SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
04-04 Live in de Loods met Gerard Joling
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met EmilIk snap alles, begrijp er niets van.
Als je zelfs met billylogica gaat meevoelen... geef haar een knuffelboom en ze is weer helemaal blij... (er zijn maar 4 vrouwen in mijn leven waarbij huilen iets met me doetquote:Op woensdag 2 april 2014 19:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
dat ook. Maar hij neukte haar en tolereerde haar in zijn nabijheid. Volgens billylogica is dat een relatie. Ik blijf met haar meevoelen. Verdriet vind ik niet fijn om te zien.
Toch centraal hequote:
Ben benieuwd of Billy nu nog haar pleidooi gaat houden voor Ruudquote:
Dan komen we daar vast wel uitquote:
Als Lot haar niet meer opneemt in haar roedel ... Ga ik medelijden krijgen met Rink en Nico...quote:Op woensdag 2 april 2014 19:40 schreef Flow3r het volgende:
Nu wil ze niet met Ruud alleen zijn om hem geen kans te geven zich uit te spreken, hij moet zich nu voor haar uit gaan sloven want Billy is sterk hoorrrrrr en ohhh wat heeft ze een plezier met Rienk en Nicoline nu
dat dus.. hij wil ook niet andersquote:Op woensdag 2 april 2014 19:41 schreef Copycat het volgende:
Ruud is zo dom door nu weer aan te halen.
Billy is nog dommer om er weer in te trappen keer op keer.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:41 schreef Copycat het volgende:
Ruud is zo dom door nu weer aan te halen.
Billy aan de wijn..... Isa aan het Bier...quote:Op woensdag 2 april 2014 19:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Toch centraal heZou Billy dan nog haar dag-werk voordragen?
Hij kan niet tegen confrontaties en gedoe en dan gaat-ie weer 'leuk' doen. Simpleton.quote:
Ik ben nog al empathisch ja. Echt verdriet gaat me aan het hart.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je zelfs met billylogica gaat meevoelen... geef haar een knuffelboom en ze is weer helemaal blij... (er zijn maar 4 vrouwen in mijn leven waarbij huilen iets met me doetMaar ow wee als het een kerel is......)
Empathisch ben ik ook wel... maar niet via een stream bij een RLS...quote:Op woensdag 2 april 2014 19:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben nog al empathisch ja. Echt verdriet gaat me aan het hart.
Nee nu denk ik wat een idioten. Ik leef wel mee hoor met rls kan me vreselijk kwaad maken om dingen en soms wat meeleven.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Empathish ben ik ook wel... maar niet via een stream bij een RLS...
Ik begrijp dat je nu dus door het huis heen stuitert van blijdschap?
nee net weer aan! Al 2 keer effe uit geweestquote:Op woensdag 2 april 2014 19:47 schreef Miek37 het volgende:
Log net in, is het uit tussen Ruud en Billy?
Mwoah, is meer dat Billy de situatie eindelijk gaat bekijken zoals ie altijd al was.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:47 schreef Miek37 het volgende:
Log net in, is het uit tussen Ruud en Billy?
Het maakt je menselijk...quote:Op woensdag 2 april 2014 19:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee nu denk ik wat een idioten. Ik leef wel mee hoor met rls kan me vreselijk kwaad maken om dingen en soms wat meeleven.
Zal ik doen.quote:
Kom gezellig meequote:Op woensdag 2 april 2014 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is het alweer zover? Het is hier nog saaier dan Daar..
Nee hoor, ze heeft het kwartje teruggegooid. Ruud moet beseffen dat ze iets heel bijzonders hebben.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:51 schreef Ransjih het volgende:
het kwartje is bij billy wel gevallen maar wat gaat ze ermee doen?
Dat ze niet meer dan een neukertje is voor Ruud begint nu ook door die peroxide laag heen te dringen?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mwoah, is meer dat Billy de situatie eindelijk gaat bekijken zoals ie altijd al was.
Assimilatie gaat niet gebeuren. Ik ben daar voor veel te intelligent ;-p ik herkende de klingon, de borgsith gelijk. Merciquote:Op woensdag 2 april 2014 19:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het maakt je menselijk...Je bent niet geassimileerd... Dat neem ik terug bij deze
Daar leek het wel op, maar nu lijkt het er weer op dat ze Ruud wil dwingen om verliefd te worden.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:52 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat ze niet meer dan een neukertje is voor Ruud begint nu ook door die peroxide laag heen te dringen?
Je had het moeilijk met dreetje hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 19:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Assimilatie gaat niet gebeuren. Ik ben daar voor veel te intelligent ;-p ik herkende de klingon, de borgsith gelijk. Merci
ja en haalt ze zich in haar hoofd dat hij na utopia toch wel bij haar blijft..... aan wie doet dit me denken???? Amanda (DGK) we weten allemaal hoe dat afgelopen is.wat dat betreft is ruud wel eerlijker dan B.quote:
Nee Ron vertelde net aan Emil over 10 minquote:Op woensdag 2 april 2014 19:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je had het moeilijk met dreetje hoor
Duidelijk verhaalquote:Op woensdag 2 april 2014 19:54 schreef formule het volgende:
[..]
Nee Ron vertelde net aan Emil over 10 min
Zeg nou zelf hij geeft ook wel verkeerde signalen af. Nu zit hij weer met zijn armen om haar heen. Veel te verwarrend voor fucked up Billyquote:Op woensdag 2 april 2014 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, ze heeft het kwartje teruggegooid. Ruud moet beseffen dat ze iets heel bijzonders hebben.
Nou inderdaad, trap haar dan je nest uit, klaar. 2 weken janken en wegwezenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zeg nou zelf hij geeft ook wel verkeerde signalen af. Nu zit hij weer met zijn armen om haar heen. Veel te verwarrend voor fucked up Billy
en de grote witte pan was niet schoonquote:Op woensdag 2 april 2014 19:54 schreef Joezi het volgende:
ON TOPIC: Vanass legt borden in de bovenste keukenkastjes, dit gaat gepaard met wat irritant geluid
Is ook. Heb ik net ook al gezegd dat hij dom bezig is.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:55 schreef Voxs het volgende:
Zeg nou zelf hij geeft ook wel verkeerde signalen af. Nu zit hij weer met zijn armen om haar heen. Veel te verwarrend voor fucked up Billy
Hehe je hebt gelijk ik noemde haar worf niet?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Glittersquote:Op woensdag 2 april 2014 19:56 schreef Mylene het volgende:
Die zweetdruppels op het hoofd van Rienk.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:56 schreef rokkutsaains het volgende:
Shit, Billy trekt haar keutel al weer in.
Ze gaat haar punt niet aan de orde stellen in het centraal.
Zit ik hier met een verse kan koffie en een schaaltje speculaasjes.
even teruglezen, dat zijn glitters van Dré en daar was hij niet blij mee.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:56 schreef Mylene het volgende:
dat zijn glitters, die Robin wel eens op haar decollete strooitquote:Op woensdag 2 april 2014 19:56 schreef Mylene het volgende:
Juist een keer heel zinnig van haar. Ze is emotioneel. Nooit een goed startpunt voor een discussie.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ook. Heb ik net ook al gezegd dat hij dom bezig is.
Billy heeft nu iig geen zin om zich hard te maken voor iemands zaak. Zo voorstelbaar, deze principiële vrouw.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
dat zijn glitters, die Robin wel eens op haar decollete strooit
Resistence is futilequote:Op woensdag 2 april 2014 19:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Neuh, het geeft imo eerder aan dat haar principes vooral door haar vagina worden gevoed.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:57 schreef Voxs het volgende:
Juist een keer heel zinnig van haar. Ze is emotioneel. Nooit een goed startpunt voor een discussie.
Halve litersquote:Op woensdag 2 april 2014 19:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Even bier uit de![]()
schuur halen snel
Wat is jou Cutthroatlevel eigenlijk? dan kan ik daarop anticiperen...Zou zonde zijn als ik mijn "kwaliteitsposts" niet meer terugvind...quote:
Dan ben ik een jongetje van 21quote:
Het zelfde als een beetje zwangerquote:Op woensdag 2 april 2014 19:59 schreef Ransjih het volgende:
ow ruud heeft toch gezegd dat hij wel een beetje verliefd is op dr
en ik weer een meisje van 38quote:Op woensdag 2 april 2014 19:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan ben ik een jongetje van 21Je maakt me bang.
Nee, ze dringt zich op en bied zich aanquote:Op woensdag 2 april 2014 19:59 schreef Mylene het volgende:
Billy zegt dan verdiend hij mij niet, daar leen ik me niet voor.
En dat meent ze toch echt hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 19:59 schreef Mylene het volgende:
Billy zegt dan verdiend hij mij niet, daar leen ik me niet voor.
waar is die "poop" smiley???quote:Op woensdag 2 april 2014 20:00 schreef rokkutsaains het volgende:
Biily: "Ik weet wat ik waard ben en dat is een hele hoop."
Ja, zo'n bruine.
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:00 schreef Copycat het volgende:
Vooral jezelf blijven overtuigen, Billy. Vannacht hang je weet als een krolse kat aan zijn lul.
Kost geen drol een "Billy"quote:Op woensdag 2 april 2014 20:00 schreef rokkutsaains het volgende:
Biily: "Ik weet wat ik waard ben en dat is een hele hoop."
Ja, zo'n bruine.
23 cm .. Ik kan het me best voorstellen...quote:Op woensdag 2 april 2014 20:00 schreef Copycat het volgende:
Vooral jezelf blijven overtuigen, Billy. Vannacht hang je weet als een krolse kat aan zijn lul.
Binnen deze context?quote:
Ja, Ruud is echt wel dommer, geen levenservaring... Hij is dom...quote:
de trutquote:Op woensdag 2 april 2014 19:56 schreef rokkutsaains het volgende:
Shit, Billy trekt haar keutel al weer in.
Ze gaat haar punt niet aan de orde stellen in het centraal.
Zit ik hier met een verse kan koffie en een schaaltje speculaasjes.
Dat dusquote:Op woensdag 2 april 2014 20:03 schreef Mylene het volgende:
Billy snapt echt niet dat ze niet meer dat een neukerdje voor Ruud is, met haar ervaring.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh, het geeft imo eerder aan dat haar principes vooral door haar vagina worden gevoed.
Tja ben nogal visueel ingesteld...maar of je bedoelt met zo'n kerel eraan in zon relatie? Now way.quote:
Go Rienk Go Rienkquote:Op woensdag 2 april 2014 20:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, Ruud is echt wel dommer, geen levenservaring... Hij is dom...
And then?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:03 schreef Voxs het volgende:
Tja ben nogal visueel ingesteld...maar of je bedoelt met zo'n kerel eraan in zon relatie? Now way.
Jaaaaaaa, maar zo ver is Ruud nog niet he, die heeft nog niet zo veel ervaring. Dus Ruud weet niet hoe relaties werken. Volgens Billy hebben ze namelijk wel een relatie, alleen begrijpt Ruud dat niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:03 schreef Mylene het volgende:
Billy snapt echt niet dat ze niet meer dat een neukerdje voor Ruud is, met haar ervaring.
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:05 schreef Goldencharly het volgende:
Volgens Billy komt het door zijn ADHD hoor
Daar passen ze nooit op deze maandquote:Op woensdag 2 april 2014 20:06 schreef Burner82 het volgende:
Ik denk dat het bankje heel groot gaat worden
Dus dat. Zogenaamd dachten ze hetzelfde, en nu is het alsof ze die mening aannam vanwege hem. Ze snapt hoe dan ook zichzelf niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gister was het nog TOEVAL dat ze hetzelfde dacht als Ruud....
Nu is ze janken omdat ze gister RUUD zijn standpunt verdedigde....
even geen off topic / me tags, thank you!quote:Op woensdag 2 april 2014 20:05 schreef Marrije het volgende:
Klinkt goed,
* Marrije zwengelt stream aan
Ik denk dat het vanavond al te klein isquote:Op woensdag 2 april 2014 20:07 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Daar passen ze nooit op deze maand
Lotje moet op die bank gehesen wordenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:06 schreef Burner82 het volgende:
Ik denk dat het bankje heel groot gaat worden
Eng mens is het.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
M.A.W. Ruud kan wel nee zeggen....
Maar dat meent hij niet.... want dat weet zij, al zal hij dat nooit toegeven...
Wat een dom wijf...
Ze wil gewoon de waarheid niet horen en zien
ik zie het niet, pic's or it didn't happenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:08 schreef Mylene het volgende:
Billy heeft een plaat voor haar hoofd en niet zo'n beetje ook.
Tuurlijk als je waardeloze maat aangevallen wordt op zijn waardeloosheid...... dan is de kans groot dat ze jou ook waardeloos vinden....quote:Op woensdag 2 april 2014 20:08 schreef Ygritte het volgende:
Billy; Ik voel mij persoonlijk heel erg aangevallen om de dingen die over hem (ruud) gezegd zijn.
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:08 schreef Goldencharly het volgende:
Billy houd wel der reserves hoor nu
dan pijpt ze iedereen in een straal van 500 meter om haar heenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:09 schreef Baconbus het volgende:
Dus hoe is Billy als ze geen reserves houdt?
Dat heeft ze volgens mij met al haar vriendjes omdat ze ze verstikt.....quote:Op woensdag 2 april 2014 20:10 schreef Ransjih het volgende:
toch raar dat ze dit al 6 jaar eens heeft meegemaakt en er weer precies zo bovenop duikt
Het gaat nu van maag 2 naar maag 3quote:
Levenskunstenaar hmm?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:10 schreef Ransjih het volgende:
toch raar dat ze dit al 6 jaar eens heeft meegemaakt en er weer precies zo bovenop duikt
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:11 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Kauw, kauw, kauw, kauw knor knor knor knor![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:11 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat heeft ze volgens mij met al haar vriendjes omdat ze ze verstikt.....
Ron: de tietenbrigadequote:Op woensdag 2 april 2014 20:13 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Hap, hap, hap, dat zal lekker smaken, dat zal lekker smaken ..![]()
het is billy hèquote:Op woensdag 2 april 2014 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zaten wel wat gaten in...
Wat verwacht je van Billy?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zaten wel wat gaten in...
En niet roken , eten of op een matras slapen wat daar is voor gewerkt door anderenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
Dan moet je het weggeven Bil en niet verkopen.
Emil is sterk. Durft sorry te zeggen....quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:19 schreef Ygritte het volgende:
Billy; Andrea is heel waardevol voor de groep om haar karakter, haar persoon...![]()
![]()
Dat vindt Ruud zelf heel lastig.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Emil is sterk. Durft sorry te zeggen....
Right. Heel overtuigend.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:19 schreef Ygritte het volgende:
Billy; Andrea is heel waardevol voor de groep om haar karakter, haar persoon...![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:21 schreef Injetta het volgende:
Lot heeft ook ADHD? Mijn neus. Zij lijdt aan verwenneritus.
Billy heeft misschien wel ADHD, maar haar borderline persoonlijkheidsstoornis is veel sterker. Zoek maar eens op, Billy is écht een 1 op 1 borderliner.quote:
ADHD is ook onzinquote:Op woensdag 2 april 2014 20:23 schreef sjampoeh het volgende:
Las anders een paar week geleden dat ADHD een vezonnen ziekte was
Afkicken is HARD werken hoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:23 schreef rokkutsaains het volgende:
Ruud heeft volgens Billy, vóór hij in Utopia ging, keihard gewerkt.
Hahahahahahahahaha !!!!!!!
Vind ik ook . Ze heeft veel meer van Borderline dan ADHD.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:24 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Billy heeft misschien wel ADHD, maar haar borderline persoonlijkheidsstoornis is veel sterker. Zoek maar eens op, Billy is écht een 1 op 1 borderliner.
Als je ADHD hebt moet je ook minimaal 11 uur per nacht slapen, volgens Billy....quote:Op woensdag 2 april 2014 20:23 schreef Injetta het volgende:
Handig die ADHD.... Kun je je gedragen zoals je wil en de rest moet het gewoon vinden.
Laura wil een soort van Gaypride doen.
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:24 schreef blanket het volgende:
Wacht...ik ben pot...ik wil zelfmoord plegen...maar ik ga eerst naar utopia![]()
nou das toch niet waarquote:Op woensdag 2 april 2014 20:23 schreef sjampoeh het volgende:
Las anders een paar week geleden dat ADHD een vezonnen ziekte was
ja precies, ga nog even tussen een stel randdebielen zitten dat helpt het proces..quote:Op woensdag 2 april 2014 20:24 schreef blanket het volgende:
Wacht...ik ben pot...ik wil zelfmoord plegen...maar ik ga eerst naar utopia![]()
Billies psyche is één grote puinhoop.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:24 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Billy heeft misschien wel ADHD, maar haar borderline persoonlijkheidsstoornis is veel sterker. Zoek maar eens op, Billy is écht een 1 op 1 borderliner.
Die heeft alleen oog voor de PB, en verder weet ze niet wat ze daar nou moet doenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
Die Robin zit maar een btje ja te knikken. Het interesseert haar allemaal geen reet.
Ze stellen gewoon een boom ter beschikking en touw.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:25 schreef Stroom het volgende:
[..]
ja precies, ga nog even tussen een stel randdebielen zitten dat helpt het proces..
Billy is een stoornis.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:25 schreef rokkutsaains het volgende:
Billies psyche is één grote puinhoop.
Die heeft zo'n beetje alle stoornissen, die je kunt bedenken.
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:26 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Die heeft alleen oog voor de PB, en verder weet ze niet wat ze daar nou moet doen
Als je een beschrijving van borderline leest ... dat is echt 1 op 1 Billy.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:24 schreef Injetta het volgende:
[..]
Vind ik ook . Ze heeft veel meer van Borderline dan ADHD.
en een tippitent.....quote:Op woensdag 2 april 2014 20:26 schreef blanket het volgende:
[..]
Ze stellen gewoon een boom ter beschikking en touw.
Ja topquote:Op woensdag 2 april 2014 20:26 schreef danilel het volgende:
heerlijk, Rienk trapt niet in de valletjes die worden uitgezet
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:26 schreef danilel het volgende:
heerlijk, Rienk trapt niet in de valletjes die worden uitgezet
haartjes goed leggen, borstjes vooruit, t-shirtje controleren op vetrollen, nageltjes checken...........quote:Op woensdag 2 april 2014 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
Die Robin zit maar een btje ja te knikken. Het interesseert haar allemaal geen reet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |