quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:43 schreef Robby87 het volgende:
Verzin zelf iets Dyon, jezus.
Je mag dan een redhead als vriendin hebben, maar dat is geen vrijbrief voor dit soort onbenulligheden.
Niet? My badquote:Op woensdag 2 april 2014 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zie geen dubbele kont in die NSFW foto uit het vorige topic.
Maar hoe schuin houden dan? Naar links of rechts?quote:
links.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar hoe schuin houden dan? Naar links of rechts?
Heel erg.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:46 schreef Robby87 het volgende:
Oh god, ik ontdek nu pas het april topic.
Wat erg
quote:
Er zijn hier al 0 punten uitgedeeld deze maandquote:Op woensdag 2 april 2014 23:05 schreef Robby87 het volgende:
Ik moet het vooral hebben van de SC.
Wat is de stand daarvan inmiddels?
Wat moet je er voor doen?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn hier al 0 punten uitgedeeld deze maand
ehm....quote:
Dat kost me eerder punten dan het oplevert.quote:
1 voor jouquote:Op woensdag 2 april 2014 23:05 schreef Robby87 het volgende:
Ik moet het vooral hebben van de SC.
Wat is de stand daarvan inmiddels?
Morgen, weet ik zelfs.quote:
Dat kan robby niet weten, alles was weg ge-editquote:
Oh maar die edits kon ik ook niet meer zien hoor. Dat het morgen was stond nog ergens.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat kan robby niet weten, alles was weg ge-edit
Willen we weten met wie of wat?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:48 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb overigens ook een date morgen, jawel echt waar.
1 April was gister al hoor...quote:Op woensdag 2 april 2014 23:50 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Met Jean natuurlijk, in mijn dromen!
Nee, het was een geintje, sorry.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar even serieus Robby, vertel. Hoe heet ze, waar ken je d‘r van?
Ja, vind ik ook. Lekkere komedie.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:20 schreef dyonvbaal het volgende:
The internship was toch grappiger dan ik verwacht had
Saving Mr. Banks is één grote Disney reclamequote:Op donderdag 3 april 2014 18:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een kliederboel
The internship vond ik niet zoveel aan eigenlijk. Eén grote googlereclame.
Ik vind hem ook best wel engquote:Op donderdag 3 april 2014 23:48 schreef dyonvbaal het volgende:
De dolfijn heeft het topic stil gelegd...
Jij niet alleen...quote:
I know. Ik heb boek inmiddels ook al gelezenquote:
Ik ben er wel in bezig, maar nog lang niet uitquote:Op donderdag 3 april 2014 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
I know. Ik heb boek inmiddels ook al gelezen
Oh die is wel heel mooi gedaanquote:Op donderdag 3 april 2014 18:53 schreef drakin het volgende:
Die van pico is me te rommelig, van dyon erg mooi.
Even op google 3D tattoo invullen en je komt ongelofelijk mooie tats tegen.
Deze vond ik geweldig gevonden:
[ afbeelding ]
Oeh, heb je vanavond een date gehad?quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:19 schreef Lemans24 het volgende:
Nou, zo'n date is eigenlijk best gezellig
Fijn dat het een succes was!quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:19 schreef Lemans24 het volgende:
Nou, zo'n date is eigenlijk best gezellig
Het was niet in het bos en we hebben geen kampvuur gemaakt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:20 schreef Waaghals het volgende:
Niet thuisgekomen met een gloeiende eikel dus?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:56 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het was niet in het bos en we hebben geen kampvuur gemaakt.
Nog steeds niet gezien, zou die niet op een meet vertoond worden?quote:
Die mag niet meer op een meet vertoond worden, want zodra mensen het weten, komen ze niet meer..quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog steeds niet gezien, zou die niet op een meet vertoond worden?
2 Jaar geleden hebben we die bij pico thuis gekekenquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog steeds niet gezien, zou die niet op een meet vertoond worden?
Als jij een meet organiseert met deze film en de 2e kom ik hoor!quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:42 schreef hornage het volgende:
[..]
2 Jaar geleden hebben we die bij pico thuis gekeken
Ik kende ook ooit iemand die van zijn nepbeen, propodinges(hoe heet zo'n ding ook alweer) door een kunstenaar een houten poot had laten maken, zo'n piratenpoot.quote:
Ik moet ook eerst zien of ik de eerste 2 films wel leuk vind om te zien, dus organiseer maar watquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:47 schreef hornage het volgende:
Nopes, alhoewel er al jaren sprake van is.
Er zijn 2 seizoenen van een webserie wat de regisseur heeft gemaakt om te laten zien dat hij er een film van wil maken. Voor zover ik weet is het alleen nog steeds niets geworden
Prothese?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kende ook ooit iemand die van zijn nepbeen, propodinges(hoe heet zo'n ding ook alweer) door een kunstenaar een houten poot had laten maken, zo'n piratenpoot.
Alleen voor uitgaan, metalavonden enzo, want het liep wel net wat lastiger.
ja simpel woord eigenlijk, zit even met mijn gedachten ergens anders.quote:
De eerste enige echte "FMT MK Meet"!quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet ook eerst zien of ik de eerste 2 films wel leuk vind om te zien, dus organiseer maar wat
Had hier niet edit horen te staan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:48 schreef hornage het volgende:
Klinkt nog steeds qua films beter dan de afgelopen meet
Ik denk dat dat een prive meet gaat worden dan...quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Had hier niet edit horen te staan?
Maar waar kan ik me aanmelden? Deze meet lijkt me geweldig!
Echt nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een prive meet gaat worden dan...
Mocht ze snel jaloers worden, neem haar maar mee naar de meet dan, ik denk dat mijn vriend deze meet ook wel ziet zitten als het in het juiste weekend valt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:43 schreef hornage het volgende:
[..]
Echt nietLaatste keer dat drakin een privemeet had werd dat ook gelijk meer dan een meet
Zal mijn verloofde niet zo leuk vinden denk ik
O het werd niet gelijk meer hoor, sas en ik hebben netjes 2 maanden gewacht voor het serieus werd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:43 schreef hornage het volgende:
[..]
Echt nietLaatste keer dat drakin een privemeet had werd dat ook gelijk meer dan een meet
Zal mijn verloofde niet zo leuk vinden denk ik
Dat denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Mocht ze snel jaloers worden, neem haar maar mee naar de meet dan, ik denk dat mijn vriend deze meet ook wel ziet zitten als het in het juiste weekend valt.
Nee he... dan wordt het weer zo'n koppeltjes meet. Passquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Mocht ze snel jaloers worden, neem haar maar mee naar de meet dan, ik denk dat mijn vriend deze meet ook wel ziet zitten als het in het juiste weekend valt.
Dan hossel jij robby toch even?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee he... dan wordt het weer zo'n koppeltjes meet. Pass
quote:
Ik heb al een bitch.quote:
Dan neem je die mee.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:58 schreef drakin het volgende:
Nee niet doen, ik heb niks met bitches, maar zodra er een lieve vriendin is kom je dan maar een keer met haar meeten
Nee.quote:
Een date die ik zelf al gezellig en ontspannen noem, daar wist ik het antwoord eigenlijk al op. Ontspannend betekent namelijk dat het niet echt spannend wasquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:52 schreef Lemans24 het volgende:
Gezellig dus. Heel vrijblijvend en ontspannen, makkelijk een avond vol kunnen praten met z'n tweeën. Of er een vervolg komt? Dat zien we vanzelf.
Je hebt geen klik dus? Moet dat dan perse op date nr 1?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:13 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een date die ik zelf al gezellig en ontspannen noem, daar wist ik het antwoord eigenlijk al op. Ontspannend betekent namelijk dat het niet echt spannend was
Zij vond het ook gezellig en ontspannen en dus laten we het hier maar bij. Die klik hè, die is er of die is er niet...
Dus ondanks dat ik zo liep te stressen van tevoren, is het ultiem ontspannend geweest
Ja, dat vind ik eigenlijk ook. Maar dat moet een ander zelf invullen hè. Bij zo'n internetdate is de eerste indruk wel heel bepalend hoor, ik had ook meteen zoiets van "tja, dat had ik niet verwacht". En dan is de rest van de avond weer alsof je een nieuw iemand voor je hebt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hebt geen klik dus? Moet dat dan perse op date nr 1?
Ontspannend betekend toch dat jullie je bij elkaar op je gemak voelen.
Ik zou eigenlijk niet weten hoe een internetdate hoort te gaan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:17 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik eigenlijk ook. Maar dat moet een ander zelf invullen hè. Bij zo'n internetdate is de eerste indruk wel heel bepalend hoor, ik had ook meteen zoiets van "tja, dat had ik niet verwacht". En dan is de rest van de avond weer alsof je een nieuw iemand voor je hebt.
Je denkt perfect bij elkaar te passen, chat dagenlang, maakt je allerlei voorstellingen en spreekt uiteindelijk af. Dan zie je haar in het echt, hoor je haar stem en worden in één klap alle ontbrekende details ingevuld. Dan ben je dus gewoon twee mensen die elkaar voor het eerst ontmoeten, maar wel een heleboel van elkaar weten. En dat moet maar net klikken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet weten hoe een internetdate hoort te gaan.
O maar dat is wel normaal denk ik. De pm-tjes die wij naar elkaar sturen is ook heel anders dan naast elkaar zitten klef te doen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je denkt perfect bij elkaar te passen, chat dagenlang, maakt je allerlei voorstellingen en spreekt uiteindelijk af. Dan zie je haar in het echt, hoor je haar stem en worden in één klap alle ontbrekende details ingevuld. Dan ben je dus gewoon twee mensen die elkaar voor het eerst ontmoeten, maar wel een heleboel van elkaar weten. En dat moet maar net klikken.
Dat klopt. Alleen gingen wij gisteren niet klef doen, maar gewoon bier drinken en slap lullenquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:26 schreef drakin het volgende:
[..]
O maar dat is wel normaal denk ik. De pm-tjes die wij naar elkaar sturen is ook heel anders dan naast elkaar zitten klef te doen.
En gewoon rustig stap voor stap, je leert elkaar idd irl heel anders kennen en alles wat je al weet is gewoon handig om ook live even over te hebben, dan is het net of je het toch even met geluid voor het eerst tegen elkaar zegt.
Maar op date 1 moet je niet meteen klef doen, dat is te gedwongen. Hooguit bij het dag zeggen even 1,2 of 3 tuten op de wang om te laten merken dat je het een leuke avond vond.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen gingen wij gisteren niet klef doen, maar gewoon bier drinken en slap lullen
Ik zou willen dat die klik er wel was hoor, want ze is leuk en toch wel op veel gebieden mijn type.
Zo ging het ook. En de volgende ochtend even een berichtje dat het leuk was. En daar reageerde zij dus op. Vind het prima zo, beter dan nog een paar dates denken "misschien wordt het wel wat, want ze is nou eenmaal mijn type".quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar op date 1 moet je niet meteen klef doen, dat is te gedwongen. Hooguit bij het dag zeggen even 1,2 of 3 tuten op de wang om te laten merken dat je het een leuke avond vond.
En dan eens peilen hoe ze het vond komende week en of ze nog een keer zou willen afspreken.
Kom je dan ook samen met haar naar de MK meet bij Horny?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zo ging het ook. En de volgende ochtend even een berichtje dat het leuk was. En daar reageerde zij dus op. Vind het prima zo, beter dan nog een paar dates denken "misschien wordt het wel wat, want ze is nou eenmaal mijn type".
Ben jij FF?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dezelfde als deze week ja, maar niet dezelfde als waarmee de date niet doorging. Deze keer is alles prima gegaan.
Nee, dit was het hè. Eén date en dan elkaar alleen nog per toeval kunnen ontmoeten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Kom je dan ook samen met haar naar de MK meet bij Horny?
Niet mijn vragen inpikken.:)quote:
Alleen omdat ik een website wil zien denk je meteen dat ik vragen inpik?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet mijn vragen inpikken.:)
Heb al weer wat inspiratie opgedaan.
Het is wel een site om inspiratiequote:Op vrijdag 4 april 2014 20:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen omdat ik een website wil zien denk je meteen dat ik vragen inpik?
Hoe kom je erbij, jij hebt dat eens met mij gedaan, en ik hoef niet eens zo vaak vragen te bedenken.
Gewoon eerder het juiste antwoord geven, en tijd ervoor hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het is wel een site om inspiratie
op te doen.
En ik bedoel niet letterlijk inpikken, maar ik heb al weer wat bedacht. Dus hoop ik niet dat iemand me voor is.
Jij niet alleenquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb zoveel zin om te gaan slapen zo...
Even kijken of ik geld heb, woensdag kan ik zeker niet. Dan ga ik naar The winter soldierquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Gaan we volgende week nou nog een filmpje doen?
Klop aan, en ga meefeesten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:45 schreef Lemans24 het volgende:
Wil ik eens 'vroeg' gaan slapen, hebben ze hierboven een feestje.
Dit is niet bepaald m'n lucky day
Thanx, ik hoef alleen zo'n oogkapje op te zetten en de microfoon uit te drukken. Maar ik ben er net zeker van dat ik aangenomen ben, dus kan het beter maar niet doenquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat zou mijn advies voor Dyon ook zijn.
Oh dat is wel goed nieuws. Was hiervoor je proefperiode ofzo?quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Thanx, ik hoef alleen zo'n oogkapje op te zetten en de microfoon uit te drukken. Maar ik ben er net zeker van dat ik aangenomen ben, dus kan het beter maar niet doen
Uitzendbureau, maar ik word per de 14de overgenomen van zequote:Op zaterdag 5 april 2014 01:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is wel goed nieuws. Was hiervoor je proefperiode ofzo?
Oh okee, blij mee?quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Uitzendbureau, maar ik word per de 14de overgenomen van ze
Yep, lekker dichtij. Niet mer 200km naar eenpompstation te hoeven rijdenquote:
Haha dat is mooi. Alleen wel lastige uren dus..quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Yep, lekker dichtij. Niet mer 200km naar eenpompstation te hoeven rijden
Hij was denk ik verdwaald...quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:58 schreef picodealion het volgende:
Is dat die bij de Doornroosje, dyon?
Ik had ook de Via Gladiola kunnen zeggenquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:36 schreef drakin het volgende:
st. Anna is een dorp hier, lijkt me een beetje te ver voor Robby om even langs te komen
Pfffquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, nee het was niet serieus bedoeld
Was het dan een grap?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, nee het was niet serieus bedoeld
Ik haalde het er ook niet uit...quote:
Misschien omdat er niks was in de manier waarop je dat gister postte waarin bleek dat het niet gemeend was?quote:
Dat + dat ik ook niet echt begrijp wat er grappig aan is.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien omdat er niks was in de manier waarop je dat gister postte waarin bleek dat het niet gemeend was?
Nee, stiekem hebben we de hoop dat hij, in tegenstelling tot jou, wel normaal isquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze beseffen nog steeds niet hoe raar jij bent.
Voor mij geen hoop meer?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, stiekem hebben we de hoop dat hij, in tegenstelling tot jou, wel normaal is
Moest het grappig zijn dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat + dat ik ook niet echt begrijp wat er grappig aan is.
Nee, die hoop heb ik lang laten vliegenquote:
Wist jij dan dat je elke 3de post op een vrijdag waarop de maan vol is moet geloven en dat alle andere post van mijn alter ego zijn?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Moest het grappig zijn dan?
Bovendien, posts aan mijn kant op vrijdagavond moet je sowieso met een korreltje zout nemen. Dat wisten jullie toch wel?
Oh jammerquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, die hoop heb ik lang laten vliegen
Doe niet zo dom kneusquote:
Bedoel je die waarin ik zei dat ik zou langskomen?quote:
Omdat mensen nou eenmaal serieus zijn en anders laten merken als ze een grapje makenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Bedoel je die waarin ik zei dat ik zou langskomen?
Waarom slaat het nergens op? Waarom zo serieus?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Bedoel je die waarin ik zei dat ik zou langskomen?
Waarom slaat het nergens op? Waarom zo serieus?
Ja, dat heb ik vaker. Waarom moet je het altijd benoemen, of gelijkwaardig daaraan je gedragen? Dat is net als dat je tegen een meisje zegt: ik ga je nu laten klaarkomen, als je haar beft. Of in jouw geval, handje vasthouden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:13 schreef dyonvbaal het volgende:
en anders laten merken als ze een grapje maken
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik vaker. Waarom moet je het altijd benoemen, of gelijkwaardig daaraan je gedragen? Dat is net als dat je tegen een meisje zegt: ik ga je nu laten klaarkomen, als je haar beft. Of in jouw geval, handje vasthouden.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik vaker. Waarom moet je het altijd benoemen, of gelijkwaardig daaraan je gedragen? Dat is net als dat je tegen een meisje zegt: ik ga je nu laten klaarkomen, als je haar beft. Of in jouw geval, handje vasthouden.
Ik praat nooit mezelf goed, het is een neerwaartse spiraal van oneindige negativiteit, waarin ik jullie allemaal meezuig.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]Je bent bestbzielig als je op deze manier je eigen doen weet goed te praten
Ik denk dat de hoop die je net nog had nu wel helemaal vervlogen is.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]Je bent bestbzielig als je op deze manier je eigen doen weet goed te praten
Nu lijk jij weer de normale. Of nou ja...quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik denk dat de hoop die je net nog had nu wel helemaal vervlogen is.
Ik ben de normalequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nu lijk jij weer de normale. Of nou ja...
Geen ruimte voor.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:30 schreef Robby87 het volgende:
Een meet kan het uitwijzen.
Sands, laten we een meet bij jou thuis doen, je hebt zo'n prachtig bioscoopje.
Voor elk uur 1? Voor elk vriendinnetje 1 uur? Dat IS verrekte weinig expertmeneer.quote:Op zondag 6 april 2014 02:05 schreef Lemans24 het volgende:
Een Le mans bioscoop, met 24 zitplaatsen.
Dat doen ze volgens mij wel vakerquote:Op zondag 6 april 2014 14:49 schreef drakin het volgende:
Dit wordt helemaal erg, youtube verwijdert na klacht van Sony de film Sintel.
Die dus totaal niet van Sony is.![]()
http://www.cartoonbrew.co(...)m-youtube-98182.html
Sands, ik zag op 9gag een fotoquote:
Oh oh...wil ik die zien?quote:Op zondag 6 april 2014 15:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sands, ik zag op 9gag een fotoen ik moest aan jou denken
Dunno, zal em in een spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op zondag 6 april 2014 15:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dunno, zal em in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij denkt liever aan mij dan aan zijn vriendin...beetje eng ditquote:Op zondag 6 april 2014 15:22 schreef drakin het volgende:
Je zet eindelijk een foto van je vriendin neer en moet aan Sands denken?
Mijn vriendin is niet zo bruinquote:Op zondag 6 april 2014 15:22 schreef drakin het volgende:
Je zet eindelijk een foto van je vriendin neer en moet aan Sands denken?
Nee, ik denk de hele dag aan mijn vriendinquote:Op zondag 6 april 2014 15:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij denkt liever aan mij dan aan zijn vriendin...beetje eng dit
En heb je al wat meer gedaan dan haar handje vastgehouden?quote:Op zondag 6 april 2014 15:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ik denk de hele dag aan mijn vriendinAlleen moet je ook af en toe ergens anders aan denken he. En die foto... tja
Ehh... ? Daar hebben we het nou toch niet over?quote:Op zondag 6 april 2014 15:32 schreef Sands het volgende:
[..]
En heb je al wat meer gedaan dan haar handje vastgehouden?
Wel als je het over die 9gag foto hebt, die is ook van toepassing op dyonmeneer.quote:Op zondag 6 april 2014 15:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ehh... ? Daar hebben we het nou toch niet over?
Hoezo? Dat wat zij met die boom doet, doe ik ook met mijn vriendinquote:Op zondag 6 april 2014 15:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Wel als je het over die 9gag foto hebt, die is ook van toepassing op dyonmeneer.
quote:Op zondag 6 april 2014 15:40 schreef Sands het volgende:
Ik mis de oude dyon die was niet zo vervelend
Ahwwwquote:Op zondag 6 april 2014 15:40 schreef Sands het volgende:
Ik mis de oude dyon die was niet zo vervelend
Zij moet dat met jóu doen. Jij bent die boom, zeg maar.quote:Op zondag 6 april 2014 15:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoezo? Dat wat zij met die boom doet, doe ik ook met mijn vriendinDus niet meer van toepassing op moi
Dat zeg ik toch? Buiten dat zij bij die boom niet mijn vriendin is en ik niet Die boom wil zijn...quote:Op zondag 6 april 2014 16:44 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zij moet dat met jóu doen. Jij bent die boom, zeg maar.
Je hebt gelijk, las het verkeerd.quote:Op zondag 6 april 2014 18:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Buiten dat zij bij die boom niet mijn vriendin is en ik niet Die boom wil zijn...
Ik weet de eerstvolgende dooien alquote:
Dat zei mijn zoon ook vanmiddag, hij weet alleen niet of mijn "potverdikkeme er is bijna geen **** meer over" echt was of niet.quote:
Ik wacht nog een weekje, tot ik samen met mijn scheetje kan kijkenquote:
http://www.independent.ie(...)oilers-30148750.htmlquote:Op zondag 6 april 2014 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zei mijn zoon ook vanmiddag, hij weet alleen niet of mijn "potverdikkeme er is bijna geen **** meer over" echt was of niet.
Spoilers zijn het kwaadquote:Op zondag 6 april 2014 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zei mijn zoon ook vanmiddag, hij weet alleen niet of mijn "potverdikkeme er is bijna geen **** meer over" echt was of niet.
Had ik niet anders verwacht, maar vond het toch leuk om het te plaatsenquote:
Had vast iemand op Fok al eerder geplaatst of via fb ofzo.quote:Op zondag 6 april 2014 18:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Had ik niet anders verwacht, maar vond het toch leuk om het te plaatsen
het duurt 3 minuten voor die pagina laadquote:Op zondag 6 april 2014 18:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dit dan iets?![]()
All 5179 game of thrones deaths in under 3 minutes
Nieuw internet kopen.quote:Op zondag 6 april 2014 18:58 schreef drakin het volgende:
[..]
het duurt 3 minuten voor die pagina laad
O zal ik gelijk doen voor die ene paginaquote:
Ik wil niet zeggen dat hij bij mij erg snel laadt, maar he, 5 tellen kan ik wel mee levenquote:Op zondag 6 april 2014 18:58 schreef drakin het volgende:
[..]
het duurt 3 minuten voor die pagina laad
Gewoon Sasje laten betalen.quote:Op zondag 6 april 2014 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
O zal ik gelijk doen voor die ene pagina
Die laad net zo snel of langzaam als de pagina die ik net gaf.. maar jaquote:Op zondag 6 april 2014 19:04 schreef drakin het volgende:
Ik heb nieuw internet al gevonden en hier gaat het sneller:
http://uk.askmen.com/vide(...)3-minutes-video.html
Niet bij mijn internetquote:Op zondag 6 april 2014 19:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die laad net zo snel of langzaam als de pagina die ik net gaf.. maar ja
Overstappen naar een andere provider, als die er tenminste is in die uithoekquote:
Zijn er juist teveel hier, ze denken dat hier de mensen nog overal intrappen.quote:Op zondag 6 april 2014 19:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Overstappen naar een andere provider, als die er tenminste is in die uithoek
Zit er ondertiteling bij?quote:Op zondag 6 april 2014 20:51 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die gá ik zien. Draait in de Lumière vanaf volgende week of zo. Dikke lachkicks bouwen daar
Ik ga er vast niks van verstaan en dan gaat waaghals me uitlachen.quote:Op zondag 6 april 2014 20:51 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die gá ik zien. Draait in de Lumière vanaf volgende week of zo. Dikke lachkicks bouwen daar
Ik denk niet dat een vertaler hier iets mee kan.quote:
Deze film heeft ruim 23k stemmen.quote:Op zondag 6 april 2014 23:07 schreef picodealion het volgende:
Doff en Michelangelo2 zijn blijkbaar niet in de buurt.
Loop niet zo te zeiken man, dat jij alleen maar van die commerciële kutfilms kijkt wil niet zeggen dat dat de norm is.quote:
och och, op je teentjes getrapt? Heb je het na bijna 30 uur niet door dat niemand het antwoord weet? Nou?quote:Op zondag 6 april 2014 23:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Loop niet zo te zeiken man, dat jij alleen maar van die commerciële kutfilms kijkt wil niet zeggen dat dat de norm is.
quote:Op zondag 6 april 2014 23:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Loop niet zo te zeiken man, dat jij alleen maar van die commerciële kutfilms kijkt wil niet zeggen dat dat de norm is.
Wat is hier zo grappig aan?quote:
Ja, en dat vind ik heerlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 23:33 schreef FireFox1 het volgende:
och och, op je teentjes getrapt? Heb je het na bijna 30 uur niet door dat niemand het antwoord weet? Nou?
Nee, ik start wel een nieuwe vraag als je dat weigertquote:Op zondag 6 april 2014 23:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik heerlijk.
Er zijn mensen die hem weten, dus dan wachten we daar maar op hè.
Dat zou ik echt sneu vinden, maar leef je vooral uit.quote:Op zondag 6 april 2014 23:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, ik start wel een nieuwe vraag als je dat weigert
Make love, not warquote:Op zondag 6 april 2014 23:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat jullie zo boos worden op elkaar om niks
Niet zo aanstellen robby, dat kreeg ik ook altijd te horenquote:Op zondag 6 april 2014 23:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat zou ik echt sneu vinden, maar leef je vooral uit.
Oh daar heb je het al.quote:Op zondag 6 april 2014 23:42 schreef picodealion het volgende:
Man ik gok ook maar wat, ik heb geen flauw idee en niemand heeft dat zo te zien. Zo kunnen we toch niet doorspelen? We hebben Sands eerder op precies dit gedrag aangesproken en daar heeft 'ie netjes wat aan gedaan, ik snap niet waarom je zo'n rare houding aanneemt.
Van jouw hebben we het inmiddels geaccepteerd. Dit met Robby is een geheel nieuwe ervaring.quote:Op zondag 6 april 2014 23:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen robby, dat kreeg ik ook altijd te horen
edit:
[..]
Oh daar heb je het al.
Hij zit ons waarschijnlijk te trollen, of hij is gewoon gek.quote:Op zondag 6 april 2014 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van jouw hebben we het inmiddels geaccepteerd. Dit met Robby is een geheel nieuwe ervaring.
Wat isolement met een mens kan doen
Wat is dit voor rare snobistische houding opeens. Ik heb twee keer zoveel films gezien als jij, en ik kijk relatief weinig hollywood, dat weet je best. Je zit nu blijkbaar FF persoonlijk aan te vallen, maar hij is niet de enige die het niet weet.quote:Op zondag 6 april 2014 23:57 schreef Robby87 het volgende:
Kijk, ik snap dat het vervelend is als het traag loopt, en je niet kunt meedoen omdat je alleen maar naar commerciële kutfilms kijkt.
Ga toch weg met je arrogante houding. Ik vraag ook graag naar minder bekende of commerciële films, maar tenzij er echt iets tussenkomt staat een vraag van mij nooit meer dan een paar uur open. Desnoods doe ik een rebus gemaakt van filmvragen, of galgje, of wat dan ook. Er is gewoon een moment waarop je moet accepteren dat je het topic stilllegt terwijl er meerdere mensen online zijn die ook graag verder willen spelen, dan kan je toch ook kiezen om het spelletje gewoon leuk te houden voor iedereen?quote:Dat vind ik geen reden om makkelijke vragen door jullie strotten te duwen. Jullie zouden me eigenlijk dankbaar moeten zijn. Ik attendeer jullie hiermee op films die belangrijk zijn geweest, waar je iets van kunt leren en dat later aan de eettafel kunt vertellen.
Want als het gemaakt is om geld te verdienen is het altijd kut jaquote:Op zondag 6 april 2014 23:57 schreef Robby87 het volgende:
Kijk, ik snap dat het vervelend is als het traag loopt, en je niet kunt meedoen omdat je alleen maar naar commerciële kutfilms kijkt.
Dat vind ik geen reden om makkelijke vragen door jullie strotten te duwen. Jullie zouden me eigenlijk dankbaar moeten zijn. Ik attendeer jullie hiermee op films die belangrijk zijn geweest, waar je iets van kunt leren en dat later aan de eettafel kunt vertellen.
Gefeliciteerd oude meneer picoquote:Op maandag 7 april 2014 00:05 schreef picodealion het volgende:
Oh het is al na twaalven, wat betekent dat ik jarig ben. Nu niet meer vechten dus
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 7 april 2014 00:05 schreef picodealion het volgende:
Oh het is al na twaalven, wat betekent dat ik jarig ben. Nu niet meer vechten dus
Als je flink doorleest kun je er misschien binnenkort een vraag over stellen.quote:Op maandag 7 april 2014 00:32 schreef picodealion het volgende:
Tijd om een stukje harry potter te lezen voor het slapengaan. Lekker commerciëel.
Hoe heet Harry Potter in het echie?quote:Op maandag 7 april 2014 00:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als je flink doorleest kun je er misschien binnenkort een vraag over stellen.
Sorry robby, maar nou gedraag je je net zoals gisteravond. Je probeert weer van alles te verzinnen om het voor je zelf goed te praten. Wat is er met je aan de hand.quote:Op zondag 6 april 2014 23:57 schreef Robby87 het volgende:
Dat vind ik geen reden om makkelijke vragen door jullie strotten te duwen. Jullie zouden me eigenlijk dankbaar moeten zijn. Ik attendeer jullie hiermee op films die belangrijk zijn geweest, waar je iets van kunt leren en dat later aan de eettafel kunt vertellen.
Dit was gisteravondquote:Op maandag 7 april 2014 10:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry robby, maar nou gedraag je je net zoals gisteravond. Je probeert weer van alles te verzinnen om het voor je zelf goed te praten. Wat is er met je aan de hand.
Zondag had ik alle tijd om een nieuwe vraag te stellen aangezien jij totaal geen ene hint hebt gegeven... Als je dan zo nodig wil dat een vraag beantwoord word, zorg dan dat je minstens om het half uur een hint blijft geven...
quote:Op maandag 7 april 2014 00:05 schreef picodealion het volgende:
Ik was nog niet zo ver met doorlezen..quote:
Vanavond, tijdens het passeren van een koufront. Vooral regen, eventueel wat onweer, wat windstoten en een flinke daling van de temperatuur. Morgen wordt het nog maar 10 graden!quote:Op maandag 7 april 2014 10:50 schreef dyonvbaal het volgende:
By the way, zou het vandaag niet verschrikkelijk gaan stormen?
Begint aan het einde van de middagquote:Op maandag 7 april 2014 10:50 schreef dyonvbaal het volgende:
By the way, zou het vandaag niet verschrikkelijk gaan stormen?
Bomen bieden beschutting. En thanks.quote:Op maandag 7 april 2014 11:14 schreef drakin het volgende:
Binnenweg heeft meer bomen Pico, ik zou gewoon even verjaardagstaartjes winkelen als het even te erg is.
Gefeliciteerd trouwens Pico.
Bomen bieden ook liefde en schone lucht.quote:Op maandag 7 april 2014 11:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bomen bieden beschutting. En thanks.
Zeg dat tegen de ruim 400 geknapte bomen hier tijdens de vorige storm.quote:Op maandag 7 april 2014 11:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bomen bieden beschutting. En thanks.
quote:Op maandag 7 april 2014 11:20 schreef hornage het volgende:
[..]
Bomen bieden ook liefde en schone lucht.
Aanbid ze, knuffel ze
Dan had ie maar moeten leren communicerenquote:Op maandag 7 april 2014 11:21 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
En toch vraag ik me af of een boom eigenlijk wel geknuffeld wil worden?
Maar waren dat van die dikkerds langs de provinciale weg?quote:Op maandag 7 april 2014 11:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de ruim 400 geknapte bomen hier tijdens de vorige storm.
Ook die gingen, maar bij veel ook een deel van de boom en zo'n tak wil je ook niet op je hoofd krijgen.quote:Op maandag 7 april 2014 11:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Maar waren dat van die dikkerds langs de provinciale weg?
Professioneel gepaint die naamquote:Op maandag 7 april 2014 11:31 schreef picodealion het volgende:
Aw, verjaardagskaart van m'n broertje.
[ afbeelding ]
We kunnen al sinds vorige week dolfijnen verstaan, dus binnenkort misschien ook bomen?quote:Op maandag 7 april 2014 11:23 schreef hornage het volgende:
[..]
Dan had ie maar moeten leren communiceren![]()
Of wij moeten meer openstaan voor hun manier van communiceren
quote:Op maandag 7 april 2014 12:08 schreef drakin het volgende:
Ja tuurlijk, jij gelooft alles uit het brein van vandersteen?
Ik lees dit nu pas.quote:Op maandag 7 april 2014 00:05 schreef picodealion het volgende:
Als echte fanboy kan ik niet andersquote:Op maandag 7 april 2014 12:08 schreef drakin het volgende:
Ja tuurlijk, jij gelooft alles uit het brein van vandersteen?
Jammer dat de nieuwe albums zo lame zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 12:17 schreef hornage het volgende:
[..]
Als echte fanboy kan ik niet anders![]()
[ afbeelding ]
Ik ben in 2009 gestopt met de nieuwe kopen. Ik heb toen ook mijn gehele collectie verkocht aan een handelaar. Ik las ze toch nooit meerquote:Op maandag 7 april 2014 12:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Jammer dat de nieuwe albums zo lame zijn.
Ik heb niet zo'n goed geheugenquote:Op maandag 7 april 2014 12:44 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik ben in 2009 gestopt met de nieuwe kopen. Ik heb toen ook mijn gehele collectie verkocht aan een handelaar. Ik las ze toch nooit meerIk ken ze allemaal uit mijn hoofd
Dan vergeet je dat dan tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |