Neequote:Op donderdag 3 april 2014 09:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je nog wat van je sollicitaties gehoord?
een beller is snellerquote:Op donderdag 3 april 2014 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neemoet deze week horen of ik ben aangenomen, maar tot nu toe nog geen mail.
2,3/10quote:Op donderdag 3 april 2014 09:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie denk je dat je bent, Tarkan lookin' ass kebab eatin' ass nigga.
Shit man, frustrerend wel.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neemoet deze week horen of ik ben aangenomen, maar tot nu toe nog geen mail.
Je probeert te hard. Doe een nieuwe poging zonder op dwc te lijken.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie denk je dat je bent, Tarkan lookin' ass kebab eatin' ass nigga.
Nee, dit was een ode aan dWc.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je probeert te hard. Doe een nieuwe poging zonder op dwc te lijken.
waarom zou iemand op dwc willen lijken?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je probeert te hard. Doe een nieuwe poging zonder op dwc te lijken.
En wat houden die testen in?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:57 schreef Salatrel het volgende:
ik ben gisteren wel met succes door de veiligheids en geschiktheidstesten heen gekomenals enige kandidaat van de groep van gisteren
![]()
Wow, omdat hij zwart is zeker eh?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zou iemand op dwc willen lijken?
Stel die vraag op 5 december.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zou iemand op dwc willen lijken?
waarom denk je dat nou weer? jij bent zeker weer zo'n smerige racist?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, omdat hij zwart is zeker eh?
Zeg jij.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom denk je dat nou weer? jij bent zeker weer zo'n smerige racist?
Stelt nix voor mmattie.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
intelligentie, concentratievermogen, alertheid, inzicht en gesprek met een psycholoog
Nice hoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
intelligentie, concentratievermogen, alertheid, inzicht en gesprek met een psycholoog
Ik ben geen Turk dus boeiequote:Op donderdag 3 april 2014 10:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen die turk die het niet gehaald heeft gisteren
Dat jij liever blanke vla hebt dan chocoladevla.quote:
ik sta bij het management bekend als iemand die altijd heel secuur en heel serieus met zijn werk bezig isquote:Op donderdag 3 april 2014 10:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice hoor.
Ik moest wel lachen om het idee dat jij dan de enige bent die dit gehaald heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |