SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.![]()
Helaas.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:11 schreef Snowbells het volgende:
Verdomme ik wilde een adoratieTT voor mezelf maken
Zit je mobiel?quote:
Joequote:
Hehe.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik was ook al bezig maar ik had als TT: Flippie voor als je rapteksten
Jaquote:Op donderdag 3 april 2014 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Helaas.
[..]
Zit je mobiel?
[..]
Joe
[..]
Hehe.Flippiee*
quote:Op donderdag 3 april 2014 00:13 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb er nog wel een Klawie,
Vanaf 't moment dat ik je zag
dacht ik: jij hoort bij mij
toen kwam er steeds
van dag tot dag
een beetje liefde bij
Held !!!!!!!quote:Op donderdag 3 april 2014 00:13 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb er nog wel een Klawie,
Vanaf 't moment dat ik je zag
dacht ik: jij hoort bij mij
toen kwam er steeds
van dag tot dag
een beetje liefde bij
Je bent niet de enige die het fout doet. Ik noem verder geen namen maar LittleRabbit kan er ook wat van.quote:
Sorryquote:
http://www.gedachten-gedichten.nl/vriendschap_liefde.htm Ik speel vals hoor.quote:
Persoonlijke gedichten zonder betrekking op onderlinge kennis moet je niet willen. Dan kom je al snel uit op zoetsappige kotsquote:
hoezo wil je dat verbergenquote:Op donderdag 3 april 2014 00:14 schreef klawie het volgende:
[..]
Die maar niet straks komt ze erachter dat ik fok hahaha
Dat soort zoek ik ookquote:Op donderdag 3 april 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Persoonlijke gedichten zonder betrekking op onderlinge kennis moet je niet willen. Dan kom je al snel uit op zoetsappige kots
gr gr
Daar noem je zeker geen namen. Enkel de naam die ertoe doet.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die het fout doet. Ik noem verder geen namen maar LittleRabbit kan er ook wat van.
[..]
Sorry
[..]
http://www.gedachten-gedichten.nl/vriendschap_liefde.htm Ik speel vals hoor.
Wat een rampquote:Op donderdag 3 april 2014 00:14 schreef klawie het volgende:
[..]
Die maar niet straks komt ze erachter dat ik fok hahaha
van die google gedichten hebben toch geen waarde johquote:Op donderdag 3 april 2014 00:15 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind zulke gedichtjes wel lief om te krijgen
Ja nou als de juiste persoon het oprecht zegt/stuurtquote:Op donderdag 3 april 2014 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
van die google gedichten hebben toch geen waarde joh
quote:Op donderdag 3 april 2014 00:16 schreef klawie het volgende:
[..]
Idd denkt ze straks echt dat ik autist ben
niet alleen makkelijk als je drank op hebt blijkbaarquote:Op donderdag 3 april 2014 00:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja nou als de juiste persoon het oprecht zegt/stuurt
Krijg ik toch liever een bosje rozenquote:Op donderdag 3 april 2014 00:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja nou als de juiste persoon het oprecht zegt/stuurt
Gezien het dwangmatige gevoel iets zo slechts terug te moeten sturen zit daar wellicht ook wel een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:16 schreef klawie het volgende:
[..]
Idd denkt ze straks echt dat ik autist ben
Dat is het stiekem toch ook wel een beetje. Mits niet direct makkelijk te googlen.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:15 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind zulke gedichtjes wel lief om te krijgen
Ik moest een beetje huilen toen ik het zag.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind deze wel pakkend:
Liefde is leven
Leven is liefde
Liefdesleven
Levensliefde
![]()
Geen probleem hoor. Ik verbeter je gewoon net zo vaak tot het goed gaat.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar noem je zeker geen namen. Enkel de naam die ertoe doet.
Ja sorry hoor.
Die verwelkenquote:Op donderdag 3 april 2014 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijg ik toch liever een bosje rozen
Fuck jou, ik ben helemaal niet makkelijkquote:Op donderdag 3 april 2014 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet alleen makkelijk als je drank op hebt blijkbaar
ik herhaal slechts dingen die ik eens gelezen hebquote:Op donderdag 3 april 2014 00:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Fuck jou, ik ben helemaal niet makkelijk
je hontquote:Op donderdag 3 april 2014 00:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben al zo rot als maar kan, wie houdt er nou van mij
quote:Op donderdag 3 april 2014 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rozen verwelken, schepen vergaan
Maar mijn liefde voor jou, Snowbells
Die zal altijd bestaan.
Ah ben ik dus niet de enigequote:Op donderdag 3 april 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
Ik moest een beetje huilen toen ik het zag.
Flips likt als lassiequote:Op donderdag 3 april 2014 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik herhaal slechts dingen die ik eens gelezen heb
zo kan flippiee goed likken las ik ooit eens
Houd nou oppppppquote:Op donderdag 3 april 2014 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik herhaal slechts dingen die ik eens gelezen heb
zo kan flippiee goed likken las ik ooit eens
quote:
Moest niet maar vondt het wel leukquote:Op donderdag 3 april 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezien het dwangmatige gevoel iets zo slechts terug te moeten sturen zit daar wellicht ook wel een kern van waarheid in.
quote:Op donderdag 3 april 2014 00:21 schreef Typisch het volgende:
er zijn hamburgers tegen het raam gegooid
nu moet ik ze morgen schoonmaken
einde bericht
Werkverschaffingquote:Op donderdag 3 april 2014 00:21 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
kwajongens in rotjeknorquote:Op donderdag 3 april 2014 00:21 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
Als mijn fouten een quotemelding van jou blijven betekenen. Dan zal ik mij nog vele flaters mogen aanrekenen.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen probleem hoor. Ik verbeter je gewoon net zo vaak tot het goed gaat.
trusten flipjequote:Op donderdag 3 april 2014 00:22 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga slapen, anders ben ik morgen nog zenuwachtiger voor AZ. Welterusten jongelui
Trustenquote:Op donderdag 3 april 2014 00:22 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga slapen, anders ben ik morgen nog zenuwachtiger voor AZ. Welterusten jongelui
truste xquote:Op donderdag 3 april 2014 00:22 schreef Flippiee het volgende:
Hoewel ik de link tussen vroeg slapen en meer of minder spanning niet helemaal inzie wens ik je een goede nachtrust toe.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:22 schreef Flippiee het volgende:
Je zit weer goed in je rol.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als mijn fouten een quotemelding van jou blijven betekenen. Dan zal ik mij nog vele flaters mogen aanrekenen.
Flip, Flipie of dan toch Flippie het zal de pret niet minder maken. Daar waar het quotescherm op zal doemen als een lichtbaken.
quote:
quote:
Thankssssssquote:
Betere nachtrust zorgt voor minder stress.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel ik de link tussen vroeg slapen en meer of minder spanning niet helemaal inzie wens ik je een goede nachtrust toe.
Flippie
welke rol?quote:Op donderdag 3 april 2014 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je zit weer goed in je rol.Schakel dan wel vaak genoeg over naar een ander SC anders mis je mijn quotemeldingen nog.
wat is het resterende programma van feyenoord? Want het lijkt erop dat ze dadelijk gewoon voorronde cl halenquote:
rkc thuisquote:Op donderdag 3 april 2014 00:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wat is het resterende programma van feyenoord? Want het lijkt erop dat ze dadelijk gewoon voorronde cl halen_!
oja bijna vergeten dat we jullie nog krijgen. Ik denk een gelijkspelletje tegen ons.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
rkc thuis
psv uit
cambuur thuis
az uit
laatste pot is het belangrijkste, maar ik ga er vanuit dat AZ dan nergens meer om speelt
'Ons'quote:Op donderdag 3 april 2014 00:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oja bijna vergeten dat we jullie nog krijgen. Ik denk een gelijkspelletje tegen ons.
Pelle is er weer bij toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 00:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
rkc thuis
psv uit
cambuur thuis
az uit
laatste pot is het belangrijkste, maar ik ga er vanuit dat AZ dan nergens meer om speelt
Allemaal prestige. Tweede plek doet er in feite toch niet toe.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oja bijna vergeten dat we jullie nog krijgen. Ik denk een gelijkspelletje tegen ons.
pics van je eerste meubelstukquote:Op donderdag 3 april 2014 07:53 schreef Moira. het volgende:
Omg veel te weinig slaap en veel te moe.
Gast van MP komt straks een ladekastje brengen voor een tientje.
Ons eerste meubelstuk![]()
Te moeilijk op deze vroege morgen. Heb 'm ook nog niet eens.quote:
Je moet zegmaar dat ding van de hendel halen kijken wie er staat en dan het knopje indrukken.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Te moeilijk op deze vroege morgen. Heb 'm ook nog niet eens.
Weet niet eens hoe dat telefoon-deur opendoe dingetje hier werkthoop maar dat 't goed gaat zo
Ja zoiets ja hehehe, kan het alleen niet zien want er zit geen camera bij, alleen speaker/microfoon.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je moet zegmaar dat ding van de hendel halen kijken wie er staat en dan het knopje indrukken.
zie al voor me hoe Moira als een stuiterbal door het huis gaatquote:Op donderdag 3 april 2014 07:53 schreef Moira. het volgende:
Omg veel te weinig slaap en veel te moe.
Gast van MP komt straks een ladekastje brengen voor een tientje.
Ons eerste meubelstuk![]()
Ermahgerd. Ik ga hierna gewoon weer slapenquote:Op donderdag 3 april 2014 07:59 schreef d4v1d het volgende:
ff ontbijten. Ik ben al 2 uur wakker ofzo en ik moet over 'n halfuur weg zie ik net
Handig dan zo'n liftquote:Op donderdag 3 april 2014 08:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja zoiets ja hehehe, kan het alleen niet zien want er zit geen camera bij, alleen speaker/microfoon.
Ik hoop ook maar dat die gozer me ff wil helpen om dat ding 2 trappen omhoog te sjouwen. We zitten op de 1e verdieping en de lift gaat pas vanaf de 2e
Hahaquote:Op donderdag 3 april 2014 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zie al voor me hoe Moira als een stuiterbal door het huis gaat
goeiemorgen Moira
lekker goedkoopquote:Op donderdag 3 april 2014 08:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha
Binnenkort komt ook een bed met bijpassende nachtkastjes, en hopelijk ook een grote hoekbank voor 25¤
Dan begint het al een beetje te vullen
Lege boel hier nu
Goeiemorgen
In Groningenquote:Op donderdag 3 april 2014 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker goedkoop
waar wonen jullie nou?
vrijwillig?quote:Op donderdag 3 april 2014 08:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
In Groningen
Die gozer zou om 8u komenik haat wachten
Bijna half 9quote:Op donderdag 3 april 2014 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrijwillig?
en relax, het is 10 over 8
9quote:
Had ik al geëdit, gaat mobiel niet zo vlotquote:Op donderdag 3 april 2014 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
9
en slapen kon ik ook nog wel, maar ja. zit op het werk
het is nog onderweg de trap op?quote:Op donderdag 3 april 2014 08:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had ik al geëdit, gaat mobiel niet zo vlot
Oeh toen ik dit typte ging net de bel. Jeej kastje
Haha nee, de beste man wilde gelukkig wel even helpen om het een trapje omhoog te sjouwenquote:
klinkt fout zoquote:
kan ook aan mij liggen hoorquote:
Ga je nu pas slapen ?quote:
wc-rol xDquote:Op donderdag 3 april 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
welke rol?
Maar ik schakel dan inderdaad over naar VBL. Ik hoef nu toch niet meer te modereren.
koud?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:19 schreef Flippiee het volgende:
Godverdomme wat is het koud. Net vandaag voor een rokje gekozen
Dames en heren. We zijn zojuist aangekomen op Amsterdam. De lokale tijd is 9.25 en de temperatuur is 9 graden celsius. Het is bewolkt en er staat wat wind. Namens mij en de gehele crew wil ik u bedanken om met ons mee te reizen.quote:
daarom: het zonnige zuidenquote:Op donderdag 3 april 2014 09:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dames en heren. We zijn zojuist aangekomen op Amsterdam. De lokale tijd is 9.25 en de temeperatuurIs 9 graden celsius. Het is bewolkt en er staat wat wind. Namens mij en de gehele crew wil ik u bedanken om met ons mee te reizen.
Pics is beetje awkward.
Mogguh Unfquote:Op donderdag 3 april 2014 09:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zat vanmorgen in de bus recht onder de airco
Mornings!quote:Op donderdag 3 april 2014 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mogguh Unf
in de auto geen last van
Dat is ook niet prettigquote:Op donderdag 3 april 2014 09:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zat vanmorgen in de bus recht onder de airco
Koud..?!quote:Op donderdag 3 april 2014 09:19 schreef Flippiee het volgende:
Godverdomme wat is het koud. Net vandaag voor een rokje gekozen
Deel het!quote:Op donderdag 3 april 2014 12:00 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik heb een geniaal nieuw (voor mij dan) kanaal gevonden op YT!
Gelukkig, iemand die het vraagtquote:
Oh ja, ff volgenquote:Op donderdag 3 april 2014 12:04 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/NukeNorway
Ja, we moeten hem op FOK! krijgen.quote:
Vanmorgen wel. Zie mijn uitgebreide weerupdate:quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 09:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dames en heren. We zijn zojuist aangekomen op Amsterdam. De lokale tijd is 9.25 en de temperatuur is 9 graden celsius. Het is bewolkt en er staat wat wind. Namens mij en de gehele crew wil ik u bedanken om met ons mee te reizen.
Je haar word lichter van anti-roos shampoo? Ik wist niet dat dat kon.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben blij, wassen met anti-roos shampoo werktMijn haarkleur wordt steeds lichter en lichter. YEAH!
Jep, anti-roos breekt haarverf af ofzo. Weet niet hoe dat precies zitquote:Op donderdag 3 april 2014 12:09 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Je haar word lichter van anti-roos shampoo? Ik wist niet dat dat kon.
Hoe heet die persoon? Lok-quote ik 'm ff.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik had een WK UI aangevraagd.. Is die heel lelijk geworden
Ik vind hem best wel grappig.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:10 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Of er i.p.v sneeuw voetballen naar beneden konden komen.
Vind hem echt niet mooi
WK / Vraag *hier* een WK-usericon aan!quote:Op donderdag 3 april 2014 12:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe heet die persoon? Lok-quote ik 'm ff.
quote:Op donderdag 3 april 2014 12:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe heet die persoon? Lok-quote ik 'm ff.
Ik vind hem ook niet tof, en die randjes idd.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:10 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Vind hem echt niet mooi
Ok ff wachten.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
WK / Vraag *hier* een WK-usericon aan!
quote:Op donderdag 3 april 2014 12:12 schreef Flippiee het volgende:
Ik vind hem ook niet tof, en die randjes idd.
Ik moet zo weg, dus ik kan niks maken!quote:Op donderdag 3 april 2014 12:10 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Vind hem echt niet mooi
Kan je er later naar kijken?quote:Op donderdag 3 april 2014 12:14 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik moet zo weg, dus ik kan niks maken!
Die UI is veel 'smoother'quote:Op donderdag 3 april 2014 12:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn sneeuw UI. Die ziet er zoveel beter uit
quote:Op donderdag 3 april 2014 12:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die UI is veel 'smoother'
Hij heeft iig een poging gedaan. Ik zou het sowieso niet kunnen doen.
Tevens ook geen idee welke UI ik in een WK tintje zou willen hebbem.
Oh ik waardeer de moeite ook zeker wel hoorquote:Op donderdag 3 april 2014 12:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die UI is veel 'smoother'
Hij heeft iig een poging gedaan. Ik zou het sowieso niet kunnen doen.
Tevens ook geen idee welke UI ik in een WK tintje zou willen hebbem.
?quote:Op donderdag 3 april 2014 12:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik waardeer de moeite ook zeker wel hoorIk kan het zelf ook niet. Maar ik ga hem helaas niet gebruiken
Lexie kan ik niet als UI hebben. Of misschien als ik hem in een gifje knal met wat andere plaatjes.quote:
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik waardeer de moeite ook zeker wel hoorIk kan het zelf ook niet. Maar ik ga hem helaas niet gebruiken
Alle twee al klachtwaardigquote:Op donderdag 3 april 2014 12:22 schreef Rezania het volgende:
Van country naar Lil' John.Fijne overgang Spotify, bedankt.
Idk, heb gewoon maar wat aangezet. Vond het country liedje nog wel leuk eigenlijk.quote:
ah, vorige pagina.quote:
Oehquote:Op donderdag 3 april 2014 12:23 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
HaJee weet nu ook van dat topiek, misschien heeft hij ook wel goeionnn ideeën!
hahgayquote:Op donderdag 3 april 2014 12:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Idk, heb gewoon maar wat aangezet. Vond het country liedje nog wel leuk eigenlijk.
uhmm oke laat maarquote:Op donderdag 3 april 2014 12:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik klap je met mijn vuist, gewoon ff snel droog. [ afbeelding ]
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
quote:
Ik had er een bultje zitten, behandeld met tea-tree olie en nu zit er een gaatje. Wat echt zo brand als je zweetquote:
Waarom niet het bultje gewoon van nature weg laten gaan? Duurt misschien wat langer, maar dan had je deze problemen niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik had er een bultje zitten, behandeld met tea-tree olie en nu zit er een gaatje. Wat echt zo brand als je zweet
Omdat het heel lelijk stond..quote:Op donderdag 3 april 2014 12:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom niet het bultje gewoon van nature weg laten gaan? Duurt misschien wat langer, maar dan had je deze problemen niet.
dat ziet toch niemand in je oksel?quote:
Jawel? En sowieso op een Zaterdag als ik mijn vest uit wil doen en wil dansen dan zie je dat echt wel. Ik vind het gewoon lelijkquote:Op donderdag 3 april 2014 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ziet toch niemand in je oksel?
doe iets met mouwtjes aan danquote:Op donderdag 3 april 2014 12:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel? En sowieso op een Zaterdag als ik mijn vest uit wil doen en wil dansen dan zie je dat echt wel. Ik vind het gewoon lelijk
Ja ook gedaan maar ik heb eigenlijk vooral veel jurkjes in mijn kast hangen en die hebben geen mouwtjesquote:
/girlproblemsquote:Op donderdag 3 april 2014 12:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook gedaan maar ik heb eigenlijk vooral veel jurkjes in mijn kast hangen en die hebben geen mouwtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |