quote:Op maandag 7 april 2014 00:05 schreef picodealion het volgende:
Oh het is al na twaalven, wat betekent dat ik jarig ben. Nu niet meer vechten dus
Ik was nog niet zo ver met doorlezen..quote:
Vanavond, tijdens het passeren van een koufront. Vooral regen, eventueel wat onweer, wat windstoten en een flinke daling van de temperatuur. Morgen wordt het nog maar 10 graden!quote:Op maandag 7 april 2014 10:50 schreef dyonvbaal het volgende:
By the way, zou het vandaag niet verschrikkelijk gaan stormen?
Begint aan het einde van de middagquote:Op maandag 7 april 2014 10:50 schreef dyonvbaal het volgende:
By the way, zou het vandaag niet verschrikkelijk gaan stormen?
Bomen bieden beschutting. En thanks.quote:Op maandag 7 april 2014 11:14 schreef drakin het volgende:
Binnenweg heeft meer bomen Pico, ik zou gewoon even verjaardagstaartjes winkelen als het even te erg is.
Gefeliciteerd trouwens Pico.
Bomen bieden ook liefde en schone lucht.quote:Op maandag 7 april 2014 11:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bomen bieden beschutting. En thanks.
Zeg dat tegen de ruim 400 geknapte bomen hier tijdens de vorige storm.quote:Op maandag 7 april 2014 11:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bomen bieden beschutting. En thanks.
quote:Op maandag 7 april 2014 11:20 schreef hornage het volgende:
[..]
Bomen bieden ook liefde en schone lucht.
Aanbid ze, knuffel ze
Dan had ie maar moeten leren communicerenquote:Op maandag 7 april 2014 11:21 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
En toch vraag ik me af of een boom eigenlijk wel geknuffeld wil worden?
Maar waren dat van die dikkerds langs de provinciale weg?quote:Op maandag 7 april 2014 11:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de ruim 400 geknapte bomen hier tijdens de vorige storm.
Ook die gingen, maar bij veel ook een deel van de boom en zo'n tak wil je ook niet op je hoofd krijgen.quote:Op maandag 7 april 2014 11:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Maar waren dat van die dikkerds langs de provinciale weg?
Professioneel gepaint die naamquote:Op maandag 7 april 2014 11:31 schreef picodealion het volgende:
Aw, verjaardagskaart van m'n broertje.
[ afbeelding ]
We kunnen al sinds vorige week dolfijnen verstaan, dus binnenkort misschien ook bomen?quote:Op maandag 7 april 2014 11:23 schreef hornage het volgende:
[..]
Dan had ie maar moeten leren communiceren![]()
Of wij moeten meer openstaan voor hun manier van communiceren
quote:Op maandag 7 april 2014 12:08 schreef drakin het volgende:
Ja tuurlijk, jij gelooft alles uit het brein van vandersteen?
Ik lees dit nu pas.quote:Op maandag 7 april 2014 00:05 schreef picodealion het volgende:
Oh het is al na twaalven, wat betekent dat ik jarig ben. Nu niet meer vechten dus
Als echte fanboy kan ik niet andersquote:Op maandag 7 april 2014 12:08 schreef drakin het volgende:
Ja tuurlijk, jij gelooft alles uit het brein van vandersteen?
Jammer dat de nieuwe albums zo lame zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 12:17 schreef hornage het volgende:
[..]
Als echte fanboy kan ik niet anders![]()
[ afbeelding ]
Ik ben in 2009 gestopt met de nieuwe kopen. Ik heb toen ook mijn gehele collectie verkocht aan een handelaar. Ik las ze toch nooit meerquote:Op maandag 7 april 2014 12:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Jammer dat de nieuwe albums zo lame zijn.
Ik heb niet zo'n goed geheugenquote:Op maandag 7 april 2014 12:44 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik ben in 2009 gestopt met de nieuwe kopen. Ik heb toen ook mijn gehele collectie verkocht aan een handelaar. Ik las ze toch nooit meerIk ken ze allemaal uit mijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |