Neequote:Op donderdag 3 april 2014 09:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je nog wat van je sollicitaties gehoord?
een beller is snellerquote:Op donderdag 3 april 2014 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neemoet deze week horen of ik ben aangenomen, maar tot nu toe nog geen mail.
2,3/10quote:Op donderdag 3 april 2014 09:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie denk je dat je bent, Tarkan lookin' ass kebab eatin' ass nigga.
Shit man, frustrerend wel.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neemoet deze week horen of ik ben aangenomen, maar tot nu toe nog geen mail.
Je probeert te hard. Doe een nieuwe poging zonder op dwc te lijken.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie denk je dat je bent, Tarkan lookin' ass kebab eatin' ass nigga.
Nee, dit was een ode aan dWc.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je probeert te hard. Doe een nieuwe poging zonder op dwc te lijken.
waarom zou iemand op dwc willen lijken?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je probeert te hard. Doe een nieuwe poging zonder op dwc te lijken.
En wat houden die testen in?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:57 schreef Salatrel het volgende:
ik ben gisteren wel met succes door de veiligheids en geschiktheidstesten heen gekomenals enige kandidaat van de groep van gisteren
![]()
Wow, omdat hij zwart is zeker eh?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zou iemand op dwc willen lijken?
Stel die vraag op 5 december.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zou iemand op dwc willen lijken?
waarom denk je dat nou weer? jij bent zeker weer zo'n smerige racist?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, omdat hij zwart is zeker eh?
Zeg jij.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom denk je dat nou weer? jij bent zeker weer zo'n smerige racist?
Stelt nix voor mmattie.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
intelligentie, concentratievermogen, alertheid, inzicht en gesprek met een psycholoog
Nice hoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
intelligentie, concentratievermogen, alertheid, inzicht en gesprek met een psycholoog
Ik ben geen Turk dus boeiequote:Op donderdag 3 april 2014 10:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen die turk die het niet gehaald heeft gisteren
Dat jij liever blanke vla hebt dan chocoladevla.quote:
ik sta bij het management bekend als iemand die altijd heel secuur en heel serieus met zijn werk bezig isquote:Op donderdag 3 april 2014 10:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice hoor.
Ik moest wel lachen om het idee dat jij dan de enige bent die dit gehaald heeft.
Wat hebben al deze dingen met het conducteurisme te maken?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Verkeerde account, Che.quote:
Jij zal vast ook een voorkeur hebben. Niet op zwart vallen is niet racist zijn ehquote:Op donderdag 3 april 2014 10:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat jij liever blanke vla hebt dan chocoladevla.
nee, caramelquote:Op donderdag 3 april 2014 10:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat jij liever blanke vla hebt dan chocoladevla.
Oh ongetwijfeld hoor, ik weet niet hoe jij bent op het werk. Moest gewoon lachen.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik sta bij het management bekend als iemand die altijd heel secuur en heel serieus met zijn werk bezig isalleen op internet ben ik een sarcastische klootzak die nooit wat doet
For real?quote:
Als ze maar grote lul hebben, haha ja tochquote:Op donderdag 3 april 2014 10:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij zal vast ook een voorkeur hebben. Niet op zwart vallen is niet racist zijn eh
Bitch, don't f... with the wijkagent!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bobbit wormquote:Op woensdag 2 april 2014 17:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat een mooi beest. Wat is het?
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bitch, don't f... with the wijkagent!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Heb ik nu ook.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ze maar grote lul hebben, haha ja toch![]()
Nee. :squote:Op donderdag 3 april 2014 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan, hebben we het echt over vla?
Niet alleen op internetquote:Op donderdag 3 april 2014 10:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik sta bij het management bekend als iemand die altijd heel secuur en heel serieus met zijn werk bezig isalleen op internet ben ik een sarcastische klootzak die nooit wat doet
Geeft toch ook niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, nee, dan heeft blank wel de voorkeur, maar er zijn uitzonderingen natuurlijk
Zo skeerquote:Op donderdag 3 april 2014 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ontbijt met 6 poffertjes btw.
Ik had gisteren een heel pak gemaakt, en die 6 kon ik niet meer opquote:
bahquote:Op donderdag 3 april 2014 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ontbijt met 6 poffertjes btw.
en jij?quote:
Eens.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, nee, dan heeft blank wel de voorkeur, maar er zijn uitzonderingen natuurlijk
quote:
Ok, goed verhaal met een redelijke plottwist. Zal waarschijnlijk verfilmd worden als tv-film.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had gisteren een heel pak gemaakt, en die 6 kon ik niet meer op![]()
Dat is het verhaal eigenlijk.
Gebronsde goden met halflang donker haar en donkere ogen.quote:
Haha godkk.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok, goed verhaal met een redelijke plottwist. Zal waarschijnlijk verfilmd worden als tv-film.
quote:
Halflang haar? Jezus chloroquote:Op donderdag 3 april 2014 10:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gebronsde goden met halflang donker haar en donkere ogen.
verhuizen naar de jersey shorequote:Op donderdag 3 april 2014 10:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
vind ik niet. maar ik ben ook nooit fan geweest van pannenkoekenquote:
.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer, geen oscars.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok, goed verhaal met een redelijke plottwist. Zal waarschijnlijk verfilmd worden als tv-film.
Jezus had langer dan half langquote:
Ja, dat het zo beetje naar voren valt als ze nonchalant door hun haar strijken.quote:
ik zweer, die gierigheid van tata's kent geen grenzenquote:Op donderdag 3 april 2014 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren 2 frikandelbroodjes gehad met als einddatum 23-03-2014.
Niet ziek geworden
Stond er ten minder houdbaar of uiterlijke houdbaarheidsdatum? In het laatste geval ga je als nog dood.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
Niet ziek geworden
hij had ook een sixpack.... was de laatste jood die situps deed en kijk wat het hem gebracht heeft.quote:
Jawat.. ?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
vind ik niet. maar ik ben ook nooit fan geweest van pannenkoeken
[..]
.
hmm, daar kan ik je niet bij helpen
Edge of life.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
Niet ziek geworden
Ik wist dat ik wat vergeten was.quote:
Ik las weer eens wat anders.quote:
Uiterlijk. Denk omdat het om frikandellen gaat :squote:Op donderdag 3 april 2014 10:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stond er ten minder houdbaar of uiterlijke houdbaarheidsdatum? In het laatste geval ga je als nog dood.
Ik had honger gisteravond en dat lag nog in de kast ergens achter inquote:Op donderdag 3 april 2014 10:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik zweer, die gierigheid van tata's kent geen grenzen
ja, hartige pannenkoeken wel op zich, maar zoet niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawat.. ?
Gewoon blanke vla hier hoor![]()
Pannenkoeken met spek en stroop![]()
Pannenkoeken met banaan en room![]()
Pannenkoeken met kaas, spek, ui en italiaanse kruiden zoals rozemarijn met versgemalen zwarte peper
Wat.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pannenkoeken met kaas, spek, ui en italiaanse kruiden zoals rozemarijn met versgemalen zwarte peper
SERIEUS?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, hartige pannenkoeken wel op zich, maar zoet niet.
6 jaar lang in pannenkoekenrestaurant gewerkt :'0
Weet je wat echt prachtig is. Gitzwart haar die die Arabieren hebben. En dan kort met gel erin. En dan die donkere ogen en zo'n 'strenge' neus.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat het zo beetje naar voren valt als ze nonchalant door hun haar strijken.
Lekker man.quote:
bordenwasserquote:Op donderdag 3 april 2014 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SERIEUS?
Als wat?
Inb4 als pannenkoek
Net zo lekker als nasi met appelmoesquote:
Pizza pannekoek noemenquote:Op donderdag 3 april 2014 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bestel gewoon iets. Dubbele cheeseburger (grillplaat) of pizza hete kip of iets.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiterlijk. Denk omdat het om frikandellen gaat :s
[..]
Ik had honger gisteravond en dat lag nog in de kast ergens achter in
Iehl.quote:
Zou eten.quote:
Wtf is een strenge neus?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je wat echt prachtig is. Gitzwart haar die die Arabieren hebben. En dan kort met gel erin. En dan die donkere ogen en zo'n 'strenge' neus.
Recept voor euthanasie?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawat.. ?
Gewoon blanke vla hier hoor![]()
Pannenkoeken met spek en stroop![]()
Pannenkoeken met banaan en room![]()
Duurt te langquote:Op donderdag 3 april 2014 10:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bestel gewoon iets. Dubbele cheeseburger (grillplaat) of pizza hete kip of iets.
Niks mis meequote:
keukenturk.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SERIEUS?
Als wat?
Inb4 als pannenkoek
Oke.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:19 schreef Stimorol- het volgende:
Rare volk. Pannekoek eet je met stroop en jam.
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wtf is een strenge neus?
En geef mij maar Spanjaarden of Portugezen.
Kan het niet uitleggen.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wtf is een strenge neus?
En geef mij maar Spanjaarden of Portugezen.
Ja gewoon alles in een keer opeten.quote:
Que noquote:
Ja oke, dan snap ik je aversie tegen pannenkoeken.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
keukenturk.
afwassen, beslag maken, soepen maken, groentes en vlees snijden enz enz
ohw, en als tuinman
Dat is geen ui, dat is zweet.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vandaar dat de pannenkoek altijd naar ui smaakte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |