SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.![]()
Helaas.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:11 schreef Snowbells het volgende:
Verdomme ik wilde een adoratieTT voor mezelf maken
Zit je mobiel?quote:
Joequote:
Hehe.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik was ook al bezig maar ik had als TT: Flippie voor als je rapteksten
Jaquote:Op donderdag 3 april 2014 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Helaas.
[..]
Zit je mobiel?
[..]
Joe
[..]
Hehe.Flippiee*
quote:Op donderdag 3 april 2014 00:13 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb er nog wel een Klawie,
Vanaf 't moment dat ik je zag
dacht ik: jij hoort bij mij
toen kwam er steeds
van dag tot dag
een beetje liefde bij
Held !!!!!!!quote:Op donderdag 3 april 2014 00:13 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb er nog wel een Klawie,
Vanaf 't moment dat ik je zag
dacht ik: jij hoort bij mij
toen kwam er steeds
van dag tot dag
een beetje liefde bij
Je bent niet de enige die het fout doet. Ik noem verder geen namen maar LittleRabbit kan er ook wat van.quote:
Sorryquote:
http://www.gedachten-gedichten.nl/vriendschap_liefde.htm Ik speel vals hoor.quote:
Persoonlijke gedichten zonder betrekking op onderlinge kennis moet je niet willen. Dan kom je al snel uit op zoetsappige kotsquote:
hoezo wil je dat verbergenquote:Op donderdag 3 april 2014 00:14 schreef klawie het volgende:
[..]
Die maar niet straks komt ze erachter dat ik fok hahaha
Dat soort zoek ik ookquote:Op donderdag 3 april 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Persoonlijke gedichten zonder betrekking op onderlinge kennis moet je niet willen. Dan kom je al snel uit op zoetsappige kots
gr gr
Daar noem je zeker geen namen. Enkel de naam die ertoe doet.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die het fout doet. Ik noem verder geen namen maar LittleRabbit kan er ook wat van.
[..]
Sorry
[..]
http://www.gedachten-gedichten.nl/vriendschap_liefde.htm Ik speel vals hoor.
Wat een rampquote:Op donderdag 3 april 2014 00:14 schreef klawie het volgende:
[..]
Die maar niet straks komt ze erachter dat ik fok hahaha
van die google gedichten hebben toch geen waarde johquote:Op donderdag 3 april 2014 00:15 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind zulke gedichtjes wel lief om te krijgen
Ja nou als de juiste persoon het oprecht zegt/stuurtquote:Op donderdag 3 april 2014 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
van die google gedichten hebben toch geen waarde joh
quote:Op donderdag 3 april 2014 00:16 schreef klawie het volgende:
[..]
Idd denkt ze straks echt dat ik autist ben
niet alleen makkelijk als je drank op hebt blijkbaarquote:Op donderdag 3 april 2014 00:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja nou als de juiste persoon het oprecht zegt/stuurt
Krijg ik toch liever een bosje rozenquote:Op donderdag 3 april 2014 00:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja nou als de juiste persoon het oprecht zegt/stuurt
Gezien het dwangmatige gevoel iets zo slechts terug te moeten sturen zit daar wellicht ook wel een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:16 schreef klawie het volgende:
[..]
Idd denkt ze straks echt dat ik autist ben
Dat is het stiekem toch ook wel een beetje. Mits niet direct makkelijk te googlen.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:15 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind zulke gedichtjes wel lief om te krijgen
Ik moest een beetje huilen toen ik het zag.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind deze wel pakkend:
Liefde is leven
Leven is liefde
Liefdesleven
Levensliefde
![]()
Geen probleem hoor. Ik verbeter je gewoon net zo vaak tot het goed gaat.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar noem je zeker geen namen. Enkel de naam die ertoe doet.
Ja sorry hoor.
Die verwelkenquote:Op donderdag 3 april 2014 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijg ik toch liever een bosje rozen
Fuck jou, ik ben helemaal niet makkelijkquote:Op donderdag 3 april 2014 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet alleen makkelijk als je drank op hebt blijkbaar
ik herhaal slechts dingen die ik eens gelezen hebquote:Op donderdag 3 april 2014 00:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Fuck jou, ik ben helemaal niet makkelijk
je hontquote:Op donderdag 3 april 2014 00:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben al zo rot als maar kan, wie houdt er nou van mij
quote:Op donderdag 3 april 2014 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rozen verwelken, schepen vergaan
Maar mijn liefde voor jou, Snowbells
Die zal altijd bestaan.
Ah ben ik dus niet de enigequote:Op donderdag 3 april 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
Ik moest een beetje huilen toen ik het zag.
Flips likt als lassiequote:Op donderdag 3 april 2014 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik herhaal slechts dingen die ik eens gelezen heb
zo kan flippiee goed likken las ik ooit eens
Houd nou oppppppquote:Op donderdag 3 april 2014 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik herhaal slechts dingen die ik eens gelezen heb
zo kan flippiee goed likken las ik ooit eens
quote:
Moest niet maar vondt het wel leukquote:Op donderdag 3 april 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezien het dwangmatige gevoel iets zo slechts terug te moeten sturen zit daar wellicht ook wel een kern van waarheid in.
quote:Op donderdag 3 april 2014 00:21 schreef Typisch het volgende:
er zijn hamburgers tegen het raam gegooid
nu moet ik ze morgen schoonmaken
einde bericht
Werkverschaffingquote:Op donderdag 3 april 2014 00:21 schreef Typisch het volgende:
er zijn hamburgers tegen het raam gegooid
nu moet ik ze morgen schoonmaken
einde bericht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |