quote:Op donderdag 3 april 2014 05:32 schreef willie5713 het volgende:
huh aan me nederlands? sommige woorden zijn gewoon straat taal zo een beetje.
maarjh je heb gelijk het is niet goed maar het is ook echt de eerste keer dat ik het probeer
daarom ook deze topic
Is dit toevallig een huiswerkopdracht voor school?quote:Op donderdag 3 april 2014 05:37 schreef willie5713 het volgende:
trouwens als jullie het zo slecht vinden wat ik heel goed begrijp verbeter het eens zou ik zegge
Doe maar niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 05:40 schreef willie5713 het volgende:
nee ik luister zelf gewoon graag rap en ik dacht ik probeer eens zelf eentje te maken
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 3 april 2014 07:42 schreef willie5713 het volgende:
@ hehe eindelijk iets waar ik mee kan
Je vroeg toch om feedback, of nu opeens niet meer..?quote:Op donderdag 3 april 2014 05:44 schreef willie5713 het volgende:
haha ik wil je niet aanvallen maar als je steeds negatieve comment heb dan reageer niet
Dan zou het een leeg topic zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 05:44 schreef willie5713 het volgende:
haha ik wil je niet aanvallen maar als je steeds negatieve comment heb dan reageer niet
Dat loopt toch helemaal niet lekker gvdquote:Op donderdag 3 april 2014 07:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan zou het een leeg topic zijn.
Je zou nog een hoop kunnen leren van MC Martin:
"Het leven is kut, want ik zit in een put.
Wat moet ik nou doen? Wat ben jij een madderfakking oen."
quote:Op donderdag 3 april 2014 07:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan zou het een leeg topic zijn.
Je zou nog een hoop kunnen leren van MC Martin:
"Het leven is kut, want ik zit in een put.
Wat moet ik nou doen? Wat ben jij een madderfakking oen."
Fuck jou, jij weet niet wat kwaliteitsrap is.quote:Op donderdag 3 april 2014 08:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat loopt toch helemaal niet lekker gvd
o dit was een rap....quote:Op donderdag 3 april 2014 05:26 schreef d4v1d het volgende:
Je rap heeft totaal geen inhoud, brengt geen boodschap enzo.
een voorbeeldje TSquote:Op donderdag 3 april 2014 05:32 schreef willie5713 het volgende:
huh aan me nederlands? sommige woorden zijn gewoon straat taal zo een beetje.
maarjh je heb gelijk het is niet goed maar het is ook echt de eerste keer dat ik het probeer
daarom ook deze topic
stop maar gewoon helemaal, is voor iedereen beterquote:Op donderdag 3 april 2014 05:35 schreef willie5713 het volgende:
@Just_some_random_dude
hahaha ik kan er duidelijk niks van pfff
het is ook niet af ik probeerde gewoon een beginnetje te maken
ben je 10 ofzo?quote:Op donderdag 3 april 2014 05:37 schreef willie5713 het volgende:
trouwens als jullie het zo slecht vinden wat ik heel goed begrijp verbeter het eens zou ik zegge
nogmaals, stop er mee.quote:
Louter positief commentaar?quote:Op donderdag 3 april 2014 05:44 schreef willie5713 het volgende:
Leer godverdomme eens normaal posten, klapjosti. En voel je vooral vrij je kop te houden, iig totdat TS een videootje van zichzelf, al rappend, heeft gepostquote:Op donderdag 3 april 2014 08:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
stop maar gewoon helemaal, is voor iedereen beter
quote:Op donderdag 3 april 2014 08:40 schreef John5 het volgende:
[..]
Leer godverdomme eens normaal posten, klapjosti. En voel je vooral vrij je kop te houden, iig totdat TS een videootje van zichzelf, al rappend, heeft gepost
Je kop staat me niet aan.quote:Op donderdag 3 april 2014 08:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]![]()
that escalated quickly.
Ik snap je punt, maar vanwaar die haat?
daar dacht je moeder anders overquote:
Dat geloof ik graag ja, als je ziet wat ze gewend is. Niet dat daar verder veel eer aan te behalen valt.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 08:46 schreef John5 het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag ja, als je ziet wat ze gewend is. Niet dat daar verder veel eer aan te behalen valt.
Valt me nog mee dat je niet voor m'n vader bent gegaan.
Tuurlijk wel, die jongen heeft ongetwijfeld talent, maar dat blijkt natuurlijk niet uit platte tekst. Met een filmpje kan hij z'n eer redden en alle haters te kijk zetten.quote:Op donderdag 3 april 2014 08:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]![]()
maaruh, ik denk niet dat TS nog een filmpje gaat posten jij wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's no point for democracy when ignorance is celebrated.
Eeeejjjyo wats met jou?!! We rappen er op losquote:
Broertjuh, Ik voel je echt heel hard manquote:Op donderdag 3 april 2014 11:03 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Jo het is mc Grobbekuiken
Beter ga je duiken
Of ga je rennen
als je niet aan mijn skills kan wennen
Tatta's weten niet waar dit over gaat
Ze kennen niet de leven van de straat
Je weet toch
Ik steek harder dan de pijlstaartrog
die Steve Irwin heeft gekillt
Ik heb in het park gechilled
Ik hou ook van rellen
ik ben harder dan de ellboog van Graziano Pelle
Ik blies een bel en hij kwam neer
Op het hoofd van een meneer.
Jouw diss was ook echt hard man die bakra is gelijk stil.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:17 schreef kurva het volgende:
[..]
Broertjuh, Ik voel je echt heel hard man
Ewa thanks man respect. Wij dissen die fa2mannen hard man skills als whahet gangstasquote:Op donderdag 3 april 2014 14:01 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Jouw diss was ook echt hard man die bakra is gelijk stil.
Ewa boi, moet je luisteren: wij zijn niet foktop van die bitches die bij deze platenmaatschapijtje samen als flikkertjes gaan je weet tog... Ofniet kahbaquote:Op donderdag 3 april 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Wellicht kun een duoproductie aangaan met 3M1N3M
ONZ / [3M1N3M] Vraag hier je rap aan #1
3M1N3M
quote:Op donderdag 3 april 2014 11:16 schreef kurva het volgende:
[..]
Eeeejjjyo wats met jou?!! We rappen er op los
Ik heb een disrap voor jou geschreven jatog:
Jo
Jo
Jo uh!!
Je denkt je bent mod je denkt je bent god
Maar je weet niet wat is god als je botst..
Ohh uhh
Ahh yeah
Jo jo je bent vieze mod met je kop
Wejjjhoo
Shout out naar al me boitjes van de game!!
Dit topic serieus nemenquote:Op donderdag 3 april 2014 19:21 schreef Photomorti het volgende:
echt van die kleuterrijmpjes als ik dit zo lees , je probeert krampachtig stoer over te komen terwijl je gewoon in een rijtjeshuis woont bij je moeder oftwel ga niet rappen over shit waar je niks van af weet
jaaa laat me die rijtjes huis gangsta rap lezen gek!!! its a hard knock life at the schoolpleintje and under the bushokje , dit is een jonko!!! wowquote:Op donderdag 3 april 2014 21:05 schreef kurva het volgende:
[..]
Ewa deze man heh!!
Moet ik whahet dissrap van jou maken ofzo?! Jij bent leeeeip a kerel
Je weet je bent scheet, je zeg wat je weet, maar wat is je weet? Je denk is beleeftquote:Op donderdag 3 april 2014 21:09 schreef Photomorti het volgende:
[..]
jaaa laat me die rijtjes huis gangsta rap lezen gek!!! its a hard knock life at the schoolpleintje and under the bushokje , dit is een jonko!!! wow
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |