Thanx, ik hoef alleen zo'n oogkapje op te zetten en de microfoon uit te drukken. Maar ik ben er net zeker van dat ik aangenomen ben, dus kan het beter maar niet doenquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat zou mijn advies voor Dyon ook zijn.
Oh dat is wel goed nieuws. Was hiervoor je proefperiode ofzo?quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Thanx, ik hoef alleen zo'n oogkapje op te zetten en de microfoon uit te drukken. Maar ik ben er net zeker van dat ik aangenomen ben, dus kan het beter maar niet doen
Uitzendbureau, maar ik word per de 14de overgenomen van zequote:Op zaterdag 5 april 2014 01:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is wel goed nieuws. Was hiervoor je proefperiode ofzo?
Oh okee, blij mee?quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Uitzendbureau, maar ik word per de 14de overgenomen van ze
Yep, lekker dichtij. Niet mer 200km naar eenpompstation te hoeven rijdenquote:
Haha dat is mooi. Alleen wel lastige uren dus..quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Yep, lekker dichtij. Niet mer 200km naar eenpompstation te hoeven rijden
Hij was denk ik verdwaald...quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:58 schreef picodealion het volgende:
Is dat die bij de Doornroosje, dyon?
Ik had ook de Via Gladiola kunnen zeggenquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:36 schreef drakin het volgende:
st. Anna is een dorp hier, lijkt me een beetje te ver voor Robby om even langs te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |