Aha! nou...dan weet de ts wel zijn voordeel ermee te doen als het dus niet standaard in het systeem staat wat wel en niet al een 35% korting heeft middels een scan. (waardoor die stickers dus overbodig zijn)quote:Op woensdag 2 april 2014 22:03 schreef r_one het volgende:
Alleen bij zelfscan-winkels. Bij 'gewone' AH's drukt de kassamiep op de 35%-knop voor het scannen.
Nee, ze moeten op de kassa daar wel een handeling voor doen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef BasEnAad het volgende:
Staat die korting niet gewoon in het systeem? Die sticker verandert daar niets aan denk ik.
Stond het maar in het systeem. Dan zouden mensen niet zo op je vingers kijken of je het wel intoetst.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, ze moeten op de kassa daar wel een handeling voor doen.
Stond het maar in het systeem, dan hoef ik niet de hele tijd te kijken of de kassamiep het wel intoetst of weer s over t hoofd ziet omdat ze met d'r collega aan het beppen is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Stond het maar in het systeem. Dan zouden mensen niet zo op je vingers kijken of je het wel intoetst.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Stond het maar in het systeem, dan hoef ik niet de hele tijd te kijken of de kassamiep het wel intoetst of weer s over t hoofd ziet omdat ze met d'r collega aan het beppen is.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Stond het maar in het systeem, dan hoef ik niet de hele tijd te kijken of de kassamiep het wel intoetst of weer s over t hoofd ziet omdat ze met d'r collega aan het beppen is.
Prijs op het produkt inclusief kortingssticker is bindend. Wat er in hun systeem staat veranderd daar niets aan. Het zou anders misleiding zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dit, volgens mij.
De korting wordt automatisch verrekend. Zo'n kassamiep hoeft de prijs niet handmatig te overschrijven.
Probeer maar eens een 35% korting stikker op een krat bier te plakken, kijken of het dan nog zo bindend is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:38 schreef niels0 het volgende:
[..]
Prijs op het produkt inclusief kortingssticker is bindend. Wat er in hun systeem staat veranderd daar niets aan. Het zou anders misleiding zijn.
Moeten ze maar beter op hun stickers passen.
Op een flesje daarentegen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:44 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Probeer maar eens een 35% korting stikker op een krat bier te plakken, kijken of het dan nog zo bindend is.
Mensen zouden dat wel met een reden doen he. Vaak genoeg wordt het niet toegepast omdat men niet zit op te letten aan de kassa.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Stond het maar in het systeem. Dan zouden mensen niet zo op je vingers kijken of je het wel intoetst.
Nee tuurlijk niet denk eens na. Er kan toch van de 20 pakken melk, of vlees er net 1 tussen zitten die bijna tegen de houdbaarheidsdatum zit. Of denk je dat iedere pak melk allemaal een aparte barcode hebben?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dit, volgens mij.
De korting wordt automatisch verrekend. Zo'n kassamiep hoeft de prijs niet handmatig te overschrijven.
Misschien moet jij eens nadenken. Bij ons in de winkel kun je zelf gewoon barcodestickers afdrukken en daar een prijs aan binden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:09 schreef Reeleezee het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet denk eens na. Er kan toch van de 20 pakken melk, of vlees er net 1 tussen zitten die bijna tegen de houdbaarheidsdatum zit. Of denk je dat iedere pak melk allemaal een aparte barcode hebben?
Dan hebben jullie zelfscan zeker. Bij winkels zonder zelfscan moet de cassiere zelf de 35% knop aanslaan..quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:33 schreef strontboer het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens nadenken. Bij ons in de winkel kun je zelf gewoon barcodestickers afdrukken en daar een prijs aan binden.
Nee. Ik werk trouwens niet in een supermarkt, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan hebben jullie zelfscan zeker. Bij winkels zonder zelfscan moet de cassiere zelf de 35% knop aanslaan..
Lekker efficient werken dan. Dus jij zou van ieder product die in de schappen wordt gelegd in een supermarkt ca 20.000 artikelen. Een aparte barcode uitprinten. En dan ook nog eens iedere dag kijken welke artikelen er verlopen zijn qua houdbaarheid, en daar dan weer een nieuwe barcode van uitprinten?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:33 schreef strontboer het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens nadenken. Bij ons in de winkel kun je zelf gewoon barcodestickers afdrukken en daar een prijs aan binden.
Niet als je alleen de producten die je afprijst, voorziet van een geprinte barcode ;quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:44 schreef Reeleezee het volgende:
[..]
Lekker efficient werken dan. Dus jij zou van ieder product die in de schappen wordt gelegd in een supermarkt ca 20.000 artikelen. Een aparte barcode uitprinten. En dan ook nog eens iedere dag kijken welke artikelen er verlopen zijn qua houdbaarheid, en daar dan weer een nieuwe barcode van uitprinten?
Zo heb je wel 100 man personeel nodig.
Hahaha denk je dat echt. Een kennis van mij zit bij de voedselbank. Bijna alles is enkele dagen over datum. Chips enz is regelmatig een paar maanden over de datum!quote:Op woensdag 2 april 2014 22:13 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Die gaan dus NIET naar voedselbanken... idiootJe kan mensen toch geen eten geven wat over de datum is...
Er is een verschil tussen een uiterste houdbaarheidsdatum en THT (ten minste houdbaar tot).quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hahaha denk je dat echt. Een kennis van mij zit bij de voedselbank. Bijna alles is enkele dagen over datum. Chips enz is regelmatig een paar maanden over de datum!
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:12 schreef babybanaan het volgende:
[..]
Zonder wederhoor? Vreemde gang van zaken.
Maar dan nog. Je hebt bij AH gewerkt en weet gewoon niet hoe 35%-kortingsstickers werken. Júíst als cassière moet je dat weten. Blijf het een apart topic vinden.
De stelling was:quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een uiterste houdbaarheidsdatum en THT (ten minste houdbaar tot).
Dat gebeurt dus wel, soms MAANDEN over datum.quote:Je kan mensen toch geen eten geven wat over de datum is...
je bent nog nooit in een supermarkt geweest?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:44 schreef Reeleezee het volgende:
[..]
Lekker efficient werken dan. Dus jij zou van ieder product die in de schappen wordt gelegd in een supermarkt ca 20.000 artikelen. Een aparte barcode uitprinten. En dan ook nog eens iedere dag kijken welke artikelen er verlopen zijn qua houdbaarheid, en daar dan weer een nieuwe barcode van uitprinten?
Ja, over wat voor datum, een uiterste houdbaarheidsdatum of een ten minste houdbaar tot-datum?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De stelling was:
[..]
Dat gebeurt dus wel, soms MAANDEN over datum.
Zoals ik al zei: ik werk niet in een supermarkt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:44 schreef Reeleezee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:50 schreef mapima het volgende:
Ik heb vandaag een 35% sticker geplakt op een pakje met twee muffins. De desbetreffende caissière had niks door en ik kreeg korting.
Double chocolate muffins van AH zijn trouwens echt vies, bah.
Klopt niet. Die 35% korting stickers plakken ze op producten waarvan de houdbaarheidsdatum bijna verstreken is of artikelen die uit het assortiment gaan. Hier plakken ze ze ook tegen 19u in de avond op alle broden. Korting wordt niet automatisch berekend, casissiere scant het artikel en moet vervolgens nog op de 35% korting knop drukken.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dit, volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |