinks... Heeft wel mooi positie #1 te pakken nu :X

Eens even een report verstuurd naar Google. Concurrentie is prima, maar dit slaat nergens op.

[ Bericht 9% gewijzigd door Blester op 04-05-2014 21:15:49 ]
  maandag 5 mei 2014 @ 11:06:24 #235
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_139578588
Iemand een goede tip voor een linkbuilding/seo bedrijf?

Voor mijn werk wil ik mij meer op mijn eigenlijke werk richten dan linkbuilden, de website is SEO technisch top.

Welk bedrijf is hiervoor aan te raden? Ons bedrijf is bereid er goed voor te betalen, zo lang de linkbuilding maar kwalitatief gebeurd.
pi_139587626
Adsense alternatief? http://zeef.org/widgets/
pi_139588105
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 16:49 schreef jeronald het volgende:
Ziet er toch een beetje amateuristisch uit
  maandag 5 mei 2014 @ 17:10:41 #238
427218 rick.boerebach
Co-Founder ZEEF.com
pi_139588283
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 17:05 schreef mimbosa het volgende:

[..]

Ziet er toch een beetje amateuristisch uit
Feedback is altijd welkom ;)
ZEEF - Curated search and advertisements
  maandag 5 mei 2014 @ 19:57:16 #239
340341 Blester
Membre très utile
pi_139594260
Haha, top van Google. De website heeft een volledige Google ban gekregen, een dag na mijn melding :)
  maandag 5 mei 2014 @ 20:47:31 #240
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_139596769
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 17:10 schreef rick.boerebach het volgende:

[..]

Ik ken ZEEF al enige tijd, maar vraag me toch af wat het nut nu precies is. Van de site begrijp ik dat jullie de meest relevante content op het web per onderwerp eenvoudig beschikbaar willen maken door de inzet van een menselijke component; contributors die bepalen wat relevante content is.

Maar creëer je daarmee niet een zeer beperkte, persoonlijke webomgeving (=van de contributor) die mogelijk helemaal niet de meest relevante content voor mij als gebruiker/bezoeker biedt?

En wie is nu eigenlijk de doelgroep van de pagina, de leek of een ingelezen gebruiker? Op bijvoorbeeld https://iot.zeef.com/ed.alkema zie ik wel veel gegroepeerde informatie staan, maar als leek zou die overdaad aan links zonder verdere informatie me eerder afschrikken dan uitnodigen ergens op te klikken. Met iets meer achtergrondkennis is het voor een gebruiker wellicht een goede startpagina voor verdere uitdieping, maar dan kom je dus niet verder dan een startpagina.

Die 1.500% CTR t.o.v. Google, hoe is die vergelijking gemaakt?

-edit-
Overigens vind ik het wel leuk dat een Nederlands initiatief zoveel ambitie nastreeft :)
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_139598062
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 16:49 schreef jeronald het volgende:
Ik werd getrokken door "alternatief voor adsense", maar na ruim tien minuten lezen op de site is het me nog steeds grotendeels onduidelijk hoe ik als publisher geld kan verdienen, hoe het een Adsense alternatief kan zijn, en waar op de site ik precies moet zijn om me aan te melden.

edit: aha op http://zeef.org/widgets/ staat dat ik me aan kan melden op zeef.com. En daar staat weer duidelijk signup. Al weet ik niet of dat ook/alleen voor publishers is.

[ Bericht 13% gewijzigd door Kemestry op 05-05-2014 21:18:19 ]
  dinsdag 6 mei 2014 @ 08:09:52 #242
323106 Audreyoot
Goat lady
pi_139610163
Ik weet niet meer wie het zei hier maar degene had gelijk. Zo uit het niets is een groot deel van mn bezoekers weer terug zonder er iets voor te doen 8)7 Weergaves lijken ook weer beter te gaan:
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:02:05 #243
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_139613104
Wie oh wie weet wat ik verkeerd doe of wat er mis gaat. In teksten plaats ik mijn Adsense banners met de volgende code:

<div style="float: right;">
ADSENSE CODE
</div>

Sinds kort gaat de plaatsing niet meer goed en verschijnt de Adsense banner niet meer in het tekstveld en zijn de afmetingen niet meer goed. Is <div style="float: right;"> niet goed of zou er iets in mijn thema zijn gewijzigd waardoor deze manier van plaatsen niet meer werkt?
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:17:37 #244
340341 Blester
Membre très utile
pi_139613483
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:02 schreef WebBeestje het volgende:
Wie oh wie weet wat ik verkeerd doe of wat er mis gaat. In teksten plaats ik mijn Adsense banners met de volgende code:

<div style="float: right;">
ADSENSE CODE
</div>

Sinds kort gaat de plaatsing niet meer goed en verschijnt de Adsense banner niet meer in het tekstveld en zijn de afmetingen niet meer goed. Is <div style="float: right;"> niet goed of zou er iets in mijn thema zijn gewijzigd waardoor deze manier van plaatsen niet meer werkt?
Op je financiële website? Ik zie daar niets verkeerd staan. Maak gewoon even een losse class aan in je .CSS, dus:

.ad {
float:right;
text-align:right;
margin-left:10px;
margin-bottom:10px;
}

<div class="ad">
ADSENSE CODE
</div>

Werkt altijd prima :)
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:42:47 #245
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_139614118
Ik kan wel als voorbeeld een banner plaatsen op een nieuwe pagina. De laatste tijd lijkt het selectief niet te werken en jouw oplossing is denk ik niet de oplossing omdat ik niet overal dezelfde banner wil plaatsen of soms helemaal geen banner wil plaatsen.
pi_139615545
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 17:10 schreef rick.boerebach het volgende:

[..]

Ja, dat was dus mijn eerste indruk. Het helpt ook niet echt dat de site in wordpress is gebouwd, ik denk dan direct: tja.. zo'n site en dus zo'n project kan ik ook maken. Aangezien je vooral met website-eigenaren te maken hebt, denk ik dat het wel slim is om een echte website te bouwen ipv een wordpress website. Maarja, dat is mijn mening.

En een echte tip: zet een filmpje op de homepage met 'getting started' of iets dergelijks. Want de tekst is mij ook onduidelijk. Of laat de tekst even reviewen door iemand die goede teksten kan schrijven.
pi_139626917
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:42 schreef WebBeestje het volgende:
Ik kan wel als voorbeeld een banner plaatsen op een nieuwe pagina. De laatste tijd lijkt het selectief niet te werken en jouw oplossing is denk ik niet de oplossing omdat ik niet overal dezelfde banner wil plaatsen of soms helemaal geen banner wil plaatsen.
Dat bedoelt hij niet, het is niet echt mooi om CSS code in je html pagina te zetten. Beter gewoon 1x verwijzen naar de class en dan kun je in de CSS gaan kloten met hoe je de code precies goed moet hebben om het goed in je template te laten verschijnen. Als er in je template iets gewijzigd is waarbij DIVjes standaard andere dingen mee krijgen dan kan dat ja, moet je dus ff in je CSS kijken.
Facts don't care about your feelings
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:03:34 #248
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_139661437
Die nieuwe top level domains, gaat dat nog wat worden. Weer volop keuze nu natuurlijk.

iam.cool B-)
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:21:04 #249
131603 Afwazig
Serious business
pi_139661974
Gaat niks worden. Net zo waardeloos als de .biz en info domeinen.
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:55:52 #250
340341 Blester
Membre très utile
pi_139666768
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:21 schreef Afwazig het volgende:
Gaat niks worden. Net zo waardeloos als de .biz en info domeinen.
.info heeft wel waarde hoor :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')