Zo ging het ook. En de volgende ochtend even een berichtje dat het leuk was. En daar reageerde zij dus op. Vind het prima zo, beter dan nog een paar dates denken "misschien wordt het wel wat, want ze is nou eenmaal mijn type".quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar op date 1 moet je niet meteen klef doen, dat is te gedwongen. Hooguit bij het dag zeggen even 1,2 of 3 tuten op de wang om te laten merken dat je het een leuke avond vond.
En dan eens peilen hoe ze het vond komende week en of ze nog een keer zou willen afspreken.
Kom je dan ook samen met haar naar de MK meet bij Horny?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zo ging het ook. En de volgende ochtend even een berichtje dat het leuk was. En daar reageerde zij dus op. Vind het prima zo, beter dan nog een paar dates denken "misschien wordt het wel wat, want ze is nou eenmaal mijn type".
Ben jij FF?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dezelfde als deze week ja, maar niet dezelfde als waarmee de date niet doorging. Deze keer is alles prima gegaan.
Nee, dit was het hè. Eén date en dan elkaar alleen nog per toeval kunnen ontmoeten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Kom je dan ook samen met haar naar de MK meet bij Horny?
Niet mijn vragen inpikken.:)quote:
Alleen omdat ik een website wil zien denk je meteen dat ik vragen inpik?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet mijn vragen inpikken.:)
Heb al weer wat inspiratie opgedaan.
Het is wel een site om inspiratiequote:Op vrijdag 4 april 2014 20:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen omdat ik een website wil zien denk je meteen dat ik vragen inpik?
Hoe kom je erbij, jij hebt dat eens met mij gedaan, en ik hoef niet eens zo vaak vragen te bedenken.
Gewoon eerder het juiste antwoord geven, en tijd ervoor hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het is wel een site om inspiratie
op te doen.
En ik bedoel niet letterlijk inpikken, maar ik heb al weer wat bedacht. Dus hoop ik niet dat iemand me voor is.
Jij niet alleenquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb zoveel zin om te gaan slapen zo...
Even kijken of ik geld heb, woensdag kan ik zeker niet. Dan ga ik naar The winter soldierquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Gaan we volgende week nou nog een filmpje doen?
Klop aan, en ga meefeesten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:45 schreef Lemans24 het volgende:
Wil ik eens 'vroeg' gaan slapen, hebben ze hierboven een feestje.
Dit is niet bepaald m'n lucky day
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |