SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.![]()
Lul niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:27 schreef Helpmefok het volgende:
H TO THE MOTHERFUCKING F HEEFT HET ALTIJD GEZEGD OVER IMMERS
Je vergeet de R, maar dank voor de credits.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:27 schreef Helpmefok het volgende:
Was jij dat ja?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:27 schreef Helpmefok het volgende:
Over 2 jaar was jij zeker degene die altijd al zei dat je het een toptalent vondquote:Op woensdag 2 april 2014 19:28 schreef H.FR het volgende:
Die Te Vrede kan echt niet voetballen![]()
Echt lachwekkend.
twitter:CabrasFeliz twitterde op woensdag 02-04-2014 om 19:26:09Feyenoord fans op aandringen van Heracles josties het stadion uitgestuurd. 'Afvoeren' en 'Aj*x Aj*x' krijgen zij naar hun hoofd. #herFEY 1-2 reageer retweet
De echte held is koeman die altijd vertrouwen in hem hield en dat betaald zich uitquote:Op woensdag 2 april 2014 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik riep als eerste dat hij in oranje moest toen riepen ze hier nog van hartverzwaking etc die hmf voorop.
Nee, je verwart me met HMF.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:28 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Over 2 jaar was jij zeker degene die altijd al zei dat je het een toptalent vond
quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:31 schreef Helpmefok het volgende:
Jij wil zeggen dat Immers geen extreem goede aankoop was (transfervrij he!) na een vertrekkende Bakkal en geen stuiver in de kas? Let op: GRATIS speler, die TOPSCORER is van de middenvelders in Nederland....?
[...]
Nee, Geel is baas.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat Immers zoveel zou maken.
quote:Op zondag 23 december 2012 11:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind Immers overigens wel een baas hoor.. Ben echt nog steeds louter positief over hem.
Lees de posts hierboven nou maar gek.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die hmf durfte toen niet te wedden dat Immers in oranje zou komen.
Boeiend, de meeste punten moet je toch bij de 'kleintjes' pakken.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:31 schreef Mr.Smokey het volgende:
tegen topclubs bakt die immers er nog steeds niks van denk ik maar hij doet t goed laatste tijd tegen de kleintjes
Ja, bruikbare bankspits wel inderdaad.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen toptalent. Een bruikbare (bank)spits..
Leert hij nooit. Nog steeds een prima spits.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, bruikbare bankspits wel inderdaad.
Alleen voetballend -> moet hij wel iets aan werken.
Was daar met die bekerwedstrijd in december. We stonden in een Heracles-vak, naast waar de losse Feijenoorders in een grote groep stonden.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:CabrasFeliz twitterde op woensdag 02-04-2014 om 19:26:09Feyenoord fans op aandringen van Heracles josties het stadion uitgestuurd. 'Afvoeren' en 'Aj*x Aj*x' krijgen zij naar hun hoofd. #herFEY 1-2 reageer retweet
Spitsen moeten scoren niet voetballenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, bruikbare bankspits wel inderdaad.
Alleen voetballend -> moet hij wel iets aan werken.
Pelle kan allebei.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:33 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Spitsen moeten scoren niet voetballen
Vorige keer toen ik het hier riep in Februarie liep iedereen te lachen jij voorop je durfte niet te wedden om een wedstrijdje dat Immers oranje zou halen. Weet je best.quote:
Ik denk dat hij bij iedere club uit het rechterrijtje basisspeler zou zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:33 schreef Helpmefok het volgende:
Te Vrede loopt ongeveer 0,7 doelpunten per wedstrijd. Onterecht ongewaardeerd. Ik kan me geen betere speler als spits voor op de bank bedenken.
Als je Havenaar haalt terwijl je Te Vrede hebt, heb je een geestelijke handicap.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij iedere club uit het rechterrijtje basisspeler zou zijn.
Gore NSB'erts dat het zijnquote:Op woensdag 2 april 2014 19:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was daar met die bekerwedstrijd in december. We stonden in een Heracles-vak, naast waar de losse Feijenoorders in een grote groep stonden.
Echt ongelooflijk wat daar geroepen werd, alles tussen 'kankerrotterdamers', kakkerlakken en tyfustuig. En door van die normale huisvaders leek het, brilletje, sjaaltje om alles. Roepen om de ME, maar zelf niets doen.
Anderzijds had je ook gewone mensen er tussen zitten, maar als je enkel op de beeldvorming afgaat zal zo'n gemiddelde Heraclied zo'n afvoering gewoon toejuichen, die weten dan niet beter. Wat een kwalijke zaak is.
Voor nu ja. Maar enige verbetering op dat gebied is wel noodzakelijk. Een bal aannemen en passen is al moeilijk voor die jongen...quote:Op woensdag 2 april 2014 19:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leert hij nooit. Nog steeds een prima spits.
Goed ik zou vanavond speciaal achter mijn laptop kruipen opzoek naar ouwe posts om mijn gelijk te halen als je het zo wil.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lees de posts hierboven nou maar gek..
Het is op zich praktisch als hij een bal over 5 meter kan geven en aannemen.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:33 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Spitsen moeten scoren niet voetballen
IK ging die weddenschap om een paar redenen niet aan:quote:Op woensdag 2 april 2014 19:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vorige keer toen ik het hier riep in Februarie liep iedereen te lachen jij voorop je durfte niet te wedden om een wedstrijdje dat Immers oranje zou halen. Weet je best.
Niet interessant voor een bankzittende spits joh. We zijn geen Real waar je een Benzema op de bank kunnen hebben.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voor nu ja. Maar enige verbetering op dat gebied is wel noodzakelijk. Een bal aannemen en passen is al moeilijk voor die jongen...
Bron?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:35 schreef mega-worstje het volgende:
Kwidetti is toch wel een optie schijnt
Twente is spannend. Maar gewoon op afstand houden die handel.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Helaas staan Ajax en Twente ook op voorsprong.
Nu boeit Ajax niet zoveel, want geen concurrent meer, maar Twente des te meer natuurlijk.
Bizar inderdaad. Prima bankspits. Maar het is zo teleurstellend als hij dan weer een duel verliest, een bal verspeelt enzovoort.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:33 schreef Helpmefok het volgende:
Te Vrede loopt ongeveer 0,7 doelpunten per wedstrijd. Onterecht ongewaardeerd. Ik kan me geen betere speler als spits voor op de bank bedenken.
Je kan ook niet verwachten van een ADO dat ze op bezoek bij Twente punten pakken. Maar ik laat me gerust verrassen over een goede 45 minuten.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Helaas staan Ajax en Twente ook op voorsprong.
Nu boeit Ajax niet zoveel, want geen concurrent meer, maar Twente des te meer natuurlijk.
Kijk ernaar of hoepel opquote:Op woensdag 2 april 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe gaat het met Feyenoord? Beetje boeiende pot?
Alberg gaat een zesje wedstrijd aan zijn reeks vastplakken, x3 welteverstaan.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je kan ook niet verwachten van een ADO dat ze op bezoek bij Twente punten pakken. Maar ik laat me gerust verrassen over een goede 45 minuten.
Thuis zijn de meeste 'topploegen' wel goed, juist in uitwedstrijden wordt het verschil gemaakt.
Goed.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:37 schreef Muto het volgende:
Jezus, ik moest even weg. Opeens 1-2. Hoe waren laatste 20 minuten?
Begon stroef, hoe is GAE - Nac?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Typische Feyenoord uitwedstrijd.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Typische Feyenoord uitwedstrijd.
Ik zeg niet dat het een topper moet worden wat dat betreft, maar iets verbeteren zou wel lekker zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet interessant voor een bankzittende spits joh. We zijn geen Real waar je een Benzema op de bank kunnen hebben.
Ah, Krabbendam. Niet serieus te nemen dus.quote:
moet jij niet je teletekst in de gate houdenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Al zolang Fraser daar hoofdtrainer is natuurlijk.quote:
Gudde.quote:
Ze zijn Steijn verloren.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij heeft ADO ook nog niets verloren onder Fraser.
Nu hij Cabral in de basis zet gaat zijn 1e verlies wordenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Al zolang Fraser daar hoofdtrainer is natuurlijk.
Volgens mij heeft ADO ook nog niets verloren onder Fraser.
Kunnen we Jerson niet terughalen deze zomerquote:Op woensdag 2 april 2014 19:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nu hij Cabral in de basis zet gaat zijn 1e verlies worden
Volgens mij ben ik hier een van de users die vond dat Te Vrede best doelgericht is... Alleen haal ik niet continu mijn gelijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Goed.Te Vrede
Meesterpass van Immmers
Kortom, mijn jongens bewijzen weer dat ik oog heb voor middelmatige voetballers die weldegelijk iets kunnen.
Ja dat jij me niet mot is allang duidelijkquote:Op woensdag 2 april 2014 19:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik hier een van de users die vond dat Te Vrede best doelgericht is... Alleen haal ik niet continu mijn gelijk.
Inderdaad, als je oud spelers kon terughalen zou ik direct Cabral halenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:43 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Kunnen we Jerson niet terughalen deze zomer
Ik moest ook lachen.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:44 schreef mega-worstje het volgende:
hoe TEVREDE zijn jullie bij heracles, goeie speling met woorden
hij is vies he mattiequote:Op woensdag 2 april 2014 19:44 schreef mega-worstje het volgende:
hoe TEVREDE zijn jullie bij heracles, goeie speling met woorden
Mag ik je niet, ja?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja dat jij me niet mot is allang duidelijk.
Ik blijf het lekker wel doen. Zit in mijn karakter. Lekker boeiend.
Dat blessurekanon willen hebben Jerson en misschien Diego, meer nietquote:Op woensdag 2 april 2014 19:44 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Inderdaad, als je oud spelers kon terughalen zou ik direct Cabral halen
Van Persie
en wij maar hopen om het grootste stadion te krijgenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:45 schreef Tomatenboer het volgende:
In Almelo gaan ze ook een nieuw stadion wegzetten toch btw?
Daar wordt al heel lang over gesproken ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat er nog tanden in zn mond zitten is een wonderquote:Op woensdag 2 april 2014 19:46 schreef Mr.Smokey het volgende:
die jan smit heeft echt een raar hoofd
Nee, afgeschoten door gemeente. Wordt renovatie.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Haha, lol. Nee volgens mij komt daar complete nieuwbouw. Daar doen ze niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee, afgeschoten door gemeente. Wordt renovatie.
Godverquote:Op woensdag 2 april 2014 19:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee, afgeschoten door gemeente. Wordt renovatie.
Die mascotte van Heracles?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar wordt al heel lang over gesproken ja.
WTF WAS DAT VOOR KONIJN?![]()
Als ik zeg dat het renovatie wordt, dan wordt het renovatie.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha, lol. Nee volgens mij komt daar complete nieuwbouw. Daar doen ze niet zo moeilijk.
Maar ja, daar gaat het over max 20.000 plaatsen denk ik.
Ik hou sowieso niet van die trend 'baardjes en snorretjes'quote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef exile79 het volgende:
Brr, die snor van Mitchel. Ziet er niet uit.
niet gezien, is het erg?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef Helpmefok het volgende:
Jezus. Te Vrede had zich wel even mogen scheren zeg
Nee, daar lag het niet aan. Althans, aan de inhoud. Wel aan de presentatie. Wat dat betreft hadden ze de shit niet op orde inderdaad.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Nogmaals. Als HNS haar shit op orde had geweest, hadden ze allang die shit gewonnen.
Dat is Bultje.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja.
Net een soort uit de klauwen gegroeide bruine groene haas
Muilquote:Op woensdag 2 april 2014 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van die trend 'baartjes en snorretjes'
Zelfs bij Gratstjaneauw niet?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van die trend 'baartjes en snorretjes'
Is anders wel überhip.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef Helpmefok het volgende:
Pizzageit en ik hebben een te skere stream om dat te kunnen zien.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef Helpmefok het volgende:
Ga eens naar janlul.com dan. Stream 1quote:Op woensdag 2 april 2014 19:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
Pizzageit en ik hebben een te skere stream om dat te kunnen zien.
Daar zitten we ook op.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga eens naar janlul.com dan. Stream 1
Ik weet niet wie je bent en ik vind mannen die mijn nummer willen eng. Thx but no thxquote:Op woensdag 2 april 2014 19:55 schreef mega-worstje het volgende:
hmf geef je nummer even dan whatsapp ik je wel
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent en ik vind mannen die mijn nummer willen eng. Thx but no thx
Vind je het gek. Ik zou doodzenuwachtig worden van zo'n debiel als keeper achter mij.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het er maar onzeker uitzien bij ons achterin.
ik ben eigenlijk een vrouwquote:Op woensdag 2 april 2014 19:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent en ik vind mannen die mijn nummer willen eng. Thx but no thx
Net ook Koeman die nog moest roepen dat ze de man voor hun moesten houden, jezus man ga dan terug naar de fjesquote:Op woensdag 2 april 2014 19:57 schreef Helpmefok het volgende:
Jezus. Waarom hebben onze spelers Koeman nodig om uit te leggen dat ze moeten aansluiten en druk zetten? Snappen ze dat godverdomme nog niet?
Afjagen die handel
Dat hoorde ik ook ja. Hoe lastig is het.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:58 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Net ook Koeman die nog moest roepen dat ze de man voor hun moesten houden, jezus man ga dan terug naar de fjes
Tuurlijk snappen ze dat nog niet. De meesten spelen pas 3 seizoenen op het hoogste niveau.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:57 schreef Helpmefok het volgende:
Jezus. Waarom hebben onze spelers Koeman nodig om uit te leggen dat ze moeten aansluiten en druk zetten? Snappen ze dat godverdomme nog niet?
Afjagen die handel
BMI mag datquote:Op woensdag 2 april 2014 19:59 schreef Helpmefok het volgende:
WTF deed BMI nou? Hij mept hem zo bovenop zijn arm
Niets mis mee. Je ziet hoe hij dat getraind heeft, balletje even opzij kappen, en dan het spel verleggen. Wel mooi om te zien bij zo'n speler.quote:
Die vent vroeg welke zonnebankstudio hij ging, terwijl IEDEREEN weet dat hij thuis een turbozonnebank heeft.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:59 schreef Helpmefok het volgende:
WTF deed BMI nou? Hij mept hem zo bovenop zijn arm
Leuk is dat hé? Ik vind het echt op een of andere manier veel leuker in een elftal de Immers'jes en Te Vrede'tjes van het elftal te vinden en díé te volgen. Als die wat leuks doen, geniet ik daar echt oneindig veel meer vanquote:Op woensdag 2 april 2014 20:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niets mis mee. Je ziet hoe hij dat getraind heeft, balletje even opzij kappen, en dan het spel verleggen. Wel mooi om te zien bij zo'n speler.
Ik hoop het voor jequote:Op woensdag 2 april 2014 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
Muto ik denk dat ik deze keer gelijk krijg met mijn voorspelling
Feyenoord scoort nog een keer
Kunnen er allebei geen klote van. Gedrochten van voetballres.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:02 schreef Muto het volgende:
Verhoek komt tenminste in de situatie dat hij voorzetten kan geven. Schaken krijgt dat 8 van de 10 keer niet eens voor elkaar.
Je onderschat Te Vrede.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:02 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Een voorhoede Schaken-Te Vrede-Verhoek zou ook niet misstaan bij Telstar of FC Emmen
Zat ik ook net te bedenkenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:02 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Een voorhoede Schaken-Te Vrede-Verhoek zou ook niet misstaan bij Telstar of FC Emmen
In zo'n team van kneusjes heb je echt zo'n opleving als er iets goed gaat.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leuk is dat hé? Ik vind het echt op een of andere manier veel leuker in een elftal de Immers'jes en Te Vrede'tjes van het elftal te vinden en díé te volgen. Als die wat leuks doen, geniet ik daar echt oneindig veel meer van.
Klopt. Vilhena had van mij ook wel mogen schieten trouwens.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:03 schreef Muto het volgende:
Deed Verhoek wel goed. Daar moet je gewoon doorlopen.
Ja man. Maar echt. Daarom ben ik Feyenoord maar gewoon op een andere manier gaan bekijken. De hele competitie trouwens.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
In zo'n team van kneusjes heb je echt zo'n opleving als er iets goed gaat.
Bij een wedstrijd als Barca - Real kijk ik bij de meest geniale dingen niet meer op, puur omdat je het al verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Rood bij Twente ADOaiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ride Or Die Lalalalalalalala
1-1 gaat zo komen ja denk ikquote:Op woensdag 2 april 2014 20:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Twente met 10 man en onder druk tegen ADO trouwens.
Kutmoffenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen. Het blijven duitsers he
Voor de zoveelste keer dit seizoenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:12 schreef exile79 het volgende:
Duurt me te lang hoor, die 1-3. Wordt weer billenknijpen in de laatste minuten.
Ah, hij stond zelfs al op teletekst.quote:
Omdat we alleen maar achteruit lopen zoals altijd bij een voorsprong in een uitwedstrijd. Bovendien hebben we mensen als Schaken die elke bal inleverenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:15 schreef Merkie het volgende:
Waarom komt Feyenoord niet meer aan de bal?
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou hij kan er geen kanker van daarom
Snelheid --> counter, aangezien Heracles steeds meer druk gaat geven.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom nou Vilhena eruit als je Schaken in het veld heb staan
Ahja de snelheid van vorig seizoenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:19 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Snelheid --> counter, aangezien Heracles steeds meer druk gaat geven.
Goed idee ja, extra middenvelder voor een aanvaller. Weet je zeker dat we achteruit gaan lopen.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:19 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Snelheid --> counter, aangezien Heracles steeds meer druk gaat geven.
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:20 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ahja de snelheid van vorig seizoen
Klopt.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Goed idee ja, extra middenvelder voor een aanvaller. Weet je zeker dat we achteruit gaan lopen.
Ach, erger dan Schaken kan bijna niet deze wedstrijdquote:Op woensdag 2 april 2014 20:22 schreef Helpmefok het volgende:
Kolere die Verhoek is ook een pannenkoek
90ste minuut pas hequote:Op woensdag 2 april 2014 20:23 schreef mega-worstje het volgende:
Waar blijft die pingel voor heracles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |