quote:Op donderdag 3 april 2014 05:32 schreef willie5713 het volgende:
huh aan me nederlands? sommige woorden zijn gewoon straat taal zo een beetje.
maarjh je heb gelijk het is niet goed maar het is ook echt de eerste keer dat ik het probeer
daarom ook deze topic
Is dit toevallig een huiswerkopdracht voor school?quote:Op donderdag 3 april 2014 05:37 schreef willie5713 het volgende:
trouwens als jullie het zo slecht vinden wat ik heel goed begrijp verbeter het eens zou ik zegge
Doe maar niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 05:40 schreef willie5713 het volgende:
nee ik luister zelf gewoon graag rap en ik dacht ik probeer eens zelf eentje te maken
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 3 april 2014 07:42 schreef willie5713 het volgende:
@ hehe eindelijk iets waar ik mee kan
Je vroeg toch om feedback, of nu opeens niet meer..?quote:Op donderdag 3 april 2014 05:44 schreef willie5713 het volgende:
haha ik wil je niet aanvallen maar als je steeds negatieve comment heb dan reageer niet
Dan zou het een leeg topic zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 05:44 schreef willie5713 het volgende:
haha ik wil je niet aanvallen maar als je steeds negatieve comment heb dan reageer niet
Dat loopt toch helemaal niet lekker gvdquote:Op donderdag 3 april 2014 07:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan zou het een leeg topic zijn.
Je zou nog een hoop kunnen leren van MC Martin:
"Het leven is kut, want ik zit in een put.
Wat moet ik nou doen? Wat ben jij een madderfakking oen."
quote:Op donderdag 3 april 2014 07:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan zou het een leeg topic zijn.
Je zou nog een hoop kunnen leren van MC Martin:
"Het leven is kut, want ik zit in een put.
Wat moet ik nou doen? Wat ben jij een madderfakking oen."
Fuck jou, jij weet niet wat kwaliteitsrap is.quote:Op donderdag 3 april 2014 08:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat loopt toch helemaal niet lekker gvd
o dit was een rap....quote:Op donderdag 3 april 2014 05:26 schreef d4v1d het volgende:
Je rap heeft totaal geen inhoud, brengt geen boodschap enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |