Ja geniaal nummer ookquote:Op woensdag 2 april 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Knap dat de link met The Beatles toch nog gelegd kon worden.
Lake titikaka!quote:Op woensdag 2 april 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
are you threatening me?
I am the great cornholio!
Bedoel je VH1? Dat is zo'n bazenkanaalquote:Op woensdag 2 april 2014 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste ken ik amper want 3FM en zo luister ik nooit. Heel af en toe 's nachts die muziekzender, weet de naam niet eens. Niet MTV maar die nieuwe.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Als de één van de Backstreet boys zichzelf door de kop had geschoten waren zij de John Lenon van onze generatie geweest.
Vast.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Als één van de Backstreet boys zichzelf door de kop had geschoten waren zij de John Lenon van onze generatie geweest.
Ja , zeker met Vedder.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef wdn het volgende:
Het is pas leuk als iedereen dan opzij stapt
Nee die heb ik niet. XITE heet het.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Bedoel je VH1? Dat is zo'n bazenkanaal
Uh. Neequote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Als één van de Backstreet boys zichzelf door de kop had geschoten waren zij de John Lenon van onze generatie geweest.
Alleen als het Nick Carter is.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
eeeeeeeeeuw bagger ;-)quote:
Dat hadden zij helemaal niet nodig, zij zijn nog steeds de grootsten.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Nogal jaquote:
Oh, dat is bagger. Nee, VH1 Europe is echt een bazenzenderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |