Jij moet gewoon je kkbek houden.quote:
XS? WTF? Hoe oud ben je? Ben je wel helemaal volgroeid?quote:Op donderdag 3 april 2014 00:17 schreef VeerEli het volgende:
Oh en voor degenen die mij altijd mager noemen; vandaag jeans van nelly.com besteld in XS, kreeg ik niet verder dan m'n bovenbenen
Oké, Nigella.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
De vergelijking is alleen om aan te tonen dat champignons niet voldoen als volledige groente bij een maaltijd. Courgette wel.
gewoon zoquote:Op donderdag 3 april 2014 00:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je kkbek houden.
quote:Op donderdag 3 april 2014 00:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
XS? WTF? Hoe oud ben je? Ben je wel helemaal volgroeid?
Dan doe je er sla bij gosh.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
De vergelijking is alleen om aan te tonen dat champignons niet voldoen als volledige groente bij een maaltijd. Courgette wel.
Hahahaha kk, die gifjes elke keer.quote:
Vrouwen horen gewoon xs te dragen weeniehoorquote:Op donderdag 3 april 2014 00:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
XS? WTF? Hoe oud ben je? Ben je wel helemaal volgroeid?
Zegt me nix. Volwassen vrouwen dragen toch M of L of XL of in vasje geval XXL broeken?quote:
Arme jij.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zegt me nix. Volwassen vrouwen dragen toch M of L of XL of in vasje geval XXL broeken?
Jawel.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En dan alléén champignons? Das toch niet iets wat je als alleen groente eet![]()
Kan het wel erbij tyfen maar alleen champignons als groente vind ik raar.
Je eet toch ook niet aardappelen met vlees en champignons als groente?
WTF. Vroeger wel. En vroeger was alles beter. Zeker de taal. (yes mad)quote:Op donderdag 3 april 2014 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je een zin met een cijfer begint, krijgt het woord daarna geen hoofdletter. Heb ik je volgens mij al paar keer eerder verteld.
Ik weet het ook niet hoor, klinkt verdomd klein. Nog nooit opgelet eigenlijk welke maten vrouwen dragen.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vrouwen horen gewoon xs te dragen weeniehoor
technisch gezien is het geen groentequote:Op donderdag 3 april 2014 00:33 schreef Mortaxx het volgende:
Ik eet best vaak champignons als groente
Ernaast toch godverdomme, rund.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sla. In een ovenschotel. Mens stfu gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |