Omgquote:
Champignons ofzo zou hier prima bij passen.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar hallo, dit specifieke gerecht zou bijv echt kut worden door de courgette te vervangen met doppertjes ofzo
En dan alléén champignons? Das toch niet iets wat je als alleen groente eetquote:Op donderdag 3 april 2014 00:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Champignons ofzo zou hier prima bij passen.
Vetzakquote:Op donderdag 3 april 2014 00:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
2 Koeken en een handje chips, #chubbylife.
Als je een zin met een cijfer begint, krijgt het woord daarna geen hoofdletter. Heb ik je volgens mij al paar keer eerder verteld.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
2 Koeken en een handje chips, #chubbylife.
Doe dan champignons + ui + paprika.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En dan alléén champignons? Das toch niet iets wat je als alleen groente eet![]()
Kan het wel erbij tyfen maar alleen champignons als groente vind ik raar.
Je eet toch ook niet aardappelen met vlees en champignons als groente?
Het is een ovenschotel, gosh veer wat een vergelijkingquote:Op donderdag 3 april 2014 00:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En dan alléén champignons? Das toch niet iets wat je als alleen groente eet![]()
Kan het wel erbij tyfen maar alleen champignons als groente vind ik raar.
Je eet toch ook niet aardappelen met vlees en champignons als groente?
4 Keer ofzo al idd, sorry bbyquote:Op donderdag 3 april 2014 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je een zin met een cijfer begint, krijgt het woord daarna geen hoofdletter. Heb ik je volgens mij al paar keer eerder verteld.
HAHA, stukjes chips tegen m'n schermquote:Op donderdag 3 april 2014 00:26 schreef Modus het volgende:
Over champignons gesproken, ik moet eik nog douchen.
Je doet het erom eh.quote:
De vergelijking is alleen om aan te tonen dat champignons niet voldoen als volledige groente bij een maaltijd. Courgette wel.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is een ovenschotel, gosh veer wat een vergelijking![]()
Gvd modus.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:26 schreef Modus het volgende:
Over champignons gesproken, ik moet eik nog douchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |