SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
04-04 Live in de Loods met Gerard Joling
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met EmilIk snap alles, begrijp er niets van.
Als je zelfs met billylogica gaat meevoelen... geef haar een knuffelboom en ze is weer helemaal blij... (er zijn maar 4 vrouwen in mijn leven waarbij huilen iets met me doetquote:Op woensdag 2 april 2014 19:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
dat ook. Maar hij neukte haar en tolereerde haar in zijn nabijheid. Volgens billylogica is dat een relatie. Ik blijf met haar meevoelen. Verdriet vind ik niet fijn om te zien.
Toch centraal hequote:
Ben benieuwd of Billy nu nog haar pleidooi gaat houden voor Ruudquote:
Dan komen we daar vast wel uitquote:
Als Lot haar niet meer opneemt in haar roedel ... Ga ik medelijden krijgen met Rink en Nico...quote:Op woensdag 2 april 2014 19:40 schreef Flow3r het volgende:
Nu wil ze niet met Ruud alleen zijn om hem geen kans te geven zich uit te spreken, hij moet zich nu voor haar uit gaan sloven want Billy is sterk hoorrrrrr en ohhh wat heeft ze een plezier met Rienk en Nicoline nu
dat dus.. hij wil ook niet andersquote:Op woensdag 2 april 2014 19:41 schreef Copycat het volgende:
Ruud is zo dom door nu weer aan te halen.
Billy is nog dommer om er weer in te trappen keer op keer.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:41 schreef Copycat het volgende:
Ruud is zo dom door nu weer aan te halen.
Billy aan de wijn..... Isa aan het Bier...quote:Op woensdag 2 april 2014 19:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Toch centraal heZou Billy dan nog haar dag-werk voordragen?
Hij kan niet tegen confrontaties en gedoe en dan gaat-ie weer 'leuk' doen. Simpleton.quote:
Ik ben nog al empathisch ja. Echt verdriet gaat me aan het hart.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je zelfs met billylogica gaat meevoelen... geef haar een knuffelboom en ze is weer helemaal blij... (er zijn maar 4 vrouwen in mijn leven waarbij huilen iets met me doetMaar ow wee als het een kerel is......)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |